Θέματα Εργασίας > Εργασία στον ιδιωτικό τομέα (αυτοαπασχόληση)

Πώς συντηρώ μια αξιοπρεπή online παρουσία

(1/1)

Γιώργος Κανελλόπουλος:
Η φήμη σου σαν επαγγελματίας είναι ένα μίγμα από στόμα με στόμα διάδοση του ονόματός σου και ιντερνετική παρουσία.

Ο υποψήφιος πελάτης σε συναντά, κατά μέσο όρο, έξι φορές πριν ψωνίσει. Παίρνει την κάρτα σου από μια φίλη που ήρθε για τη μέση της, σε ψάχνει και σε κάνει follow, βλέπει κανά δυο ποστ που ανεβάζεις αργότερα, περνά από τη γειτονιά σου, λέει να θυμηθεί να δει εκείνο τον πόνο, το ξεχνά. Ξαφνικά, βλέπει την κάρτα σου ξεχασμένη στο πορτοφόλι και κλείνει ραντεβού.

Ποιες είναι οι βασικές κινήσεις για να στήσεις μια online εικόνα;

    - Σελίδα στο Google Maps, με προσεκτική καταγραφή στοιχείων, όπως ωράρια, στοιχεία επικοινωνίας, καλές φωτογραφίες.
    - Επαγγελματική σελίδα στο Facebook, η οποία συνδέεται με αντίστοιχη στο Instagram κι έχουν κοινή διαχείρηση, που σου γλιτώνει χρόνο. Οι σελίδες αυτές είναι ξεχωριστές από τα προσωπικά σου προφίλ.
    - Καταχωρίσεις των στοιχείων σου στους δωρεάν καταλόγους, όπως ο Χρυσός Οδηγός και το Vrisko.gr.
    - Προσεγμενο προφίλ στο Linked-In και μια κάποια παρουσία. Το μέσο αυτό δεν είναι τόσο για να σε βρουν οι πελάτες λιανικής, αλλά μπορεί να σου φέρει συνεργασίες και projects, από εκεί που δεν το περιμένεις.

Θυμήσου πως ο ιατρικός σύλλογος δεν επιτρέπει την ανάρτηση τιμών στο διαδίκτυο.

Μέχρι στιγμής, έχεις ξοδέψει μηδέν λεφτά. Ο κάθε υποψήφιος πελάτης στην εποχή μας θα κάνει τον κόπο να διασταυρώσει ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙΣ στο ίντερνετ κι αυτή η υπόσταση σου δίνει αυτόματα και κύρος.

Από εκεί, μπορείς να χτίσεις κι άλλο την προβολή σου:

    - Φτιάξε ένα επαγγελματικό email. Αγόρασε ένα domain, διεύθυνση και σουίτα email, που αργότερα μπορεί να στεγάσει κι ένα website.
    - Αναβάθμισε τις φωτογραφίες σου, κάνοντας μια επαγγελματική φωτογράφιση του χώρου και του προσωπικού.
    - ΑΦΟΥ έχεις κάνει όλα τα προηγούμενα κι αφού έχεις χρόνο να ασχολείσαι συστηματικά, μπορείς προαιρετικά να φτιάξεις και website.

Μπορεί να έχεις απορίες σχετικά με το πώς και τι να ποστάρεις στα socialmedia, πώς αυξάνεις τους followers και πώς διαχειρίζεσαι μια κακή κριτική. Είναι θέματα που συζητάμε εκτενώς στα online business groups, που ξαναέρχονται το Σεπτέμβρη. Ρώτα με περισσότερα και δήλωσε συμμετοχή στο athens@genikosiatros.com

nek:
μια συμβουλη που μας δωθηκε σε σεμιναριο ιντερνετικης παρουσιας για ιατρους απο επαγγελματιες του χωρου  ηταν  ''διαλεξε ενα θεμα που σ αρεσει, που αισθανεσαι ανετα και γραφε σταθερα, πχ καθε Δυτερα'',
κατι που επιπλεον μου εκανε εντυπωση ειναι πως το ΤΙΚ ΤΟΚ εχει μεγαλυτερη επιδραση (στο χωριο λεγεται impact factor) απο instagram f/book

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση