Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
29 Μαρτίου 2024, 00:52:31

Αποστολέας Θέμα: Τηλεγραμματεία.  (Αναγνώστηκε 49210 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

31 Οκτωβρίου 2014, 14:34:41
Αναγνώστηκε 49210 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Πολλούς Ιατρούς ίσως να τους βολεύει. Υπάρχουν διάφορες εταιρείες:

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

31 Οκτωβρίου 2014, 17:45:20
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

spyros


Χρησιμοποιώ ήδη κάποια χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος!

1 Νοεμβρίου 2014, 01:46:10
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

pzogr


Οι ασθενείς καλούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο (διαφορετικό του ιατρείου) ;
Πως ρυθμίζεται ο χρόνος των ραντεβού; Πχ όταν κάποιοι ασθενείς μου έρχονται για συνταγογράφηση ξέρω περίπου πόσο χρόνο θέλει ο καθένας. Άλλος θέλει 3 λεπτά, άλλος 20. Το ξέρω και υπολογίζω ανάλογα. Επίσης άλλο είναι να έρχεται πρωτοδιαγνωσθείς διαβητικός και άλλο ένα κοινό κρυολόγημα. Οι τηλεγραμματείς πως το χειρίζονται; Τι οδηγίες μπορούν να δεχτούν γι'αυτές τις περιπτώσεις;

1 Νοεμβρίου 2014, 23:49:17
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

spyros


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Οι ασθενείς καλούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο (διαφορετικό του ιατρείου) ;
Πως ρυθμίζεται ο χρόνος των ραντεβού; Πχ όταν κάποιοι ασθενείς μου έρχονται για συνταγογράφηση ξέρω περίπου πόσο χρόνο θέλει ο καθένας. Άλλος θέλει 3 λεπτά, άλλος 20. Το ξέρω και υπολογίζω ανάλογα. Επίσης άλλο είναι να έρχεται πρωτοδιαγνωσθείς διαβητικός και άλλο ένα κοινό κρυολόγημα. Οι τηλεγραμματείς πως το χειρίζονται; Τι οδηγίες μπορούν να δεχτούν γι'αυτές τις περιπτώσεις;

Οι ασθενείς καλούν στο τηλέφωνο του ιατρείου, το οποίο οπότε θέλω το εκτρέπω στη γραμματέα μου, τη Χρύσα (σε συγκεκριμένη και αποκλειστική γραμμή, οπότε  απαντάει σαν να βρίσκεται στο ιατρείο μου).
Οδηγίες έχω δώσει ακριβώς όπως θα έδινα και σε μια "συμβατική" γραμματέα στο ιατρείο μου. Έχω χωρίσει αδρά τις επισκέψεις σε μικρές και μεγάλες, με τις ανάλογες οδηγίες. Ρωτάει το λόγο της επίσκεψης και κρατάει τον ανάλογο χρόνο (τις περισσότερες φορές με απόλυτη επιτυχία). Τα ραντεβού που κλείνει τα βλέπω σε real time στο ημερολόγιο σε pc και κινητό (και εκείνη αυτά που κλείνω εγώ). Αν δω κατι που πιστεύω ότι θα χρειαστεί διαφορετικό χρόνο, το διορθώνω. Και αν ειναι κατι επείγον ή πρεπει να απαντήσει σε κάποια ερώτηση που δεν γνωρίζει (πράγμα σπάνιο), επικοινωνούμε γραπτά μέσω skype (νομίζω πολύ καλύτερο και πιο διακριτικό απο το να με διέκοπτε μια "συμβατική" γραμματέας χτυπώντας μου την πόρτα ή οτιδήποτε άλλο).
Προσωπική μου άποψη: τηλε-γραμματέας δαγκωτό (μιλώντας τουλάχιστον για τη δική μου)!


2 Νοεμβρίου 2014, 21:42:05
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

pzogr


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Οι ασθενείς καλούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο (διαφορετικό του ιατρείου) ;
Πως ρυθμίζεται ο χρόνος των ραντεβού; Πχ όταν κάποιοι ασθενείς μου έρχονται για συνταγογράφηση ξέρω περίπου πόσο χρόνο θέλει ο καθένας. Άλλος θέλει 3 λεπτά, άλλος 20. Το ξέρω και υπολογίζω ανάλογα. Επίσης άλλο είναι να έρχεται πρωτοδιαγνωσθείς διαβητικός και άλλο ένα κοινό κρυολόγημα. Οι τηλεγραμματείς πως το χειρίζονται; Τι οδηγίες μπορούν να δεχτούν γι'αυτές τις περιπτώσεις;

Οι ασθενείς καλούν στο τηλέφωνο του ιατρείου, το οποίο οπότε θέλω το εκτρέπω στη γραμματέα μου, τη Χρύσα (σε συγκεκριμένη και αποκλειστική γραμμή, οπότε  απαντάει σαν να βρίσκεται στο ιατρείο μου).
Οδηγίες έχω δώσει ακριβώς όπως θα έδινα και σε μια "συμβατική" γραμματέα στο ιατρείο μου. Έχω χωρίσει αδρά τις επισκέψεις σε μικρές και μεγάλες, με τις ανάλογες οδηγίες. Ρωτάει το λόγο της επίσκεψης και κρατάει τον ανάλογο χρόνο (τις περισσότερες φορές με απόλυτη επιτυχία). Τα ραντεβού που κλείνει τα βλέπω σε real time στο ημερολόγιο σε pc και κινητό (και εκείνη αυτά που κλείνω εγώ). Αν δω κατι που πιστεύω ότι θα χρειαστεί διαφορετικό χρόνο, το διορθώνω. Και αν ειναι κατι επείγον ή πρεπει να απαντήσει σε κάποια ερώτηση που δεν γνωρίζει (πράγμα σπάνιο), επικοινωνούμε γραπτά μέσω skype (νομίζω πολύ καλύτερο και πιο διακριτικό απο το να με διέκοπτε μια "συμβατική" γραμματέας χτυπώντας μου την πόρτα ή οτιδήποτε άλλο).
Προσωπική μου άποψη: τηλε-γραμματέας δαγκωτό (μιλώντας τουλάχιστον για τη δική μου)!



Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση.
Αν έχει και τη δυνατότητα να καταχωρεί στο e-ΔΑΠΥ (τα ραντεβού) τότε αγγίζει την τελειότητα!
Σε τι κόστος είναι αυτές οι υπηρεσίες και για πόσες ώρες την ημέρα;

2 Νοεμβρίου 2014, 22:00:46
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

spyros


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σε τι κόστος είναι αυτές οι υπηρεσίες και για πόσες ώρες την ημέρα;

Συνήθως ειναι 12/ωρα (9:00-21:00). Το κόστος παίζει ανάλογα με την εταιρεία και το πακέτο (τον αριθμό των κλήσεων).  Μια αναζήτηση στο google νομιζω ότι θα βγάλει και τιμοκαταλόγους. Σίγουρα πάντως ειναι απείρως οικονομικότερο από μια γραμματέα στο ιατρείο.

3 Νοεμβρίου 2014, 11:09:49
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σε τι κόστος είναι αυτές οι υπηρεσίες και για πόσες ώρες την ημέρα;
Συνήθως ειναι 12/ωρα (9:00-21:00). Το κόστος παίζει ανάλογα με την εταιρεία και το πακέτο (τον αριθμό των κλήσεων).  Μια αναζήτηση στο google νομιζω ότι θα βγάλει και τιμοκαταλόγους. Σίγουρα πάντως ειναι απείρως οικονομικότερο από μια γραμματέα στο ιατρείο.
   Φαντάζομαι δεν πληρώνεις και ΙΚΑ; Είναι ένα σχετικά σοβαρό έξοδο...

3 Νοεμβρίου 2014, 17:20:55
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

spyros


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Φαντάζομαι δεν πληρώνεις και ΙΚΑ; Είναι ένα σχετικά σοβαρό έξοδο...

Ε, όχι βέβαια... Δεν είναι υπάλληλός μου. Είναι εταιρεία που μου παρέχει υπηρεσία. Μου κόβει τιμολόγιο και το περνάω στα έξοδα.

23 Σεπτεμβρίου 2020, 07:53:54
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Πάντως στην περιοχή της Καβάλας ξέρω συνάδελφο που η τηλεγραμματεία της, είχε ένα τόνο στην φωνή του στυλ "μη μου δημιουργείς θέμα" και όταν της το είπα της συναδέλφου μου απάντησε ότι και άλλοι πελάτες, της είχαν κάνει το ίδιο σχόλιο. Απορώ γιατί την πλήρωνε έστω και αυτά τα λίγα.
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
1 Απαντήσεις
43473 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23 Σεπτεμβρίου 2020, 07:49:45
από Argirios Argiriou