Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Χαλαρή κουβέντα

ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ

<< < (33/44) > >>

Denominator:
Πολύ σωστό!
Αν θέλεις πίστευε στο Θεό.
Άν θέλεις πίστευε στην Ομοιοπαθητική.
Αν θέλεις πίστευε στον ευατό σου.
Αν θέλεις μη πιστεύεις πουθενά.
Κάποτε όμως μπορεί να χρειαστείς την κλασσική ιατρική.
Έστω και για ταπείνωση.

Zachariadis:
Υπάρχει μία σοβαρή διαφορά όμως εδώ.
Η παρεχόμενη θεραπεία κάποιου Γέροντα Χαρίδημου,ο Αγιασμός ,η προσευχή και το ξεμάτιασμα της γιαγιάς δεν διεκδικούν να γίνουν αποδεκτά απο
την επιστημονική κοινότητα και την κοινωνία γενικότερα σαν επιστημονική μέθοδος που εναπόκειται σε αντικειμενική θεώρηση με βάση της αρχές της επιστήμης.
Έχουν να κάνουν με ενα κατ εξοχήν μεταφυσικό στοιχείο που εμπεριέχει έννοιες οπως η Πίστη,πνεύματικότητα και ψυχή.
Η Ομοιοπαθητική αντίθετα διεκδικεί την θέση επιστημονικά τεκμηριωμένης ιατρικής  μεθόδου που δεν σχετίζεται με κάποια μεταφυσική ή φαντασιακή πρακτική.
Είναι φυσικό λοιπόν να υπόκειται σε κάθε λογική αμφισβήτηση και επίκριση όταν αυτή δεν στηρίζεται ή δεν προκύπτει σαφώς απο  επιστημονικά δεδομένα.

Denominator:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΠολύ σωστό!
Αν θέλεις πίστευε στο Θεό.
Άν θέλεις πίστευε στην Ομοιοπαθητική.
Αν θέλεις πίστευε στον ευατό σου.
Αν θέλεις μη πιστεύεις πουθενά.
Κάποτε όμως μπορεί να χρειαστείς την κλασσική ιατρική.
Έστω και για ταπείνωση.

--- Τέλος παράθεσης ---
Το μήνυμα έχει κι άλλη ανάγνωση:
Αν θέλεις πίστευε στην κλασσική ιατρική.
Αν θέλεις πίστευε στην Ομοιοπαθητική.
Αν θέλεις πίστευε στον ευατό σου,
Αν θέλεις μη πιστεύεις πουθενά.
Κάποτε όμως μπορεί να χρειαστείς το Θεό.
Έστω και για ταπείνωση.

medicus:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος"Με ρωτήσατε εάν τα πειράματα της Μαλαχόφσκαγια έχουν την τεκμηρίωση που επιζητώ. Για ιατρική πράξη σίγουρα όχι. Το συγκεκριμένο κείμενο τέθηκε για προβληματισμό θρησκευτικού(και όχι θρησκειολογικού) περιεχομένου. Το ίδιο και για τα μπουκαλάκια του αγιασμού. Σε τι διαφέρουν από τις παραθέσεις της Rose; Σχετικά με τον αγιασμό, την προσευχή, τη νηστεία ή το ξεμάτιασμα, ανεξάρτητα με το τι πιστεύω, δεν αφορά στην άσκηση της ιατρικής και ουδέποτε τα έχω συστήσει στους ασθενείς μου, πολύ περισσότερο να τα εμπορευθώ. Οπότε αυτά τα σχόλια αφορούν σε άλλο "νήμα" και δεν με καθιστούν υπόλογο και αντιφατικό."

Το ζήτημα δεν είναι προσωπικό.Δε ήθελα να σε καταστήσω υπόλογο απέναντι σε τίποτα και δεν έχω το δικαίωμα άλλωστε.Άλλοι είναι αυτοί που καθιστούν τους ανθρώπους υπόλογους για τα πιστεύω  τους, εδώ μέσα.Τον αγιασμό μπορεί εσύ να μην τον συστήνεις ως ιατρική πράξη, αλλά υπάρχουν μη ιατροί που τον συστήνουν.Και τον πωλούν επίσης.Διαφέρουν σε κάτι από τη Rose; Όχι, και μάλιστα είναι μέγιστοι υποκριτές.

Επίσης, υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν πως θεραπεύθηκαν από ασθένειες, με την προσευχή και την ευλογία μοναχών.Τι είναι αυτοί; Δεν ξέρουν τι τους γίνεται; Ορκίζονται πως θεραπεύτηκαν. Κάποιοι είναι ψεύτες, κάποιοι άλλοι "πειραγμένοι" και κάποιοι αληθινοί. Σίγουρα δεν αληθεύουν όλες οι ιστορίες θαυμάτων και χρησιμοποιούνται προς όφελος κάποιων, αλλά και σίγουρα ένα ποσοστό τους αληθεύει.

Αν πιστεύει κάποιος αυτούς που λένε πως θεραπεύτηκαν από μία θεία δύναμη, τότε πρέπει να πιστέψει και αυτούς που λένε πως θεραπεύθηκαν από  τα "μαγικά" φίλτρα της κάθε Rose. Αυτό ισχύει εάν πιστεύεις γενικά σε μία θεία δύναμη και δεν αποδέχεσαι συγκεκριμένη άποψη και θέση για το θέμα της πίστης. Σχετικά με την Ορθόδοξη Εκκλησία και Παράδοση η θέση για τα θαύματα είναι διαφορετική από αυτή της γενικότερης αποδοχής απ'όλους και με κάθε μέσο, όπως μου την έθεσες παραπάνω. Ο καθένας που επιλέγει την Ορθοδοξία ως οδηγό του σε θέματα πίστεως και Θεϊκής ύπαρξης δεν δέχεται τα "μαγικά" φίλτρα της Rose. Δε νομίζω όμως ότι είναι το θέμα μας αυτό και όποιος επιθυμεί αναλύσεις θρησκευτικού, θρησκειολογικού και θεανθρωπιστικού χαρακτήρα μπορεί να αναζητήσει αυτές τις πληροφορίες οπουδήποτε αλλού εκτός από εμένα.    

Αν πρόκειται για αυθυποβολή, τότε είναι αυθυποβολή για όλους.Όχι αυθυποβολή και άχρηστο το "πράσινο" ζουμί του Ροδόκηπου και θεραπευτικό και στείρο μικροβίων το πανάγιο "νεράκι" που πουλάει το μοναστήρι. Αυτοί που πουλάνε τον αγιασμό και τα κομποσκοίνια(και είναι πολλοί) είναι, για μένα, ΑΓΥΡΤΕΣ.

Αν πιστεύω πως ο αγιασμός είναι ιερός και έχει κάποια δύναμη, φυσικά απορρίπτω τα άλλα "δόγματα", αλλά έχω συναίσθηση πως είμαι μία άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Ή ένα άλλο νόμισμα...


Και ρωτάω:
Υπέθεσε ότι δεν είμαι ιατρός, αλλά ένας άντρας 41 ετών που θα ήθελε να απευθυνθεί στον μοναχό γέροντα Χαρίδημο για θέματα υγείας. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω και για ποια συμπτωματολογία ή νόσο μπορώ να ζητήσω βοήθεια από αυτόν; Θα εξεταστώ και με ποια μέθοδο, πριν μου δοθεί μία θεραπεία; Υπάρχει ωράριο και συγκεκριμένοι θεραπευτές-μοναχοί που θα με δούνε; Γιατί εγώ από μόνος μου δεν γνωρίζω τις διάφορες "προσευχές" που διαθέτει και κάθε πότε πρέπει να τις επαναλαμβάνω. Ένας σωστός "πνευματικός" δεν έχει ωράριο, ούτε εξετάζει, ούτε απορρίπτει την ιατρική, ούτε πληρώνεται. Αυτοί που λειτουργούν διαφορετικά δεν είναι "πνευματικοί". Επειδή υπάρχουν και των δύο κατηγοριών, οι δεύτεροι ίσως σε μεγαλύτερο ποσοστό, είναι στην ευθύνη σου να αναζητήσεις κάποιον της πρώτης κατηγορίας. Εάν και εφόσον το επιθυμείς, δεν είναι υποχρεωτικό.


Και για να είμαι ξεκάθαρος, είμαι με την πλευρά που θεωρεί πως ο αγιασμός δεν είναι απλό νεράκι.Απλά, από τη στιγμή που ασπάζομαι πιστεύω, που θεωρώ πως υπάρχουν πέρα από την ιατρική, δεν είμαι τόσο επίμονος στο να κολλάω τον άλλο στον τοίχο, ζητώντας evidence, γνωρίζοντας εκ των προτέρων πως δε μπορεί να την παρουσιάσει, γιατί όπως λες κι εσύ υπάρχουν και θέματα έξω από τις "δικές" μας χωροχρονικές διαστάσεις.Δηλαδή για τα δικά της, να μας φέρει έγκριτες μελέτες και για τα δικά μας (που κάποιοι τα εμπορεύονται εξίσου) δε χρειάζεται τίποτα;Και αφού βλέπουμε πως δεν παραθέτει κάτι που να μας πείθει, γιατί επιμένουμε σώνει και καλά να μας απαντήσει;Δε γουστάρει ρε παιδάκι μου ή δεν έχει τι να πει ή θα το πει αργότερα ή νομίζει ότι το λέει ή.. ή... ή... Τι να κάνουμε τώρα; Βάρα το, δε το βαρώ, την αμπολιάσαμε την κοπέλα, που λένε και οι Σκοπελίτες. :) Μα δεν πουλάω εγώ τον αγιασμό και φυσικά δεν το επικροτώ. Ούτε ξεματιάζω τους ασθενείς με κεφαλαλγία. Και η Rose δεν με ρώτησε για την Ορθοδοξία. Αντίθετα μιλάει για ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ και ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ. Εκείνη παρουσιάζεται ως "ρασοφόρος", όχι εγώ. Τα ίδια ερωτήματα θέτω πάντα και στους μοναχούς ή μοναχές όταν πάνε να μου πουλήσουν ένα κομποσκοίνι. Δεν ζητάω αποδείξεις για την κοσμοθεωρία της αλλά για το εφαρμόσιμο στην ιατρική. Και το διευκρινίζω, μπορεί να ισχύουν όλα όσα υποστηρίζει, αλλά μέχρι να αποδειχτούν δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται επίσημα ως θεραπεία.  

--- Τέλος παράθεσης ---

iGP:
Και για τη Rose μπορεί να έχει την ανάγνωση:
Αν θέλεις πίστευε στην κλασσική ιατρική.
Αν θέλεις πίστευε στο Θεό.
Αν θέλεις πίστευε στον ευατό σου.
Αν θέλεις μη πιστεύεις πουθενά.
Κάποτε όμως μπορεί να χρειαστείς την ομοιοπαθητική.
Έστω και για όποιο λόγο νομίζει εκείνη. ;)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση