Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Ευαισθητοποιημένος καταναλωτής

<< < (72/114) > >>

schumifer:
Αλλάζεις δνς και με τον ντόρο που έγινε έχεις και μία λίστα 37 ιστοσελίδων...

Αρχίατρος:
Εγώ νομίζω ότι το έπραξαν για τον μέσο χρήστη που δεν θέλει/ξέρει να ασχοληθεί με αλλαγη δνς, ιδιωτικά δίκτυα κτλ.
Το θέμα τι στοχεύουν, θα κάτσει ο άλλος να πληρώνει ό,τι βλέπει ; Μόνο το netflix αξίζει, αν και υπάρχουν περιορισμοί στην Ελλάδα...

Argirios Argiriou:
Πολύ καλό βίντεο:

Η αγορά καινούργιου αυτοκινήτου είναι μια απ τις χειρότερες επενδύσεις που μπορεί να κάνει κάποιος:

- με το που το οδηγείς για 1η φορά, έχει χάσει ένα 10% της αξίας του

- στην 5ετια έχει χάσει ΤΟ 60%+ της αξίας του

Αυτό σε βάθος 35ετιας μας βγάζει, αγοράζοντας κάθε 5ετια καινούργιο αμάξι το αστρονομικό πόσο των 400,000$!!!

Τοσο κοστίζει η καινουργίλα που μυρίζεις!
 
Οπότε προτείνει να αγοράσει κάποιος αμάξι ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ 5ετίας ώστε να έχει περάσει το μεγάλο μέρος της απαξίωσης του.

How Cars Keep You POOR!

Αρχίατρος:
Μεγάλωσα σε μια εποχή που η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου ήταν κάτι σαν φετίχ ! Δλδ ένδειξη ότι κάτι είχες καταφέρει στην ζωή σου.

Είναι και ιδιόμορφη αγορά αυτοκίνητου η ελληνική, τότε δεν μπορούσες να βρεις αξιόλογα μεταχειρισμένα όπως τώρα που μπαίνεις στο car.gr ή στα γερμανικά sites και κάνεις άμεσες συγκρίσεις.

Γνωρίζω κόσμο που αντί να πάρει ένα μεταχειρισμένο, έδωσε αρκετά παραπάνω χρήματα να πάρει το καινούριο, γιατί αντιμετώπισε γονείς/συγγενείς που τον προέτρεψαν να το κάνει, σαν να είναι μιζέρια δλδ το μεταχειρισμένο.
Απ΄την άλλη έχω δει κόσμο να χάνει, ειδικά στα μεγάλου κυβισμού, ΠΟΛΛΑ χρήματα σε απαξίωση.

Ενδεικτικά να αναφέρω φίλο που έσκασε 35 χιλιάρικα για καινούρια BMW 120i και έφτασε να την πουλήσει σε μόλις 4 χρόνια 13, δλδ έχασε στην 4ετία 20 ολόκληρα χιλιάρικα ! Λίγα είναι ; Να μην μιλήσουμε για ακριβότερα και μεγαλύτερου κυβισμού αμάξια.

Στην Γερμανία μπορείς να αγοράσεις αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού (κοινώς να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου) αρχικής αξίας 100-120,000€ και να το βρείς σε εξαιρετική κατάσταση με 25-30,000€ ! Δεν είναι τραγική η απαξίωση να χάνεις κάποιος 100k στην 5ετία ;

Απ΄την άλλη, ο άνθρωπος  που αγοράζει καινούρια μια S-Class ή ένα Audi A8 προφανώς έχει τέτοια εισοδήματα που δεν τον ενδιαφέρει ιδιαίτερα, απλά θέλει το νεότερο και "καλυτερότερο", προκειμένου να ξοδέψει κάπου τα λεφτά του. Όλοι οι άλλοι όμως ;
Με όλα τα παραπάνω δεν ισχυρίζομαι ότι είναι το ιδανικό να αγοράζει κανείς παλιατζούρες καθώς όσο πιο παλιό είναι ένα αυτοκίνητο, τόσο η αξία αγοράς μικραίνει, αλλά η συντήρηση και τυχόν βλάβες είναι συχνότερες και απαιτούν, ειδικά στα σημερινά αυτοκίνητα, σοβαρά χρήματα για να επισκευαστούν.
Μιλάμε για ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ηλικίας 2-8 ετών, με 25-100k χιλιόμετρα στο οδόμετρο.

Όποιον ενδιαφέρει, ας δει το κάτωθι βίντεο που λέει ακριβώς τα ίδια με το παραπάνω που έβαλε ο ΑΑ:

Το αμάξι είναι επένδυση ΜΟΝΑΧΑ σε περίπτωση αγοράς κάποιου εν δυνάμει συλλεκτικού, πράγμα που αφορά δλδ αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής, σπάνια μοντέλα κτλ. Αυτό όμως είναι πολύ ιδιαίτερη κατηγορία και αγορά.
Σε ΟΟΟΛΕΣ τις υπόλοιπες περιπτώσεις, καλύτερα να επενδύσει κανείς σε ακίνητα ή σε αμοιβαία κεφάλαια...

Argirios Argiriou:


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση