Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Ευαισθητοποιημένος καταναλωτής

<< < (93/114) > >>

Δ. Κουναλάκης:
πρόσφατα έκανα σύνδεση NOVA για το ιατρείο καθώς υπήρχε πλέον διαθέσιμη VDSL Πήρα το πακέτω NOVA Professional Economy για 2 έτη σε προσφορά με 30€/μήνα και πιστεύω στο τέλος να έχω καθαρή οπτική διαθέσιμη. Στην περίπτωση μου είναι 100Mbps με 42 εγγυημένα και upload 10 πρακτικά εγγυημένο, static IP, 2 κανάλια φωνής στο τηλέφωνο, απεριόριστα σταθερά τηλεφωνα, 480 λεπτά σε κινητά (ελάχιστη διάρκεια χρέωσης κλήσης 3 λεπτά)
Θα μπορούσα να κρατήσω τελείως τις voip γραμμές μου στο voip τηλεφωνικό κέντρο αλλά επειδή το κόστος της τηλεφωνίας το μήνα μου είναι γύρω στα 20€ είπα να αξιοποιήσω την τηλεφωνία τους για εξερχόμενες τουλάχιστον.
Το τεχνικό επίπεδο της NOVA αλλά και το εμπορικό είναι απλά μαύρο χάλι. Με ταλαιπώρησαν 2-3 εβδομάδες αλλά πλέον ξέρω τι έχουν την ικανότητα να προσφέρουν και τι δουλεύει σωστά. Χρειάστηκε βέβαια να αγοράσω ένα router fritzbox 7590 για τις δυνατότητες που προσωπικά θέλω (το προηγούμενο μου τον είχα πουλήσει πριν χρόνια) και να τους πληρώσω και ένα πιο ακριβό router (~45) επιπλέον.

Η ποιότητα της τηλεφωνίας είναι μια χαρά και δεν έχω κανένα πρόβλημα με το Internet τους
Αν κάποιος θα σκεφτόταν να την χρησιμοποιήσει, και είναι τέλεια για ένα γραφείο με μια γραμματεία θα του πρότεινα τα εξής:
α) Να πληρώσει τον πιο "ακριβό" router τους (μου έδωσαν ένα Phaedra) και να ζητήσει πρόσβαση ISDN για την τηλεφωνία. Θα έχει δύο ταυτόχρονα κανάλια φωνής. Η κλασσική τηλεφωνία είναι 1 κανάλι φωνής
β) Να αγοράσει από τον Γερμανό ή όποιο άλλο κατάστημα είναι κοντά του ένα router Fritzbox 7590 (Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος).
Γ) Να ζητήσει κατά την εγκατάσταση του router να του ενεργοποιήσουν την ISDN έξοδο και να ρυθμίσουν το router της NOVA να στέλνει όλη την εισερχόμενη κίνηση από το Internet (λειτουργία DMZ) στο fritzbox, ζητώντας ταυτόχρονα να δίνει από τον DHCP του NOVA router σταθερά πάντα την ίδια εσωτερική ΙΡ διευθυνση στο fritzbox. Θα συνδέσετε την εξοδο ISDN  του NOVA router στην είσοδο DSL/τηλεφωνίας του Fritzbox. Επίσης από την θέση για internet του NOVA router στην πόρτα WAN του fritzbox.
Πλέον θα έχετε ένα τηλεφωνικό κέντρο, δυνατότητες για VOIP τηλέφωνα, ασύρματα DECT τηλεφωνα και δύο κλασικές συσκευές τηλέφωνου όπως αυτά που έχουν όλοι. Μπορείτε να κάνετε διάφορα ακόμη όμως να μοιράζεστε σκληρό δίσκο, να έχετε ασύρματο δίκτυο στο ιατρείο σας αλλά και ξεχωριστό προστατευμένο ασύρματο δίκτυο για τους ασθενείς σας.
Το τηλεφωνικό του κέντρο, έχει τηλεφωνητή αλλά και την δυνατότητα να έχετε ταυτόχρονα και άλλες voip γραμμές από άλλους providers όπως modulus, omnivoice ή του εξωτερικου
Δεν αξίζει να πάρετε δεύτερο εισερχόμενο νούμερο εκτός αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε σαν fax. Το fritzbox Μπορεί να λαμβάνει fax και να σας τα στέλνει στο email σας.

Σε όλα τα παραπάνω δεν υπάρχει σε σχέση με τον ΟΤΕ to 3G module για backup internet μέσω δικτύου κινητής αλλά με ένα usb stick 4G το fritzbox σας δίνει αυτή την δυνατότητα

Argirios Argiriou:
30-05-2022

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:
19/04/2022 Καθημερινή.

Η οικολογική οδήγηση κάνει καλό και στο περιβάλλον και στην τσέπη μας – Μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου έως 40%

Με τις τιµές των καυσίμων να «δαγκώνουν» στα βενζινάδικα, επανέρχεται… ταχύτερη η αξία της «οικολογικής οδήγησης», που είναι και ιδιαίτερα οικονομική. Με το eco-driving μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση καυσίμων έως και 20%-25%, με αποτέλεσμα πέρα από την ωφέλεια για το περιβάλλον να προκύπτει αξιόλογη μείωση των εξόδων για τα ρεζερβουάρ των αυτοκινήτων. Ταυτόχρονα, πρόκειται για οδήγηση με μεγαλύτερη προσοχή και μικρότερες ταχύτητες, άρα μειώνει τις οδικές συγκρούσεις, ενώ καταπολεμά το άγχος και την επιθετική συμπεριφορά. Η οικολογική οδήγηση είναι πρώτα απ’ όλα μια… λογική οδήγηση.

Από πού να ξεκινήσουμε; Κατ’ αρχάς ας σκεφτούμε εάν πρέπει να ξεκινήσουμε με το όχημά μας ή είναι καλύτερα να πάμε στον προορισμό μας με τα πόδια, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, το ποδήλατο ή το ηλεκτρικό πατίνι (εάν διαθέτουμε). Ο περιορισμός των μετακινήσεων με Ι.Χ. αυτοκίνητο είναι ο πρώτος όρος για να αποφύγουμε περιττά έξοδα και ρύπους και να βάλουμε το ζωογόνο περπάτημα στη ζωή μας.

Πολύ σημαντική είναι η άρνηση της λεγόμενης «επιθετικής» οδήγησης, δηλαδή των απότομων επιταχύνσεων και αντίστοιχα φρεναρισμάτων. «Οι οδηγοί που εφαρμόζουν ένα ομαλό στυλ οδήγησης, αποφεύγοντας τις έντονες επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις, μειώνουν την κινητική ενέργεια του οχήματος και τις εκπομπές του», λέει στην «Κ» ο Δημήτρης Μαργαρίτης, συνεργάτης του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) στη Θέρμη της Θεσσαλονίκης. Το Ινστιτούτο λαμβάνει μέρος σε ένα μεγάλο ευρωπαϊκό πρόγραμμα (Modales) σχετικά με την προσαρμογή της οδηγητικής συμπεριφοράς έτσι ώστε να περιοριστούν οι εκπομπές από τις μετακινήσεις.

Στις ΗΠΑ υπάρχει επίσημη κυβερνητική ιστοσελίδα για την εξοικονόμηση καυσίμων (Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος), στην οποία αναφέρονται συγκεκριμένοι τρόποι, καθώς και τα επίπεδα μείωσης που μπορούν να επιτευχθούν. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει τίποτα σχετικό… Σύμφωνα λοιπόν με την αμερικανική ιστοσελίδα, η λεγόμενη «επιθετική» οδήγηση μπορεί να προκαλεί αυξημένη κατανάλωση από 15% έως 30% στους αυτοκινητοδρόμους και 10% έως 40% μέσα στην πόλη σε συνθήκες κίνησης!

Η υψηλή ταχύτητα οδηγεί σε αυξανόμενη κατανάλωση καυσίμου, αναλογικά μεγαλύτερη από ένα επίπεδο ταχύτητας και πάνω. Το κατώφλι ανόδου της κατανάλωσης είναι διαφορετικό σε κάθε όχημα, αλλά σίγουρα με ταχύτητες άνω των 100-110 χλμ./ώρα, πολύ περισσότερο άνω των 120 χλμ./ώρα, το ρεζερβουάρ αδειάζει πιο γρήγορα. Σύμφωνα με τη fueleconomy.gov όταν τηρούνται τα όρια ταχύτητας, κάτι που είναι και ασφαλέστερο φυσικά, επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου 7%-14%.

Πρόσφατα το περιοδικό Wired δημοσίευσε άρθρο που παρουσίαζε τα συμπεράσματα σχετικής έρευνας, η οποία κατέγραφε πως ένα όχημα που κινείται με 110 χλμ./ώρα έχει 20% αυξημένη κατανάλωση σε σχέση με ένα που κινείται με 80 χλμ./ώρα. «Είναι σημαντικό να οδηγούμε με μια λογική ταχύτητα, πάντα εντός των ορίων, όσο το δυνατόν πιο σταθερή ή με ομαλές μεταβολές, λαμβάνοντας όμως υπόψη και τις συνθήκες κυκλοφορίας του δρόμου, έτσι ώστε να μην παρεμποδίζεται η κυκλοφορία», σημειώνει στην «Κ» ο κ. Μαργαρίτης.

Δεν χρειάζεται να επιβαρύνουμε τον κινητήρα με υπερβολικά υψηλές στροφές. Τα σύγχρονα οχήματα δίνουν την κατάλληλη ιπποδύναμη και σε πιο χαμηλές στροφές, άρα η αλλαγή ταχύτητας στην περιοχή των 2.000-2.500 στροφών είναι συνήθως η βέλτιστη επιλογή. Στις αστικές μετακινήσεις καλό είναι να ανεβαίνουν οι ταχύτητες στο κιβώτιο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα πλέον καθοδηγούν τον οδηγό για την ταχύτητα που πρέπει να βάλει στο κιβώτιο. «Η λειτουργία ecodriving μπορεί να μειώσει δραστικά τις εκπομπές, περιορίζοντας τις ακραίες επιταχύνσεις και τις υψηλές στροφές ανά λεπτό», αναφέρει ο κ. Μαργαρίτης, με βάση και ευρήματα του προγράμματος.

Η αυξημένη προσοχή του οδηγού στον δρόμο, η προβλεπτικότητα, η αξιοποίηση των κλίσεων της διαδρομής, μπορούν να οδηγήσουν επίσης σε εξοικονόμηση καυσίμων και βέβαια σε περιορισμό των ατυχημάτων. Ετσι, θα αποφεύγονται απότομα φρεναρίσματα, θα δίνεται η αναγκαία επιτάχυνση στις ανηφόρες, ενώ η κάθοδος στις κατηφόρες μπορεί να γίνεται και χωρίς γκάζι, αλλά με σχέση ταχύτητας και όχι με «νεκρά».

Eλαστικά και βάρος

Η απομάκρυνση από το όχημα των ογκωδών ή βαρέων αντικειμένων συμβάλλει ιδιαίτερα. Μία μεγάλη μπαγκαζιέρα στην οροφή του αυτοκινήτου απαιτεί 10%-25% περισσότερο καύσιμο σε μια διαδρομή με υψηλή ταχύτητα, γι’ αυτό και πρέπει να απομακρύνεται όταν δεν χρειάζεται. Επίσης, κάθε 100 κιλά επιπλέον βάρος οδηγούν σε αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου περίπου 2%, άρα καλό είναι να αδειάζουμε το αυτοκίνητο από κάθε τι μη αναγκαίο.

Σημαντικό ρόλο παίζουν τα σωστά φουσκωμένα και κατάλληλα ελαστικά. Εάν τα λάστιχα έχουν λιγότερο αέρα από αυτόν που προβλέπεται, αυξάνεται η αντίσταση κατά την κίνηση, με αποτέλεσμα ο κινητήρας να πρέπει να δουλέψει περισσότερο καίγοντας περισσότερο καύσιμο. Γι’ αυτό απαιτείται τακτικός έλεγχος του αέρα στα λάστιχα. Γενικά η καλή συντήρηση του αυτοκινήτου ανεβάζει την απόδοση και μειώνει την κατανάλωση.

Η χρήση του κλιματισμού καλό είναι να γίνεται μόνο όταν είναι ιδιαίτερα απαραίτητη, καθώς αυξάνει σημαντικά την κατανάλωση. Τις ζεστές ημέρες προτιμητέα είναι τα ανοικτά παράθυρα μέσα στην πόλη και η χρήση κλιματιστικού στους αυτοκινητοδρόμους (σε χαμηλή σκάλα). Επίσης, όταν είμαστε ακινητοποιημένοι σε μποτιλιάρισμα ή σταματημένοι για πάνω από 1-2 λεπτά συμφέρει να σβήνουμε τη μηχανή· εξάλλου πολλά σύγχρονα οχήματα έχουν αυτή τη λειτουργία.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Argirios Argiriou:

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση