Θέματα Εργασίας > ΕΟΠΥΥ
EOPPY goes digital
Ορθοπαιδικός:
Ενδεικτικά αποτελέσματα του ψηφιακού :laugh: :laugh: ελέγχου (από ΕΝΙ_ΕΟΠΥΥ). Η Λάρισα πρωταθλήτρια:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος Ιουνίου 17, 2016
Καρδιολόγος από τη Νίκαια βρέθηκε με 7 παραπεμπτικά !! στα 10 του υποχρεωτικού ελέγχου με έλλειψη υπογραφών, με περικοπή 875 !!!! στα 1250 ευρώ της υποβολής, ποσοστό 70%. Στα 125 παραπεμπτικά της υποβολής του, βρέθηκαν τυχαίως !! κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο και τα 7 παραστατικά που δεν είχαν υπογραφές !! (καιρός να αλλάξει γραμματέα; )
Πυρηνικός Ιατρός από Λάρισα εκτέλεσε στις 08/01/2016, παραπεμπτικό που εκδόθηκε στις 29/012/2015 με ημερομηνία λήξης 27/01/2016 αξίας 47,12 ευρώ. Κατά τον έλεγχο της ασφαλιστικής ενημερότητας που έληγε στις 31/12/2015, προέκυψε ότι έγινε αποδεκτό το παραπεμπτικό κατά την καταχώρηση στο ηλεκτρονικό σύστημα του ΕΟΠΥΥ (e-dapy). Ο Οργανισμός, μη αναγνωρίζοντας τη δική του αδυναμία, καταλόγισε κούρεμα 363,33 ευρώ (προσαύξηση κατά 771%) !!
Μικροβιολόγος από Λάρισα εκτέλεσε παραπεμπτικό αξίας 11 ευρώ στο e-dapy με ένδειξη ελέγχου ασφαλιστικής ενημερότητας αφού προηγήθηκε ενδελεχής έλεγχος στο βιβλιάριο της ασθενούς που έδειχνε ασφαλιστική ενημερότητα μέχρι το τέλος του 2017 (περίεργο, ασφαλιστική ενημερότητα σε βιβλιάριο έχω καιρό να δω. Και όλες οι ηλεκτρονικές είναι μέχρι τέλος 2016 ή μέχρι 28/2/2017. Πραγματικά ασυνήθιστο). Δέχτηκε κούρεμα 283 ευρώ με την προφορική αιτιολογία ότι το βιβλιάριο κάλυπτε την ασθενή σε είδος και όχι σε υπηρεσίες !!! ?? ? (έτσι είναι: άλλο πληρωμή σε είδος 11 ευρώ και άλλο 283)
Διαγνωστικό κέντρο σε Λάρισα που διενήργησε μαγνητική τομογραφία σε κλειστοφοβικό ασθενή αξίας 125,46 ευρώ κουρεύτηκε ποσό 1571 ευρώ !!!, διότι ο αναστατωμένος ασθενής ξέχασε να υπογράψει το παραπεμπτικό.
Πνευμονολόγος στην Πάτρα εκτέλεσε παραπεμπτικό ιατρικής πράξης σε ασθενή, αξίας 42 ευρώ κουρεύτηκε 109 ευρώ (αύξηση 259%) για αμέλεια υπογραφής του παραπεμπτικού από τον ασθενή.
Παρακαλούμε τη διοίκηση του Οργανισμού να πατάξει την πραγματική παραβατικότητα των εναρμονισμένων πρακτικών και των “ορατών” υπερχρεώσεων στο ΑΜΚΑ των ασθενών και να απεμπολήσει ισοπεδωτικά οριζόντια μέτρα ελέγχου που επιμερίζουν στους τίμιους παρόχους, ανελέητο και άδικο “κούρεμα” για διοικητική αμέλεια ή παράλειψη.
Η Πρόεδρος Ο Γραμματέας
Άννα Μαστοράκου Χρήστος Παπασιδέρης
Ορθοπαιδικός:
Η ψηφιακή επανάσταση συνεχίζεται με αψιμαχίες. Τα θύματα και τα πολεμοφόδια αυξάνονται...
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος Posted By: Ιοκάστη Αλειφεροπούλου
Μία ακόμη δυσάρεστη έκπληξη επιφύλασσε για τους Ιδιώτες Παρόχους Υγείας, η Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ, η οποία αποφάσισε να «φορτώσει στις πλάτες τους» και την εξέταση των ενστάσεων επί των ελέγχων εκκαθάρισης.
Η αποσαφήνιση εκ μέρους του ΕΟΠΥΥ της ακολουθούμενης διαδικασίας για την υποβολή ενστάσεων κατά των πορισμάτων ιατρικού ελέγχου, ήταν ένα αίτημα που είχαν εκφράσει εξαρχής οι Πάροχοι Υγείας όταν ανακοινώθηκε ο νέος τρόπος εκκαθάρισης των δαπανών. Οι περικοπές μεγάλων ποσών από τα δεδουλευμένα τους για διοικητικές παραλείψεις – όπως η απουσία υπογραφής εκ μέρους του ασφαλισμένου (εδώ) είχε κάνει ακόμη πιο επιτακτικό αυτό το αίτημα, στο μεταξύ. Η ανακοίνωση προσφάτως της Ομάδας που θα ασχολείται με το αντικείμενο αυτό, καθώς και της διαδικασίας για την υποβολή κι εξέταση των ενστάσεων, όμως, αποτέλεσε ένα ακόμη «πλήγμα» στην ήδη εύθραυστη σχέση ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Ένα πρώτο «αγκάθι» αφορά τη σύνθεση της Ομάδας αξιολόγησης των ενστάσεων και πιο συγκεκριμένα στην απουσία εκπροσώπου των Παρόχων Υγείας. Μάλιστα, η 5μελής Ομάδα αποτελείται μόνο από διοικητικά στελέχη του ΕΟΠΥΥ, δηλαδή από εκπροσώπους της μίας από τις αντίδικες πλευρές εν προκειμένω. Με άλλα λόγια, οι ίδιοι υπάλληλοι που προβαίνουν στον αρχικό έλεγχο, συμμετέχουν και στην αξιολόγηση των ενστάσεων (!).
Δεύτερο «σημείο τριβής» αποτελεί η επιβάρυνση των Παρόχων Υγείας για την υποβολή αυτή καθαυτή των ενστάσεων, με παράβολο το οποίο θα κατατίθεται υπέρ ΕΟΠΥΥ. Στη σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΦορέαΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδοςπροβλέπεται, μάλιστα, η παρακράτηση ποσού ίσο με το 2% της αξίας της σχετικής υποβολής, δηλαδή του συνόλου των υποβληθέντων δαπανών και όχι μόνο του αμφισβητούμενου ποσού. Κι αυτό, τη στιγμή που σε πολλές περιπτώσεις, η υπαιτιότητα για την περικοπή βρίσκεται στον ίδιο το Φορέα (εδώ κι εδώ). Αξίζει να σημειωθεί δε, πως το ποσοστό της παρακράτησης δεν αναφέρεται στη σχετική υπουργική απόφαση (ΚΥΑ 02-06-2016). (στην απόφαση 475 ΕΟΠΥΥ γράφεται ότι το 2% θα εφαρμοστεί "μετά τη ψήφιση της επικείμενης τροπολογίας.")
Αδιευκρίνιστος παραμένει, στο μεταξύ, ο χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας αξιολόγησης των ενστάσεων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας Πάροχος Υγείας ο οποίος θα κάνει ένσταση, δεν ξέρει για πόσο χρονικό διάστημα θα περιμένει να τελεσιδικήσει, ενώ οι υποχρεώσεις του συνεχίζουν να τρέχουν, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κάνει έναν στοιχειώδη οικονομικό προγραμματισμό.
Τα προαναφερόμενα ζητήματα έχουν δημιουργήσει έντονο εκνευρισμό στους Παρόχους Υγείας, η σχέση των οποίων με τη Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ δεν διανύει και την καλύτερη περίοδο, δεδομένου του αδιεξόδου στο οποίο οδηγήθηκε για μία ακόμη φορά η Διαπραγμάτευση για την υπογραφή νέων Συμβάσεων (εδώ).
Σύμφωνα με πληροφορίες του Virus, για τα προαναφερόμενα ζητήματα ήδη οι συμβεβλημένοι γιατροί ετοιμάζονται να προβούν σε νομικές ενέργειες, προκειμένου να προσβάλλουν την Απόφαση του ΕΟΠΥΥ για την αξιολόγηση των ενστάσεων, θεωρώντας ότι το νομικό αυτό πλαίσιο δεν αφήνει κανένα συνταγματικό δικαίωμα στο γιατρό.
ΥΓ: Τα δικά μας δικά μας και τα δικά σας δικά μας. Το ηλεκτρονικό δόγμα του ΕΟΠΥΥ. Αν βάλουν σωστή επιτροπή ελέγχου των ενστάσεων (κανένα ΠΙΣ-ώπλατο έστω μέλος) και οπωσδήποτε τη σημείωση ότι όποιος υπάλληλος βρεθεί ότι έκανε λάθος και αδίκως πάνω απο έστω 5-10 περικοπές να απολύεται (ονειρεύομαι) τότε δέχομαι το 2% (όχι ότι θα με ρωτήσουν...). Στο κάτω κάτω με το άνω πλαίσιο μπορεί για την πλάκα να βγάζουν άκυρα παραπεμπτικά (αφού θα είναι ανεύθυνοι) για να εισπράττουν το 2% των ενστάσεων (μήπως θα πληγεί η...αξιοπιστεία του ΕΟΠΥΥΥΥ; )
Ορθοπαιδικός:
Η νέα ψηφιακή διακήρυξη του ΕΟΠΥΥΥ-ο-προέδρου. Μου αρέσε πολύ το "στήσιμο" του ΔΤ: τα επιλεγμένα CAPS, πλάγια γραφή στην εξήγηση και τα πάμπολα bold που τονίζουν την προσωπικότητα και το έργο του προέδρου και των παρατρεχάμενων (δυστυχώς δεν μπορώ να αντιγράψω την ομορφιά του πρωτότυπου εγγράφου, όποιος θέλει να δει ας αναζητήσει το πρωτότυπο). Φαίνεται ότι ο πρόεδρος είναι ψηφιακό παιδί με γνώσεις blogs, fora και FB-twitter.
Σε μπλε χρώμα ακολούθως πράγματα που ξέχασε να γράψει ο πρόεδρος:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας ανακοινώνει ότι ξεκίνησε από τον Ιούνιο 2016 και εξελίσσεται με επιτυχία η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ των παρόχων, στο 100% των εκκαθαρισμένων υποβολών τους. Συγκεκριμένα, από την 1η έως την 30η Ιουνίου 2016 ενταλματοποιήθηκαν προς πληρωμή, τελικώς εκκαθαρισμένες, για πρώτη φορά στην ιστορία του Οργανισμού, υποβολές δαπανών (Ιανουαρίου) διαφόρων κατηγοριών παρόχων. Ενδεικτικά έχει ήδη αποζημιωθεί ή έχουν εκδοθεί εντάλματα πληρωμών για το:
• 96% του συνόλου υποβολών των Ιατρικών επισκέψεων
• 98% του συνόλου υποβολών των συμβεβλημένων Φυσικοθεραπευτών
• 95% του συνόλου υποβολών των Κλινικών
• 87% του συνόλου υποβολών των Διαγνωστικών
Ακολουθούν, μέρα με τη μέρα, πληρωμές, προς τους λοιπούς συμβεβλημένους παρόχους ενώ ήδη ξεκίνησε η ενταλματοποίηση αποζημιώσεων για υποβολές του Φεβρουαρίου 2016. Ενδεικτικά, για τους συμβεβλημένους με τον Οργανισμό Ιατρούς έχει αποζημιωθεί ή ενταλματοποιηθεί το 53% των υποβολών τους για ιατρικές επισκέψεις του Φεβρουαρίου 2016. (οι δικές μου επισκέψεις ΦΕΒ όντως ελέγχθηκαν, δεν πληρώθηκαν όμως)
Επιλύεται έτσι με τον καλύτερο τρόπο μια δυσλειτουργία ετών, η οποία με τη σειρά της ανατροφοδοτούσε έναν κύκλο προβλημάτων, που κανείς ως σήμερα δεν είχε τολμήσει να αγγίξει. (για να μην πιέσει τους υπαλλήλους, οι γιατροί δεν έφταιγαν σε τπτ)
Ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Σωτήρης Μπερσίμης δήλωσε σχετικά:
«Επιτέλους μπήκε ένα τέλος στη διαιώνιση της απαράδεκτης κατάστασης αποζημίωσης των παρόχων με πρόχειρο λογιστικό έλεγχο και του χαρτοβασιλείου με το οποίο το συγκεκριμένο σύστημα ήταν συνυφασμένο (πλάκα μου κάνεις; το χαρτοβασίλειο συνεχίζεται). Ξεκινά μια νέα εποχή (πιασάρικο το μότο) στη σχέση του Οργανισμού με τους παρόχους προς όφελος των πολιτών. Μεμονωμένες, μη προβλέψιμες καταστάσεις που αναπόφευκτα προκύπτουν σε κάθε νέα διαδικασία, αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά ενσωματώνοντας καθημερινά, βελτιώσεις στην εκσυγχρονιστική κουλτούρα που αναπτύσσει ο Οργανισμός. Προς αυτή την κατεύθυνση μπορεί να βοηθήσει καταλυτικά η ανάπτυξη σχέσης συνυπευθυνότητας με τους παρόχους μας.
Τον κύριο ρόλο στις συγκεκριμένες δράσεις έχουν φυσικά οι εργαζόμενοί μας, στην Κεντρική Υπηρεσία και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις από άκρη σε άκρη της Ελλάδας. Εργάζονται με πείσμα και αφοσίωση (έλεος) και η επιτυχής μετάβαση στη νέα διαδικασία δεν θα μπορούσε ποτέ να πραγματοποιηθεί χωρίς αυτούς. Τους ευχαριστώ θερμά. Η τελική επιτυχία αποτελεί δικαίωση των κόπων τους.
Βήμα-βήμα γυρίζουμε σελίδα στην ιστορία του ΕΟΠΥΥ και επιλύουμε συσσωρευμένα προβλήματα ετών, βελτιώνοντας όλα τα βασικά στοιχεία της λειτουργίας του Οργανισμού μας».
Παρακάτω αναλύεται το πρόβλημα, καθώς και η διαδικασία επίλυσης που ακολουθήθηκε.
Το πρόβλημα που χρόνιζε:
Οι πάροχοι υπέβαλλαν (και συνεχίζουν βέβαια) τόνους χαρτιού, με δικαιολογητικά για διάστημα πολλών ετών (περίπου 100.000.000 σελίδες ανά έτος), τα οποία στοιβάζονταν σε κούτες στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του Οργανισμού σε όλη την Ελλάδα. Έτσι, δημιουργήθηκε μια απαράδεκτη κατάσταση, με χιλιάδες κούτες εγγράφων, σε μη διαχειρίσιμη μάλιστα μορφή, να στοιβάζονται στις υπηρεσίες του Οργανισμού.
Κατόπιν, οι πάροχοι λάμβαναν το 90% των απαιτήσεων τους με πρόχειρο λογιστικό έλεγχο, δηλαδή χωρίς τον οποιοδήποτε ουσιαστικό έλεγχο (όχι βέβαια με δική τους ευθύνη) , ενώ για το υπόλοιπο 10% (που θα το φάει ο ΕΟΠΥΥ και δεν τον χαλάει καθόλου) ανέμεναν (και αναμένουν :laugh:) την τελική εκκαθάριση.
Η λύση που δόθηκε:
Οι στοιβαγμένες κούτες με τις υποβολές των παρόχων, μεταφέρονται από όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις σε ένα κέντρο διαλογής και επεξεργασίας.
Εκεί παραλαμβάνονται, ταξινομούνται ανά κατηγορία παρόχου και με τεχνολογία αιχμής (ξανά έλεος, τεχνολογία αιχμής το scanner; ) ψηφιοποιούνται, μετατρέπονται δηλαδή σε εύκολα διαχειρίσιμα ηλεκτρονικά αρχεία.
Κατόπιν ακολουθεί ο ιατρικός και διοικητικός έλεγχος, μέσω των ψηφιοποιημένων πια αρχείων, από εξειδικευμένους εργαζόμενους του Οργανισμού σε όλη την Ελλάδα (τρίτο έλεος, οι ίδιοι υπάλληλοι που έκαναν πάντα τον έλεγχο είναι. Σίγουρα είναι σχετικοί αλλά πήραν και εξειδικότητα; ). Ο έλεγχος διεξάγεται δειγματοληπτικά σύμφωνα με τον νέο νόμο και με χρήση προηγμένου !!!!!λογισμικού.
Στο τελικό στάδιο, όλες οι υποβολές επανασυσκευάζονται σε ειδικές συσκευασίες, και στέλνονται σε ειδικό αποθηκευτικό χώρο.
Με αυτόν τον τρόπο «εξαφανίζονται» (αλά Μαϊκ Λαμάρ ή έστω David Copperfield) οι κούτες με τα παραστατικά από τις υπηρεσίες του Οργανισμού και η ψηφιοποίηση καθιστά δυνατή την αποζημίωση των παρόχων στο 100% των εκκαθαρισμένων απαιτήσεών τους.
Σημειώνεται ότι για το μεγάλο και απαιτητικό (τιτάνιο) έργο της νέας διαδικασίας της τελικής εκκαθάρισης, χρειάστηκε να πραγματοποιηθεί πλήθος ενεργειών (ψηφιοποίηση αρχείων υποβολών, ταυτόχρονη απομάκρυνση των χαρτόκουτων από τις υπηρεσίες, υπολογισμός rebate σε μηνιαία βάση) και νομοθετικών ρυθμίσεων (νόμος υπ’αρίθμ. 4368, άρθρο 90).
pzogr:
Η εντύπωση που έχω για το νέο πρόεδρο είναι θετική μέχρι στιγμής. Κάτι προσπαθεί να κάνει... Δεν παραλείπει όμως να υποπίπτει κι αυτός (ή να τον υποπίπτουν?) στη γνωστή πρακτική των αιχμών για τους παλιοκαπιτάλες συμβεβλημένους, που είχαν μάθει να μην ελέγχονται (από μόνοι τους), που έστελναν 100.000.000 χαρτιά το χρόνο και φράκαραν τις υπηρεσίες, που δεν είπαν στους υπαλλήλους του ΕΟΠΥΥ ότι ανακαλύφθηκε το email κι άλλα τέτοια. Ίσως είναι προαπαιτούμενο της θέσης... αλλά έστω κι έτσι δείχνει να κάνει προσπάθεια. Θα δούμε τι θα γίνει όταν έρθει η στιγμή των συμβάσεων.
Argirios Argiriou:
Στους συμβεβλημένους Ιατρούς με τον ΕΟΠΥΥ έχει έρθει προσωπικό μήνυμα στο e-ΔΑΠΥ:
Μαρούσι, 01-07-2016
Ανακοίνωση
Προς το σύνολο των συμβεβλημένων Παρόχων Υπηρεσιών Υγείας
Σας ενημερώνουμε ότι για τις υποβολές του μηνός Ιουνίου 2016, η παραλαβή
των φακέλων θα γίνει στο Κτίριο του ΕΟΠΥΥ, Λ. Ειρήνης 54, Πεύκη ΤΚ
15121, από την Παρασκευή 01-07-2016 έως και την Τετάρτη 20-07-2016,
εκτός Σαββάτου και Κυριακής, από 09:00 – 15:00.
Επίσης παρακαλούμε να τηρούνται οι οδηγίες που σας έχουν δοθεί σχετικά με
την τοποθέτηση των εγγράφων (σειρά εγγράφων, μη ύπαρξη συρραπτικών
κτλ) στους φακέλους/κούτες για να διευκολυνθεί και να επιταχυνθεί η
διαδικασία ψηφιοποίησης.
Για πληροφορίες ή απορίες σχετικά με τα ανωτέρω, παρακαλούμε
επικοινωνήστε στα:
Για θέματα τεχνικής φύσεως και χρήσεως της εφαρμογής:
Διεύθυνση Πληροφορικής στο email:
edapy at eopyy.gov.gr
Για θέματα επιχειρησιακής φύσεως και διαδικασιών
Διεύθυνση Ελέγχου και Εκκαθάρισης στο email:
d18 at eopyy.gov.gr
ΚΟΥΒΕΝΤΑ για συγκεντρωτικές...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση