Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
28 Μαρτίου 2024, 17:58:03

Αποστολέας Θέμα: Υπουργείο Υγείας, πόσο "φιλικό" είναι προς τον πολίτη-χρήστη των υπηρεσιών του  (Αναγνώστηκε 5748 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

29 Απριλίου 2010, 00:57:00
Αναγνώστηκε 5748 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Loumakis

Επώνυμοι
   Πριν λίγους μήνες χρειάσθηκε να επικοινωνήσω με το Υπουργείο Υγείας για προσωπικό υπηρεσιακό πρόβλημα. Μετα μυρίων βασάνων και μετά απο πολύ χρόνο κατόρθωσα να "βγάλω άκρη" και να εξυπηρετηθώ. Τα προβλήματα που αντιμετώπισα κατέγραψα στην παρακάτω επιστολή που απέστειλα στην Υπουργό Υγείας.


   Κυρία Υπουργέ
   Ένα προσωπικό υπηρεσιακό πρόβλημα με ανάγκασε πρόσφατα να αποταθώ στις υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Η εμπειρία μου για τη δυνατότητα προσέγγισης και επικοινωνίας από μακριά (τηλεφωνικά ή μεσω διαδικτύου) των υπηρεσιών του Υπουργείου ηταν απογοητευτική.
   Προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με το αρμόδιο τμήμα αρχικά μεσω του τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου αναφέροντας τον εσωτερικό τριψήφιο αριθμό. Η  απάντηση που πήρα ήταν ότι η σύνδεση είναι αδύνατη μεσω κέντρου και ότι πρέπει να πάρω απευθείας ένα άλλο τηλέφωνο. Διερωτώμενος ποια είναι η σκοπιμότητα της ύπαρξης εσωτερικών τηλεφώνων αν η σύνδεση μέσω κέντρου είναι αδύνατη, έπραξα όπως μου υποδείχθηκε. Στο απευθείας τηλέφωνο υπήρχε ηχογραφημένο μήνυμα ότι η τηλεφωνική επικοινωνία με το κοινό γίνεται 12.00'-2.30' μμ. Η αυθόρμητη σκέψη μου ήταν ότι αυτή θα ήταν πολύ δύσκολο να επιτευχθεί, συνεκτιμώντας το γεγονός ότι  μία κεντρική υπηρεσία όπως το Υπουργείο Υγείας είναι δυνητικός αποδέκτης εκατοντάδων τηλεφωνημάτων από όλη την Ελλάδα τα οποία "συμπιέζονται" στα στενά χρονικά περιθώρια δυόμιση ωρών. Η πρόβλεψη μου αποδείχθηκε ορθή και η επικοινωνία αδύνατη επι συνεχόμενες ημέρες λόγω κατειλημμένης τηλεφωνικής γραμμής.
   Είχα την ιδέα να αποστείλω ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στο αρμόδιο τμήμα μέσω της διαδικτυακής ιστοσελίδας του υπουργείου. Νέα απογοήτευση. Κατά παγκόσμια πρωτοτυπία, ο ιστότοπος του Υπουργείου Υγείας  Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος  δεν διαθέτει ούτε μία ηλεκτρονική διεύθυνση για αποστολή μηνύματος, τη στιγμή που άλλες υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό διαθέτουν ξεχωριστές ηλεκτρονικές διευθύνσεις για κάθε τμήμα τους. Όταν, μάλιστα, αυτή η δυνατότητα είναι σήμερα άμεσα διαθέσιμη για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες, μέσω του προγράμματος "ΣΥΖΕΥΞΙΣ" της  "Κοινωνίας της Πληροφορίας", διερωτάται κανείς για τα αίτια αυτής της έλλειψης. Επιπλέον, ακόμα και ο αναρτημένος στην ιστοσελίδα κατάλογος των τηλεφώνων των επι μέρους τμημάτων του Υπουργείου δεν είναι πλήρως ενημερωμένος, όπως διαπίστωσα αργότερα.
Στην απελπισία μου θυμήθηκα την ύπαρξη υπαλλήλου στο υπουργείο, γνωστού μου από παλαιότερα. Μόνο μετά από επανειλημμένη επικοινωνία μαζί του, συχνά στο προσωπικό κινητό του τηλέφωνο, και παρέμβαση του στο αρμόδιο τμήμα κατέστη δυνατό να επικοινωνήσω με αυτό και να ενημερωθώ τελικά, μετά από πολύ χρόνο και κόπο, για το θέμα που με ενδιέφερε.
   Ας σημειωθεί ότι προσωπικά είχα την "πολυτέλεια" να μη διακόπτω την εργασία μου για να επιχειρήσω την επικοινωνία μου με το Υπουργείο, έχοντας αναθέσει το έργο της περιοδικής τηλεφωνικής επανάκλησης στον τηλεφωνητή υπάλληλο του Κέντρου Υγείας όπου εργάζομαι. Αναλογίζομαι, όμως, πόσο δυσκολότερο, ή και ανέφικτο, θα είχε αποδειχθεί το εγχείρημα της επικοινωνίας, εάν δεν είχα αυτή τη δυνατότητα και εάν δεν διέθετα γνωστό άτομο στο Υπουργείο, όπως συμβαίνει με τον μέσο Ελληνα πολίτη.
   Είναι αυτονόητο, κυρία Υπουργέ, ότι δεν σας καταλογίζω ευθύνη για την κατάσταση αυτή στο Υπουργείο το οποίο προ ολίγου παραλάβατε. Θεώρησα, όμως, δική μου ευθύνη να σας επισημάνω τα προβλήματα λειτουργίας και μακρόθεν προσβασιμότητας του Υπουργείου σας, ώστε να ενεργήσετε και να τα διορθώσετε προς όφελος του ταλαιπωρούμενου Ελληνα πολίτη.
   Με την αρμόζουσα τιμή
   Λουμάκης  Παναγιώτης-Σωκράτης



   Για να είμαι ειλικρινής δεν πολυπίστευα ότι θα άλλαζε κάτι. Παρά ταύτα είπα στον εαυτό μου "άς κάνω αυτό που πρέπει (δηλαδή να στείλω την παραπάνω επιστολή επισημαίνοντας τα κακώς κείμενα), που ξέρεις καμμιά φορά τι γίνεται".
   Με ευχάριστη έκπληξη διαπίστωσα πριν μερικές μέρες ότι, επιτέλους, πρόσθεσαν e-mail διευθύνσεις, τουλάχιστον για την υπουργό, την υφυπουργό και τον γενικό γραμματέα. (Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος) Δεν είναι βέβαια αυτό που περίμενα, να έχουν δηλαδή e-mail όλες οι διευθύνσεις και τα τμήματα του υπουργείου, αλλά, τουλάχιστον, είναι κάτι. Δεν γνωρίζω επίσης αν διορθώθηκαν τα υπόλοιπα που έθιξα στην επιστολή μου. Ποιος ξέρει. Ισως πρέπει να περιμένουμε.
"Οσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται, ζυγόν δουλείας άς έχωσι. Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία" (Ανδρέας Κάλβος, ωδή εις Σάμον)
   Συμπέρασμα: η πατρίδα δεν μπορεί να περιμένει σωτηρία απο ενάρετους δειλούς, θα πρέπει να το λέει και η καρδιά τους.

29 Απριλίου 2010, 17:04:25
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Koterakis

Επώνυμοι
« Τελευταία τροποποίηση: 25 Αυγούστου 2010, 05:44:48 από Koterakis »

29 Απριλίου 2010, 17:28:53
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Γ.Κτιστάκης

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Το μεγάλο στοίχημα είναι εκεί για την σημερινή κυβέρνηση, να αποδώσει στον μέγιστο δυνατό βαθμό δικαιοσύνη, έστω εκμεταλλευόμενη ακόμη και επικοινωνιακά τερτίπια, όχι όμως αρκούμενη σε μόνο τέτοια, όπως μέχρι πρότινος είχαμε συνηθίσει.


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
3711 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12 Απριλίου 2011, 22:24:42
από alfie
0 Απαντήσεις
3462 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 21 Αυγούστου 2011, 22:18:06
από alfie
1 Απαντήσεις
3637 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16 Οκτωβρίου 2011, 15:44:06
από alfie
2 Απαντήσεις
4344 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25 Οκτωβρίου 2011, 16:59:22
από EzeΤΡΟΛ
1 Απαντήσεις
5546 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Αυγούστου 2015, 14:17:19
από Denominator