Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Εθνικά επικίνδυνη η κυβέρνηση Παπαδήμου

<< < (6/9) > >>

EzeΤΡΟΛ:
Υπάρχουν και άνθρωποι που κάνουν χυδαίες πράξεις (αγνώστου).

Loumakis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΘα έδιδα 10 συμφωνώ, αν δεν διαφωνούσα με το προτασσόμενο κάθε προτάσεως ρήμα.
Και αυτό γιατί:
1ον: Ο χυδαίος λόγος, όσο και αν αποκαλύπτει αλήθειες, δεν νομιμοποιεί το «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»
2ον: Γιατί ποτέ δεν κατάλαβα τη χρήση της λέξης συνουσία (στην αργκό βέβαια) που χρησιμοποιείτε για βρισιά, αφού πιστεύω ότι αυτή η λειτουργία –δράση, αποτελεί, όχι μόνο σημαντική λειτουργία του ανθρώπου, αλλά και γεφυροποιό –«θεραπευτή» πολλών ανθρωπίνων παθών.
Τα παιδιά των λουλουδιών που έλεγαν «κάντε έρωτα, όχι πόλεμο» ποτέ δε δικαιώθηκαν. Δυστυχώς.
Γιατί, αν τα είχαμε ακούσει, ούτε μνημόνια -ανέραστων έμπνευσης- θα είχαμε, ούτε σφαγιασμούς ψυχών από εραστές του πλούτου, αντί του ανθρωπίνου σώματος (και της ψυχής βεβαίως).
Και δε θα χρειαζόμασταν και τη σημερινή μέρα (χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν !!!) αφού ο έρωτας θα ήταν καθημερινό συστατικό της ύπαρξής μας.

--- Τέλος παράθεσης ---

   Οσοι μπορούν να δούν κάτω απο την επιφάνεια των λέξεων, αντιλαμβάνονται οτι ο συντάκτης του επίμαχου άρθρου εχει, δικαιολογημένα, συσσωρεύσει τεράστια οργή για αυτους που κατέστρεψαν τη χώρα. Αυτη η οργή μπορεί να εκτονωθεί με δύο τρόπους: ή με πράξεις βίας (απαράδεκτο) ή με επιθετική διάλεκτο, που μπορει να γίνεται και χυδαία, απο το μεγεθος της οργης για το συντελεσμένο έγκλημα και γι' αυτό ειναι συγγνωστή. Η τρίτη επιλογή, να καταστείλει, να καταπιεί τον θυμό του, ενέχει τον κίνδυνο να ενδοστραφεί όλη η αγανάκτηση και να του προκαλέσει κατάθλιψη, άρα ειναι βλαβερή, ανθυγιεινή και απορριπτέα.
   Η προτροπή προς τους πολιτικούς να συνουσιασθούν (δεν το γραφω διαφορετικά, μη τυχόν μού το διαγράψουν οι κέρβεροι της ηθικης και του καθωσπρεπισμού διαχειριστες του φόρουμ) ειναι επωφελής και για τους ίδιους, αλλά και για τον λαό. Για τους ίδιους διότι, με την συνουσία και τα συμπαρομαρτούντα χάδια, φιλιά κλπ, θα εκλυθούν σημαντικες ποσότητες  ενδορφινών και ωκυτοκίνης στον εγκέφαλο τους, και θα μετατραπούν απο ανέραστοι και μουρτζούφληδες σε άτομα που θα χαίρονται τον έρωτα και τη ζωή (που ειναι και το ζητούμενο απο τον κ. Μιχάλη). Αυτό βέβαια θα είναι καλό και για μας τους υπηκόους τους, τον λαό, γιατί η αλλαγή επι τα βελτίω της διάθεσης τους θα επιφέρει και ανάλογη αλλαγή της πολιτικης τους. Χώρια που, συνουσιαζόμενοι με τους/τις ερωτικούς συντρόφους τους, θα πάψουν να "συνουσιάζουν" παρα φύσιν τον λαό με τα διεστραμμένης έμπνευσης μέτρα τους.

  Λοιπόν, τέρμα η πλάκα. Κύριοι διαχειριστες του φόρουμ, αναγνωρίζω οτι έχετε το δικαίωμα να θέτετε τους κανόνες λειτουργίας αυτού του φόρουμ και να απαιτείτε τη συμμόρφωση μας με αυτούς. Εχουμε ομως και εμείς το δικαίωμα να κρίνουμε, εσας και τους κανόνες σας. Θεωρώ οτι η λογοκρισία αυτης της έκφρασης, στο συγκεκριμενο πλαίσιο (context), ηταν υπερβολική. Ελπίζω να μην πάρετε φόρα στη διάθεση σας να αποστειρώσετε ηθικά το φόρουμ και το μετατρέψετε, απο φόρουμ Ελλήνων γενικών γιατρών σε φόρουμ για Αγγλικανές πουριτανές καλόγριες.
   

D-Michalis:
Αγαπητέ Παναγιώτη, νομίζω ότι και εσύ είσαι, όπως όλοι μας υποθέτω, φορτισμένος και εκλαμβάνεις πολύ αρνητικά τα σχόλιά μου.
1ον: Οι σχολιασμοί έγιναν από τον Δ.Μιχάλη, σαν συνφουρομίστα και όχι σα διαχειριστή. Αυτό είναι ολοφάνερο αν το δείς ήρεμα.
2ον: Δεν διαφωνώ για την συσσώρευση οργής που απαιτείται να εκτονωθεί για να μην αφανίσει τον «ξενιστή» της. Εξ’ άλλου είναι γνώση της ψυχολογίας που όλοι διδαχτήκαμε. Και σαφώς είναι καλύτερα να βγαίνει φραστικά από το να κάνει κάτι πιο βίαιο εναντίον εαυτού ή άλλου.
3ον: Κατά τη δική μου άποψη, η οργή και η ακραία φρασεολογία, είναι φυσιολογική κατάσταση σε real time, δια ζώσης επί το ελληνικότερο. Εν θερμώ. Και εκεί, γνωρίζεις πολύ καλά ότι και εγώ γίνομαι πρωταθλητής ενίοτε. Άρα δεν θα νομιμοποιούμουν να κρίνω κανέναν.
Εν προκειμένω όμως μιλάμε για γραπτό λόγο. Μας αρέσει ή όχι, ο γραπτός λόγος δεν είναι κάτι που το κάνουμε εν βρασμώ. Ακόμη και αν το κάνουμε, πάντα ξανακοιτάμε το κείμενό μας. Άρα είναι σκόπιμη η χρήση συγκεκριμένης γλώσσας. Και δικαιούται βέβαια ο καθένας να την χρησιμοποιήσει, αλλά δεν κατάλαβα γιατί εγώ δεν νομιμοποιούμαι να διαφωνώ με αυτή την επιλογή (γιατί για επιλογή και όχι έκρηξη πρόκειται, όταν αποτυπώνεται σε γραπτό λόγο).

Συνεπώς, ούτε για λογοκρισία από τη μεριά μου πρόκειται εδώ, ούτε και για  διατυπώσεις «εν βρασμώ» από τη μεριά του γράφοντος πρόκειται, αλλά για επιλεγμένο τρόπο έκφρασης με τον οποίο κάποιοι, όπως και εγώ, διαφωνούμε, αν και συμφωνούμε με το πνεύμα των γραφωμένων.

Από την άλλη ο κάθε χώρος έχει ένα βαθμό ελευθερίας (με τη στατιστική έννοια του βαθμού ελευθερίας) φρασεολογίας. Άλλο να δείς ένα κείμενο σε προσωπικό μπλόκ, σε χώρο εργασίας ή συγχρωτισμού αναρτημένο, άλλο να το δείς σε ένα χώρο επιστημονικού διαλόγου και κοινωνικού διαλόγου επιστημόνων. ‘Έχει άλλη «ακουστική».
Με απλά λόγια θα το πώ με παραδείγματα. Είσαι χριστιανός, Έτσι δεν είναι? Πώς θα σου φαινόταν αν έμπαινες σε ένα εκκλησιαστικό / θρησκευτικό –κοινωνικό φόρουμ και έβαζες αυτό το κείμενο? Θα έμενε εκεί, όπως έμεινε εδώ?
Και κάτι ακόμη: Αν ήθελες να πείς στα παιδιά σου για όλους αυτούς (και εμάς) που ο καθ’ ένας έχει το μερίδιο της ευθύνης του για τα τεκταινόμενα, θα τους τα έλεγες με αυτή τη φρασεολογία?

Απορώ πραγματικά γιατί σε ξένισε το σχόλιό μου, εκτός του να δεχτώ αυτό που αρχικά είπα, ότι η οργή σε παρασύρει και εσένα. Δεν θα σε κατηγορήσω –μιάς και νωρίς ή αργά, όλους μας παρασύρει-, αλλά δεν νομίζω ότι οφείλω και να απολογηθώ γιατί δεν μου αρέσει η φρασεολογία αυτή στο γραπτό λόγο.

(Υ.Γ.: Οι διαχειριστές -εις εκ των οποίων επενέβη κατόπιν συζήτησης- ενήργησαν με βάση τους κανόνες του φόρουμ που προσυπογράψαμε όλοι κατά την εγγραφή μας και όπου προβλέπεται ότι δεν επιτρέπονται φράσεις που προσβάλουν τα χρηστά ήθη. Και αυτή είναι τέτοια -όχι για τα δικά μου ήθη αλλά για τα κοινά. Αν διαφωνούμε με κάποιους, μπορούμε να τους συζητήσουμε. Αυτή όμως τη στιγμή υφίστανται. Προσωπικά, εν προκειμένω, τους προσπέρασα, αλλά δεν σημαίνει ότι μπορώ να υποχρεώσω και τους άλλους να κάνουν το ίδιο. Αποφασίζονται κατόπιν διαλόγου πάντα οι παρεμβάσεις των διαχειριστών)

Gatekeeper:
Η ουσία ωστόσο είναι η εξής.....
Είναι καιρός να σταματήσει η κόρη του Πάστορα να υποβάλλει την Ελλάδα σε εξαγνιστικά μαρτύρια (Corporal Mortification) τύπου OPUS DEI......


Remember, remember, the 5th of November
The Gunpowder Treason and plot ;
I know of no reason why Gunpowder Treason
Should ever be forgot.
Guy Fawkes, Guy Fawkes,
'Twas his intent.
To blow up the King and the Parliament.
Three score barrels of powder below.
Poor old England to overthrow.
By God's providence he was catch'd,
With a dark lantern and burning match

Holloa boys, Holloa boys, let the bells ring
Holloa boys, Holloa boys, God save the King!

Hip hip Hoorah !
Hip hip Hoorah !

A penny loaf to feed ol'Pope,
A farthing cheese to choke him.
A pint of beer to rinse it down,
A faggot of sticks to burn him.
Burn him in a tub of tar,'
Burn him like a blazing star.
Burn his body from his head,
Then we'll say: ol'Pope is dead.

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Ο οίκος αξιολόγησης Fitch αναβάθμισε κατά μία βαθμίδα την πιστοληπτική ικανότητα της Ισλανδίας εξέλιξη που επιτρέπει στη χώρα, να θεωρείται εφεξής ως αξιόπιστος δανειολήπτης!


«Η επιστροφή της μακροπρόθεσμης αξιολόγησης σε ξένο συνάλλαγμα της Ισλανδίας στην κατηγορία ‘επενδύσεις’ μεταφράζει την πρόοδο που έχει επιτευχθεί προκειμένου να αποκατασταθεί η μακροοικονομική σταθερότητα στη χώρα, η οποία έφερε επιτυχώς εις πέρας τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και για την ανοικοδόμηση της χρηματοοικονομικής αξιοπιστίας της χώρας», αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο οίκος Fitch.


Γιατί να μας ενδιαφέρουν όλα αυτά θα πείτε,όταν εμείς έχουμε το δικό μας δράμα; Γιατί η Ισλανδία επέλεξε έναν εντελώς διαφορετικό δρόμο από τον δικό μας και τέσσερα χρόνια μετά όλη η οικονομική της “εικόνα” ένα γίνει πολύ, πολύ καλύτερη! Εμείς δύο χρόνια μετά πάμε από το κακό στο χειρότερο και ο δρόμος φαίνεται ότι οδηγεί στο απόλυτο χάος.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση