Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
28 Απριλίου 2024, 01:58:57

Αποστολέας Θέμα: Διόδια ...παντού!  (Αναγνώστηκε 15733 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

15 Φεβρουαρίου 2011, 20:23:11
Απάντηση #30
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Ντροπή και αίσχος #2:

Δείτε τι κάνουν για να περνάμε αναγκαστικά από τα διόδια!

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

22 Φεβρουαρίου 2011, 20:48:22
Απάντηση #31
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν ιδρώνει το αυτί των εργολάβων

Απτόητοι από τις κινητοποιήσεις των πολιτών, οι εργολάβοι της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου ανακοίνωσαν χθες αυξήσεις στις τιμές διέλευσης για αυτοκίνητα και μηχανές, που θα ισχύσουν από τις 24 Φεβρουαρίου.
Η σχετική ανακοίνωση δίνει κατ' αρχήν μηνύματα φιλοδωρίας, καθώς υπενθυμίζουν ότι φέτος αποφάσισαν να αναπροσαρμόσουν τις τιμές στις 21 Φεβρουαρίου, ενώ τα προηγούμενα χρόνια αυτό γινόταν τις πρώτες ημέρες του Ιανουαρίου.

Με δημιουργική λογιστική, μάλιστα, εμφανίζουν τις αυξήσεις ως... μειώσεις! Στην ουσία, το νέο τιμολόγιο προβλέπει αυξήσεις της τάξης του 6% για απλές διελεύσεις, που αφορούν όλες τις κατηγορίες, από «παπάκια» έως νταλίκες, και κυμαίνονται από 0,70 έως και 3,20 ευρώ. Οι τιμές παραμένουν σταθερές για εβδομαδιαίες και μηνιαίες κάρτες, αλλά μόνον για Ι.Χ. και φορτηγά έως τρεις άξονες.

Στις νταλίκες με περισσότερους από τέσσερις άξονες οι τιμές αυξάνονται από τα 325 στα 338 ευρώ για τις εβδομαδιαίες κάρτες, από τα 363 στα 374 ευρώ για τις μηνιαίες.

Στο δελτίο Τύπου προβάλλονται έντονα μόνον ορισμένες μειώσεις σε τιμολόγια, όπως η κάρτα πήγαινε-έλα, που μειώνεται από 17,20 σε 13,50 ευρώ, ενώ παράλληλα αυξάνει η διάρκειά της από 2 σε 3 ώρες, καθώς και η 36ωρη κάρτα με επιστροφή.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

27 Μαρτίου 2011, 19:06:40
Απάντηση #32
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Πλήρωσαν ακριβά για να πάνε, επιστρέφουν τζάμπα - Ανοίγουν τα διόδια μετά τις 4 τα απόγευμα!

Με τις μπάρες ανοιχτές θα επιστέψουν σήμερα οι εκδρομείς του τριημέρου της 25ης Μαρτίου μετά την απόφαση των Πανελλαδικών Επιτροπών Αγώνα να ανοίξουν τα διόδια κατά μήκος των εθνικών δρόμων μετά τις 4 το απόγευμα.
 
Οπως υποστηρίζουν, «η προσπάθεια της κυβέρνησης να βγάλει στην παρανομία το Κίνημα των διοδίων έχει πέσει στο κενό» και αντιπροσωπία τους ετοιμάζεται να επισκεφτεί τις επόμενες μέρες το Ευρωκοινοβούλιο για να καταγγείλει «το παράνομο καθεστώς παραχώρησης των εθνικών δρόμων στις πολυεθνικές και ειδικά την κατάχρηση του δημόσιου χρήματος και το σκάνδαλο των συμβάσεων».
Συγκεκριμένα στην πρόσκληση για το άνοιγμα των διοδίων σημειώνουν ότι, «οι εθνικοί δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό και όχι αντικείμενο κερδοσκοπίας. Το κίνημα "Δεν πληρώνω διόδια" είναι ένα αυθεντικό μαζικό λαϊκό κίνημα ανυπακοής που δεν κάμπτεται και συμβάλλει στην υπεράσπιση της δημόσιας περιουσίας, ενάντια στην εκποίησή της από την κυβέρνηση κατ' απαίτηση της τρόικας. Η επαίσχυντη τροπολογία Ρέππα περί "τροχαίας παράβασης", που υπαγορεύτηκε στην κυριολεξία από τις εταιρείες, καταργείται κάθε μέρα στην πράξη από χιλιάδες οδηγούς».

Η νέα πανελλαδική κινητοποίηση για τα διόδια έρχεται σε μια περίοδο όπου η κυβέρνηση έστω και μετ’ εμποδίων πασχίζει για τον εξορθολογισμό των κομίστρων των διοδίων.
 
Στο μεταξύ ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας ανακοίνωσε πριν από λίγες μέρες ότι σχεδιάζει να περικόψει τουλάχιστον κατά 50% τα διόδια στο υπό κατασκευή οδικό δίκτυο.

Είναι η πρώτη φορά που ο υπουργός τολμά δημόσια τοποθέτηση για το ποσοστό μείωσης των διοδίων
και ενώ η διαπραγμάτευση με τις τράπεζες βρίσκεται στην τελική ευθεία και με μεγάλες δυσκολίες για την πορεία των έργων.


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

20 Απριλίου 2011, 15:05:55
Απάντηση #33
Αποσυνδεδεμένος

tasath


Κίνημα «Δεν πληρώνω» με χορηγούς

Toυ Πασχου Mανδραβελη

Τελικά, η μεγαλύτερη τομή της κυβέρνησης θα αποδειχθεί το πρόγραμμα «Διαύγεια». Σε έναν δικτυακό τόπο αναρτώνται οι αποφάσεις της κυβέρνησης και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Αναρτώνται επίσης αποφάσεις δήμων και επιμελητηρίων. Τα τελευταία, αν και δεν χρηματοδοτούνται απευθείας από τον κρατικό προϋπολογισμό, είναι Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου και συνεπώς υποχρεούνται εκ του νόμου να αναρτούν στο diavgeia. gov. gr όλες τις δαπάνες τους.

Τις αναρτημένες αποφάσεις ελέγχουν χιλιάδες χρήστες του Διαδικτύου, κάτι που δημιουργεί ένα οιονεί παρατηρητήριο δαπανών. Εχουμε δηλαδή την αποκέντρωση του ελέγχου. Κανείς από μόνος του δεν μπορεί να ελέγξει όλες τις δαπάνες, αλλά πολλοί μαζί το κάνουν αποτελεσματικά. Κάτι παρατηρεί ο ένας και το δημοσιοποιεί, κάτι βλέπει ο άλλος και αναρωτιέται κι έτσι έχουμε το μοντέλο wikinomics στα δημοσιονομικά. ΄Η έχουμε μια άτυπη και μόνιμη Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου (Μελλοντικού) Χρέους, χωρίς τις επαναστατικές φανφάρες.

Ενας blogger, λοιπόν, αλίευσε μια περίεργη όσο και εξωφρενική δαπάνη του Επιμελητηρίου Πιερίας. Ο πρόεδρός του κ. Ηλίας Χατζηχριστοδούλου (ο οποίος μάλιστα εκλέχτηκε με το χρίσμα της Ν. Δ.) αποφάσισε «την πληρωμή ποσού 1.734,30 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ... για εκτύπωση διαφόρων εντύπων και πανό για την κατάληψη των διοδίων»! (απόφαση 10089/Φ. 120/22.12.2010)

Δεν είναι μόνο αυτά. Σύμφωνα με την απόφαση 10087/Φ. 130/22.12.2010) το επιμελητήριο πλήρωσε 98,15 ευρώ για προμήθεια ανακλαστικών γιλέκων για την κατάληψη των διοδίων (τηρούνται δηλαδή και οι κανόνες υγιεινής ασφαλείας), 1.131,6 ευρώ «για την διανομή φυλλαδίων για την κατάληψη των διοδίων» και τέλος υπάρχει και το κερασάκι του αγώνα: το Επιμελητήριο Πιερίας πλήρωσε 131,99 ευρώ για «γεύμα οκτώ ατόμων την ημέρα της κατάληψης των διοδίων» (απ. 10073/Φ. 130/22.12.2010)

Ευτυχώς τουλάχιστον, στο τέλος όλες οι αποφάσεις αναφέρουν ότι «η δαπάνη υπόκειται σε νόμιμες κρατήσεις», δηλαδή σ’ αυτό το σκέλος τηρήθηκε η νομιμότητα, διότι η δαπάνη έγινε για μη νόμιμους σκοπούς. Σύμφωνα τουλάχιστον με την ελληνική νομοθεσία οι καταλήψεις διοδίων είναι παράνομες.

Εδώ όμως πρέπει να τεθούν κάποια ερωτήματα.
Πρώτον: πόσο αυθόρμητες είναι οι καταλήψεις «δεν πληρώνω» αφού έχουν και μηχανισμούς χορηγίας και μισθώνουν (έστω με λεφτά άλλων) τις υπηρεσίες επιχειρήσεων να μοιράζουν φυλλάδια; Δεν είναι σε εθελοντική βάση η αντίδραση;
Δεύτερον: μπορεί ένα ΝΠΔΔ -έστω και αν δεν είναι κράτος με τη στενή έννοια- να χρηματοδοτεί παράνομες ενέργειες;
Τρίτον και κυριότερο: τι θα γίνει με το άνοιγμα των επιμελητηρίων; Ενας από τους μεγάλους και δίκαιους καημούς των επιχειρηματιών είναι οι δαπάνες που αναγκάζονται να κάνουν υπέρ τρίτων και συνήθως παρασιτικών δραστηριοτήτων. Κλαίνε και οδύρονται για την υποχρέωση δημοσίευσης ισολογισμών στις εφημερίδες, αλλά οι μαζικοί τους φορείς δεν λένε κουβέντα για την υποχρέωση εγγραφής των επιχειρήσεων στα οικεία επιμελητήρια. Ολες οι επιχειρήσεις -θέλουν, δεν θέλουν, μπορούν δεν μπορούν- υποχρεούνται να πληρώνουν ετήσια συνδρομή (μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ) τα οποία διαχειρίζονται κατά το δοκούν οι πρόεδροι των επιμελητηρίων και οι παρέες τους. Τυπικώς, βέβαια, όλες οι δαπάνες και τα έξοδα είναι νόμιμα και... «υπόκεινται στις νόμιμες κρατήσεις», αλλά ποιος θα ψάξει τώρα αν ο πρόεδρος ενός επιμελητηρίου χρησιμοποιεί τις συνδρομές των μελών για να χορηγεί παράνομες δραστηριότητες;

Αν δεν ήταν η «Διαύγεια» και η οξυδέρκεια κάποιου blogger η χορηγία «για την κατάληψη των διοδίων» θα περνούσε απαρατήρητη. Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά αν οι επιχειρήσεις δεν υποχρεούντο να είναι μέλη των επιμελητηρίων. Η εθελοντική συμμετοχή τουλάχιστον θα νομιμοποιούσε πολιτικά τη δαπάνη για την κατάληψη των διοδίων· θα μπορούσε δηλαδή να πει κάποιος ότι το Επιμελητήριο Πιερίας είναι κάτι σαν μικρό ΠΑΜΕ σε γαλάζιο χρώμα. Γι’ αυτό στις μεταρρυθμίσεις -που έμειναν ξέπνοες τον τελευταίο καιρό- πρέπει να προστεθεί και η απελευθέρωση των επιχειρήσεων από τα επιμελητήρια. Θα το τολμήσει ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης;

Μπουμπούκος γιοκ. Τσεκούρι τώρα.

2 Μαΐου 2011, 14:38:32
Απάντηση #34
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

2 Μαΐου 2011, 16:42:44
Απάντηση #35
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

8 Ιουνίου 2011, 12:52:39
Απάντηση #36
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Με καθυστέρηση στα έργα πέραν την προβλεπόμενης προθεσμίας των 32 μηνών, που συμπληρώθηκαν στις 4 Απριλίου, οι εργολάβοι που κατασκευάζουν το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα, δεν έχουν δώσει στην κυκλοφορία ούτε ένα τμήμα του οδικού δικτύου.

Σύμφωνα με την “Ελευθεροτυπία” (08/06), με βάση τη σύμβαση και συγκεκριμένα το άρθρο 24.2.3 του νόμου 3621/2007, “παύει η πληρωμή διοδίων τελών στα μη ολοκληρωμένα τμήματα”, που περιλαμβάνονται στο κομμάτι από τον ανισόπεδο κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου έως την Πάτρα.

Την καταγγελία έκανε το σωματείο “Γαλαρία” των εργαζομένων στο συγκεκριμένο έργο και επιβεβαιώνεται από τους αρμοδίους του υπουργείου Υποδομών, που αποκάλυψαν στην εφημερίδα, ότι οι εργολάβοι προσέφυγαν στην επιτροπή επίλυσης διαφορών και πέτυχαν παράταση στη συμβατική προθεσμία με υπαιτιότητα του Δημοσίου.

Η “Γαλαρία” καταγγέλλει, ότι στο δικαστήριο το Δημόσιο και εργολάβοι δεν παρουσίασαν κάποιο έγγραφο για παράταση. Μάλιστα ο εκπρόσωπος του υπουργείου είπε ότι ισχύει ώς το 2012 και των εργολάβων ώς το 2013! Στο θέμα επανήλθε με νέα προσφυγή ο Δικηγορικός Σύλλογος Πάτρας.

Ο δημοτικός σύμβουλος Πάτρας, Κ. Αϊβαλής, ζήτησε τη διακοπή καταβολής διοδίων στον σταθμό του Ρίου και κατέθεσε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, η οποία όμως απορρίφθηκε.

Το σωματείο των εργαζομένων, πάντως, υπενθυμίζει ότι εκπρόσωποι της κοινοπραξίας έχουν δηλώσει επανειλημμένως πως για “κάθε ευρώ που εισπράττουν επενδύουν πέντε ευρώ” και με βάση τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους και καλύπτουν την περίοδο έως τον Ιούλιο του 2010, οι εργολάβοι “εμφανίζουν έσοδα περίπου 100-110 εκατ. ευρώ, που σημαίνει πως έχουν κέρδος”.

Αναφέρουν επίσης ότι, με βάση τη σύμβαση, το Δημόσιο αποδέχεται πως το έργο θα έχει αποσβεστεί έως το 2022 και εν γνώσει του το παραχωρεί στους ιδιώτες για άλλα 15 χρόνια, αναθέτοντάς τους τη συντήρηση και επιστροφή στα κρατικά ταμεία έως και το 93% των εσόδων από τα διόδια.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι εργολάβοι αξιοποίησαν τη σύμβαση και επικαλέστηκαν καθυστερήσεις στις αρχαιολογικές ανασκαφές και κυρίως στις απαλλοτριώσεις, οι οποίες έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2009, αλλά στο τέλος του ίδιου χρόνου είχαν φτάσει μόλις στο 15%.

Οι εργολάβοι, και κυρίως οι τράπεζες που χορηγούν τα δάνεια, υποστηρίζουν ότι το χρηματοδοτικό μοντέλο έχει καταρρεύσει, γεγονός που αποδίδουν στην οικονομική κρίση και τα μέτρα που επιβλήθηκαν μέσω του Μνημονίου, με τις συνεχείς αυξήσεις του ΦΠΑ και των φόρων στα καύσιμα.

Άμεση επίπτωση, σύμφωνα με τους εργολάβους, ήταν η πτώση του κυκλοφοριακού φόρτου και επομένως των εσόδων από τα διόδια, χωρίς όμως να δώσουν περισσότερα στοιχεία. Το σωματείο, πάντως, απορρίπτει τους ισχυρισμούς και επισημαίνει ότι έχει γίνει πρόβλεψη ακόμη και για πτώση της κυκλοφορίας κατά 27%, που είναι σενάριο δυσμενέστερο σε σχέση με την εκτιμώμενη μείωση.

Με βάση στοιχεία που έδωσε στην "Ε" η κοινοπραξία "Ολυμπία Οδός", η οποία έχει αναλάβει το συγκεκριμένο έργο, ώς τον Μάρτιο του 2011 τα έσοδα ήταν σχεδόν ισοσκελισμένα με τις δαπάνες!

Ο συνολικός προϋπολογισμός των έργων είναι 2,17 δισ. ευρώ και στους 34 μήνες που έχουν περάσει από την έναρξη εφαρμογής της σύμβασης το Δημόσιο μαζί με την κοινοτική χρηματοδότηση έχει καταβάλει 243 εκατ. ευρώ και οι οδηγοί μέσω διοδίων άλλα 202 εκατ. ευρώ.

Στο ίδιο διάστημα οι τράπεζες έχουν διαθέσει 336 εκατ. και οι εργολάβοι μέσω ιδίων κεφαλαίων συμμετείχαν με 80 εκατ. ευρώ. Αναφέρονται και ανεξόφλητα έργα της τάξης των 97 εκατ. ευρώ.



14 Ιουλίου 2011, 14:01:17
Απάντηση #37
Αποσυνδεδεμένος

anastasios theodoridis

Ιατροί
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Μειώσεις διοδίων προσεχώς προανήγγειλε ο υφυπουργός Υποδομών

Περισσότερο από 50% θα είναι η μείωση των διοδίων στα υπό κατασκευή τμήματα αυτοκινητοδρόμων δήλωσε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Μαγκριώτης

Σύμφωνα με τον ίδιο, μέχρι την προσεχή Παρασκευή, θα έχει ολοκληρωθεί και η δεύτερη φάση του διαλόγου μεταξύ των κατασκευαστριών κοινοπραξιών και των τραπεζών. Θέμα των συζητήσεων των δύο μερών, η εκπτωτική πολιτική τους για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις από τα διόδια. Επίσης όπως δήλωσε ο ίδιος, θα προχωρήσει η εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων και η πληρωμή ανάλογα με τη χρήση. Θα υπάρξει επίσης διευκόλυνση των κατοίκων των γειτονικών περιοχών, με κάρτες διέλευσης, το κόστος των οποίων θα αναλάβει το κράτος μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής του παράπλευρου δικτύου.

Όπως υποστήριξε ο Γιάννης Μαγκριώτης, η νομοθετική ρύθμιση που ετοιμάζει το υπουργείο Υποδομών για όσους περνάνε τα διόδια χωρίς να καταβάλουν το αντίτιμο, θα έχει μη ποινικό χαρακτήρα αλλά θα λειτουργεί αποτρεπτικά για όσους δεν θέλουν να πληρώσουν.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Δεν θα μειωθούν τελικά οι τιμές των διοδίων, παρά τα όσα είχε εξαγγείλει η κυβέρνηση, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης.

Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου, ο κ. Μαγκριώτης εξήγησε ότι οι παραχωρησιούχοι δεν συμφώνησαν τελικά με την πρόταση της κυβέρνησης για μείωση στις τιμές των διοδίων.

«Δεν έχει γίνει πράξη η μείωση διοδίων γιατί οι τράπεζες θεωρούν ότι τα έργα δεν θα είναι βιώσιμα. Η ευθύνη είναι στην πλευρά των τραπεζών, εμείς διαφωνούμε με αυτή την εκτίμηση, τους καλούμε να ξεκινήσουν την επαναχρηματοδότηση, ώστε να ολοκληρωθούν τα έργα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μαγκριώτης, ο οποίος, παράλληλα, εξήγησε ότι σε περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει να καταγγείλει τις συμβάσεις, θα σταματήσουν τα έργα και θα πρέπει να καταβάλει αποζημιώσεις.

«Να πούμε με ειλικρίνεια τι σκοπεύουμε να κάνουμε. Να δείξουμε ότι δεν λέμε κάτι μόνο για να κερδίσουμε χρόνο, πείτε ένα χρονοδιάγραμμα», είπε στον κ. Μαγκριώτη ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλους.
Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ηλίθιο.....
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα κερδίσει λόγω πείρας!!!

14 Ιουλίου 2011, 14:55:08
Απάντηση #38
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
«Δεν έχει γίνει πράξη η μείωση διοδίων γιατί οι τράπεζες θεωρούν ότι τα έργα δεν θα είναι βιώσιμα. Η ευθύνη είναι στην πλευρά των τραπεζών, εμείς διαφωνούμε με αυτή την εκτίμηση, τους καλούμε να ξεκινήσουν την επαναχρηματοδότηση, ώστε να ολοκληρωθούν τα έργα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μαγκριώτης, ο οποίος, παράλληλα, εξήγησε ότι σε περίπτωση που η κυβέρνηση αποφασίσει να καταγγείλει τις συμβάσεις, θα σταματήσουν τα έργα και θα πρέπει να καταβάλει αποζημιώσεις.
ΟΚ. Αφήστε τα διόδια ως έχουν και εναποθέστε την πληρωμή τους στον πατριωτισμό των Ελλήνων σύμφωνα με το Σύνταγμα.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

14 Ιουλίου 2011, 16:59:01
Απάντηση #39
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν θα μειωθούν τελικά οι τιμές των διοδίων, παρά τα όσα είχε εξαγγείλει η κυβέρνηση, όπως δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

4 Οκτωβρίου 2011, 14:54:37
Απάντηση #40
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Έως το τέλος του έτους θα λειτουργήσουν συνολικά έξι νέοι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό, με το αντίτιμο σε πρώτη φάση να ανέρχεται στα 2 ευρώ. Παρά το μέγεθος του οδικού άξονα, μέχρι στιγμής λειτουργεί μόνο ένας σταθμός διοδίων στον Πολύμυλο Κοζάνης.
 
Μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα έχουν τεθεί σε κανονική λειτουργία οι σταθμοί στα Τύρια (στα όρια Θεσπρωτίας-Ιωαννίνων), στο Μαλακάσι (στα όρια Γρεβενών-Μετσόβου), στη Βόλβη Θεσσαλονίκης και στον Ίασμο στην Ξάνθη.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

4 Οκτωβρίου 2011, 18:45:01
Απάντηση #41
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
στα Τύρια

Είναι τα Τύρια ή Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος;
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

4 Οκτωβρίου 2011, 22:33:20
Απάντηση #42
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
στα Τύρια

Είναι τα Τύρια ή Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος;

Δεν το ξέρω, κάποιος από κείνα τα μέρη ας μας βοηθήσει.

25 Νοεμβρίου 2011, 13:51:08
Απάντηση #43
Αποσυνδεδεμένος

alfie


Nέος σταθμός διοδίων επί της Εγνατίας Οδού

Σε λειτουργία τίθεται από σήμερα ο σταθμός διοδίων του Προφήτη στο Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, επί της Εγνατίας Οδού.

Το αντίτιμο των διοδίων ανέρχεται σε 2 ευρώ για τα ελαφρά οχήματα, 1,40 ευρώ για τα δίκυκλα και τρίκυκλα, 5 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με δύο ή τρεις άξονες και λεωφορεία και 7 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με τέσσερις ή περισσότερους άξονες.



Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Λέξεις κλειδιά: διόδια 
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
4338 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 6 Μαρτίου 2009, 21:00:13
από Ν.ΔΗΜΟΥ
0 Απαντήσεις
10305 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Σεπτεμβρίου 2009, 18:13:49
από anastasios theodoridis
0 Απαντήσεις
71993 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 5 Μαΐου 2010, 19:07:06
από Argirios Argiriou
9 Απαντήσεις
12601 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 27 Σεπτεμβρίου 2011, 15:09:24
από Γ.Κτιστάκης
0 Απαντήσεις
1972 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30 Ιανουαρίου 2012, 15:53:13
από Gatekeeper