Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
19 Απριλίου 2024, 17:08:43

Αποστολέας Θέμα: Medicine überfied  (Αναγνώστηκε 6710 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

12 Φεβρουαρίου 2016, 20:45:43
Αναγνώστηκε 6710 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Gatekeeper

Επώνυμοι
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος


BlueLine is a UK-based startup aiming to revolutionize healthcare by connecting patients with GPs and specialty doctors and making housecalls as easy as booking a cab from your smartphone.
« Τελευταία τροποποίηση: 12 Φεβρουαρίου 2016, 20:47:22 από Gatekeeper »
“It’s a poor sort of memory that onlyworks backwards, the Queen remarked.”
Lewis Carroll, 1872,
Through the Looking Glass

13 Φεβρουαρίου 2016, 07:23:35
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

GirousisN


Γιατρός κατ’ οίκον με ένα κλικ.

Την επόμενη φορά που θα νιώσετε μια απότομη αδιαθεσία και δεν θα είστε σε θέση να πάτε στο νοσοκομείο και να περιμένετε στωικά στα επείγοντα, μην απελπιστείτε. Μια έξυπνη εφαρμογή, Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος, που τίθεται σε πιλοτική εφαρμογή στις 31 Μαρτίου, θα σας δίνει τη δυνατότητα της ενδεδειγμένης πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας κατ’ οίκον. Ο τρόπος λειτουργίας της Blueline είναι απλός, ανάλογος του δημοφιλούς Taxibeat: ο ενδιαφερόμενος θα μπαίνει στην εφαρμογή, που θα έχει ήδη εγκαταστήσει στο κινητό του και θα βλέπει ποιοι γιατροί είναι διαθέσιμοι εκείνη τη στιγμή σε κοντινή γεωγραφική ακτίνα. «Πυλώνας της πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας είναι η ειδικότητα του γενικού γιατρού, φυσικά όμως θα διαθέτουμε παθολόγους, καρδιολόγους, παιδιάτρους, γενικούς χειρουργούς, αλλά και νοσηλεύτριες» εξηγεί στην «Κ» η συνιδρύτρια και διευθύντρια ιατρικών υπηρεσιών της εταιρείας, κ. Επιστήμη Σαχιντζή, αναισθησιολόγος σήμερα στο «Αττικό», «σε βάθος χρόνου θα διαθέτουμε όλες τις ειδικότητες». Σε ένα επόμενο στάδιο οι γιατροί του δικτύου θα δικαιούνται να κάνουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ενώ η εταιρεία να διαθέτει δωρεάν στους ασθενείς κάποια απλά αντιβιοτικά, εφόσον αυτά περιλαμβάνονται στην προτεινόμενη θεραπεία, «για να αποφύγουν τη μετάβαση στο φαρμακείο».

Επίσης πιθανά να μπορούν να σας φέρουν και τσιγάρα από το περίπτερο ;D

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

13 Φεβρουαρίου 2016, 10:13:00
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Γιατρός κατ’ οίκον με ένα κλικ.

Την επόμενη φορά που θα νιώσετε μια απότομη αδιαθεσία και δεν θα είστε σε θέση να πάτε στο νοσοκομείο και να περιμένετε στωικά στα επείγοντα, μην απελπιστείτε. Μια έξυπνη εφαρμογή, Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος, που τίθεται σε πιλοτική εφαρμογή στις 31 Μαρτίου, θα σας δίνει τη δυνατότητα της ενδεδειγμένης πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας κατ’ οίκον. Ο τρόπος λειτουργίας της Blueline είναι απλός, ανάλογος του δημοφιλούς Taxibeat: ο ενδιαφερόμενος θα μπαίνει στην εφαρμογή, που θα έχει ήδη εγκαταστήσει στο κινητό του και θα βλέπει ποιοι γιατροί είναι διαθέσιμοι εκείνη τη στιγμή σε κοντινή γεωγραφική ακτίνα. «Πυλώνας της πρωτοβάθμιας ιατρικής φροντίδας είναι η ειδικότητα του γενικού γιατρού, φυσικά όμως θα διαθέτουμε παθολόγους, καρδιολόγους, παιδιάτρους, γενικούς χειρουργούς, αλλά και νοσηλεύτριες» εξηγεί στην «Κ» η συνιδρύτρια και διευθύντρια ιατρικών υπηρεσιών της εταιρείας, κ. Επιστήμη Σαχιντζή, αναισθησιολόγος σήμερα στο «Αττικό», «σε βάθος χρόνου θα διαθέτουμε όλες τις ειδικότητες». Σε ένα επόμενο στάδιο οι γιατροί του δικτύου θα δικαιούνται να κάνουν ηλεκτρονική συνταγογράφηση, ενώ η εταιρεία να διαθέτει δωρεάν στους ασθενείς κάποια απλά αντιβιοτικά, εφόσον αυτά περιλαμβάνονται στην προτεινόμενη θεραπεία, «για να αποφύγουν τη μετάβαση στο φαρμακείο».

Επίσης πιθανά να μπορούν να σας φέρουν και τσιγάρα από το περίπτερο ;D

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Γιατί μας φαίνεται περίεργο;
Θεωρώ ότι υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις:
α) Είναι μία υπηρεσία που ειδικά στις μεγάλες πόλεις έχει ζήτηση,
β) Υπάρχουν γιατροί, νέοι κυρίως, που θα ήταν πρόθυμοι να κάνουν συνέχεια κατ΄ οίκον επισκέψεις,
γ) Δεν υπάρχει ανταγωνισμός στο πεδίο δραστηριότητας.
Φυσικά όλα τα πιο πάνω δυστυχώς ευνοούνται από τη δυσπραγία του δημόσιου συστήματος υγείας και την τάση των ιδιωτών να εργάζονται (ακόμη) κατά μόνας. Το δεύτερο, βέβαια, θα έχει ως συνέπεια και την υπαλληλοποίηση ολοένα και μεγαλύτερου ιατρικού δυναμικού. Το θέμα είναι ο εργοδότης.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

6 Αυγούστου 2016, 17:55:26
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Gatekeeper

Επώνυμοι

The “Uber-isation” of healthcare in Australia
MARTIN KOPP
The Australian11:35AM August 3, 2016

Australia’s healthcare industry is on the cusp of its “Uber moment”.

Smartphones, health apps, and wearables empower users to take more control of their health, and make better informed decisions. The days of simply tracking the number of steps taken have been replaced by analysis of blood glucose levels, heart signals, and automated reminders telling us to do more exercise. The list of new capabilities goes on.

Massive change is also underway in the healthcare industry. Vast stores of data can be mined to tailor treatments to better suit individual patients, and in some instances the cost of analysis and care have fallen dramatically. For instance, the cost of sequencing a human genome is US$99 — down from a cost of US$2billion the first time it was achieved.

Among researchers and life sciences companies, the understanding of genetics and genomics — and how they drive health, disease and drug response in each person — is advancing each day. This gives medical professionals insight into better disease prevention and enables more accurate diagnoses, safer drug prescriptions, and more effective treatments.

New technologies allow professionals to analyse data in real-time and data from a variety of sources to identify trends and correlations and further improve healthcare services. It also allows researchers to fine tune the selection of potential candidates for clinical research projects, condensing timelines for research and the potential for more targeted research outcomes.

It’s not too far-fetched that in the not-so-distant future we will see a real life version of Dr Crusher’s Medical Tricorder from the USS Enterprise in Star Trek, in the shape of a smartphone app capable of scanning the body, diagnosing − and even treating − disease.

The speed of innovation is both exciting and frightening. With knowledge comes expectation and the increased information available has given rise to “expert patients”. This group expects more from the healthcare system.

A Roy Morgan Research Australia Opinion Poll in 2015 showed 78 per cent of Australians used Google searches to find information about a health problem in the 12 months prior to the poll, while 71 per cent used the internet to learn more about what their doctor had told them[1]. The trusted source of health information is shifting.

It won’t be long before patients enter their health concern and priorities into their smartphone and ask: “How quickly can you find me a bed in this location, a surgeon with these qualities, infection rates that look like this, my own room … and I’m vegan …”

This is what the healthcare industry sees as the “terrible tension”; the more information people have, the higher their expectations and the more services they will demand. But right now we don’t have the system or capacity to meet those expectations.

The challenge for the healthcare industry is how we respond, and how quickly we respond. The evolution of how we operate is inevitable, but the pending “uberisation” of healthcare may also mean revolution rather than evolution.

Investment in health technology has skyrocketed, but that technology and the information it generates is not linked to trusted health advice and guidance. Providing people with real-time data about their health is a step forward but it needs to be real-time operational. Knowing how you’re sleeping and how many steps you have taken is not enough; you need to know how your overall health is affected.

This is where industry has a role to play. We must mobilise health workforces with the technology and tools to connect and communicate as one network, enhancing their ability to offer patient’s more personalised care.

We may not yet be as advanced as the USS Enterprise on Star Trek, but we know the “Uber moment” in healthcare is coming. Today we still operate in an information vortex but there is no doubt access to real-time data will fundamentally disrupt the healthcare industry. As we have seen in other sectors, early adopters of digital healthcare will be the most likely to survive and flourish.

Martin Kopp is Global General Manager Healthcare Providers, SAP SE.
“It’s a poor sort of memory that onlyworks backwards, the Queen remarked.”
Lewis Carroll, 1872,
Through the Looking Glass

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
3 Απαντήσεις
12442 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Μαρτίου 2023, 00:06:08
από Argirios Argiriou
3 Απαντήσεις
4003 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 7 Οκτωβρίου 2009, 22:56:30
από πρώτη & καλύτερη
0 Απαντήσεις
10746 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Μαΐου 2013, 02:25:03
από paracelsus
1 Απαντήσεις
3186 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 4 Σεπτεμβρίου 2013, 17:24:31
από Gatekeeper
0 Απαντήσεις
1681 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 9 Ιανουαρίου 2017, 22:44:32
από Argirios Argiriou