Εργασία στο δημόσιο τομέα

θέματα

<< < (16/70) > >>

[1] Διορισμος ΕΣΥ

[2] Διάλειμμα προβλέπεται στους Ιατρούς του ΕΣΥ/ΤΟΜΥ ;

[3] Ρεπό μετά την εφημερία.

[4] Διοικητές Νοσοκομείων: Αυτό είναι το συμβόλαιο που υπέγραψαν! Όλες οι υποχρεώσε

[5] Προσόντα για προσλήψεις επιμελητών β

[6] Τρόπος ανακοίνωσης διορισμού ιατρών σε θέση ειδικευμένων ιατρών Ε.Σ.Υ.

[7] "Ελεγκτής" ιατρός (...)

[8] Η εμπειρία ενός πρώην Διευθυντή Νοσοκομείου (δημοσίευση στον τοίχο του στο fb).

[9] Κανονική Άδεια Ιατρού Υπόχρεου Υπηρεσίας Υπαίθρου

Πλοήγηση

[0] Ένα επίπεδο πάνω

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση