Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Χαλαρή κουβέντα
ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ
Denominator:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΕγώ ξέρω ότι τα επιστημονικά άρθρα δημοσιεύονται σε επιστημονικά περιοδικά κατόπιν κρίσης από επιτροπή. Σας το διαβεβαιώ διότι έχω διατελέσει κριτής σε αρκετά διεθνή περιοδικά. Σε καμία περίπτωση η αναφορά της πηγής ενός επιστημονικού άρθρου δεν πρόκειται να θεωρηθεί διαφήμηση. Εκτός αν μπερδεύουμε τα επιστημονικά άρθρα με τα εκλαϊκευμένα άρθρα που δημοσιεύονται σε περιοδικά ποικίλης ύλης.
--- Τέλος παράθεσης ---
Αγαπητέ κ. Παπαδόπουλε,
θα παραθέσουμε ξανά την πηγή διότι πρόκειται για μια πάρα πολύ αξιόλογη έρευνα που μάλιστα προλογίζει συνάδελφός σας γιατρός.
Πρόκειται για το βιβλίο της Τζούντι Τζάκα, "Θεραπείες με Φυσικά Μέσα", ‘Ολες οι ασθένειες από το Α ως το Ω και οι θεραπείες τους, με φυσικά μέσα και τρόπους.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ορίστε; Έχει κριθεί το εν λόγω πόνημα όπως προβλέπεται για επιστημονικές δημοσιεύσεις;
Rose:
Δηλαδή κ. Παπαδόπουλε, για να καταλάβω το σκεπτικό σας, ας πούμε πως δεν έχει κριθεί βάση των ISO των επιστημονικών δημοσιεύσεων1, εσείς δεν θα το διαβάζατε για να κρίνετε από μόνος σας, αν έχουν αξία οι έρευνες που παραθέτονται στο βιβλίο?
Χρειαζόμαστε κάποιους "ειδικούς" για να μας καθορίζουν ποια έρευνα θα δεχόμαστε και ποια όχι?
Μας εμποδίζει κανείς να χρησιμοποιούμε ελεύθερα τον ορθολογισμό μας, και να αντλούμε μόνοι μας συμπεράσματα, βάση λογικής, δικής μας λογικής, και προσωπικής δικής μας εμπειρίωσης?
Απλή είναι η μέθοδος της έρευνας. Δοκιμάζουμε αυτό που μας προτείνουν, και μετέπειτα κρίνουμε αν είναι αποτελεσματικό.
Αν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία, πως θα κινούμαστε? Βάση πίστης στα λόγια κάποιων ειδικών?
Αυτό ονομάζουμε επιστήμη?
Υ.Γ. κ. Παπαδόπουλε, όταν εμπιστεύτηκα την μάνα μου, στα χέρια ειδικών, την σκότωσαν. Από τότε, ειδικούς ξανά δεν εμπιστεύομαι. Παίρνω μόνη μου την ευθύνη για κάθε απόφαση στη ζωή μου, και όταν μου προτείνει ένας ειδικός κάτι, κάνω διπλές τυφλές και πολλαπλές έρευνες για να σιγουρευτώ, και πάλι τίποτα δεν είναι σίγουρο, μέχρι να γίνει προσωπική εμπειρία.
___________________________________________________________________________
1 σας θυμίζω... τις οποίες επιστημονικές δημοσιεύσεις, ο κ. Ιωαννίδης καταρρίπτει σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος, Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Denominator:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔηλαδή κ. Παπαδόπουλε, για να καταλάβω το σκεπτικό σας, ας πούμε πως δεν έχει κριθεί βάση των ISO των επιστημονικών δημοσιεύσεων1, εσείς δεν θα το διαβάζατε για κρίνετε από μόνος σας, αν έχουν αξία οι έρευνες που παραθέτονται στο βιβλίο?
Χρειαζόμαστε κάποιους "ειδικούς" για να μας καθορίζουν ποια έρευνα θα δεχόμαστε και ποια όχι?
Μας εμποδίζει κανείς να χρησιμοποιούμε ελεύθερα τον ορθολογισμό μας, και να αντλούμε μόνοι μας συμπεράσματα, βάση λογικής, δικής μας λογικής, και προσωπικής δικής μας εμπειρίωσης?
Απλή είναι η μέθοδος της έρευνας. Δοκιμάζουμε αυτό που μας προτείνουν, και μετέπειτα κρίνουμε αν είναι αποτελεσματικό.
Αν δεν έχουμε προσωπική εμπειρία, πως θα κινούμαστε? Βάση πίστης στα λόγια κάποιων ειδικών?
Αυτό ονομάζουμε επιστήμη?
Υ.Γ. κ. Παπαδόπουλε, όταν άφησα την μάνα μου, στα χέρια ειδικών, την σκότωσαν. Από τότε, ειδικούς ξανά δεν εμπιστεύομαι. Παίρνω μόνη μου την ευθύνη για κάθε απόφαση στη ζωή μου, και όταν μου προτείνει ένας ειδικός κάτι, κάνω διπλές τυφλές και πολλαπλές έρευνες για να σιγουρευτώ, και πάλι τίποτα δεν είναι σίγουρο, μέχρι να γίνει προσωπική εμπειρία.
___________________________________________________________________________
1 σας θυμίζω... τις οποίες επιστημονικές δημοσιεύσεις, ο κ. Ιωαννίδης καταρρίπτει σε ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος, Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
--- Τέλος παράθεσης ---
Τους δικούς μας ειδικούς τους δεχόμαστε.
Τους άλλους ειδικούς τους απορρίπτουμε.
Οταν ο Ιωαννίδης απορρίπτει (σωστά) κάποιες μελέτες, τον δεχόμαστε.
Οταν ο Ιωαννίδης δεν έχει ασχοληθεί ποτέ με εναλλακτική (με τι υλικό άλλωστε) τον παρακάμπτουμε.
Ότι μας συμφέρει το αναφέρουμε.
Ότι δε μας συμφέρει το καταπίνουμε.
Σε ότι θέλουμε απάνταμε.
Σε ότι δεν μπορούμε ελπίζουμε απλά να ξεχαστεί.
Rose:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΤους δικους μας ειδικους τους δεχομαστε.
Τους αλλους ειδικους τους απορριπτουμε.
--- Τέλος παράθεσης ---
'Αρα συμφωνούμε λοιπόν, να ακούμε ΟΛΟΥΣ τους ειδικούς, από όλους τους χώρους, αλλά να αποφασίζουμε εμείς οι ίδιοι, κατόπιν προσωπικής μας έρευνας? Και εφόσον ακολουθήσουμε αυτό το σκεπτικό, δεν είναι σώφρων να έχουμε ανοιχτούς τους πνευματικούς μας ορίζοντες, και να μελετάμε, και να ερευνούμε, όσο πιο πολλά και αντιφατικά ακόμα, τόσο πιο καλά, μέχρι να κατανοήσουμε την ολότητα ενός ζητήματος?
Η μόνη Αυθεντική Επιστημονική έρευνα, είναι η προσωπική μας έρευνα, όλα τα άλλα είναι πίστη, δόγμα, μέχρι να τα αποδείξουμε μόνοι μας.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΟταν ο Ιωαννιδης απορριπτει (σωστα) καποιες μελετες, τον δεχομαστε.
Οταν ο Ιωαννιδης δεν εχει ασχοληθει ποτε με εναλλακτικη (με τι υλικο αλλωστε) τον παρακαμπτουμε.
--- Τέλος παράθεσης ---
Το θέμα μας δεν είναι αν ο Ιωαννίδης δέχεται ή όχι τις εναλλακτικές μεθόδους θεραπείας, αλλά το ότι πολλές δήθεν επιστημονικές έρευνες, είχαν καταντήσει ένα δόγμα, επικίνδυνο, με εγκληματικές προεκτάσεις μέσα στην κοινωνία είτε για τους ασθενείς είτε ως κόστη θεραπείας.
Denominator:
@Rose Eπειδή κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε τι σας λέω, αν θέλετε απαντήστε στους υπόλοιπους.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση