Θέματα Εργασίας > Εργασία στο δημόσιο τομέα
Αυτοδίκαιη μονιμοποίηση Ιατρών ΕΣΥ
Clemence:
Πάντως η λέξεις "κρίση" και "επιλογή" δεν τα διευκρινίζουν αυτά.
'Οπως είναι διατυπωμένος ο νόμος, φαίνεται να εννοεί ότι αν κάποιος κρίθηκε περισσότερες από μία φορά κατάλληλος να καταλάβει μία θέση στο ΕΣΥ μονιμοποιείται αυτοδικαίως. Δεν είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς γιατί θεωρείται λιγότερο κατάλληλος κάποιος που κρίθηκε, βρέθηκε ικανός, αλλά τελικά παρέμεινε στην αρχική του θέση.
ΑΡΗΣ:
Αν κάποιος κρίθηκε πρώτος σε μια προκήρυξη για κατάληψη μιας θέσης και στη συνέχεια απέσυρε τα δικαιολογητικά του με υπεύθυνη δήλωση, στη συνέχεια δεν μπορεί να επικαλεστεί ότι στη συγκεκριμένη προκήρυξη κρίθηκε πρώτος. Την ''πρωτιά'' στην προκήρυξη της προκειμένης περίπτωσης την κατοχυρώνει ο επόμενος (δεύτερος, όγδοος, εκατοστός) της αξιολογικής κατάταξης που θα αποδεχθεί τη θέση και διορισμό. Και αυτό γιατί, η αποδοχή και κατάληψη της θέσης και μόνο, σημαίνει την επιτυχή κρίση μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Η μη συμμετοχή στην όλη διαδικασία, από την υποβολή των δικαιολογητικών για την κατάληψη μιας θέσης, μέχρι την αποδοχή της σε περίπτωση ''πρωτιιάς'' μετά από κρίση, δεν μπορεί να επικαλείται για ένα μέρος της διαδικασίας αυτής, δηλαδή την ''πρωτιά'' αυτή και μόνο αποσπασματικά, την οποία και δεν αποδέχεται ο ενδιαφερόμενος. Άλλωστε, με την απόσυρση των δικαιολογητικών, δεν υπάρχει διοικητικό έγγραφο που να αποδεικνύει την ''πρωτιά'' αυτή ώστε να χρησιμοποιηθεί μαζί με άλλη επιτυχή κρίση σε περίπτωση αυτοδίκαιης μονιμοποίησης.
Πατρωνάκης Μάνος:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΤα παραπάνω δεν αναφέρονρται στην αυτοδίκαιη μονιμοποίηση, αλλά στη διαδικασία της μονιμοποίησης μετά από κρίση με την παρέλευση της πενταετίας. Η αυτοδίκαιη μονιμοποίηση αφορά την μονιμοποίηση χωρίς κρίση με προυπόθεση όμως να έχει διοριστεί ο ιατρός 2 φορές σε θέση του κλάδου ιατρών ΕΣΥ.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ο νόμος 4316/14 ΦΕΚ270Α και ειδικά το άρθρο 11 όντως αναφέρεται στη μονιμοποίηση μετά από κρίση με τη συμπλήρωση πενταετίας και όχι στην αυτοδίκαιη μονιμοποίηση
πάντα μετά τη πενταετία και με προυπόθεση τις δύο θετικές κρίσεις για κατάληψη θέσης στο ΕΣΥ. Ο νόμος αυτός ψηφίστηκε ούτως ώστε να διευθετήσει ένα σοβαρό ζήτημα
που προέκυψε την αμέσως μεταμνημονιακή περίοδο περί άρσης της μονιμότητας και ανησυχίας πολλών συναδέλφων Γενικών γιατρών και όχι μόνο εάν οι θέσεις τους
επαναπροκυρηχθούν ή όχι. Στο forum το είχαμε συζητήσει εκτενώς. Εσείς είχατε επισημάνει και τότε @ΑΡΗΣ (Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος) ότι παρ'
ότι συζητείται έντονα το θέμα της μονιμοποίησης δεν γίνεται λόγος γύρω από το θέμα της αυτοδίκαιης μονιμοποίησης. Προφανώς το νομικό αυτό ζήτημα δεν προωθήθηκε
με τη προσήκουσα προσοχή από ΟΕΝΓΕ και ΠΙΣ.
Εχω λόγο να πιστεύω ότι στο ερώτημα της συναδέλφου @nart η κρίση ούτως ή άλλως δεν θα είναι αρνητική στη περίπτωση απλής μονιμοποίησης και όχι αυτοδίκαιης
μονιμοποίησης χωρίς κρίση και αυτός είναι και ο λόγος που αναφέρθηκα στο συγκεριμένο νόμο. Σε πολλές Διοικητικές πράξεις μονιμοποίησης που υπάρχουν στο διαδίκτυο θα
βρούμε τις δύο εκδοχές αυτοδίκαιης ή μη μονιμοποίησης να συγχέονται αν όχι να συνυπάρχουν. Οσο αφορά τώρα το έγγραφο του Υ10α/οικ. 87099/14-7-2010 υπογεγραμμένο
από τη Ξενογιαννακοπούλου δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που βλέπουμε απαντήσεις από το Υπουργείο να εγείρουν περισσότερα νομικά θέματα από όσα
προσπαθούν να λύσουν και να θέτουν ζητήματα συνταγματικών δικαιωμάτων στο εργασιακό χώρο και άνισης ή διακριτικής μεταχείρησης.
Επισυνάπτω το εν λόγω έγγραφο παρακάτω (από την ιστοσελίδα της ΕΙΝΑ).
Clemence:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑν κάποιος κρίθηκε πρώτος σε μια προκήρυξη για κατάληψη μιας θέσης και στη συνέχεια απέσυρε τα δικαιολογητικά του με υπεύθυνη δήλωση, στη συνέχεια δεν μπορεί να επικαλεστεί ότι στη συγκεκριμένη προκήρυξη κρίθηκε πρώτος. Την ''πρωτιά'' στην προκήρυξη της προκειμένης περίπτωσης την κατοχυρώνει ο επόμενος (δεύτερος, όγδοος, εκατοστός) της αξιολογικής κατάταξης που θα αποδεχθεί τη θέση και διορισμό. Και αυτό γιατί, η αποδοχή και κατάληψη της θέσης και μόνο, σημαίνει την επιτυχή κρίση μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Η μη συμμετοχή στην όλη διαδικασία, από την υποβολή των δικαιολογητικών για την κατάληψη μιας θέσης, μέχρι την αποδοχή της σε περίπτωση ''πρωτιιάς'' μετά από κρίση, δεν μπορεί να επικαλείται για ένα μέρος της διαδικασίας αυτής, δηλαδή την ''πρωτιά'' αυτή και μόνο αποσπασματικά, την οποία και δεν αποδέχεται ο ενδιαφερόμενος. Άλλωστε, με την απόσυρση των δικαιολογητικών, δεν υπάρχει διοικητικό έγγραφο που να αποδεικνύει την ''πρωτιά'' αυτή ώστε να χρησιμοποιηθεί μαζί με άλλη επιτυχή κρίση σε περίπτωση αυτοδίκαιης μονιμοποίησης.
--- Τέλος παράθεσης ---
Φυσικά υπάρχουν και περιπτώσεις στις οποίες υπάρχει απόφαση διορισμού, δημοσιευμένη σε ΦΕΚ, ο οποίος για τον οποιονδήποτε λόγο τελικά δεν έγινε. Αυτό για την δυσκολία του να αποδείξει κανείς την ''πρωτιά''.
Μου κάνει εντύπωση ότι παρά την καθαρή διατύπωση του νόμου, που κάνει λόγο για επιλογή - κρίση και όχι για διορισμό - τοποθέτηση - ανάληψη υπηρεσίας - δεύτερης (αν χρειαστεί) ορκωμοσίας, υπάρχουν τόσα σκοτεινά σημεία. Ομολογώ πως δεν θυμάμαι πού είχε συζητηθεί το θέμα πριν τον νόμο που πέρασε πέρσι τέτοια εποχή ο Βορίδης. Θα την αναζητήσω. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση