Εργασία στο δημόσιο τομέα

θέματα

<< < (37/70) > >>

[1] Τι θα γίνει με τους επικουρικούς?

[2] Παραπομπές ασθενών

[3] Ο νέος υφυπουργός υγείας θέλει να μας κάνει Παθολόγους

[4] Παραίτηση επικουρικού ιατρού

[5] Πώς υπολογίζεται η αμοιβή της εφημερίας ενός Ιατρού του ΕΣΥ;

[6] Θέσεις ιατρών στο Νοσοκομείο Κατερίνης

[7] αδεια για μεταπτυχιακο

[8] ΕΣΥ:συμφωνειτε με τις επικειμενες συγχωνευσεις?

[9] Γιατροί του ΕΣΥ σε αργία με βάση κατάπτυστο νόμο

Πλοήγηση

[0] Ένα επίπεδο πάνω

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση