Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
5 Οκτωβρίου 2022, 21:48:23

Αποστολέας Θέμα: Πρωταθλητές Ευρώπης στα θανατηφόρα τροχαία.  (Αναγνώστηκε 117530 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

24 Δεκεμβρίου 2016, 14:16:17
Απάντηση #15
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Επίσης σε μεγάλα ταξίδια, αν δεν υπάρχει 2ος οδηγός, η λύση είναι μικροί ύπνοι (2-3 ωρών).
   Ωραίο θεωρητικά αλλά πού; Σε πάρκινγκ στην Εθνική οδό; Το έχεις κάνει ποτέ; Εγώ, ειδικά μέσα στη νύχτα, δεν θα το έκανα... (να σταματήσω να περπατήσω και να ρίξω νερό στο πρόσωπο ναι αλλά όχι ύπνο). Νομίζω η πιθανότητα ατυχήματος είναι μικρότερη από τις άλλες πιθανότητες.

Σωστή παρατήρηση, βασικά είχα υπόψιν μου τους κλειστούς αυτοκινητόδρομους Αυστρίας-Γερμανίας όπου υπάρχουν διάφορα ειδικά μέρη που παρέχουν ασφάλεια (κάμερες κτλ.)

Btw, δείτε το ΑΠΟΛΥΤΟ βίδεο με ταρζανιές οδηγών SUV και αναρωτηθείτε για την νοημοσύνη πολλών εξ αυτών (κατ΄εμέ οι χειρότεροι οδηγοί μαζί με τους Smartάκηδες).
Ο τίτλος τα λέει όλα...

30 Δεκεμβρίου 2016, 20:14:43
Απάντηση #16
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί αυτό το βίντεο στον Σωλήνα:


Όπου παρατηρούμε τα εξής:

- το εξαιρετικό σύστημα αποφυγής ατυχήματος της Tesla, το οποίο φρενάρει ακαριαία (emergency brake) όταν ανιχνεύει μπροστά άλλο όχημα, εν προκειμένω το ατύχημα.
Όσοι αναρωτιόνται τι μας ενδιαφέρει ένα ηλεκτρονικό σύστημα σε ένα όχημα αξίας (στην Ελλάδα) 100k, θα πω ότι και το ABS ήταν στην αρχή απλησίαστο μέχρι να γίνει προσιτό και να εγκατασταθεί σε όλα τα ΙΧ σήμερα.
Φυσικά ακόμα και όσοι δεν οδηγούμε αμάξι με τέτοιο σύστημα μπορούμε να κινούμαστε το ίδιο ασφαλώς, αρκεί να τηρούμε τις αποστάσεις ασφαλείας και να έχουμε το μυαλό μας στην οδήγηση (στο βίντεο φαίνεται άλλο αμάξι που κινείται παράλληλα με το Tesla το οποιο επίσης καταφέρνει να ακινητοποιηθεί ασφαλώς)

- είναι ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ αυτό που νομίζουν οι περισσότεροι ιδιοκτήτες SUV, ότι δλδ επειδή είναι ψηλότερα απ ΄τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, είναι πιο ασφαλείς.
Αυτό μπορεί να είναι πλεονέκτημα αν κτυπήσουν ένα μικρότερο αμάξι πλαγιομετωπικά και το καβαλήσουν, αλλά αν τους κτυπήσει αυτό από πίσω ή πίσω και πλάγια, σε αντίθεση με τις "κούρσες", το SUV τους θα ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ... μπορείτε να δείτε διάφορα βίντεο στον youtube που συμβαίνει ακριβώς αυτό.
Αν προσέξετε το μεγάλο SUV το ανατρέπει ένα Opel Corsa !
« Τελευταία τροποποίηση: 30 Δεκεμβρίου 2016, 20:17:35 από kopritis »

3 Ιανουαρίου 2017, 10:55:36
Απάντηση #17
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Παράθεση
Hράκλειο, παραμονή πρωτοχρονιάς….

03 Τρίτη
Ιαν. 2017

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

Σχόλιο αναγνώστη μας

Ηράκλειο, Παραμονή Πρωτοχρονιάς, ώρα 7.00 πμ – στον σχεδόν άδειο δρόμο (5 χλμ.) με το αυτοκίνητο για την δουλειά μου μετράω: 11 οδηγούς να περνάνε με κόκκινο πολυσύχναστες διασταυρώσεις, 13 χωρίς ζώνη (εμφανώς για εμένα) και έναν με ένα περίπου 5χρονο παιδί, και αυτό χωρίς ζώνη, να έχει «δαγκώσει» το ντουλαπάκι του συνοδηγού, περίπου 20 να στρίβουν εκεί που απαγορεύεται, 2 να παραβιάζουν το STOP ώστε να αναγκαστώ να φρενάρω απότομα και επειδή δεν μπόρεσα να συγκρατήσω άλλους αριθμούς- κάποιοι που δεν σταματούν στις διαβάσεις, που τρέχουν τουλάχιστον με 90 μες στην πόλη, και σε ένα σημείο άτομα που βγαίνοντας από νυχτερινό κέντρο επιβιβάζονται στο ΙΧ τους.
Για ποια σποτάκια της αστυνομίας μιλάμε; Μήπως και είμαστε κάποια σκανδιναβική χώρα, όπου οι άνθρωποι είναι ευαισθητοποιημένοι και έτοιμοι να ακούσουν ότι είναι κοινωνικά ωφέλιμο και να προβούν σε βελτιωτικές πράξεις;

Εδώ ο ντιπ για ντιπ ελληνάρας τζάμπα μάγκας ξέρει καλύτερα, αυτά είναι για τους άλλους, που δεν είναι σαίνια στην οδήγηση, τα κόκκινα και οι κανόνες του ΚΟΚ για τους χαζούς που δεν έχουν το αετίσιο βλέμμα και το μυαλό ξουράφι να ελέγχουν τα πάντα στην κίνηση σε χρόνο ντετέ… άσε που αυτοί οι άλλοι δεν αντέχουν στο ποτό, γι αυτούς είναι φτιαγμένα τα όρια του αλκοόλ στο αίμα! Κτλ. κτλ.
Λοιπόν, ως προοδευτικός άνθρωπος πάντα θεωρούσα τις ατομικές ελευθερίες μέγιστο αγαθό. Αλλά δεν μπαίνουν και πιο ψηλά από την σωματική ακεραιότητα και την ίδια την ζωή.


Τον υποψήφιο δολοφόνο πρέπει να τον σταματήσεις!

Με σφιχτούς ελέγχους από αστυνομικούς και τροχαία με πολιτικά και με κάμερες, με αυτοκίνητα χωρίς διακριτικά και όχι μπλόκα που τα βλέπεις από χιλιόμετρα μακριά! Να την στήνουν έξω από κλαμπ, μπουζουξίδικα και κολάδικα, κτλ. Και με πρόστιμα τσουχτερά που αν δεν τα πληρώσεις επί τόπου πας αυτόφωρο και αν πάλι δεν πληρώσεις σε δυο εβδομάδες: δήμευση άμεσα, χωρίς μα και μου!
Και Point System αυστηρό, με απώλεια διπλώματος, και στην υποτροπή ποινή φυλάκισης- ο τύπος αυτός χωρίς καμία παιδεία, έτοιμος να σου σκοτώσει τα παιδιά μόνο τον φόβο θα καταλάβει, αλλά και οι άλλοι που δεν έχουν ιδέα απο ΚΟΚ!

Δηλαδή στις βορειοευρωπαϊκές χώρες που εφαρμόζουν τα παραπάνω και περισσότερα έχουν άλλο DNA και προσαρμόζονται; Δεν νομίζω…
Αυτά!

Δημήτρης Τσάκος
Υ.Γ. Όσο για τους «κακούς δρόμους»: Είναι γνωστό ότι οι αρμόδιοι δεν ενδιαφέρονται για εσάς και τα παιδιά σας, ούτε καν για τα δικά τους, αλλιώς θα είχαν βελτιώσει την κατάσταση- ενδιαφέρονται για άλλα…
Τι κάνουμε λοιπόν μέχρι να αλλάξει αυτό; Κόβουμε ταχύτητα στα επικίνδυνα σημεία, π ρ ο σ έ χ ο υ μ ε, τόσο απλά!!! Στον άμεσο κίνδυνο του τώρα- τώρα δεν περιμένεις έρθει το συνεργείο του Δήμου, μα πόσο δύσκολο μπορεί να είναι αυτό..
Πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Λοιπόν, για να μην μασάμε τα λόγια μας: της εκδιδόμενης γυναικός το κιγκλίδωμα γίνεται στη Κρήτη και σε όλη την Ελλάδα αυτές τις μέρες.
Και κανενός το αφτί δεν ιδρώνει, πέραν όσων κυκλοφορούμε στους δρόμους και έχουμε μια στοιχειώδη αντίληψη της επικινδυνότητας αυτών που κάνουν στους δρόμους οι Ελληνάρες.
Γιατί για Ελληνάρες μιλάμε, που όλα τα σφάζουν κι όλα τα μαχαιρώνουν, και όλα τα κάνουν καλύτερα απ΄τους άλλους, και ειδικά απ΄τους... ξενέρωτους ξένους που δεν γνωρίζουν πως να διασκεδάζουν και να οδηγούν όντες τύφλες στο μεθύσι.

Και οι στατιστικές με τους νεκρούς και τραυματίες ; Ε, ποιός ασχολείται με αυτές.

Μην τα ρίχνουμε στην Αστυνομία, μου έλεγε αστυνομικός ότι άμα βγουν να κόψουν κώλους αρχιζουν τα τηλέφωνα.
Αποτύπωση του πόσο δρέλο είναι αυτό το κράτος, οι δρόμοι του.

Υ.Γ
Δεν έχω δει ΠΟΤΕ αμάξι της Τροχαίας με πολιτικά να σταματάει κάποιον για επικίνδυνη οδήγηση παραβίαση STOP, κόκκινου και πολλοί έχουν αποθρασυνθεί τόσο που τα κάνουν σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας πλέον...
« Τελευταία τροποποίηση: 3 Ιανουαρίου 2017, 11:01:06 από kopritis »

4 Ιανουαρίου 2017, 18:09:39
Απάντηση #18
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
02/01/2017 ΠΑΤΡΙΣ

Τραυματίας σε τροχαίο ένας στους δέκα που φτάνουν στο χειρουργικό ιατρείο.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

4 Ιανουαρίου 2017, 19:05:58
Απάντηση #19
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Ο συνδυασμός αλκοόλ+ ανομία (ουδείς ελέγχει για κράνος-εξάρτηση-ζώνη) + δίκυκλα + νοοτροπία ψευτομαγκιάς και χωριατιάς ("εγώ τα ξέρω όλα και οδηγώ καλύτερα απ τους άλλους") οδηγεί σε τόσο αυξημένα επιπέδα τροχαίων δυστυχημάτων, λόγω ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΝ παραβάσεων του ΚΟΚ (STOP-κόκκινο).

Κάμερες να έβαζαν μόνο σε κεντρικές διασταυρώσεις να ξέσκιζαν όσους σφάζουν τα κόκκινα, θα άλλαζε δραματικά το τοπίο.

Αφού δεν θέλουν οι ίδιοι να αλλάξουν νοοτροπία και ουδείς δεν θέλει να επιβάλλει μια στοιχειώδη τάξη, ας πεθαίνουν σαν τα αρνιά στην άσφαλτο...
« Τελευταία τροποποίηση: 4 Ιανουαρίου 2017, 19:08:15 από kopritis »

17 Ιανουαρίου 2017, 19:03:18
Απάντηση #20
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Οι τύποι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ, μετά την τραγική τους πολιτική στο μεταναστευτικό, μειώνουν ΤΩΡΑ τα πρόστιμα για ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΕΣ και ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ παραβάσεις του ΚΟΚ όπως η παραβίαση του STOP και τι αντικανονικό προσπέρασμα...
Παράθεση

Μείωση προστίμων ΚΟΚ; Shut up and take my money

Νίκος Τόσκας, Αναπληρωτής Υπουργός αρμόδιος για θέματα Προστασίας του Πολίτη: «Ήδη υπάρχει πρόταση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για μείωση στο μισό των χρηματικών προστίμων, με εξαίρεση την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη και την οδήγηση υπό την επήρεια μέθης», ακούω τυχαία σε δελτίο ειδήσεων στην τηλεόραση και αναρωτιέμαι αν άκουσα καλά. Κοιτάζω τον τίτλο στη σχετική κάρτα. «Κόβουν στη μέση τα πρόστιμα του ΚΟΚ». Στο βίντεο ακολουθούν κάρτες με τα παραδείγματα στα μελλοντικά μειωμένα πρόστιμα.

    Παραβίαση STOP: 700 ευρώ
    Αντικανονικό προσπέρασμα, μη χρήση φλας: 700 ευρώ
    Νέα ρύθμιση: 175 ευρώ (αν εξοφληθούν μέσα στον απαιτούμενο χρόνο)

    Χρήση κινητού τηλεφώνου: 100 ευρώ
    Με νέα ρύθμιση: 25 ευρώ (σε 10 μέρες)

Αναζητώ στο google την επιβεβαίωση της είδησης και το πόση βαρύτητα έχει δοθεί στο θέμα (όχι και πολλή). Βρίσκω συνέντευξη του κ. Τόσκα να λέει τα εξής: «Ήδη υπάρχει πρόταση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για μείωση στο μισό των χρηματικών προστίμων, με εξαίρεση την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη και την οδήγηση υπό την επήρεια μέθης. Μια πρόταση την οποία επεξεργαζόμαστε μαζί με τον συνάδελφο κ. Σπίρτζη από το υπουργείο Μεταφορών. Είναι θέμα ημερών η υπογραφή της κοινής υπουργικής απόφασης.».

Και γιατί να εξαιρεθούν η παραβίαση κόκκινου σηματοδότη και η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης; Αναρωτιέμαι. Ας μειωθούν τα πρόστιμα σε όλες τις παραβιάσεις. Γιατί λογικά, το να παραβιάσεις STOP ή το να χρησιμοποιείς το κινητό τηλέφωνο είναι σημαντικά λιγότερο βλαβερό (τουλάχιστον 50%) και για αυτό αξιολογήθηκε από τους αρμόδιους για τη ρύθμιση φορείς πως «εντάξει βρε αδερφέ, αυτά δεν είναι τόσο σημαντικά, οπότε ας τα μειώσουμε».

Ας κάνουμε μια παρένθεση εδώ για το κινητό: είμαστε ανησυχητικά αυξανόμενοι οι οδηγοί που μιλάμε στο κινητό τηλέφωνο την ώρα της οδήγησης, ή ακόμα χειρότερα, στέλνουμε sms σε κάποιον, γιατί προφανώς είναι υπέρ-επείγον να το στείλουμε εκείνη τη στιγμή. Τη στιγμή που υπερ-εκτιμούμε τις οδηγικές δυνατότητές μας και σκεφτόμαστε πόσο επιδέξιοι είμαστε, που σίγουρα θα στείλουμε το sms μας και ούτε γάτα ούτε ζημιά.

Έχετε προσέξει όμως καμιά φορά όταν οδηγείτε σε μια μεγάλη λεωφόρο (Βασιλίσσης Σοφίας π.χ. ή Κηφισίας) και βλέπετε ένα αυτοκίνητο λίγο μπροστά σας να κάνει αριστερές και δεξιές μανούβρες που δεν έχουν λογική, πατώντας τις γραμμές και καμιά φορά «κόβοντάς σας» και μπαίνοντας μπροστά σας χωρίς προειδοποίηση; Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, προσπερνώντας τον λίγο μετά, επιβεβαιώνετε ότι μιλάει στο κινητό του ή κοιτάζει τη φωτεινή οθόνη του smart phone (όταν δε πέφτει το βραδάκι, είναι και πιο έντονο λόγω της σκοτεινότητας). Συμπεριφορά που 9 στους 10 οδηγούς την έχουμε κάνει τουλάχιστον μία φορά.

Ε λοιπόν, σε αυτόν τον οδηγό μέχρι τώρα έλεγε το Κράτος: «Κοίτα να δεις, εγώ σαν Κράτος που σε προστατεύει, οφείλω να νομοθετήσω και να σου πω ότι το να μιλάς στο κινητό* είναι παράνομο, επικίνδυνο και για αυτό μέχρι τώρα σου έβαζα πρόστιμο 100 ευρώ (50 αν το πλήρωνες σε 10 μέρες) και στέρηση διπλώματος για ένα μήνα». Τώρα όμως (όταν εφαρμοστεί η ρύθμιση), με το να φτάνει το πρόστιμο στα 25 ευρώ αν γίνει εξόφληση εντός 10 ημερών, τι του λέει; Δεν του λέει κάτι. Σου λέει αυτός. Σου λέει shut up and take my money, θα μιλήσω στο κινητό μου, και οκ, θα σου δώσω και ένα εικοσιπενταρικάκι κι είμαστε εντάξει (κι όσο για το δίπλωμα, λίγο μια ένσταση που θα κάνουμε για να το πάρουμε νωρίτερα του ενός μήνα, λίγο που δε μας νοιάζει να κυκλοφορούμε και χωρίς δίπλωμα, θα περάσει ο καιρός). Όλα καλά.

Αδυνατώ να καταλάβω πώς -έστω και σε καιρό κρίσης- προστατεύεις σαν Κράτος τον πολίτη σου με το να του μειώνεις τα πρόστιμα σε παραβιάσεις που μπορεί να οδηγήσουν -και συχνά οδηγούν- σε θανατηφόρα ατυχήματα. Ας δείξει το Κράτος το κοινωνικό του πρόσωπο κάπου αλλού, όχι εκεί.

Fun fact:

Στη συνέχεια στο βίντεο του δελτίου υπάρχουν δηλώσεις ερωτώμενων πολιτών για σχολιασμό του θέματος, όπου ένας οδηγός ταξί λέει:

    «Μείωση; Μια χαρά είναι, γιατί είναι πολύ ακριβά φίλε. Το κράνος τώρα και 170 ευρώ και εντός 10 ημερών;»

(Σωστά, 170 ευρώ για κάτι που μπορεί να σου σώσει τη ζωή είναι όντως πολύ ακριβά. Καλύτερα χωρίς κράνος.)

Στο ίδιο βίντεο του δελτίου, σε σχετική με τα πρόστιμα ερώτηση που γίνεται προς δικυκλιστή σε μηχανάκι (και που συνοδεύεται από συνοδηγό) ακούμε τα εξής:

    -(Δημοσιογράφος) Το (πρόστιμο για το) κράνος μειώνεται.

    -(Οδηγός δικύκλου) Ναι ε; (γέλια)

    -(Δημοσιογράφος) Αλλά μήπως πρέπει να το φοράμε;

    -(Οδηγός δικύκλου) Ναι, βέβαια, σίγουρα... Εντάξει αυτό είναι θέμα ασφαλείας, δηλαδή του καθενός, οπότε, θεωρώ ότι είναι κακό ας πούμε, θα έπρεπε να είναι υψηλά η τιμή του. Αυστηρότερο ίσως. Ό,τι αφορά την ασφάλεια δηλαδή.

Σημείωση: Ο δικυκλιστής οδηγός δε φορά κράνος. Ούτε και η συνοδηγός του (αφήνω μικρό ενδεχόμενο να έβγαλαν και οι δύο το κράνος προκειμένου να μιλήσουν στο δημοσιογράφο). Νομίζω την ίδια αίσθηση πικρού γέλιου μου αφήνει η προς εφαρμογή ρύθμιση.


*Παρεμπιπτόντως, κάτι που δεν ήξερα και έμαθα (the hard way), η χρήση hands-free δεν είναι επιτρεπτή την ώρα της οδήγησης, αλλά εναπόκειται στην κρίση του οργάνου της τροχαίας που θα σου κάνει τον έλεγχο και θα αποφασίσει για το αν θα υπάρξει κύρωση ή όχι. Το μόνο που επιτρέπεται 100% στην οδήγηση είναι το bluetooth.
Πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

17 Ιανουαρίου 2017, 19:35:30
Απάντηση #21
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Μάλλον το πρόβλημα δεν είναι το ύψος των προστίμων, αλλά η εισπραξιμότητα...
Βλέπεις, ρευστό να είναι και όσο να' ναι...
 :o
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

25 Ιανουαρίου 2017, 23:07:38
Απάντηση #22
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Κοιτάξτε πως έγινε το Getz, μετωπική με νταλίκα, no hope, τώρα υπερβολική ταχύτητα σε βρεγμένο οδόστρωμα, φθαρμένα λάστιχα, πως του φύγε, ποιός ξέρει...

Κρίμα.

7 Φεβρουαρίου 2017, 19:59:08
Απάντηση #23
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Στην γειτονική Ιταλία (συναγωνίζονται εμάς ως χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη), έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο, αυτό της αυτοδικίας πλέον.

Ελπίζω να μην τα βιώσουμε εδώ αυτά, αλλά όταν το έρημο το δικαστικό σύστημα δεν μπορεί να αποδώσει δικαιοσύνη και βλέπει με επιείκεια τους δράστες τροχαίων...

Παράθεση
Ιταλία: αυτοδικία μετά από θανατηφόρο τροχαίο…

07 Τρίτη Φεβ. 2017

Στις 2 Φεβρουαρίου εξω από ενα καφέ στην πόλη της Vasto του Abruzzo, στην Κεντρική Ιταλία ο 34χρονος Fabio Di Lello πυροβόλησε επανειλημμένα και σκότωσε τον 22χρονο Italo D’Elisa ο οποίος το περασμένο καλοκαίρι οδηγώντας ένα ΙΧ παραβίασε το κόκκινο και σκότωσε την 33χρονη σύζυγο του Roberta Smargiassi.

Ο Fabio Di Lello παραδόθηκε στην αστυνομία αφού πρώτα πήγε στο κοιμητήριο και τοποθέτησε το περίστροφο που χρησιμοποίησε για τον φόνο πάνω στον τάφο της συζύγου του.

Ο Fabio Di Lello, ο οποίος εργαζόταν ως φούρναρης, και ημιεπαγγελματίας ποδοσφαιριστής έχει τεθεί σε προσωρινή κράτηση.

Οι δικηγόροι του δήλωσαν ότι φοβόταν ότι το ιταλικό νομικό σύστημα, το οποίο είναι εμφανώς δυσλειτουργικό και αργό, θα αποτύχει να αποδώσει δικαιοσύνη και να τιμωρήσει τον κατηγορούμενο για τον φόνο της γυναίκας..

«Αυτή είναι μια τραγική υπόθεση που έχει συγκλονίσει ολόκληρη την πόλη», δήλωσε ο Giancarlo Vitiello, διοικητής της αστυνομίας στο Vasto.

Η σύζυγός του Di Lello, Roberta, οδηγούσε ένα μοτοποδήλατο Yamaha το περασμένο καλοκαίρι, όταν χτυπήθηκε από ένα Fiat Punto που οδηγούσε ο Italo D‘Elisa που παραβίασε το κόκκινο στο σηματοδότη. Στο τέλος αυτού του μήνα έπρεπε να εμφανιστεί στο δικαστήριο με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας.

Ο Fabio Di Lello βασανίζονταν από τη σκέψη ότι δικαιοσύνη δεν πρόκειται να αποδοθεί και ήταν πολύ θυμωμένος από το γεγονός ότι ο D’Elisa δεν είχε ζητήσει καν συγγνώμη για ό, τι συνέβη, είπαν οι δικηγόροι του.

«Ο Fabio ήταν σε κατάσταση σοκ, ήταν σε κατάθλιψη για την απώλεια της συζύγου του,» δήλωσε ο ο δικηγόρος του Giovanni Cerella,.«Σκέφτονταν ότι δικαιοσύνη δεν θα αποδοθεί. Αλλά ποτέ δεν μου έδωσε την εντύπωση ότι σχεδίαζε μια αντίδραση σαν αυτή. Έμεινα εμβρόντητος όταν το έμαθα. Δεν είχε καμία εμπειρία στη διαχείριση πυροβόλων όπλων. Αλλά η ψυχολογική κατάσταση του ήταν πολύ εύθραυστη ».

Στην σελίδα του στο Facebook o Fabio Di Lello είχε αναρτήσει τη φωτογραφία της συζύγου του με το σύνθημα “Δικαιοσύνη για την Roberta” και μια φωτογραφία από το φιλμ «Μονομάχος» στο οποίο ο πρωταγωνιστής παίρνει εκδίκηση για τον άδικο χαμό της οικογένειας του

Δήλωση της προέδρου της AIFVS (Associazione Italiana Familiari e Vittime della strada)

Προς τις Πολιτικές Αρχές, Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Mattarella, Πρόεδρο της Γερουσία, Grasso
Πρόεδρο της Βουλής, Boldrini, Υπουργό Δικαιοσύνης, Orlando,
Υπουργό Υγείας, Lorenzini, Προέδρους Κοινοβουλευτικών ομάδωνi
ΜΜΕ

Ένας φυσιολογικός άνθρωπος φτάνει στο σημείο να αποδώσει δικαιοσύνη μόνος του.

Ποιος Φταίει;

Δεν είναι η πρώτη φορά που μετά από ένα τροχαίο έγκλημα ακολουθεί μια περαιτέρω τραγωδία, καρπός ενός πόνου που γίνεται ανυπόφορος, όταν στη μοναξιά προστίθεται η μη ανταπόκριση του κράτους και της δικαιοσύνης.

Θυμόμαστε όλοι τη μητέρα του Alex* που το 2011 έβαλε τέρμα στη ζωή της μια μέρα μετά το φόνο του γιου της, αλλα υπάρχουν και άλλες περιπτώσεις που καταδεικνύουν τον ανείπωτο πόνο.

Τώρα είναι ώρα να σκεφτούμε και να δοθεί το απαιτούμενο βάρος στις αιτίες.

Υπάρχει μια ευρέως διαδεδομένη δυσπιστία της κοινωνίας για τη δικαιοσύνη, για τις διαδικασίες και τις αναβολές μέσα στο χρόνο των δικαστηρίων αλλα και συνολικότερα για λόγους για τους οποίους θεωρούνται υπεύθυνοι η ηγεσία της δικαιοσύνης και του κράτους. Τα θύματα και οι οικογένειες τους, άνθρωποι απελπισμένοι που εμπλέκονται συναισθηματικά αναγκάζονται να υπομένουν τη μοναξιά και τις μη αναστρέψιμες συνέπειες του εγκλήματος. Συλλογικότητες χρησιμοποιώντας τα βιώματα τους πάνω στον πόνο προσπαθούν να δώσουν μια ανθρωπιστική ώθηση και να εξασφαλίσουν ψυχολογική και νομική βοήθεια σε όσους βρίσκονται σε απόγνωση και αδυναμία απέναντι σ όλα αυτούς τους θεσμούς των οποίων η γραφειοκρατία τιμωρεί σύμφωνα με τις ανάγκες «της συγκεκριμένης περίπτωσης».

Απαιτούμε την πλήρη εφαρμογή της Ευρωπαικής Οδηγίας 2012/29UE** για τον σεβασμό και τα δικαιώματα των θυμάτων των τροχαίων που δεν περιορίζεται στα στάδια της διαδικασίας αλλά συνολικά στην στην κατάσταση του θύματος, μια αντιμετώπιση που απ όλα τα θύματα εγκλημάτων δεν έχουν μόνο οι οικογένειες των θυμάτων τροχαίων συγκρούσεων

Απαιτούμε την συνεργασία των οργάνων και όλων των σχετικών οργανισμών ώστε να δημιουργηθεί ένα δίκτυο υποστήριξης όλων αυτών που υπομένουν την ταλαιπωρία μιας μη αναστρέψιμης αδικίας και που δεν μπαίνουν στον πειρασμό να πάρουν την δικαιοσύνη στα χέρια τους.

Αυτός ο πειρασμός που απελευθερώθηκε στο μυαλό και όπλισε το χέρι του Di Lello πρέπει να αποτελέσει για το κράτος και για αυτους που διαχειρίζονται τη δικαιoσύνη,μια μεγάλη ευκαιρια αναστοχασμού για την ιστορική πλεον ανικανότητα τους, και μια ώθηση αλλαγής για να βοηθήσουν τους ανθρώπους και να » σταματήσει το μακελειό στους δρόμους» για να μην υπάρχουν πλεον ουτε θύματα ουτε θύτες

Giuseppa Cassaniti Mastrojeni
πρόεδρος AIFVS, 2 Φεβρουαρίου 2017

*Τον Ιούνιο του 2011 στη Vicenza της Βόρειας Ιταλίας o 24χρονος Alex Di Stefano έχασε τη ζωή του, θύμα μιας τροχαίας σύγκρουσης Την επόμενη ημέρα η 48χρονη μητέρα του Carla Tesssari αυτοκτόνησε. Λίγους μήνες πρν, τον Ιανουάριο του 2011 στα Τρίκαλα μια μητέρα τριών ανήλικων παιδιών αυτοκτόνησε πέφτοντας στο ποτάμι, παίρνοντας μαζι και το 10χρονο αυτιστικό γιό της, την ημέρα των γενεθλίων του. Δεκαπέντε ημέρες πριν είχε χάσει τον σύζυγο της Κώστα Καλύβα σε τροχαία σύγκρουση.

**Η Ευρωπαική Οδηγία 2012/29UE αφορά στα δικαιώματα και την προστασία των θυμάτων εγκληματικών επιθέσεων. Μια σειρά απο χώρες, ανάμεσα τους το Βέλγιο και το Ηνωμένο Βασίλειο μετά απο παρεμβάσεις οργανώσεων των θυμάτων τροχαίων συγκρούσεων προχωρούν τις διαδικασίες για να συμπεριλαμβάνονται και τα θύματα των τροχαίων στα θύματα εγκληματικών επιθέσεων και να μην υπάρχει διαφοροποίηση στην αντιμετώπιση και στα δικαιώματα τους.
Πηγή: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

9 Φεβρουαρίου 2017, 01:27:32
Απάντηση #24
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Οι συνέπεις της πρόσκρουσης μοτοσυκλέτας που κινείται με 50kmph με ΙΧ που κινείται με περίπου 20kmph:


Ο τύπος επέζησε γιατί ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΡΑΝΟΣ !

Πάει λοιπόν και το επιχείρημα καποιων "δεν φοράω κράνος γιατί δεν τρέχω και προσέχω", στο βίντεο ο γιωταχής ήταν αυτός που δεν πρόσεξε τον μηχανόβιο, αλλα ο τελευταίος θα κοιτούσε τα ραδίκια ανάποδα χωρίς κράνος.
« Τελευταία τροποποίηση: 9 Φεβρουαρίου 2017, 01:29:09 από Αρχίατρος »

12 Φεβρουαρίου 2017, 00:03:54
Απάντηση #25
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
10/02/2017

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

26 Φεβρουαρίου 2017, 20:14:19
Απάντηση #26
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Που να το πεις και να πιστέψουν ότι έγινε τέτοια τραγωδία σε πάρκινγκ της Εθνικής;
Με πόση ταχύτητα μπήκε ο άλλος (ότι οδηγούσε Πόρσε λέτε να έπαιζε σημασία γενικότερης νοοτροπίας; ) στο ΠΑΡΚΙΝΓΚ και συγκρούστηκε με το σταθμευμένο όχημα; Νεκρή η 33χρονη μητέρα και το 3χρονο αγοράκι (και 2 άτομα από την Πόρσε). Τι βίωσε και βιώνει ο τραγικός πατέρας που βγήκε να πάει στην τουαλέτα και είδε όλα αυτό το σκηνικό με τα μάτια του; (Βλέποντας τις εικόνες, ίσως να φέρει κι αυτός μερική ευθύνη αφού μάλλον πάρκαρε ακριβώς μπροστά στις τουαλέτες που ο δρόμος είναι σχετικά στενός κι όχι στο πλάτωμα του πάρκινγκ)

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Φεβρουαρίου 2017, 20:19:15 από Αδαμάντιος Σκούφαλος »

26 Φεβρουαρίου 2017, 20:44:57
Απάντηση #27
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Και εδώ μας φταίνε οι δρόμοι (νομίζετε ότι έχει καλύτερους δρόμους ο Γερμανός απ' τον Αθηνών-Λαμίας ή καλύτερα οχήματα από... Πόρσε?) ή απλώς η ηλιθιότητα του μέσου Έλληνα οδηγού που λέει ο Ιαβέρης ;
Ή η διάθεση επίδειξης (γενικά ομιλώντας, δεν γνωρίζω τις περιστάσεις στο συγκεκριμένο) θα προσέθετα εγώ ;

Αστυνόμεση δεν υπάρχει εδώ και καιρό στους δρόμους, πολιτικά οχήματα της Τροχαίας ούτε για  δείγμα.

Μάλιστα μετά την ουσιαστική κατάργηση των προστίμων, παρατηρώ ότι η χρήση κινητού στην οδήγηση έχει καθιερωθεί και ορισμένοι δεν αφήνουν το ένα χέρι τους απ΄το κινητό.
Εισπράττουμε αυτά που σπέρνουμε, ο λαός μας επιθυμεί την αναρχία στον δρόμο...

Υ.Γ
Έχω δει τα απίστευτα στους δρόμους, οφειλόμενα καθαρά σε βλακεία και στ@ρχιδισμό του μέσου Έλληνα, να σταματάνε καταμεσής του δρόμου χωρίς alarm για να μιλήσουν στο κινητό, τις προάλλες ο άλλος με 8άρι Honda Civic να κάνει αναστροφή σε παράδρομο της Ε.Ο και επειδή δεν τον έπαιρνε η ολοκλήρωση της αναστροφής στο οδόστρωμα ενω είχε μεγάλο "σκαλοπάτι" να βγει εκτός, να έχει σταματήσει πιάνοντας την μια λωρίδα, ομιλούμε για μειωμένο καταλογισμό, τα γράφω όλα στα παπάκια μου και κάνω ότι μου καπνίσει, ειλικρινά δεν ξέρω τι να σκεφτώ για τις συμπεριφορές που συναντώ καθημερινα.
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Φεβρουαρίου 2017, 21:03:38 από Αρχίατρος »

26 Φεβρουαρίου 2017, 22:24:32
Απάντηση #28
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Κάμερα ασφαλείας Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος το συμβάν.
Τελικά καμία ευθύνη του οδηγού-πατέρα. Είχε παρκάρει κανονικά στο πλάτωμα του πάρκινγκ.

26 Φεβρουαρίου 2017, 22:37:39
Απάντηση #29
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Μονο το βίντεο:

Ο οδηγός της Porsche είχε χάσει τον έλεγχο με πολλά, πάρα πολλά χλμ, δεν υπήρχε καμμία περίπτωση να αντιδράσει κάποιος, ενώ ο άτυχος πάτερας πάρκαρε στον προβλεπόμενο χώρο εκτός Ε.Ο.

Είναι απ΄τις περιπτώσεις που απλά δεν μπορείς να δραπετεύσεις απ΄τον θάνατο.

Δεν κρίνω σκόπιμο να μεταφέρω την ράδιο αρβύλα του ελληνικού Ιντερνετ για τον οδηγό της Porsche, απ' την στιγμή που δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση.
« Τελευταία τροποποίηση: 26 Φεβρουαρίου 2017, 22:39:50 από Αρχίατρος »

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
2704 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18 Σεπτεμβρίου 2009, 07:34:58
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
7444 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24 Μαΐου 2010, 20:42:30
από Argirios Argiriou
1 Απαντήσεις
2438 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15 Μαΐου 2013, 00:29:51
από Leo2
9 Απαντήσεις
4830 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16 Μαΐου 2015, 11:58:14
από Γ.Κτιστάκης
0 Απαντήσεις
17154 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Οκτωβρίου 2021, 20:18:36
από Δ. Κουναλάκης