Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
20 Ιουνίου 2019, 19:11:23

Αποστολέας Θέμα: Συνταγογράφηση ναρκωτικών  (Αναγνώστηκε 8737 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

25 Φεβρουαρίου 2010, 13:52:11
Αναγνώστηκε 8737 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Πατρωνάκης Μάνος

Moderator
 Συνταγογράφηση φαρμακευτικών ουσιών και σκευασμάτων που υπάγονται στις διατάξεις για τα ναρκωτικά.
 Σχετική νομοθεσία.

13 Φεβρουαρίου 2014, 19:05:04
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Στη σύλληψη μίας 53χρονης παθολόγου, για παράνομη συνταγογράφηση ναρκωτικών δισκίων, προχώρησαν χθες το πρωί άνδρες του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λάρισας.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, η 53χρονη γιατρός χορηγούσε ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε διάφορα άτομα ιατρικές συνταγές με μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών δισκίων, σε ορισμένες από τις οποίες δεν αναγράφονταν οι ημερομηνίες έκδοσης.
Σε έρευνα που έγινε στο σπίτι και το ιατρείο της 53χρονης βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων 59 δισκία διαφόρων ναρκωτικών φαρμάκων αλλά και πλήθος συνταγογραφημένων ειδικών συνταγολογίων ναρκωτικών φαρμάκων.
Η συλληφθείσα θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λάρισας, ενώ συνεχίζεται η έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί εάν η γιατρός χορηγούσε εν γνώσει της τις συνταγές σε άτομα, τα οποία πιθανόν θα τις χρησιμοποιούσαν για διακίνηση ναρκωτικών.
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

13 Φεβρουαρίου 2014, 19:20:55
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Στη σύλληψη μίας 53χρονης παθολόγου, για παράνομη συνταγογράφηση ναρκωτικών δισκίων, προχώρησαν χθες το πρωί άνδρες του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λάρισας.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, η 53χρονη γιατρός χορηγούσε ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε διάφορα άτομα ιατρικές συνταγές με μεγάλες ποσότητες ναρκωτικών δισκίων, σε ορισμένες από τις οποίες δεν αναγράφονταν οι ημερομηνίες έκδοσης.
Σε έρευνα που έγινε στο σπίτι και το ιατρείο της 53χρονης βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων 59 δισκία διαφόρων ναρκωτικών φαρμάκων αλλά και πλήθος συνταγογραφημένων ειδικών συνταγολογίων ναρκωτικών φαρμάκων.
Η συλληφθείσα θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λάρισας, ενώ συνεχίζεται η έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί εάν η γιατρός χορηγούσε εν γνώσει της τις συνταγές σε άτομα, τα οποία πιθανόν θα τις χρησιμοποιούσαν για διακίνηση ναρκωτικών.

Τα 59 δισκία ναρκωτικών φαρμάκων ακούγονται αρχικά τρομακτική ποσότητα γιατί το μπερδεύουμε με 59 κουτιά ναρκωτικών φαρμάκων ή ίσως πάει ο νους μας σε ecstasy... αλλά ίσως και να μην είναι έτσι: Αν σκεφτεί κανείς ότι ένα κουτί Xanax έχει μέσα 30 δισκία τότε τα 59 δισκία μπορεί και να αντιστοιχούν απλώς σε δύο κουτιά Xanax.
« Τελευταία τροποποίηση: 14 Φεβρουαρίου 2014, 11:39:58 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

13 Φεβρουαρίου 2014, 19:56:53
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

samsok


ναι αλλα αλλιως χτυπαει ο αριθμος 59(εστω και χαπια) στις ειδησεις και αλλιως το 2 κουτια....

14 Φεβρουαρίου 2014, 16:41:11
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

fanisgp

Επώνυμοι
θα ηθελα να περιγράψω  στους συναδερφους την σημερινη μου πρωτογνωρη εμπειρια.παλικαράκι 32 ετων με το αμάνικο φανελλάκι του και ποντικάκια φουσκωμένα μου αναφέρει εντονη καταβολή και ταχυκαρδία.έκανα χρήση αναβολικών μου λέει για 3 μηνες.οκ απαντώ σταμάτησες τώρα?ναι εδω και ενα μήνα γιατι μεγάλωσε το στήθος μου και φοβήθηκα, παιρνω ομως θεραπεία απο τους αλλους του γυμναστηρίου και πάω καλύτερα αλλα εχω τρομερή εξάντληση.τί πήρες αγόρι μου του λέω.Αrimidex μου απαντά....

14 Φεβρουαρίου 2014, 17:17:57
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

D-Michalis

Administrator
Γιατί έβαλες αυτό τον τίτλο?
Το φάρμακο αυτό είναι Αναστροζόλη και έχει ένδειξη για προχωρημένο καρκίνο μαστού σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες.
Πιθανόν να σκέφτηκαν να το χρησιμοποιήσουν επειδή μειώνει τα επίπεδα των κυκλοφορούντων οιστρογόνων

Μήπως είναι ένα σήμα ότι γίνεται συστηματικά κάτι τέτοιο σε γυμναστήρια (αφού του το σύστησαν τα παιδιά !!!) και πρέπει να δώσεις προς τα πουθενά κανένα σήμα? (δεν εννοώ βέβαια ούτε ονόματα, ούτε τοπικά σημεία, αλλά αναρωτιέμαι. Μήπως είναι εκτεθειμένα σε κίνδυνο -σοβαρό μάλιστα- πολλά ανυποψίαστε παιδιά ? )
Αν και επιθυμώ διακαώς να τραγουδώ το «μην κλαις, δεν πειράζει, θα ’ρθει άσπρη μέρα και για μας», με τα γεγονότα που ζούμε (σε κοινωνία και υγεία) νομίζω πως ταιριάζει καλύτερα το «γέρασα μ’ ένα κοντό παντελονάκι και ο ήλιος (πού είχε μισοφανεί, όχι μόνο) δεν φάνηκε ακόμη (αλλά έχει ολότελα κρυφτεί)».

14 Φεβρουαρίου 2014, 17:33:31
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

fanisgp

Επώνυμοι
απλως το εβαλα στον πιο κοντινο τιτλο γιατί σαν εξαρτημενοι ειναι και αυτοί.το σκεπτικό μου ειναι νά ενημερωθούμε ολοι για την έκταση του προβλήματος(δεν ειναι τοπικό το πρόβλημα) και επιπλεον να δούμε αλλη μια φορά πόσο αβασάνιστα έδωσε ο επιστήμονας φαρμακοποιος το συγκεκριμμένο σκεύασμα.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
1 Απαντήσεις
2212 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21 Ιουλίου 2015, 23:37:10
από Argirios Argiriou
3 Απαντήσεις
3663 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23 Ιουλίου 2016, 18:54:40
από EzeΤΡΟΛ
20 Απαντήσεις
47605 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26 Οκτωβρίου 2017, 20:39:32
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
3628 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15 Ιανουαρίου 2019, 21:11:54
από Argirios Argiriou
13 Απαντήσεις
3382 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 17 Μαΐου 2019, 13:41:01
από Ορθοπαιδικός