Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
26 Σεπτεμβρίου 2022, 16:34:59

Αποστολέας Θέμα: Πώς είναι να ζεις με ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.  (Αναγνώστηκε 484 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

19 Σεπτεμβρίου 2022, 21:48:38
Αναγνώστηκε 484 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
17/09/2022

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

23 Σεπτεμβρίου 2022, 19:49:49
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
17/09/2022

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
   Για το κόστος αλλαγής της μπαταρίας μετά τη δεκαετία δεν λέει τίποτα (Ή αφού είναι μετά δεκαετία ποιος νοιάζεται τώρα;). Το θεωρεί αμελητέο; (έχω ακούσει ότι μάλλον τσούζει...). Θα έχει επιδότηση τότε;

24 Σεπτεμβρίου 2022, 02:04:35
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

schumifer


Είναι σαφώς ένα από τα μεγάλα μείον. Με τη διευκρίνηση βέβαια ότι στα 10 χρόνια δεν ξυπνάει η μπαταρία και βγαίνει μόνη της από το αμάξι. Πιθανότατα θα συνεχίσει να ζει αρκετά μετά τα 10 χρόνια, αλλά σαφώς με μειωμένη χωρητικότητα. Η μείωση της χωρητικότητας μπορεί να έχει επέλθει εν τω μεταξύ αρκετά νωρίτερα. Πολλά εξαρτώνται από τη χρήση, τις θερμοκρασίες και χίγουρα πολλούς περισσότερους παράγοντες που δεν κατέχω.
Η τεχνολογική υπεροχή, η οδηγική ικανοποίηση για όποιον την αισθάνεται, η προσδοκώμενη αντοχή των μερών του ηλεκτροκινητήρα, η οικονομία για όποιον μπορεί να έχει φθηνό ρεύμα (βλέπε φόρτιση αμαξιού από τον ήλιο) είναι δυνατά επιχειρήματα. Το κόστος της μπαταρίας είναι το 2ο σοβαρό αντεπιχείρημα μετά το κόστος απόκτησης. Στην Ελλάδα πρέπει να σφηνώσουμε ενδιάμεσα και την απουσία φορτιστών.

24 Σεπτεμβρίου 2022, 10:22:05
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Mavrogialouros

Ιατροί
Viral έχει γίνει μία ανάρτηση στο Facebook ενός χρήστη ηλεκτρικού αυτοκινήτου για τις δυσκολίες της χρήσης του χώρα μας αλλά και τα κρυφά τους κόστη.

Μια καταπληκτική περιγραφή της αθέατης πλευράς χρήσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα το 2021 περιγράφει ένας χρήστης του στα social media αναφέροντας μία σειρά από συμβάντα σε πρόσφατο επαγγελματικό ταξίδι στην Πελοπόννησο δίνοντας τροφή για σκέψη για υποψήφιους χρήστες – αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Απολαύστε υπεύθυνα

“ ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.

ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν.

ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου). Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη. ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό. Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα. Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας. Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.

Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.
Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.”
Αν το θέλετε για κανονικό αυτοκίνητο, ξαναδέστε το σε 10 χρονάκια. Μέχρι τότε μια χαρά είναι τα υβριδικά.

Πηγή: klik.gr/

24 Σεπτεμβρίου 2022, 13:17:14
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

GirousisN


Ιστότοπος για τις πραγματικές καταναλώσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και όχι τις θεωρητικές που πλασάρουν όλοι ανεξαιρέτως.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Κόστος αντικατάστασης μπαταρίας : 13.000-14.000 $ ή € , μιας και η ισοτιμία είναι γύρω στο 1, για Tesla model 3 και S, για e Golf >20.000.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Οι εγγυήσεις που δίνουν οι περισσότεροι κατασκευαστές είναι για 8 χρόνια με χωρητικότητα μπαταρίας στο 70 %.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος






Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
1794 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22 Σεπτεμβρίου 2009, 23:28:57
από Argirios Argiriou
2 Απαντήσεις
2836 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30 Ιανουαρίου 2011, 12:03:29
από Βέρρας Οδυσσέας
0 Απαντήσεις
5435 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Οκτωβρίου 2010, 01:15:54
από Gatekeeper
2 Απαντήσεις
3708 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23 Μαρτίου 2014, 10:39:53
από Argirios Argiriou
1 Απαντήσεις
12653 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15 Απριλίου 2016, 12:26:32
από Αρχίατρος