Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Το «εισιτήριο» του λαϊκισμού!

(1/2) > >>

Argirios Argiriou:
16/08/2013.
του Γιάννη Μεϊμάρογλου.


«Το εισιτήριο παρακαλώ.»

Δεν είχε… Δεν είχε χρήματα ν’ αγοράσει εκείνο το πρωί; Δεν είχε ποτέ χρήματα να αγοράσει εισιτήριο; Δεν αγόραζε ποτέ, είχε - δεν είχε; Δεν θα το μάθουμε, δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία να το μάθουμε τώρα πια… Τα άλλα τα ξέραμε από καιρό. Ότι ζούμε σε μια κοινωνία που ο λαϊκισμός και η υποκρισία περισσεύουν, μια κοινωνία που φόρτωσε ήδη την ψεύτικη ευδαιμονία της στην επόμενη γενιά, ζητώντας να την ξεπληρώσουν τα άνεργα παιδιά της… Το προχθεσινό άλμα θανάτου από το τρόλεϊ, ήταν μία ακόμα σοβαρή προειδοποίηση ότι η θυσία της επόμενης γενιάς, μπορεί να αφορά και την ίδια τη ζωή της!

Τα πράγματα πήραν το δρόμο τους… Το υπουργείο… «μελετάει ήδη βελτιώσεις στις μορφές και τον τρόπο ελέγχου», τα κινήματα -και τα κόμματα- «δεν πληρώνω», ξεκίνησαν τις… λαϊκές διαδηλώσεις καταγγελίας και τις… επιθέσεις - αντίποινα στους οδηγούς των λεωφορείων! Οι μεν μιλάνε για «τζαμπατζήδες» και οι δε για «ταξικούς δολοφονικούς ελέγχους»…

Η πεπατημένη του επικοινωνιακού διχασμού, για λόγους κομματικού εντυπωσιασμού, θριαμβεύει και πάλι! Σε μια ιδανική κοινωνία, θα έφτανε να δηλώσει το παιδί ότι δεν είχε λεφτά για εισιτήριο! Σε μια κανονική κοινωνία, θα έφτανε να δείξει ένα πάσο, νέος άνεργος, π.χ., που θα είχε προμηθευτεί από το ταμείο ανεργίας. Όπως επίσης, σε μια κανονική χώρα, το εκπαιδευτικό σύστημα θα φρόντιζε και για το περιεχόμενο της κοινωνικής μόρφωσης των νέων ανθρώπων, της προετοιμασίας τους για την αυριανή συμμετοχή τους, ως υπεύθυνων πολιτών, στη συλλογική προσπάθεια για πρόοδο.

Το ίδιο το σπίτι θα φρόντιζε να εξηγεί στα παιδιά του, ότι το κάθε εισιτήριο που δεν πληρώνει κάποιος, το πληρώνουν όλοι μαζί όσοι πληρώνουν σήμερα και θα πληρώνουν και αύριο τη νέα αυξημένη -αναγκαστικά- τιμή. Και βέβαια, σε μια κανονική χώρα, δεν θα υπήρχαν κόμματα που θα διαφήμιζαν το… τζάμπα παντού, αδιαφορώντας για το αν θα συνεχίσουν να υπάρχουν συγκοινωνίες, αν θα συνεχίσει να υπάρχει τελικά η ίδια η χώρα!

Τζάμπα μάγκες για μια ζωή που τζάμπα χάθηκε κι αυτή…



Ο Γιάννης Μεϊμάρογλου είναι εκδότης της «Μεταρρύθμισης»

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

EzeΤΡΟΛ:
Χαοτικό δημοσίευμα του "Ελεύθερου Τύπου" αναφέρει ότι ο ...ιατρός (!!) θα πληρώνει 1 ευρώ για κάθε συνταγή που γράφει!
(Λογικά, θα το ζητούμε [;] από τον ασφαλισμένο.)

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Denominator:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΧαοτικό δημοσίευμα του "Ελεύθερου Τύπου" αναφέρει ότι ο ...ιατρός (!!) θα πληρώνει 1 ευρώ για κάθε συνταγή που γράφει!
(Λογικά, θα το ζητούμε [;] από τον ασφαλισμένο.)

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

--- Τέλος παράθεσης ---
Να υποθέσω ότι είναι εσκεμμένη η παραπληροφόρηση;

EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Με αφορμή την παραπάνω ρήση του Αδώνιδος ("Σοφή και η μλκια του", που θά ΄λεγε και ο γνωστός cult αθλητικογράφος Γ. Γεωργίου), μπορούμε να θυμηθούμε και τις σχετικές υπεκφυγές  που χρησιμοποιούνται προκειμένου να μεταθέσουμε κάποια υποχρέωσή μας σε ένα μακρινό και αόριστο χρονικό σημείο.

Συνηθέστερη λοιπόν έκφραση αποτελεί η "Τ' αγίου Π... ανήμερα", γνωστή και από το στρατιωτικό αρκτικόλεξο Τ.Α.Π.Α., βλ. φράση-κλισέ "Έχει τόσες πολλές μέρες φυλακή να υπηρετήσει, που θα απολυθεί Τ.Α.Π.Α.". Βεβαίως, η φράση μεταφράζεται και στα αγγλικά ως "St Penis' Day".
Σημειωτέον δε ότι κατά πολλούς η εν λόγω εορτή έχει συγκεκριμενοποιηθεί στις 1 Ιανουαρίου [+Αγ. Βασιλείου, Περιτομή του Κυρίου], ωστόσο η φράση για τους περισσότερους σημαίνει "Το μήνα που δεν έχει Σάββατο" ή "Ζήσε Μάη να φας τριφύλλι" ή ακόμη "Salue-moi le platane" (Χαιρέτα μου τον πλάτανο).
Να θυμήσουμε βέβαια ότι σύμφωνα με το εορτολόγιο της Εκκλησίας μας την 1η Ιουνίου τιμάται ο Άγιος Πέων (προσοχή, στη Γενική είναι του Αγίου Πέωνος, χωρίς -τ-).

Στην αργκό των νομικών, συνηθίζεται και το "Άπω Αναβολή", π.χ. "Η εκδίκαση της υπόθεσης από το Τριμελές Συμβούλιο Εφετών θα γίνει στην Άπω Αναβολή".

Άλλα συνώνυμα είναι οι Ελληνικές ( ή Ινδιάνικες ) καλένδες, κ.α.

Denominator:
Έκανα κανένα δίωρο να συνειδητοποιήσω ότι η αναφορά είναι πραγματική.
Διότι ο εκφέρων δεν είναι ο οποιοσδήποτε υπάλληλος της ΗΔΙΚΑ.
Είναι λυπηρό να ακούς αγοραίες εκφράσεις στην πολιτική σκηνή.
Είναι δε ακόμη λυπηρότερο να βλέπεις και να αισθάνεσαι αγοραίες πράξεις.
Ακόμη και αν ειπώθηκε εν τη ρύμη του λόγου, πολύ φοβούμαι ότι έχει δίκιο ο λαός που λέει "η λανθάνουσα γλώσσα λέει την αλήθεια".

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση