Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Ευαισθητοποιημένος καταναλωτής
pzogr:
Με την απατεωνίστικη νοοτροπία που έχει επικρατήσει, αν δεν ήταν Η ΔΕΗ θα σκεφτόμουν κι ότι είναι προετοιμασία για κανόνι... ακολουθώντας την πεπατημένη διαφόρων μπουμπουκιών του επιχειρείν...
Στην ουσία όμως η μετάφραση είναι μάλλον "δεν έχουμε φράγκο, ρίχτε τίποτα τώρα και βλέπουμε του χρόνου τι θα γίνει".
Argirios Argiriou:
Ωράριο Νυχτερινού Τιμολογίου.
Τμηματικό ωράριο:
Χειμερινή περίοδος: 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου:
02:00-08:00 και 15:00-17:00, για τους πελάτες της ηπειρωτικής χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών με τμηματικό ωράριο
Θερινή περίοδος: 1 Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου: 23:00-07:00
Συνεχές ωράριο:
Όλο το έτος: 23:00 έως 07:00
Ισχύει για τους οικιακούς πελάτες που έχουν νυχτερινό τιμολόγιο πριν το 1988.
Για περισσότερες πληροφορίες: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Argirios Argiriou:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Στις 08/01/2018 η Τράπεζα Πειραιώς μου έστειλε μήνυμα ότι:
Επιστροφή
Η Τράπεζα Πειραιώς συμμετέχει στο Ταμείο Εγγύησης Καταθέσεων και Επενδύσεων (ΤΕΚΕ). Οι καταθέσεις που τηρούνται στην Τράπεζα, ανεξαρτήτως νομίσματος, καλύπτονται από το Σκέλος Κάλυψης Καταθέσεων (ΣΚΚ) του Ταμείου Εγγύησης Καταθέσεων και Επενδύσεων (ΤΕΚΕ), σύμφωνα με τα ειδικώς οριζόμενα στον Ν. 4370/2016 όπως αυτός εκάστοτε ισχύει.
Για την ακρίβεια:
Όριο κάλυψθσ:
100.000 ευρϊ ανά κατακζτθ ανά πιςτωτικό ίδρυμα 2
Για οριςμζνεσ κατθγορίεσ κατακζςεων, υπό προχποκζςεισ, προβλζπεται μεγαλφτερο
όριο κάλυψθσ3
Αν ζχετε κοινό λογαριαςμό με άλλο(-α)
πρόςωπο(-α): Το όριο των 100.000 ευρϊ ιςχφει για κάκε κατακζτθ χωριςτά
Προκεςμία για τθν ζναρξθκαταβολισ
αποηθμίωςθσ από τθν θμερομθνία
αδυναμίασ του πιςτωτικοφ ιδρφματοσ:
7 εργάςιμεσ θμζρεσ5
Ορθοπαιδικός:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
--- Τέλος παράθεσης ---
Όλα στο(ν) ΤΕΚΕ είναι εγγυημένα, το λέει και το τραγούδι:
Γεια σου βρε Μάνθο μου ντερβίση
ο τεκές σου δε θα σβήσει
γέμωσέ μας** το λουλά σου
παίξε μας το μπαγλαμά σου
**με εγγυημένα λεφτά
Άκου αρκτικόλεξο ΤΕΚΕ...
Argirios Argiriou:
04/07/2017 Καθημερινή.
Στο Internet η Ελλάδα αναστενάζει. Σύμφωνα με έκθεση της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), οι προσφερόμενες ταχύτητες από τους παρόχους στην πράξη αντιστοιχούν στο 1/3 των ονομαστικών ταχυτήτων.
Ειδικά για τις πιο διαδεδομένες συνδέσεις ADSL που παρέχουν ταχύτητες μέχρι 24 Mbps, η ΕΕΤΤ αναφέρει ότι η πραγματική ταχύτητα «κατεβάσματος» πληροφοριών αντιστοιχεί στο 32,26% της ονομαστικής ταχύτητας. Ο μέσος όρος όλων των συνδέσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα παρέχει στον χρήστη ροή καθόδου πληροφοριών που αντιστοιχεί στο 40% της ονομαστικής τιμής. «Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, ο μέσος όρος των μετρήσεων όλων των πακέτων δείχνει ποσοστό ονομαστικής ταχύτητας, που επιτυγχάνεται, ίσο με 39,26% στη ροή καθόδου και 62,60% στη ροή ανόδου», αναφέρει η έκθεση της ΕΕΤΤ.
Η Εκθεση Ανοικτού Διαδικτύου 2016-2017 συνιστά την ετήσια έκθεση της ΕΕΤΤ προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Σώμα Ευρωπαίων Ρυθμιστών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (BEREC) για την εφαρμογή του Κανονισμού (Ε.Ε.) 2015/2120 σχετικά με την πρόσβαση στο ανοικτό Διαδίκτυο. Είναι η πρώτη φορά που συντάσσεται, και προς την κατεύθυνση αυτή η EETT όπως και οι λοιποί ρυθμιστές της τηλεπικοινωνιακής αγοράς της Ε.Ε. απέστειλαν ειδικά ερωτηματολόγια στους μεγαλύτερους εγχώριους παρόχους, με σκοπό τη συλλογή πληροφοριών για θέματα του Κανονισμού, και συγκεντρώθηκαν οι υπάρχοντες όροι συμβολαίων των παρόχων, ώστε να εξεταστούν οι απαραίτητες αλλαγές για την καλύτερη ενημέρωση των συνδρομητών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό.
Στον τομέα της παρακολούθησης ποιότητας δικτύων, η ΕΕΤΤ αξιοποίησε την πλατφόρμα «Υπερίων», με σκοπό τη διεξαγωγή μετρήσεων, ενώ το 2016 πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά μετρήσεις στο πεδίο για την παρακολούθηση της απόδοσης των κινητών δικτύων. Επίσης, στην έκθεση παρουσιάζονται και τα παράπονα που λαμβάνει το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΕΤΤ, τα οποία σχετίζονται με τα θέματα του Κανονισμού.
Σε ό,τι αφορά την απόδοση των δικτύων, η ΕΕΤΤ διαπιστώνει ότι πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή, καθώς οι πραγματικές ταχύτητες μετάδοσης είναι υποδεέστερες των ονομαστικών. Αυτό δείχνουν και τα παράπονα των καταναλωτών που φτάνουν στην ΕΕΤΤ, που σε ποσοστό 90% αφορούν στη χαμηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών.
Οσον αφορά τη διαχείριση κίνησης, η πλειονότητα των πρακτικών αφορά στην προτεραιοποίηση κίνησης με αυστηρότερες απαιτήσεις ποιότητας, όπως η κίνηση φωνής ή βίντεο, ή σε φραγές για λόγους ασφαλείας, ή σε φραγές που τίθενται από τους ίδιους τους συνδρομητές (π.χ. υπηρεσίες γονικού ελέγχου).
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση