Θέματα Εργασίας > Εργασία στο δημόσιο τομέα
Διακομιδές ασθενών
parpar:
διασωληνωμενος μεσα σε ΤΑΧΙ = ασθενης στο μπροστα καθισμα με την πλατη ριγμενη , χωρις αναπνευστηρα αρα χωρις ιατρικα χερια ελευθερα τα οποια κανουν ambou, ορος κολλημενος στο χερουλι του συνοδηγου , ντοπαμινες στον κεθρεφτη , οξυμετρο στο χειροφρενο , αναρροφηση δεν νομιζω , καρπα αδυνατη ... τι λες τωρα..... καλυτερα σε καροτσα απο αγροτικο με κανα δυο πολιτες επανω για βοηθεια.
anastasios theodoridis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Ασθενείς με περιτονίτιδα, έγκυες με σπασμένα νερά και ακόμη ακόμη βαριά περιστατικά μεταφέρονται με την μια τράτα του νησιού που ανήκει σε ιδιώτη μέχρι τη Σύρο σύμφωνα με το ρεπορτάζ του ΒriefingΝews.
Το δρομολόγιο αυτό κοστίζει 3.000 ευρώ και όλοι αναρωτιούνται γιατί δεν γίνεται η μεταφορά με ένα ελικόπτερο που καταρχήν κοστίζει 1500 ευρώ και είναι και πιο σίγουρο και πιο γρήγορο στην μεταφορά του .
Οι κάτοικοι του νησιού έχουν πολλές φορές ασχοληθεί με το θέμα για να βρεθεί λύση , δυστυχώς όμως πέφτουν πάνω σε τοίχο.
Όλα ξεκίνησαν από το νοσοκομείο της Νάξου το οποίο είχε εγκαινιαστεί από τον τότε υπουργό υγείας Δημήτρη Αβραμόπουλο. Είχε καταφθάσει στο νησί με τους ακόλουθους και τους συνεργάτες του και δήλωνε πανευτυχής που ένα νοσοκομείο με όλα τα μέσα θα λειτουργούσε στο νησί.
Και πραγματικά το νοσοκομείο είχε όλον τον εξοπλισμό που θα μπορούσε να έχει ένα νοσοκομείο ακόμη και πτέρυγες . Μόλις έσβησαν όμως τα φώτα της δημοσιότητας και ο υπουργός αποχώρησε έσβησαν και οι ελπίδες το νησί να έχει ένα νοσοκομείο που να λειτουργεί. Το νησί ποτέ δεν λειτούργησε διότι ποτέ δεν είχε προσωπικό . Τα μηχανήματα έμεναν αχρησιμοποίητα και τελικά υποβαθμίστηκε σε κέντρο υγείας και φτάνοντας στο δια ταύτα τα βαριά περιστατικά έπρεπε να μεταφέρονται.
Έτσι σύμφωνα με το ρεπορτάζ του briefingnews το ΕΚΑΒ έκανε μια σύμβαση με έναν ιδιώτη να μεταφέρει τους ασθενείς μέχρι την Σύρο με 3.000 ευρώ την φορά. Οι κάτοικοι πολλές φορές παραπονέθηκαν για τις απάνθρωπες μεταφορές ζητώντας να χρησιμοποιούν ελικόπτερο και όχι την τράτα το οποίο μάλιστα κοστίζει και τα μισά λεφτά . Αυτό όμως δεν εισακούστηκε ποτέ με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται η τραγελαφική αυτή κατάσταση σε βάρος των κατοίκων.
Γ.Κτιστάκης:
"Έπεσαν" στο καθήκον ... ο διευθυντής του ΕΚΑΒ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ και ο εκπρόσωπος των εργαζομένων.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Τι να πει κανείς σε τέτοιες τραγικές καταστάσεις. Τα βαθύτατα συλλυπητήρια όλων μας στις οικογένειές τους!!
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Τα τραγικά παιχνίδια της μοίρας που οδήγησαν στο θάνατο τους διασώστες
Ο τραγικός θάνατος του Δημήτρη Βουρβαχάκη και του Βαγγέλη Κελαράκη θα έλεγε κανείς ότι ήταν "προδιαγεγραμμένος" αφού , όπως αποκαλύπτει το Cretalive, υπήρξαν κάποια "απρόοπτα" περιστατικά που στην κυριολεξία οδήγησαν τους δύο άνδρες στο θάνατο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα τρία μέλη του ΕΚΑΒ ξεκίνησαν νωρίς το πρωί από το Ηράκλειο με ένα υπηρεσιακό όχημα Renault Clio προκειμένου να μεταβούν στο Ρέθυμνο και να συμμετάσχουν στο εκπαιδευτικό σεμινάριο που είχε προγραμματιστεί .
Το αυτοκίνητο όμως ήταν παλιό και σε κάποιο σημείο της διαδρομής παρουσίασε βλάβη. Εκεί , στο ύψος της Παντάνασσας, ο οδηγός αναγκάστηκε να σταματήσει το όχημα και οι 3 ζήτησαν από την Υπηρεσία να τους σταλεί άλλο όχημα, προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους. Για το λόγο αυτό έφτασε στο σημείο το μοιραίο ασθενοφόρο, ο οδηγός του οποίου τους το παρέδωσε και έμεινε πίσω προκειμένου να δει τί θα μπορέσει να κάνει με τη βλάβη στο Renault.
Η παρέα των τριών μπήκε στο ασθενοφό και συνέχισε το δρομολόγιο για Ρέθυμνο, μη γνωρίζοντας όμως ότι ένα χιλιόμετρο παρακάτω ...καρτερούσε ο χάροντας
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Εδώ εγείρεται και το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης των επιβαινόντων στα ασθενοφόρα αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση νομίζω ότι θα μπλέξει το πράγμα. Δικαιολογείται υπηρεσιακή μετακίνηση (για μη περιστατικό με ασθενή) με ασθενοφόρο; Τη στιγμή μάλιστα που απ' ότι φαίνεται ξεκίνησαν αρχικά με υπηρεσιακό επιβατικό.
Δ. Κουναλάκης:
Τον Δημήτρη Βουρβαχάκη τον γνώριζα εδώ και πολύ καιρό. Άνθρωπος απλός, του λαού θα έλεγα, με μοναδικό στόχο την υπηρέτηση του κόσμου. Δεν υπηρετούσε κομματικά ή προσωπικά συμφέροντα, δεν επαναπαυόταν σε δάφνες. Προσπάθησε πολλές φορές να παρακάμψει την ελληνική καρεκλοκενταυρογραφειοκρατία με στόχο να εκπαιδεύσει και να προσφέρει το ΕΚΑΒ υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρά τη θέση του ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή μαζί με τους ανθρώπους του και πάντα ο στόχος του ήταν η σωτηρία του ασθενή. Στις μέρες του υπήρξαν πολλές καινοτομίες που τις πάλεψε και τις στήριξε: Οι τομείς ευθύνες με ασθενοφόρα διάσπαρτα σε ετοιμότητα ώστε να είναι άμεση η επέμβαση του ΕΚΑΒ, τα μηχανάκια που μες στην πόλη έφταναν άμεσα σε σοβαρά περιστατικά, η οργάνωση του κέντρου 166 με τρόπο που θα ζήλευαν κέντρα του εξωτερικού, και πολλά πολλά άλλα.
Ο θάνατος του είναι αμετάκλητος αλλά θα ήθελα μην είναι χαμένος. Αντί να λαϊκίζουν κάποιοι θα πρέπει κάποια στιγμή να σκεφτούμε πολλά και απλά βασικά πράγματα ασφάλειας: Από το να μην είναι τα ασθενοφόρα βενζινοκίνητα και να αρπάζουν φωτιά με το παραμικρό ή πόσο πληρώνουν αυτούς τους ανθρώπους έως την οργάνωση των διακομιδών και την ταξινόμηση τους με ξεκάθαρα κριτήρια. Το τελευταίο ίσως σε μια χώρα που μόνο λαϊκίζει, είναι και το πιο δύσκολο.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση