Εργασία στο δημόσιο τομέα
θέματα
[1] Συνδικαλιστική ανεξαρτητοποίηση των γιατρών των Κέντρων Υγείας
[2] H ΟΕΝΓΕ για την άρση αργίας ιατρού που κατηγορείται για «φακελάκι».
[4] Αλεξανδρούπολη. Π.Γ.Ν.Ε: Ένα βήμα προς το "Ηλεκτρονικό Νοσοκομείο".
[6] Αναβαθμίσεις -Κρίσεις γιατρών ΕΣΥ
[7] ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ-ΑΡΝΗΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
[8] Έγγραφη αναφορά προς τον Εισαγγελέα Μεσολογγίου.
[9] Επαναληψη εισηγησεων για θεση Κλαδου ιατρού ΕΣΥ
Πλοήγηση
[0] Ένα επίπεδο πάνω
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση