Θέματα Εργασίας > Εργασία στο δημόσιο τομέα

Διακομιδές ασθενών

<< < (46/111) > >>

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

«Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος»

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Τί να προτείνει κανείς μετά από αυτά; (Το δικό μας ασθενοφόρο έχει γράψει 1.5 μύριο χιλιόμετρα και συνεχίζει ακάθεκτο.)

EzeΤΡΟΛ:
Και άντε και προτείνουμε κάτι. Τί θα γίνει στη συνέχεια; Πώς θα υλοποιηθεί; Ποιός θα ασχοληθεί; Ποιός θα δει την κομμένη γράνα; Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος! Που σημαίνει υδ-ρα-γω-γός! Που καταστρέφει το νερό! Τοοο.. έδαφος! Και ύστερα γλείφει και κόβει την άσφαλτο! Και θα έρθετε εσείς ύστερα... οι Συβαρίτες πολιτικοί της μαλθακότητας και της τρυφηλότητας και των σχεδιασμάτων... έχασαν... έχασαν από τον Κρότωνα... Θα έρθουν οι Συβαρίτες πολιτικοί να πουν: εδώ, τα δισεκατομμύρια... στην Τσακώνα πρέπει να καταβληθούν τάχιστα! Γιατί ο δρόμος Τριπόλεως-Καλαμάτας κάνει εξ' αιτίας της διακοπής απ' το νερό... Αλλά και στη Μαλακάσα το ίδιο έγινε!

Argirios Argiriou:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
..............
....................
Λόγω της επικείμενης μετακίνησης μου -για οικογενειακούς λόγους- σε μια μακρυνή επαρχία ως επιμελητής ΄Β σε θέση αγροτικού, άρχισα να ψάχνω λίγο πιο βαθιά τα πράγματα. Με πολύ ενδιαφέρον παρακολούθησα τη συζήτηση αυτή για τα προβλήματα με τις διακομιδές.

Θέλοντας να συνεισφέρω ενδεχομένως στο κοινό καλό, αλλά και πιθανώς διεπόμενος από πιο εγωιστικά κίνητρα -να βελτιώσω το μελλοντικό μου εργασιακό μικρόκοσμο- σκέφτηκα μια ιδέα που για να έχει κάποιες ελπίδες επιτυχίας θα χρειαστώ τη δική σας συνεισφορά. Τυγχάνει να έχω κάποια πρόσβαση στο πρόεδρο του ΕΚΑΒ (το γιατί και πως δεν αφορά κανένα) και θα μπορούσα να του παραδώσω ένα χαρτί με μια συνοπτική περιγραφή των προβλημάτων στις διακομιδές από τη πλευρά του ιατρού-εργαζομένου στην ΠΦΥ. Ωστόσο, μην έχοντας κάνει παρά ελάχιστες διακομιδές στη ζωή μου θεωρώ ότι το να γράψω μόνος μου μια τέτοια μελέτη θα ήταν αμφιβόλου εγκυρότητας και δυνητικά επιζήμια.

Θα μπορούσε όμως κάτι τέτοιο να γίνει από αυτό εδώ το φόρουμ με τη συμβολή όλων μας. Να αναλάβει κάποιος να αποτυπώσει τα προβλήματα και τα γκρίζα σημεία με απλά λόγια σε μορφή 1,2,3 κλπ και πιθανώς να διατυπώσει συνοπτικές λύσεις για κάποια από αυτά. Στη συνέχεια να τοποθετηθούν και άλλοι πάνω στις θέσεις του/της με σκοπό να υπάρξει ένα μίνιμουμ συνένεσης (consensus) πάνω σε ορισμένες κοινά αποδεκτές θέσεις.

Δεν χρειάζεται να συμφωνήσουμε σε όλα, ούτε να γράψουμε μια έκθεση ιδεών ή αναλυτικό report για τα προβλήματα του ΕΚΑΒ. Νομίζω ότι απλώς μπορούμε να συνοψίσουμε μηνύματα που έχουν ήδη εκφραστεί σε αυτό το φόρουμ σε 1-2 ουσιαστικές σελίδες, σε γλώσσα που θα ήταν κατανοητή από οποιοδήποτε πολιτικό ή επιχειρησιακό παράγοντα.

Οι συμμετέχοντες σε αυτή τη προσπάθεια μπορούν κατά τη κρίση τους να βάλουν ή να μην βάλουν τα ονόματα τους κάτω από το τελικό κείμενο. Ή μπορεί να μην μπει κανένα όνομα
......................................
...............................................
 

--- Τέλος παράθεσης ---


Συνάδελφε καλώς ήλθες στο φόρουμ. Μακάρι να πέφτω έξω, αλλά μου φαίνεται δύσκολο να καταλήξουμε σε μια ομοφωνία (consensus). Το πιο πρακτικό ίσως θα ήταν να στείλεις στον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ ένα email με την διεύθυνση  
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
για να διαβάσει από μόνος του τις σκέψεις μας και τα προβλήματά μας σχετικά με τις διακομιδές. Θα του πάρει κάποιες ώρες αν τα διαβάσει προσεκτικά γιατί είναι θεματική ενότητα με πολλές δημοσιεύσεις αλλά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Προσωπικά αν ήταν στο χέρι μου θα ήθελα οι διακομιδές να γίνονται όπως τις βίωσα στην Σκανδιναβία : Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

EzeΤΡΟΛ:
Εκμεταλλεύονται τα κενά του ΕΚΑΒ

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων του ΕΚΑΒ, που έχουν περιέλθει μάλιστα εις γνώση και του ΣΔΟΕ, οι άδειες λειτουργίας των ασθενοφόρων αφού εξασφαλιστούν με... συνοπτικές διαδικασίες από το ΕΚΑΒ, στη συνέχεια «ενοικιάζονται» ή πωλούνται σε ιδιώτες που χρησιμοποιούν τα ασθενοφόρα για τη διακομιδή χρόνιων περιστατικών έναντι υψηλής αμοιβής. Εγγραφο που έχει στη διάθεσή του το protothema.gr είναι αποκαλυπτικό για την κατάσταση που επικρατεί στον τομέα της ιδιωτικής διακομιδής: ένα στα δύο ασθενοφόρα που λαμβάνει άδεια κυκλοφορίας από το ΕΚΑΒ το τελευταίο έτος είναι ιδιωτικό!

«Μαύρη» εργασία από ΕΚΑΒίτες στα ιδιωτικά ασθενοφόρα

Επιπλέον, καταγγέλλεται ότι σε αρκετές περιπτώσεις το πλήρωμα των ιδιωτικών ασθενοφόρων απαρτίζουν στελέχη του ΕΚΑΒ κατά παράβαση κάθε δεοντολογίας του συγκεκριμένου κλάδου. Πηγές του ΕΚΑΒ εξηγούν την πρακτική που ακολουθείται από μερίδα του προσωπικού: «Κάποιοι από τα πληρώματα των ασθενοφόρων “στριμώχνουν” τις μηνιαίες βάρδιές τους σε μία μόλις εβδομάδα, παρά το γεγονός ότι είναι ανθρωπίνως αδύνατον να εργαστεί κάποιος είτε ως οδηγός είτε ως πλήρωμα οχήματος 24 ώρες το 24ωρο επί επτά ημέρες! Ετσι, τον υπόλοιπο μήνα παρέχουν απερίσπαστοι “μαύρη” εργασία στα ιδιωτικά ασθενοφόρα». Βεβαίως, οι καταγγέλλοντες τονίζουν ότι πρόκειται για πρακτική που οι εργαζόμενοι δεν θα μπορούσαν να ακολουθήσουν εάν δεν είχαν την ανοχή ή την εύνοια υψηλά ιστάμενων του ΕΚΑΒ.

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος: O γολγοθάς της τουρίστριας που τραυματίστηκε σε αρχαιολογικό χώρο.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση