Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Οι ταρίφες στα φακελάκια!

<< < (4/5) > >>

tasath:
Καλώς ή κακώς, το internet έχει δώσει "βήμα" σε όλους, ακόμα και σε εκείνους που διακατέχονται από εμμονές...

Από όλα όσα γράφεις κρατάω τα περί "φιλότιμου":
Δεν νομίζω ότι δικαιούσαι (ως έχων την ιδιότητα του γιατρού και ως poster) να  κάνεις υποδείξεις για το πως πρέπει να δείχνει κάποιος το φιλότιμό του, ειδικά αν μιλάς για πράγματα που δεν γνωρίζεις όπως τη λειτουργία ενός φαρμακείου.
Σίγουρα πάντως, φιλότιμο δεν σημαίνει να κάνει κάποιος το "μακάκα" και και να επαιτεί οφειλές μηνών που το κράτος αποφάσισε να μην εξοφλήσει.

Και για την καραμέλα των νέων: εδώ ακόμα και το efimereyon "ξεκόλλησε" και πλέον αναρτά τις νέες θέσεις αδειούχων φαρμακοποιών ανά την επικράτεια προσφέροντας χρήσιμη πληροφόρηση σε όσους ενδιαφέρονται. Μπορείς λοιπόν κι εσύ να κάνεις το επόμενο βήμα.

Αλήθεια, με τόσα posts αναρρωτιέμαι πότε δουλεύεις...
Εγώ ως πληροφορικάριος είμαι στο στοιχείο μου  :)

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑλήθεια, με τόσα posts αναρρωτιέμαι πότε δουλεύεις...
Εγώ ως πληροφορικάριος είμαι στο στοιχείο μου  :)

--- Τέλος παράθεσης ---

Αν αυτό  που κάνετε εδώ το θεωρείτε ως επαγγελματικό "στοιχείο" σας, τότε, με συγχωρείτε πολύ, αλλά είστε ανεπάγγελτος.
Και σε καμία περίπτωση η "δουλειά" που κάνετε, δεν μπορεί να συγκριθεί σε κατάρτιση και σπουδαιότητα με τη δουλειά ενός γιατρού, παθολόγου, παιδιάτρου, χειρουργού, ορθοπεδικού, νευροχειρουργού κ.τ.ο., που με τόση αυθάδεια κατακρίνετε με το παρακάτω μνημείο θράσους:


--- Παράθεση από: tasath ---Γι' αυτό βάλε εσύ τις ειδικότητες και σου βρίσκω εγώ τα posts για να γεμίζουν οι σελίδες.
--- Τέλος παράθεσης ---

tasath:
Βάλε εσύ όποιες ειδικότητες προτιμάς, χώρισε τις διάφορες "κάστες" των γιατρών όπως θέλεις, φτιάξε όποια λίστα σε εξυπηρετεί, διαχώρισε τα συμφέροντα όπως νομίζεις.

Όπως και να έχει, εκτός ελαχίστων λαμπρών περιπτώσεων, μια μεγάλη μερίδα των συναδέλφων σου, επί χρόνια, με άθλια νοοτροπία και ποταπή συνείδηση,  αρέσκεται σε εκτεταμένες παράνομες πρακτικές. Το αν αυτές οι πρακτικές δεν έχουν "επίσημο" χαρακτήρα, ουδόλως με ενδιαφέρει από τη στιγμή που αποτελούν άτυπο καθεστώς και έχουν σπρώξει την Υγεία και την Οικονομία της χώρας στη σημερινή κατάσταση.
Και είναι ακριβώς αυτό που λες,  η σπουδαιότητα και η ευθύνη της δουλειάς του Γιατρού, που κάνει τη διαπίστωση ακόμα πιο τραγική.
Διότι μπορεί ως επιστήμονας να είσαι άριστος, αν όμως είσαι "λίγος" ως άνθρωπος, τι να το κάνεις το μεγαλείο.

Εγώ λοιπόν, που 80% του χρόνου μου είμαι μπροστά σε έναν Η/Υ λόγω επαγγέλματος, που δεν μπορώ να συγκριθώ κατά τα γραφόμενά σου με την κατάρτιση και τη σπουδαιότητα της δουλειάς σου, φοβάμαι όταν σκέφτομαι ότι ξοδεύεις τόσο ωφέλιμο χρόνο (των ασθενών σου προφανώς) για να αρθρογραφείς συνεχώς και αδιαλείπτως στο forum. Ακόμα περισσότερο όταν υποψιάζομαι ότι μπορεί και να σε πληρώνω ως φορολογούμενος πολίτης...



EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑκόμα περισσότερο όταν υποψιάζομαι ότι μπορεί και να σε πληρώνω ως φορολογούμενος πολίτης...

--- Τέλος παράθεσης ---

Ομίλησε ο "παραγωγικός" κρατικοδίαιτος προμηθευτής του Δημοσίου, ο φεσώνων αυτό με 35%.

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Του Μανόλη Μπουχαλάκη (ellispoint)

Δεν παύω, όποτε ακούω να "σκάνε" ειδήσεις γύρω από τον πολύπαθο τομέα της Υγείας, να θυμάμαι ένα χαρακτηριστικό κομμάτι του Ιπποκρατικού όρκου που δίνουν οι γιατροί.

"Αγνώς δε και οσίως διατηρήσω βίον τον εμόν και τέχνην την εμήν" (Να διατηρήσω δε τη ζωή μου και την τέχνη μου καθαρή και αγνή).

Το "οσίως" περιλαμβάνει την έννοια του "ιερού". Δε μιλάμε για μια απλή αναφορά σε ιδανικά αλλά σε μια στάση ζωής που σύμφωνα με τον όρκο πρέπει να χαρακτηρίζει το γιατρό. Κατά τον Ιπποκράτη και τους αποκαλούμενους Ιπποκρατικούς ο γιατρός οφείλει να απορρίπτει κάθε είδους δεισιδαιμονία, να είναι καθαρός στο σώμα και αχώριστος της ηθικής. Η ζωή του πρέπει επίσης να είναι σεμνή και γεμάτη σιγή. Επιστήμων δηλαδή με στοιχεία φιλοσόφου. Εν ολίγοις, ένας μετρημένος στα πάντα, σεμνός αλλά και σοφός και ενάρετος άνθρωπος.

Αυτά για την ιστορία. Συνδέω τα ανωτέρω με τις τρέχουσες ειδήσεις και φήμες ότι το ΣΔΟΕ εντόπισε ήδη σε λογαριασμούς ορισμένων μεγαλογιατρών στην Κρήτη κάτι "μικροποσά" της τάξης των 5-10 εκατομμυρίων ευρώ. Μάλιστα έφτασε στα αυτιά μου και ποσό 25 εκατομμυρίων ευρώ που διατηρούσε ως "κομπόδεμα για τα γεράματα" κάποιος κύριος καθηγητής.

Και ερωτώ: Πού το ηθικόν και το φιλοσοφικόν του πακτωλού των χρημάτων αυτών; Διότι, ένας καθηγητής Ιατρικής από ότι ξέρω, δεν δουλεύει ως CEO στη Microsoft, στη Google ή σε γιγαντιαίες πολυεθνικές για να δικαιολογούνται τέτοια ποσά. Μπαίνω στον πειρασμό να γράψω πως ούτε οι γιοι του Καντάφι έχουν τόσα λεφτά στις τράπεζες.

Και αβίαστα προκύπτει το επόμενο ερώτημα. Από που τα βρήκε τα λεφτά ο κ. καθηγητής; Υποπτεύομαι δυο "πηγές". Πρώτον, από τις "μαύρες" χορηγίες κάποιων ιατρικών και φαρμακευτικών εταιριών επειδή προώθησε τα δικά τους προϊόντα και δεύτερον, από τη στυγνή εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου μέσα από αμοιβές και "φακελάκια". Και αν χαρακτηρίσουμε την πρώτη "πηγή" ως "μπίζνες" που έχουν και "μπόνους", η δεύτερη χαρακτηρίζεται ως επιεικώς ελεεινή. Διότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κυρίους που εργάζονται σε ιδιωτικά νοσοκομεία και έχουν στάνταρ "ταρίφα", αλλά για πανεπιστημιακούς δάσκαλους οι οποίοι αφενός "ηδονίζονται" με την έδρα του καθηγητή και το κύρος που αυτή εμπεριέχει, αλλά από την άλλη κάνουν και "μπίζνες" επενδύοντας στην απελπισία και την ανοησία ορισμένων ανθρώπων που για να εξυπηρετηθούν ταχύτερα ή για να έχουν τη "σιγουριά" της φροντίδας του καθηγητή, ρίχνουν "αβέρτα" τους "πάκους" με τα εκατόευρα. Τα οποία λεφτά μπορεί να τα είχαν στην τράπεζα αλλά μπορεί και να πούλησαν ότι είχαν και δεν είχαν για να δουν την υγειά τους.

Εκτιμώ πως στοιχειώδης ευαισθησία των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας θα είναι να στείλει στο "σκότος το εξώτερον" όσους κυρίους καθηγητές διαπιστωθεί ότι πράγματι πλούτισαν με αυτόν τον οικτρό τρόπο. Θα αναμένω όπως και κάθε πολίτης στην Κρήτη τα αποτελέσματα των ελέγχων και κατόπιν θα στρέψω το βλέμμα μου στην "αντίπερα όχθη" για να δω τι θα πράξει το κράτος στην περίπτωση που εξακριβωθεί ότι για κάποιους ορκισμένους στον Ιπποκράτη ο "όσιος" βιος έγινε ανόσιος και ρυπαρός αφού διάλεξαν να δουλεύουν το Μαμμωνά αντί τη συνείδησή τους.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση