Θέματα Εργασίας > ΕΟΠΥΥ
ΕΟΠΥΥ
papila:
Γνωρίζει κανείς τι γίνετε σχετικά με την συμπλήρωση καταστάσεων και κατάθεση παραπεμτικών για την πληρωμή των ιατρικών πράξεων και πιο συγκεκριμένα των ενδοσκοπικών?
Οι αναλυτικές και συγκεντρωτικές καταστάσεις ιατρικών πράξεων οι οποίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα του ΕΟΠΥΥ δεν τις περιλαμβάνουν ??? ???
έχει ρωτήσει κανένας συνάδελφος?
Helengeo:
Δεν είμαι συμβεβλημένη γιατρός με τον ΕΟΠΥΥ γράφω όμως ηλεκτρονικά στο e-syntagografisi και e-diagnosi. Προχθές δημόσιο νοσοκομείο μου ακύρωσε παραπεμπτικό που είχα γράψει μέσα από το e-diagnosi με την δικαιολογία ότι δεν είμαι γιατρός του ΕΟΠΥΥ. Ισχύει κάτι τέτοιο πραγματικά?
Denominator:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είμαι συμβεβλημένη γιατρός με τον ΕΟΠΥΥ γράφω όμως ηλεκτρονικά στο e-syntagografisi και e-diagnosi. Προχθές δημόσιο νοσοκομείο μου ακύρωσε παραπεμπτικό που είχα γράψει μέσα από το e-diagnosi με την δικαιολογία ότι δεν είμαι γιατρός του ΕΟΠΥΥ. Ισχύει κάτι τέτοιο πραγματικά?
--- Τέλος παράθεσης ---
Ούτε για αστείο...
Όσο αστείες κι αν είναι οι διοικήσεις των νοσηλευτικών ιδρυμάτων...
Δείτε την ΠΝΠ 16/12/2011...
Zachariadis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είμαι συμβεβλημένη γιατρός με τον ΕΟΠΥΥ γράφω όμως ηλεκτρονικά στο e-syntagografisi και e-diagnosi. Προχθές δημόσιο νοσοκομείο μου ακύρωσε παραπεμπτικό που είχα γράψει μέσα από το e-diagnosi με την δικαιολογία ότι δεν είμαι γιατρός του ΕΟΠΥΥ. Ισχύει κάτι τέτοιο πραγματικά?
--- Τέλος παράθεσης ---
Όχι δεν ισχύει,Εφόσον το παραπεμπτικό έχει εκδωθεί μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής ,ισχύει ανεξάρτητα απο το άν
ο ιατρός που το εκδίδει είναι συμβεβλημένος ή όχι και μπορεί
να χρησιμοποιηθέι απο τον ασθενή είτε σε συμβεβλημένο με τον ΕΟΠΥΥ Εργαστήριο με συμμετοχή 15%
είτε σε δομές του ΙΚΑ -ΕΣΥ δωρεάν.
copy paste απο την «λίστα συχνών ερωτήσεων» της ιστοσελίδας του ΕΟΠΥΥ
Εκτελούνται τα ηλεκτρονικά παραπεμπτικά μη συμβεβλημένων γιατρών;