Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
28 Μαρτίου 2024, 10:13:24

Αποστολέας Θέμα: Οι ευθύνες  (Αναγνώστηκε 12694 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

5 Μαρτίου 2023, 23:40:43
Αναγνώστηκε 12694 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
05/03/2023
Του Ιωακείμ Γρυσπολάκη ( πρώην πρύτανη του Πολυτεχνείου Κρήτης και Μαθηματικού ).



Οι ευθυνες ολων των κυβερνησεων απο το 2003 εως σημερα ειναι μεγαλες.

Είναι, ομως, χρήσιμο να μην λησμονούμε την ιστορία. Διότι μας κάνει σοφότερους και διότι μας προλαβαίνει από την επανάληψη των ίδιων λαθών.

Στις 18 Ιανουαρίου 2017, με απόφαση της κυβέρνησης Αλέξη Τσίπρα η TRAINOΣE πωλήθηκε στους Ιταλούς στο 100% στη Ferrovie dello Stato Italiane Group έναντι του ποσού των 45 εκατ. ευρώ. Το 2013 ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήριζε «ξεπούλημα» της εταιρείας την απαίτηση των 300 εκατ. ευρώ, που αξίωνε η  κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Το 2010 ο καθηγητής Θανάσης Ζηλιασκόπουλος ήλθε από τις ΗΠΑ και ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ. Ήταν εκείνος, που αποκάλυψε το σκάνδαλο των συνδικαλιστών του ΟΣΕ, οι οποιοι είχαν ιδρύσει την εταιρεία "Πρόοδος" και η οποία αναλάμβανε την μεταφορά εμπορευμάτων με βαγόνια, που προσέθετε λίγα χιλιόμετρα μακρυά από τους σταθμους.

Η παλαια συνηθεια ομως δεν λησμονηθηκε. Με το σύστημα τηλεματικης εν λειτουργία εντοπίζονται αμέσως οι συρμοί που σταματούν "αναίτια", ώστε να φορτώσουν και ξεφορτωσουν εμπορευματα.

Αντίστοιχα, με τα εμπορεύματα φορτώνονταν παράνομα φορτία και παρανομοι επιβάτες. Για να γίνει η διαδικασία χρειάζεται το τρένο να σταματήσει εκτός σταθμού. Η στάση εντοπίζεται αμεσως από το ETCS και χρειάζεται να δοθούν απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα.

Η τηλεδιοίκηση των σιδηροδρόμων λειτουργούσε κανονικά από το 2007 μέχρι το 2010. Το 2014 έγινε και παλι προκήρυξη για να λειτουργήσει η τηλεματική αλλά το 2015 πάγωσε απο την κυβερνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Το 2017 μετά από πίεση της Ε.Ε. έγινε νέα προκήρυξη, η οποία όμως κρίθηκε παράνομη.

Η κυβέρνηση, που πάγωσε την προκήρυξη το 2015 και έκανε νέα το 2017 που κριθηκε παράνομη, ηταν η κυβερνηση του Αλεξη Τσιπρα. Δηλαδη η  κυβέρνηση, που ιδιωτικοποίησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2016  αντι 45 εκατ. ευρώ, όταν η προηγούμενη (ΝΔ - ΠΑΣΟΚ) τον εκτιμουσε στα 300 εκατ. και κατηγορηθηκε απι τον ΣΥΡΙΖΑ για ξεπούλημα στα ιδωτικά συμφέροντα;

Ειναι η σημερινη αντιπολίτευση, που καταφερεται υποκριτικα κατά της ιδιωτικοποιησης. Ειναι οι ιδιοι, που καλουν τους οπαδους τους στις πλατειες, διοτι "μεγαλη αναταραχη, σπουδαια κατασταση", οπως μας ειπε η κα Αχτσιογλου.

Ειναι εκεινοι, που επωφεληθηκαν απο τις Πλατειες των Αγανακτισμενων το 2012 και εκεινοι που στοχευουν την εξουσια, μεσω νεων πλατειων αγανακτισμενων.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 6 Μαρτίου 2023, 07:39:41 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
8495 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22 Απριλίου 2009, 23:43:08
από flone
11 Απαντήσεις
35862 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 20 Ιανουαρίου 2019, 01:02:55
από Argirios Argiriou
3 Απαντήσεις
3828 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 9 Ιουλίου 2014, 08:46:41
από GirousisN
0 Απαντήσεις
4246 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12 Σεπτεμβρίου 2015, 11:42:58
από Argirios Argiriou