Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Χαλαρή κουβέντα

ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ

<< < (25/44) > >>

iGP:
Μία απορία της στιγμής.Τα "ιατρικά" θαύματα του Χριστού υπήρξαν;Αν κάποιος πιστεύει πως υπήρξαν, μπορεί να μου εξηγήσει με ποια "κλασσική" ιατρική μέθοδο έγιναν;Η αριθμητική πάνω απ' όλα!Παρακαλώ πολύ, θα ήθελα τεκμηρίωση.Επειδή είμαι κι εγώ οπαδός της απόλυτης αλήθειας των μαθηματικών, χωρίς εξαιρέσεις, παραθέσεις φιλοσοφικών αναλύσεων γύρω από θρησκευτικά ζητήματα, σε περιπτώσεις που τυφλοί αρχίζουν να βλέπουν και ανάπηροι να περπατούν, δε με αφορούν.Είναι περιπτώσεις καθαρά μαθηματικής φύσης και χρειάζομαι τεκμηρίωση.

medicus:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος...
Στην όλη συζήτηση αυτό που με ενοχλεί είναι η άνεση με την οποία χλευάζουμε την καμπούρα της rose και των "ενναλακτικών" θεραπευτικών μεθόδων, την ίδια στιγμή που η δική μας καμπούρα μας έχει φέρει με τη μύτη στο πάτωμα.
...

--- Τέλος παράθεσης ---

Δημήτρη, το ξέρεις ότι διαφωνώ και εγώ με τα χλευαστικά σχόλια απ'όπου και να προέρχονται και που απευθύνονται σε άτομα επί προσωπικού. Τις εναλλακτικές μεθόδους δεν τις χλευάζω αλλά τις προσπερνάω όταν δεν με πείθουν. Αυτό ζητάω και από την Rose, πειστήρια. Να μην μπερδεύουμε όμως δύο ανόμοια πράγματα. Δεν γίνεται να συγκρίνουμε από την μία πλευρά μία μέθοδο(π.χ. ομοιοπαθητική) και από την άλλη πλευρά άτομα(π.χ. ιατρούς κλασικής ιατρικής). Είναι επιστημονικά άτοπο. Μπορούμε να συγκρίνουμε ομοοιπαθητική με κλασική ιατρική, ως προς την αποτελεσματικότητα, ή ομοιοπαθητικούς με κλασικούς ιατρούς, ως προς την επαγγελματικότητα. Αλλιώς συγκρίνουμε πορτοκάλια με κάδρα.   

medicus:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΜία απορία της στιγμής.Τα "ιατρικά" θαύματα του Χριστού υπήρξαν;Αν κάποιος πιστεύει πως υπήρξαν, μπορεί να μου εξηγήσει με ποια "κλασσική" ιατρική μέθοδο έγιναν;Η αριθμητική πάνω απ' όλα!Παρακαλώ πολύ, θα ήθελα τεκμηρίωση.Επειδή είμαι κι εγώ οπαδός της απόλυτης αλήθειας των μαθηματικών, χωρίς εξαιρέσεις, παραθέσεις φιλοσοφικών αναλύσεων γύρω από θρησκευτικά ζητήματα, σε περιπτώσεις που τυφλοί αρχίζουν να βλέπουν και ανάπηροι να περπατούν, δε με αφορούν.Είναι περιπτώσεις καθαρά μαθηματικής φύσης και χρειάζομαι τεκμηρίωση.

--- Τέλος παράθεσης ---

Τα ιατρικά θαύματα του Χριστού, όπως και όλων των κατηγοριών τα θαύματα του Χριστού, ανήκουν στην σφαίρα της ΠΙΣΤΗΣ σε εξωσυμπαντική και εξωχρονική "διάσταση". Άρα η πίστη δεν μπορεί να εξηγηθεί με ενδοσυμπαντικά μοντέλα και μέσα στο πλαίσιο των κοσμικών διαστάσεων. Η όποια πίστη ανήκει στην καρδιά και στη διάνοια ενός ανθρώπου και δεν πρέπει ούτε να επιβάλλεται ούτε να διώκεται.

Το γεγονός ότι πιστεύω στα θαύματα δεν σημαίνει ότι θα τα εφαρμόσω ως ιατρική μέθοδο. Πρώτον, διότι, η ίδια τους η ονομασία καθορίζει την σπανιότητα(θαύμα από το θαυμάσιο, το μοναδικό, το σπάνιο), άρα ανήκει στο p<0,00....(μαθηματική ερμηνεία) και δεύτερον διότι, κατ'εμέ, είναι δουλειά του Θεού και όχι δική μου, έχει δηλαδή εξειδικευμένη συνιστώσα ως ερμηνευτικός αιτιολογικός παράγοντας(μαθηματική ερμηνεία).

Denominator:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΧαίρομαι που δεν το πήρες προσωπικά. Ειλικρινά.
Δεν είμαι καθόλου βέβαιος στο ότι η ιατρογεννής νοσηρότητα, οφείλεται μόνο σε κακή πρακτική.
Βεβαίως, το ίδιο το γεγονός της κακής πρακτικής, αποτελεί από μόνο του επιστημολογικό πρόβλημα.
Για τα χάλια της εκπαίδευσης στη γενική ιατρική και την ουσιαστική ανυπαρξία ΠΦΥ, φαντάζομαι θα με ακούσει να γκρινιάζω, μέχρι βαρεμάρας.
Στην όλη συζήτηση αυτό που με ενοχλεί είναι η άνεση με την οποία χλευάζουμε την καμπούρα της rose και των "ενναλακτικών" θεραπευτικών μεθόδων, την ίδια στιγμή που η δική μας καμπούρα μας έχει φέρει με τη μύτη στο πάτωμα.
Τουλάχιστον εγώ νιώθω καμπούρης και άσχημος...
Βεβαίιως, ίσως είναι λάθος να μετατρέπω το προσωπικό μου αδιέξοδο και τις ανησυχίες μου σε γενικό κανόνα.
Επειδή δεν έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση τον εαυτό μου ως θεραπευτή και την ιατρική που ασκώ συχνά αδιέξοδη, δε σημαίνει ότι το σύνολο των "κλασσικών" θεραπευτών, πρέπει να νιώθουν το ίδιο..
Από την άλλη δε μπορώ να κλείνω τα μάτια μου και να αγνοώ την εμπειρία μου...

--- Τέλος παράθεσης ---
Eίναι πάρα πολύ ωραία αυτή η τοποθέτηση και με εκφράζει σχεδόν απόλυτα. Κι εγώ δεν έχω σε καμία εκτίμηση τον ευατό μου ως ολοκληρωμένο "θεραπευτή". Από τις πολλές σφαλιάρες που έφαγα, οι περισσότερες οφείλονταν στην έπαρσή μου. Όταν μπορέσω να βρω, μέσα από την ταπείνωση, το δρόμο της απροϋπόθετης αγάπης, μπορεί να έχω βελτιωθεί λιγάκι και ως "θεραπευτής". Για το λόγο αυτό είμαι λικάγι σκεπτικιστής όταν βλέπω πολυπραγμοσύνη και περιτυλίγματα.

medicus:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος...
Δεν είμαι καθόλου βέβαιος στο ότι η ιατρογεννής νοσηρότητα, οφείλεται μόνο σε κακή πρακτική.
...

--- Τέλος παράθεσης ---

Γι'αυτό έγραψα "συνήθως"*. Σίγουρα δεν οφείλεται μόνο σε κακή πρακτική, αλλά έχει και αυτή μεγάλο έως και τεράστιο μερίδιο.


*Η ιατρογενής νοσηρότητα οφείλεται στο γεγονός ότι το πλείστον των ιατρικών αποφάσεων δεν στηρίζεται σε επιστημονικά τεκμηριωμένα στοιχεία για την αποτελεσματικότητά τους, αλλά συνήθως σε εμπειρικούς "κανόνες" και περισσότερο ακόμη σε διεφθαρμένη, οικονομικά, άσκηση και εξάρτηση του ιατρικού κόσμου.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση