Θέματα Εργασίας > ΕΟΠΥΥ
Η αξία των φαρμάκων του 2014 δεν πρέπει να υπερβαίνει το 80% του 2013.
panos papadopoulos:
Συνάδελφοι σίσουρα το μέτρο αυτό είναι αντισυνταγματικό. Δεν νοείται το κράτος να αντιμετωπίζει άνισα τους πολίτες ίδιας ιδιότητας!!!!!!!!! Εγώ θα έλεγα αντί να κλαίμε ομαδικά να αρχίσουμε να οργανωνόμαστε να κάνουμε κάτι ομαδικά εμείς, γιατί οι σύλλογοί μας κοιμόνται όρθιοι...
pako:
Κάθομαι και διαβάζω όλες αυτές τις μέρες τα μηνύματα εδώ μέσα και βλέπω πολλούς να κλαίγονται αλλά ούτε ίχνος πραγματικής αντίδρασης (και δε μιλάμε για τους πουλημένους "συνδικαλιστές" μας...).
Μου φαίνεται ότι στο τέλος θα είμαι ο μοναδικός γιατρός που θα ζητήσω μείωση του πλαφόν - 20000 παναθεμάμε!) Εν τέλει τα φάρμακα που γράφουμε δεν είναι τόσο ακριβά, το ξέπλυμα συνταγών μας έχει κάψει. Έχουμε αναγάγει σε πρώτο πρόβλημα τη συνταγογράφηση με όλους τους ηλίθιους γραφειοκρατικούς κανόνες που έχουν θεσπίσει μ......ς γραφειοκράτες για να δικαιολογήσουν τον παχυλό μισθό τους και ξεχνάμε ότι πρώτο μέλημά μας πρέπει να είναι η ρύθμιση των ασθενών μας.
Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τη γνώμη του συνάδελφου κου Αργυρίου (σε σχέση και με την εμπειρία του στη Σουηδία και έχω λόγο...)
Amen
Παναγιώτης Κούστας
Γενικός Ιατρός
Επιμελητής ΚΥ Αστακού Αιτωλ/νίας
(για να μη λένε κάποιοι ότι μιλάμε ανώνυμα...)
george fagogenis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΚάθομαι και διαβάζω όλες αυτές τις μέρες τα μηνύματα εδώ μέσα και βλέπω πολλούς να κλαίγονται αλλά ούτε ίχνος πραγματικής αντίδρασης (και δε μιλάμε για τους πουλημένους "συνδικαλιστές" μας...).