ΠΦΥ -Εκπαίδευση > Θέματα Ειδικευομένων

Εξετάσεις ειδικότητας

<< < (35/39) > >>

Gp.Vagianas:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΥπάρχουν παιδιά που να δώσαν εξετάσεις την τελευταια φορά;; Στις 02/05/2012???

--- Τέλος παράθεσης ---
Οι εξετάσεις δεν έγιναν στις 2/5/2012

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

--- Τέλος παράθεσης ---

Ασε τι λέει το υπουργείο....17/04 μας ενημέρωσαν οτι οι εξετάσεις μετατίθενται στις 02/05/2012....:)

D-Michalis:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΧΑΜΗΛΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΣΤ ΗΤΑΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΕΨΑΝΕ!!!!!

--- Τέλος παράθεσης ---

Το να θεωρούμε «σταθμισμένες» τις απαντήσεις επειδή τις απάντησαν φοιτητές και αγροτικοί, είναι και προσβλητικό για αυτόν που τις «στάθμισε» και βέβαια αποτελεί παντελή έλλειψη σεβασμού στο πρόσωπο των επιστημόνων που καλούνται να απαντήσουν, καθώς και της ίδιας της ειδικότητας.
Πραγματικά απορώ πώς πάτησε τέτοια μπανανόφλουδα ο κατά τα άλλα ικανός σε ελιγμούς υπεύθυνος της επιτροπής (αν είναι αυτός που υποθέτω, καθ’ ότι δεν παρακολουθώ πιά τις κινήσεις «κορυφής»).

Τις γραπτές εξετάσεις της κάθε ειδικότητας μπορεί να τις περάσει και με άνεση οποιοσδήποτε καλός νοσηλευτής, κτηνίατρος, οδοντίατρος ή φοιτητής αυτών, αρκεί να του προσδιορίσεις τη δεξαμενή και την βιβλιογραφία και να προετοιμαστεί καταλλήλως.
Η επιτυχής όμως απάντηση σε ερωτήσεις δεν σε κάνει γιατρό.

Οι γραπτές εξετάσεις έπρεπε να έχουν σα στόχο:
1.   Την ανάδειξη τυχόν δομικών προβλημάτων προσωπικότητας του εξεταζομένου, κάτι επικίνδυνο για τιτλούχο ιατρό.
2.   Την διερεύνηση στοιχειωδών γνώσεων και κυρίως τυποποιημένων και προσδιορισμένων μέσα από συγκεκριμένη δεξαμενή ή ύλη.
3.   Τον έλεγχο κρίσης του εξεταζομένου με ερωτήσεις ανάλογα δομημένες και εντός των «κλασικών» πεδίων της ειδικότητας.
4.   Τον έλεγχο γενικών γνώσεων πάνω σε μη αμιγώς ιατρικά θέματα, όπως είναι η βασική στατιστική και επιδημιολογία (π.χ. δεν μπορεί να μη ξέρει ένας γιατρός τη διαφορά θνησιμότητας / θνητότητας και να λέει «δεν μου υπέδειξαν βιβλία»).
5.   Τέλος βασικές –προκαθορισμένες και από όλους αποδεκτές γνώσεις πάνω σε αντικείμενα που είναι σαφώς προσδιορισμένα σαν αντικείμενα της ΠΦΥ. Π.χ. Καλή είναι η σπειρομέτρηση. Ποιος όμως από τους Γ.Γ. εκπαιδεύτηκε σε αυτή? Ποιος τέλος έχει την δυνατότητα να την κάνει στο Κ.Υ.? Το ροόμετρο, ναι. Αλλά και αυτό είναι εργαλείο των ίδιων των ασθενών και άμα το χρειαστείς (που κακώς δεν το χρειάζεσαι στο ιατρείο), μπορείς να το μάθεις αμέσως.
(πιθανόν και κάποια άλλα, αλλά σίγουρα όχι «αποσπάσματα βιβλίων» όπως γίνεται συχνά).

   Οι γνώσεις που υπάρχουν στο διαδίκτυο, αλλά δεν ενσωματώθηκαν σε επίσημα κείμενα (όπως π.χ. ΕΟΦ, επίσημες κατευθυντήριες οδηγίες που τις βρίσκεις στις εταιρίες και όχι στο internet μόνον, κ.λ.π.) θα έπρεπε να είναι επιθυμητές στην διαδικασία των εξετάσεων, αλλά όχι απαραίτητες για επιτυχία ή μη.

   Τέλος, οι ερωτήσεις του στυλ «πές μου 5 λόγους που πρέπει να κόψω το τσιγάρο» ΣΕ ΓΡΑΠΤΕΣ εξετάσεις, δεν νομίζω ότι χαρακτηρίζουν εξεταστή που στ’ αλήθεια κατέχει –έστω και αν το ασκεί χρόνια- το τάλαντο του να διακρίνει τους «έτοιμους» από τους μη έτοιμους για λήψη του τίτλου.

Όσο για τις προφορικές, αυτές θα έπρεπε να γίνονται:
1.   Με συζήτηση και σενάρια ιατρικά, όπου ο εξεταστής δεν θα απαιτούσε να ακούσει τα mg του τάδε σκευάσματος. Αυτά τα βρίσκει κανείς στα βιβλία όταν έχει καιρό να τα χρησιμοποιήσει και δεν τα θυμάται. Έπρεπε να ελέγχει τη δυνατότητα του εξεταζομένου να κινηθεί Δ.Δ., σε ένα σενάριο, να κάνει προτάσεις για την πιθανή διερεύνηση, να κάνει προτάσεις για την πιθανή αγωγή / διαχείριση.
Βέβαια, ειδικά για το Γ.Γ. δεν έπρεπε να λείπει η διερεύνηση γνώσεων οικογενειακής και κοινωνικής ιατρικής (ανίχνευση λανθανόντων προβλημάτων υγείας, ικανότητες διαχείρισης κρίσεων στην οικογένεια με αφορμή διαταραχή της υγείας, σχεδιασμός –εκτέλεση μελετών –αξιοποίηση αποτελεσμάτων κ.λ.π.)
2.   Με εξέταση πάνω σε εποπτικό υλικό, όπου π.χ. στην ακτινογραφία θα έβλεπες αν ξέρει πώς να την πιάσει, τι να αναζητήσει, πώς να το σχολιάσει, και αν μπορεί να θέσει τις πιθανές διαγνώσεις και όχι να σου πεί «αυτό είναι Χ νόσος».
3.   Τέλος πρέπει να τον δείς επάνω στον ασθενή να δείς πώς πιάνει και χρησιμοποιεί το ακουστικό (ναι –πιστέψτε με, έχει σημασία), πώς ωτοσκοπεί, πώς βυθοσκοπεί (άλλο που στην Ελλάδα κανείς παθολόγος ή Γ.Γ. δεν ξέρει τι είναι αυτό), πώς παίρνει το ιστορικό, πώς αναζητά τα διάφορα σημεία.
Μόνο έτσι μπορείς να δείς αν ξέρει το αντικείμενό του ο γιατρός.

«Δεν θα ήταν εύκολο στα προφορικά να γίνουν αυτά», μου αντέτειναν πάντα, όταν τα εισηγούμουν. «Τότε να αλλάξουμε το σύστημα και να πάρουμε 5 ειδικευόπμενους ο καθένας μας στο Κ.Υ. για 5 μέρες να δουλέυουν μαζί μας» τους έλεγα.
Τρόποι να προσεγγίσεις τη λύση υπάρχουν. Αναζητητές λύσεων που θα οδηγούν σε ανατροπές και απώλειες «κεκτημένων» «δικαιωμάτων» και «τσιφλικιών» δεν βλέπω να υπάρχουν.

Στην πραγματικότητα όμως, αν ήμασταν σοβαροί:
1.   Θα κάναμε πραγματικά εκπαιδευτικά κέντρα (Τμήματα και Κ.Υ.)
2.   Θα προσδιορίζαμε σαφώς την θεματολογία της εκπαίδευσης και της εξέτασης των ειδικευομένων.
3.   Θα κάναμε την εκπαίδευση υποχρεωτική (εννοώ υποχρεωτικά εκπαιδευτής για κάθε εκπαιδευόμενο + εποπτικούς μηχανισμούς + εποπτεία –έλεγχο των εκπαιδευτών και εκπαιδευτικών κέντρων).
4.   Θα κάναμε εκτίμηση προόδου εκπαίδευσης του ειδικευομένου σε προκαθορισμένα διαστήματα (6, 12 μήνες?) από όπου θα ελέγχονταν, η πρόοδός του, οι ελλείψεις του, ακόμη και η αδυναμία του να αφομοιώσει την εκπαίδευση που απαιτείται, προκειμένου να επανακατευθυνθεί σε άλλη ειδικότητα.
5.   Τέλος θα κάναμε εκτίμηση του «ατόμου» για το αν κάνει για τη δουλειά αυτή. Έχω γνωρίσει πολλούς ειδικευόμενους που είναι παντελώς ακατάλληλοι για Γ.Γ., όχι γιατί δεν «παίρνουν τα γράμματα της Γ.Ι.», αλλά λόγω χαρακτήρα. Είχα π.χ. ειδικευόμενο που αν άκουγε φασαρία εξαφανίζονταν. Άλλον που όταν έβλεπε ότι φέρνουν τραυματία, κλειδώνονταν στο δωμάτιό του έως ότου φύγει το περιστατικό που αντιμετωπίζονταν από άλλον τελικά.
   Έχω δει και άλλα που δεν επιτρέπεται να περιγράψω εδώ. Όλοι αυτοί τελικά πήρανε τον τίτλο.
6.   Τέλος δεν θα υπήρχαν –ούτε και θα απαιτούνταν εξετάσεις στο τέλος, γιατί ο ειδικευόμενος / εκπαιδευόμενος θα «ξεσκονίζονταν» σε όλη του την πορεία και ουδεμία χρεία θα υπήρχε να τον «τσεκάρεις» στο τέλος.

Αυτά όμως θα απαιτούσαν και πραγματική οργάνωση της εκπαίδευσης με καθορισμό των απαιτουμένων και έλεγχο των ελεγχόντων, και θα είχαν σα συνέπεια να απολέσουν πολλές «εξουσίες» κάποιοι που θα έχαναν τον ύπνο τους χωρίς αυτές (και δεν εννοώ μόνο το χώρο μας).

timex:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κάτι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ούτε κάτι λιγότερο. Είναι κάτι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.
Ο καθένας είναι μοναδικός στο κομμάτι της επιστήμης (ή της λειτουργίας των δομών –όπως ο αγροτικός) και όχι κάτι πιο λίγο ή πιο πολύ.
--- Τέλος παράθεσης ---

Θα συμφωνήσω στο ότι είναι κάτι διαφορετικό. Όσο για το περισσότερο, πραγματικά πιστεύω πως ο γενικός γιατρός ,αν δεν είναι "πέρα βρέχει" που λένε και στο χωριό μου και υπάρχει βοηθεια και απο τους επιμελητες των κλινικών, είναι κάτι περισσότερο από τον αγροτικό γιατρό και τον παθολόγο με την έννοια ότι έχει περάσει και εκπαιδευτεί σε κλινικές που δεν έχουν εκπαιδευτεί οι άλλοι δύο. Για παράδειγμα πολλοί δε ξέρουν να περάσουν ένα levin, άλλοι να προσφέρουν βοήθεια σε γυναικολογικά περιστατικά, μπερδεύουν τον ίλιγγο και τον νυσταγμό,δε ξέρουν να ράψουν ένα θλαστικό κτλ. Προς Θεού, δε θέλω να πω ότι είναι κάτι λιγότερο απο τους γενικούς γιατρούς απλά η εκπαίδευσή τους δε γίνεται στους τομείς που γίνεται η δική μας. Δεν το έθεσα σωστά στο πιο πάνω ποστ μου. Φυσικά πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις και απο τους μεν και απο τους δε.


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΤα μαθήματα στο νοσοκομείο είναι δύσκολα. Για 2-3-4- ειδικευόμενους κανένας δεν κάθεται να κάνει πρόγραμμα για πολλούς λόγους. Όσα γίνονται, γίνονται αποσπασματικά. Η πραγματική εκαπίδευση προβλέπεται και έπρεπε να είναι συνεχής. Να είστε κοντά σε εκπαιδευτή πάντα και να συζητάτε το κάθε περιστατικό που διαχειριστήκατε. Εκεί μέσα γίνεται και η συζήτηση για Δ.Δ. και όλα τα πραγματικά σημαντικά εκπαιδευτικά σημεία. Αυτά προβλέπονται. Ποιοός τα τηρεί? Και ακόμη χειρότερα, πόσοι ειδικευόμενοι τα ΑΠΑΙΤΟΥΝ?
Όσο για το δικό σας χώρο και αυτό προβλέπεται. Οι διοικήσεις αδιαφορούν. Οι συντονιστές? Εσείς?
--- Τέλος παράθεσης ---
Όταν ο συντονιστής δεν είναι γενικός γιατρός δε μπορεί να καταλάβει τους ειδικευομενους γενικης ιατρικης και κατα συνεπεια να ενδιαφερθει για εκεινους. Ο πρωτος συντονιστης που υπηρχε στο νοσοκομειο οταν ξεκινησα ειδικοτητα μας εδειχνε καποια πραγματα κατα τη διαρκεια της επισκεψης στην παθολογια. Πάντα όμως μας έλεγε, παιδιά εσείς στις κλινικές που πηγαινετε να είστε στα επειγοντα.Φυσικα δεν τολμουσε να το πει αυτοπ στους διευθυντες ουτε καν στην κλινικη που ανήκε!!!! Δε μας συντόνιζε εκείνος, "αυτοσυντονιζόμασταν"... Όταν πήρε σύνταξη έγινε ένας άλλος συντονιστής μόνο και μόνο για να βρει ειδικευόμενους να καλύψει την κλινική του. Τώρα πια πάει και αυτός. Όσες φορές χρειαστήκαμε τη στήριξή τους για κάτι, ενω μπροστά μας , μας έλεγαν ναι εχετε δίκιο θα το κανονήσουμε, μετά δεν έκαναν κάτι. Προσωπικά όσες φορές είχα κάποιο πρόβλημα, τους ενημέρωνα αλλά πάντα το έλυνα μόνη μου.Τις περισσότερες φορές παίρνοντας συμβουλές από όλους εσάς που συμμετέχετε στο φόρουμ και πραγματικά σας ευχαριστώ για αυτο! 


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑπό την κέιμενη νομοθεσία η εντολή του συντονιστή για συγκεκριμένη δράση του ειδικευόμενου (π.χ. μετάβαση σε εκπαίδευση) είναι ισχυροτέρα πάσης άλλης εντολής και οφείλει να υπακούσει σε αυτή. Προσωπικά, όταν συντόνιζα, είχα στείλει επανηλημένα έγγραφο στους Δ/ντες Τμημάτων τονίζοντάς τους ότι, όταν ο ειδικευόμενος εντέλεται από το συντονιστή, εκτελεί, ακόμη και αν υπάρχει διαφορετική εντολή από αλλού.
Αν αυτό το κάνατε, δεν κατάλαβα γιατί δεν μπορεί κάποιος να αναλάβει τα «οργανωτικά» των μαθημάτων.
--- Τέλος παράθεσης ---

Θα σας πω. Κανεις απο τους διευθυντές και τους επιμελητές τους, δεν είπε όχι στο να μας κάνουν μαθήματα. Το πρόβλημα ήταν καθαρά στο χώρο !! Γιατί υπήρχε μόνο μία αίθουσα κενή στο νοσοκομείο και θα επρεπε να στυνεις και να ξεστηνεις τα παντα για να γινει το μαθημα αν εβρισκες το λαπτοπ και τον προτζεκτορα για να το κανεις. Τεσπα δεν εγινε. Ισως θα πρεπει να δουμε πως μπορουν να γινουν μαθηματα-ενημερωση με συμμετοχη απο ολη την Ελλαδα, χωρις να χρειαζεται να πληρωνεις εγγραφες και πακετα σε ξενοδοχεια.

harisk:
Μπορεί κάποιος από τους συμμετέχοντες στις τελευταίες εξετάσεις να μας γράψει κάποια από τα θέματα ώστε να συζητήσουμε και να δούμε γιατί υπήρξε τόσο μεγάλη αποτυχία?
Πολλοί παράγοντες μπορούν να συμβάλουν στην αποτυχία όπως για παράδειγμα ο τρόπος βαθμολόγησης και η αυστηρότητα που τηρείται... γιατί εφόσον μιλάμε για θέματα ανάπτυξης και όχι πολλαπλής επιλογής τα πράγματα μπορεί να είναι όχι και τόσο αντικειμενικά!

Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Όλες οι ειδικότητες έδωσαν εξετάσεις σε νοσοκομεία πλην μίας.
Γιατί; Και μάλιστα στα γραφεία της ΕΛΕΓΕΙΑ που δεν έχουν σχέση (πιστεύω) με το ΕΣΥ!
Δεν περιλαμβάνουν οι εξετάσεις εξέταση ασθενούς;
Τι εντύπωση δίνουμε; Ότι είμαστε γιατροί των γραφείων;

Διόρθωση: Η Βιοπαθολογία δεν έδωσε σε νοσοκομείο αλλά στην έδρα της στο ΑΠΘ

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Πρόγραμμα εξετάσεων ιατρικών ειδικότητων Απριλίου 2012 (18/4/2012)

ΔΕΥΤΕΡΑ 23-04-2012
1.ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στις 11:00π.μ.
2.ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑ (γραπτά) στο Νοσοκομείο  ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ στις 10:00π.μ.
3.ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΓΚΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
4.ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (γραπτά)  στο Νοσοκομείο Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ στις 8:00π.μ.
 
 
ΤΡΙΤΗ 24-04-2012
1.ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΗ στο Νοσοκομείο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ στις 7:30π.μ.
2.ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑ (προφορικά) στο Νοσοκομείο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
3.ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στις 10:00π.μ.
4.ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (προφορικά) στο Νοσοκομείο Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ στις 8:30π.μ.
5.Ω.Ρ.Λ.στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στις 8:00π.μ.
 
 
ΤΕΤΑΡΤΗ 25-04-2012
1.ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ
2.ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ-ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο  ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
3.ΟΥΡΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
4.ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
5.ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ στα γραφεία Συντονισμού Γενικής Ιατρικής (Κουντουριώτου 21 5ος όροφος)
 
ΠΕΜΠΤΗ 26-04-2012
1.ΑΓΓΕΙΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ στο Νοσοκομείο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
2.ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ
3.ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΜΑΤΙΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο Γ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
4.ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗστο Νοσοκομείο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ στις 10:00π.μ.
5. ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ στα γραφεία Συντονισμού Γενικής Ιατρικής (Κουντουριώτουτ 21 5ος όροφος)
 
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27-04-2012
1.ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ-ΑΦΡΟΔΙΣΙΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΑΦΡΟΔ.& ΔΕΡΜ. ΝΟΣΩΝ στις 8:00π.μ.
2.ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
3.ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
4.ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΘΩΡΑΚΟΣ στο Νοσοκομείο Γ.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
 
 
ΔΕΥΤΕΡΑ 30-04-2012
1.ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
 
 
 
ΤΕΤΑΡΤΗ 02-05-2012
1.ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
2.ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης στις 9:30π.μ.
 
 
ΠΕΜΠΤΗ 03-05-2012
1.ΑΚΤΙΝΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ στο Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
2.ΙΑΤΡΙΚΗ ΒΙΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ στην έδρα της το Α.Π.Θ.
3.ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ
 
 
 
ΤΕΤΑΡΗ 09-05-2012
1.ΑΙΜΑΤΟΛΟΓΙΑ στο Νοσοκομείο ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ στις 10:00 π.μ.
 
 
 
Ώρα έναρξης των εξετάσεων ορίζεται η 9η πρωινή πλην των αναφερομένων εξαιρέσεων.
Οι εξετάσεις για την ειδικότητα της Γενικής Ιατρικής αφορούν στους υποψηφίους που έχουν εκπαιδευτεί σε Νοσηλευτικά Ιδρύματα των Νομών της Μακεδονίας, Θράκης, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Λευκάδας και Κέρκυρας)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση