Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
18 Απριλίου 2024, 12:04:28

Αποστολέας Θέμα: Ιατρικοί επισκέπτες  (Αναγνώστηκε 12183 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

18 Νοεμβρίου 2014, 13:05:22
Αναγνώστηκε 12183 φορές
Αποσυνδεδεμένος

GAD2


Ανοίγω αυτό το θέμα για να θίξω μια καθημερινότητα του ιδιωτικού ιατρείου
Εβδομαδιαίως έρχονται περίπου 45 ιατρικοί επισκέπτες διαφόρων εταιρειών και γραμμών , με τελικό αποτέλεσμα να κουράζομαι σε μεγάλο βαθμό μόνο και με τα 5 λεπτά που διαθέτω σε καθέναν
Επίσης όλοι μα όλοι γκρινιάζουν ότι δεν έχουν πωλήσεις και ότι φοβούνται για τη δουλειά τους
4-5 ώρες εβδομαδιαίως λοιπόν κάνω απλά ψυχανάλυση και υποστήριξη, ενώ για επιστημονικό λόγο ούτε κουβέντα....
Αφήστε το κόλαφο των διαφημιστικών φαρμάκων στην άκρη....
Ποιά είναι η γνώμη σας και η εμπειρία σας?

18 Νοεμβρίου 2014, 13:33:41
Απάντηση #1
Συνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Κατ' αρχάς έκανες εξαιρετικά που άνοιξες αυτό το μεγάλο θέμα, για το οποίο όλοι μας έχουν πολλά να πουν.
Δεν μπορώ να πω ότι η παρουσία όλων αυτών των ανθρώπων είναι και το πιο εύκολο να περάσει απαρατήρητη, ιδιαίτερα από τη στιγμή που συνοδεύεται από κάθε μορφής επιχείρημα προς αναζήτηση του επιούσιου. Είναι πράγματι στιγμές που θα ήθελα να είχα απαλλαγεί από αυτήν. Μάλιστα, όταν έχει κόσμο ή πρέπει να εξυπηρετήσω γρήγορα κάποιους ασθενείς, προτιμώ να πω ευγενικά "παράκληση να πείτε μόνο ένα γεια από την πόρτα και θα σας αποζημιώσω κάποια άλλη φορά". Από την άλλη, και αυτοί αγωνιούν πολλές φορές για το αν την επόμενη μέρα θα ξυπνήσουν με δουλειά.
Όπως και να το δούμε, είναι δύσκολο θέμα. Κατέληξα να πιστεύω ότι η μέση οδός είναι μία καλή λύση. Ευγένεια, ειλικρίνεια, απόρριψη κάθε είδους "υποσχέσεων" και δώρων", και οριοθέτηση σχέσεων από την αρχή.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

18 Νοεμβρίου 2014, 14:10:24
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Παραθέτω ένα σημείωμα που έγραψα το Νοέμβριο του 2009:

   
Πόσες εργατοώρες μας κοστίζουν οι φαρμακευτικοί αντιπρόσωποι;


Πολλές φορές όταν μου μιλούν οι φαρμακευτικοί αντιπρόσωποι που με επισκέφτονται στο Ιατρείο, νιώθω ότι χάνω τον χρόνο μου και αναρωτιέμαι τι μου κοστίζει αυτό σε εργατοώρες:

Αν υποθέσω (με μέτριους υπολογισμούς) ότι βλέπω 3 αντιπροσώπους την ημέρα και ο καθένας μου παίρνει 5 λεπτά,

τότε θέλω 15 λεπτά την ημέρα,

ή 1 ώρα και 15 λεπτά την εβδομάδα,

ή 65 ώρες (πάνω από 8 μεροκάματα = σχεδόν δύο εργάσιμες εβδομάδες) ανά έτος.....



Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Νοεμβρίου 2014, 21:12:24 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

18 Νοεμβρίου 2014, 16:09:27
Απάντηση #3
Συνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δοκίμασα δύο λύσεις κατά το παρελθόν: Η μία είναι το ραντεβού προκαθορισμένης διάρκειας και η άλλη η πληρωμή με απόδειξη παροχής υπηρεσιών (σαν κάποιος να ήταν ασθενής). Ομολογώ ότι και οι δύο ξένισαν. Ή πρώτη όχι τόσο (ίσα-ίσα που κάποιοι την βρήκαν πολύ καλή ως λύση), αλλά η δεύτερη ήταν casus belli.
Όπως και να έχει, εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει να μπει τάξη σε αυτή την επαγγελματική "σχέση". Νομίζω ότι δεν είναι καλό για κανένα να προσέρχονται ιατρικοί επισκέπτες κατά τη διάρκεια του ωραρίου εργασίας.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

18 Νοεμβρίου 2014, 16:45:32
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δοκίμασα δύο λύσεις κατά το παρελθόν: Η μία είναι το ραντεβού προκαθορισμένης διάρκειας και η άλλη η πληρωμή με απόδειξη παροχής υπηρεσιών (σαν κάποιος να ήταν ασθενής). Ομολογώ ότι και οι δύο ξένισαν. Ή πρώτη όχι τόσο (ίσα-ίσα που κάποιοι την βρήκαν πολύ καλή ως λύση), αλλά η δεύτερη ήταν casus belli.
Όπως και να έχει, εξακολουθώ να πιστεύω ότι πρέπει να μπει τάξη σε αυτή την επαγγελματική "σχέση". Νομίζω ότι δεν είναι καλό για κανένα να προσέρχονται ιατρικοί επισκέπτες κατά τη διάρκεια του ωραρίου εργασίας.

Αυτό που μάλλον δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν είναι ότι ως Ιατροί χάνουμε πολύτιμες εργατοώρες.

Το 2009 που έγραφα το προπροηγούμενο post πολλοί Ιατροί ίσως να σκεφτόντουσαν ότι 2 χαμένες εβδομάδες/έτος δεν είναι και τίποτε από την στιγμή που πολλοί επισκέπτες ξεπληρώναν τον χρόνο τους και με το παραπάνω
(όλοι ξέρουμε τι γινόταν και δεν ήταν παράξενο από την στιγμή που το κράτος τιμολογούσε π.χ. τα γενόσημα έως και 1200% πιο ακριβά από τις πλούσιες χώρες ).

Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει κάπως από τότε.
« Τελευταία τροποποίηση: 18 Νοεμβρίου 2014, 16:56:54 από Argirios Argiriou »
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

18 Νοεμβρίου 2014, 16:58:50
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

GAD2


εκτός από τη μεγάλη και αδικαιολόγητη απώλεια χρόνου, εννοώ ότι έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τη κρίση είναι πολύ δύσκολο -προσωπικά τουλάχιστον- να φερθώ αυστηρά επαγγελματικά και να τους διώξω ή να τους κακοκαρδίζω, ειδικά όταν σκέφτομαι ότι μπορεί να αποτελέσω έμμεσα αιτία απόλυσης τους
από την άλλη βέβαια ΚΑΝΕΙΣ τους δεν καταλαβαίνει ότι οι εποχές έχουν αλλάξει άρδην και πλέον ΔΕΝ υπάρχουν οι συνταγογραφικές συνήθειες του πρόσφατου παρελθόντος
άρα όντως η συνταγογράφηση έχει μειωθεί και το κέρδος των εταιρειών είναι πλέον λιγότερο από αυτό που υπολογίζουν τα στελέχη τους στα γραφεία
παραλληλα και η ιατρική επίσκεψη έχει μειωθεί -εννοώ το αντίτιμο που ζητούμε από τον ασθενή- και όλο αυτό δημιουργεί μια έκρυθμη κατάσταση από όλες τις πλευρές
μας παρακαλούν και μεις βιαζόμαστε να πάμε στο επόμενο 10ευρο

κάποτε μιλάγαμε νομίζω και για ιατρική εκτός από ταξίδια....

18 Νοεμβρίου 2014, 18:46:44
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

EzeΤΡΟΛ


Η εργασία (του καθενός) είναι ιερή και αυτό το σέβομαι. Επίσης, σέβομαι ότι πρόκειται για προσωπικό με πλούσιο συχνά βιογραφικό και άρτια εκπαιδευμένο να κάνει μια δύσκολη (και εν πολλοίς άχαρη) δουλειά, αλλά δυστυχώς:
α) δεν μπορώ να ικανοποιήσω τα αιτήματά τους, αφού είναι ...αλληλοσυγκρουόμενα και αν ικανοποιώ έναν, αδικώ αναγκαστικά τους ανταγωνιστές του, κάτι που δεν το θέλω. Επομένως, το όλο οικοδόμημα της ψευδεπίγραφης "ενημέρωσής" μας, πάει περίπατο.
β) η πολύ συχνή επανάληψη εν είδει πλύσης εγκεφάλου, με οδηγεί στα αντίθετα αποτελέσματα, δλδ απέχθεια και θάψιμο του φαρμάκου
γ) δυστυχώς δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις παραπληροφόρησης ειδικά των αγροτικών (ως νέοι και άπειροι), κυρίως με τη μορφή της υπεραπλούστευσης και της αποσπασματικής μετάδοσης γνώσεων, π.χ. ένας αγροτικός είχε μάθει το εύκολο και βολικό σχήμα της μοξιφλοξασίνης (ως "αναπνευστικής" κινολόνης, 400mgx1 για 5ημ. επειδή έτσι του το πλάσαραν ) και το έδινε copy-paste σε κάθε τι που βάφτιζε ως "αμυγδαλίτιδα" ή "λοίμωξη ανωτ. αναπν."
δ) κουβαλούν νερό στο μύλο του φμφ, καθώς προσπαθούν να (του) αυξήσουν τις πωλήσεις των (παρα)φαρμάκων
ε) δεν δουλεύω φασόν και δεν αλλάζω ετσιθελικά αγωγές ασθενών

Συνήθως, όταν έρχονται δεν τους αρνούμαι την είσοδο (μια που κάνανε τον κόπο) αλλά εκ των πραγμάτων δεν (μπορώ και να) τους προσέχω να μου λένε για 2,373,883,620,569η φορά τα ίδια πράγματα, και ασχολούμαι στον Η/Υ π.χ. με τη συνταγογράφηση. Αν κάποιος κάνει το λάθος να με ρωτήσει "αν βλέπω το φάρμακό του", του απαντάω ότι "μπορώ να ακούσω την ενημέρωσή σας για 281,680,718,312η φορά αν το κρίνετε σκόπιμο -που κατά τη γνώμη μου δεν είναι- αλλά δεν μπορώ να σας απαντήσω σε ερωτήσεις για το αν το γράφω και γενικά τί γράφω, ειδικά τώρα που χρησιμοποιώ δραστική ουσία."

Βεβαίως, για τα ιδιωτικά ιατρεία, νομίζω ότι ο χρόνος που δαπανάται από τον ιατρό για την ενημέρωσή τους πρέπει να αμείβεται θεσμοθετημένα με διαφάνεια και με όρους επίσκεψης στο ιατρείο, όπως ήδη έχει αναφερθεί στο Φόρουμ ότι γίνεται σε άλλες χώρες (π.χ. Γερμανία, αν θυμάμαι καλά).
Θα έρθουν καιροί που θα είστε ασφαλισμένοι, αλλά θα είναι σαν να μην είστε.

18 Νοεμβρίου 2014, 23:55:53
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

pzogr

Επώνυμοι
Προσωπικά προσπαθώ να σεβαστώ το γεγονός ότι είναι εργαζόμενοι/ες και μάλιστα συχνά τους δίνω προτεραιότητα. Οι περισσότεροι φαίνεται να το εκτιμούν κι όταν στο ιατρείο γίνεται το αδιαχώρητο απλώς λένε "το μήνυμα της ημέρας" και σε 1 λεπτό έχουν φύγει. Υπάρχουν και κάποιοι που είναι στον κόσμο τους και με φέρνουν σε δύσκολη θέση είτε επειδή δεν έχουν συναίσθηση της κατάστασης είτε επειδή είναι αυτή η τακτική τους.
Κάποιοι ζητούν να μάθουν (όταν έρχονται για πρώτη φορά) αν πρέπει να έρχονται σε καθορισμένη ώρα ή με προσυνεννόηση (επίσης ευγενικό πιστεύω). Έτσι ή αλλιώς η κατάσταση είναι δύσκολη ιδίως τις ημέρες που είναι χωρίς ΕΟΠΥΥ...
Μέχρι στιγμής δεν έχω διώξει κάποιον. Το "χειρότερο" που έχω κάνει, είναι να υπενθυμίσω στον επισκέπτη να είναι σύντομος.

10 Νοεμβρίου 2016, 18:54:58
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Αποστολή εγκυκλίου στο ΠΕΔΥ
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος(Γιατί μόνο στο ΠΕΔΥ; Στα νοσοκομεία δεν υπάρχει πρόβλημα; )

11 Νοεμβρίου 2016, 00:00:01
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

Ορθοπαιδικός


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αποστολή εγκυκλίου στο ΠΕΔΥ
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος(Γιατί μόνο στο ΠΕΔΥ; Στα νοσοκομεία δεν υπάρχει πρόβλημα; )
   Στα νοσοκομεία υποτίθεται ότι οι διευθυντές των κλινικών βγάζουν πρόγραμμα. Φυσικά τελικά η κατάσταση είναι ασύδοτη.
    Σωστοί οι κανόνες αλλά τι γραφειοκρατία είναι αυτή:
""Παράλληλα, οι Μονάδες υποχρεούνται να τηρούν Μητρώο, στο οποίο καταγράφονται τα στοιχεία των ιατρικών επισκεπτών και ειδικότερα το όνομα και επώνυμο, η εταιρεία ή οι εταιρείες που εκπροσωπούν, τα στοιχεία της επαγγελματικής τους ταυτότητας, καθώς και οι ειδικότητες στις οποίες απευθύνονται. ""
    Ποιος θα κάνει αυτή την καταγραφή; Περισσεύει προσωπικό στα ΚΥ; Λέτε να φορτωθει στους γιατρούς ως οι αποδέκτες της ενημέρωσης;
   Για την ύπαρξη επαγγελματικής ταυτότητας των ιατρικών επισκεπτών (που ποτέ δεν έχω δει) το βρίσκω λογικό.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
4 Απαντήσεις
3957 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30 Απριλίου 2010, 00:22:06
από Chris123GR
10 Απαντήσεις
7244 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 1 Ιουλίου 2013, 16:50:07
από Gatekeeper
58 Απαντήσεις
32334 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 9 Απριλίου 2012, 20:50:32
από D-Michalis
0 Απαντήσεις
7822 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12 Νοεμβρίου 2013, 06:47:29
από Argirios Argiriou
23 Απαντήσεις
31614 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 5 Μαΐου 2017, 09:04:53
από Αδαμάντιος Σκούφαλος