Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
28 Μαρτίου 2024, 12:47:12

Αποστολέας Θέμα: Μαθήτρια με μαντίλα και μακρύ φόρεμα...  (Αναγνώστηκε 7232 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

25 Μαρτίου 2016, 21:47:09
Αναγνώστηκε 7232 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Συζητήθηκε η παρουσία μαθήτριας με καταγωγή από την Αίγυπτο που παρέλασε ως παραστάτης με μαντίλα και μακρύ φόρεμα.

Κατ' αρχήν είναι η ξεφτίλα του υπουργού παιδείας, όντας φανατικός του διαχωρισμού εκκλησίας-κράτους, απαγόρεψε στον διδάκτορα και ερευνητή στην Βιορευστοδυναμική να μιλήσει στα παιδιά που τον κάλεσαν γιατί ήταν ιερωμένος, και επιτρέπει θρησκευτικά σύμβολα στην μαθητική παρέλαση όπου η ενδυμασία είναι συγκεκριμένη.

Οι ιρανές παλεύουν για το δικαίωμα τους να αποφασίζουν οι ίδιες για την εμφάνιση τους, στο Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος, και διαβάζεις "Η μητέρα μου θέλει να φορά μαντίλα, εγώ δεν θέλω να φοράω μαντίλα, το Ιράν θα έπρεπε να είναι και για τις δυο μας". Και όταν "ακάλυπτη" ιρανή στο Λονδίνο βιάζεται από ομοϊδεάτες της μπροστά στο γιο της, αναλυτής του θρησκευτικού Νόμου σχολιάζει πως αν μια γυναίκα δεν φοράει μαντίλα κι αν ένας άνδρας έχει σεξουαλική επαφή μαζί της παρά τη θέλησή της, αυτό "ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΒΙΑΣΜΟΣ". Αυτόν τον αναλυτή δεν τον εκτέλεσε κανείς ακόμη, δεν τον κυνήγησε ως φασίστα κανείς ακόμη.

Κάποιοι λοιπόν, στο θέμα της μαθήτριας με τη μαντίλα, είτε εμφανίζουν την Μπουμπουλίνα με μαντίλα, είτε γράφουν πόσο πρέπει να στηρίξουν την μαθήτρια με την μαντίλα για να μην την "χάσουν". Είναι φαντάζομαι φανατικοί εναντίον του Bullying, με εγγενή αδυναμία αντίληψης της πραγματικότητας, και δεν καταλαβαίνουν, ότι μια νέα κοπέλα στην Ελλάδα, φορά την μαντίλα της όχι για θρησκευτικούς λόγους σε μια τέτοια περίπτωση, αλλά γιατί είναι ήδη θύμα Bullying, από αναλυτές θρησκευτικών απόψεων του μεσαίωνα. Για αυτή την κοπέλα, δεν υπάρχει καμιά προστασία για την ελευθερία της και η ίδια το ξέρει καλύτερα από τους πεφωτισμένους ιδεολάγνους, και μην περιμένετε να σας το πει δημοσίως.

Je suis "μαθήτρια με τη μαντήλα που περιτριγυρίζεται από ομόθρησκους βιαστές και ανεγκέφαλους ιδεολάγνους"
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

25 Μαρτίου 2016, 22:15:21
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Δημήτριος


Πως τα φέρνει η ζωή .Από κει που ο ΣυΡιζΑ ήταναν κατά των παρελάσεων, η  μήπως δεν ήταν? φτάσαμε σε σημείο ασυδοσίας αυτού του είδους :να χρησιμοποιεί κανείς το θεσμό για να προβάλλει ότι του καπνίσει .Μηπως να καταργήσουν τελείως μαθητικές παρελάσεις ? πιο πολύ αφορμή για λούφα είναι με απώλεια ωρών για πρόβες και βλέπεις γενικά ένα μάτσο χάλια αν εξαιρέσουμε τις μίνιφορούσες που είναι αφορμή για οφθαλμόλουτρο, ντρέπομαι που το λέω σαν εκπαιδευτικός.

27 Μαρτίου 2016, 12:16:51
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Γενεύη 16 Αυγούστου 2015, 19.30, στο τρένο.

Σήμερα παρακολούθησα μία ασυνήθιστη συνομιλία στο τρένο.
Καθισμένη δίπλα μου, μία γυναίκα τελείως καλυμμένη (με γάντια και όλο το πακέτο), εκτός από μία οριζόντια ρωγμή ενός εκατοστού που άφηνε να φανούν τα μάτια της.
Μία γυναίκα γύρω στα σαράντα ντυμένη κανονικά κάθεται απέναντί μας και απευθύνεται στη διπλανή μου ευγενικά:
-Καλημέρα κυρία μου. Είμαι μουσουλμάνα, όπως εσείς, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί μεταμφιεστήκατε έτσι. Θα μπορούσατε να μου το εξηγήσετε;
-Κυρία μου δεν είναι μεταμφίεση. Ο Προφήτης ζητά να ντυνόμαστε έτσι.
-Ο Προφήτης; Είστε σίγουρη; Θα είχατε την καλωσύνη να μου υποδείξετε που βρίσκεται αυτό το κείμενο και ποιό είναι το περιεχόμενό του; Σας ρωτώ γιατί δεν το έχω δει αυτό το κείμενο.
-Βρίσκεται μέσα στο Κοράνι!
-Αααα, έχω διαβάσει και μελετήσει το Κοράνι, αλλά δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει πουθενά τον Προφήτη να μας ζητάει να μεταμφιεστούμε όπως οι γυναίκες της δείνα (εκεί δεν διατήρησα τη λέξη) φυλής που μένει στην τάδε ζώνη της Σαχάρας και που φορούσαν αυτό το είδος ρούχου πολύ πριν τη γέννηση του Προφήτη. Επιπλέον, αυτή η περιοχή είναι πολύ απομακρυσμένη από τα μέρη όπου ταξίδεψε ο Προφήτης μας. Μιλώντας ιστορικά, ο Προφήτης μας δεν γνώριζε μάλλον καθόλου αυτή τη φυλή. Πως γίνεται λοιπόν να έχει ζητήσει από τις μουσουλμάνες γυναίκες να ντύνονται με έναν τρόπο που δεν είχε γνωρίσει;
-Φτάνει κυρία μου, είναι ο Προφήτης που το έγραψε, το έχω διαβάσει.
-Διαβάσατε τον Προφήτη... μάλιστα... σε μετάφραση ίσως;
-Όχι στα αράβικα.
-Ααα, διαβάζετε και μιλάτε αράβικα άπταιστα λοιπόν;
-Μα ναι, φυσικά.
Τότε, η κυρία με τη δυτική εμφάνιση, αρχίζει να της μιλάει αράβικα και πολύ γρήγορα. Η καλυμένη γυναίκα μουρμουρίζει απαντήσεις, διστακτικά.
Η γυναίκα συνεχίζει στα Γαλλικά.
-Κυρία μου είμαι καθηγήτρια αραβικών και μουσουλμανικού πολιτισμού στο Πανεπιστήμιο και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι δεν καταλαβαίνετε τις λεπτές διαφορές στην αραβική. Σας έθεσα ερωτήσεις σε καθαρά και λόγια αραβικά. Ερωτήσεις διφορούμενες, με διπλές έννοιες και δεν αντιληφθήκατε τίποτε. Οι απαντήσεις σας ήταν τελείως παράταιρες. Που γεννηθήκατε;
- Εδώ γεννήθηκα!
- Επομένως για να ανακεφαλαιώσω, φοράτε ρούχα που φτιάχτηκαν για να επιβιώσει κανείς από τις αμμοθύελλες μίας μικρής φυλής που ζει σε μία συγκεκριμένη περιοχή της Σαχάρας για την οποία φυλή ο Προφήτης δεν γνωρίζει τίποτε και λέτε ότι διαβάσατε το Κοράνι ενώ είστε ανίκανη να καταλάβετε τις λεπτές έννοιες της αραβικής γλώσσας και ότι μέσα στο Κοράνι βρήκατε κείμενο με οδηγίες για ιδιαίτερη αμφίεση, αλλά δεν ξέρετε να μου πείτε που ακριβώς βρίσκεται αυτό το κείμενο.
-Φτάνει κυρία μου, γίνεστε επιθετική!
-Όχι αγαπητή μου κυρία, εσείς επιτίθεστε και προσβάλετε τη θρησκεία μου, με την αμφιεσή σας και την άγνοιά σας. Μας κάνετε όλους (τους μουσουλμάνους) να φαινόμαστε σαν ηλίθιοι φανατικοί.
Ήθελα να πω μπράβο σ'αυτή τη γενναία γυναίκα, αυτή είναι για μένα μία αληθινή μουσουλμάνα.

Ελεύθερη μετάφραση κειμένου που αναρτήθηκε στο fb
(Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος)
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

27 Μαρτίου 2016, 14:28:22
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Παράθεση
Ήθελα να πω μπράβο σ'αυτή τη γενναία γυναίκα, αυτή είναι για μένα μία αληθινή μουσουλμάνα.
Αναρωτιέμαι αν θα έδειχνε την ίδια γενναιότητα και αν θα έκανε την ίδια συζήτηση αν βρισκόταν στο Αφγανιστάν, το Ιράκ και τις περιοχές του ISIS;

4 Απριλίου 2016, 06:17:48
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

timex


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Παράθεση
Ήθελα να πω μπράβο σ'αυτή τη γενναία γυναίκα, αυτή είναι για μένα μία αληθινή μουσουλμάνα.
Αναρωτιέμαι αν θα έδειχνε την ίδια γενναιότητα και αν θα έκανε την ίδια συζήτηση αν βρισκόταν στο Αφγανιστάν, το Ιράκ και τις περιοχές του ISIS;

Εννοείται πως όχι! Σε λίγο δε θα μπορούμε να εκφραζόμαστε ελεύθερα πάνω σε τέτοια θέματα στην ίδια την πατρίδα μας γιατί θα τρώμε ξύλο και ο Θεός ξέρει τί άλλο...

9 Απριλίου 2016, 00:51:53
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Της Άννας Διαμαντοπούλου
* Η  Αννα Διαμαντοπούλου είναι πρόεδρος του Δικτύου για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη, πρ. Επίτροπος Ε.Ε. & πρ. υπουργός.


Η μαθήτρια με την μαντίλα στην παρέλαση, προκάλεσε διχαστικές συζητήσεις σε ελάχιστο χρόνο. Θα πρότεινα να το δούμε ως μια εικόνα αφύπνισης για το άμεσο μέλλον.. Η Ελληνική κοινωνία δεν έχει μακροχρόνια εμπειρία ενσωμάτωσης μουσουλμανικών πληθυσμών σε ,αμιγώς χριστιανικής κουλτούρας ,αστικά κέντρα. Η εμπειρία των Ελλήνων πολιτών μουσουλμάνων της Θράκης μας παρέχει χρήσιμα συμπεράσματα, αλλά είναι πολύ διαφορετική και βασίζεται σε διεθνείς συμφωνίες

Η χώρα μας δεν έχει σαφή και συμφωνημένη μακροπρόθεσμη πολιτική ενσωμάτωσης, δεν έχει θεσμούς και κυρίως δεν έχει τους πόρους που είναι αναγκαίοι για την εφαρμογή μιας τόσο απαιτητικής πολιτικής. Οι αντιλήψεις κινούνται ανάμεσα στις «ανοιχτές αγκάλες»  και τον απόλυτο εξοβελισμό ,και ό,τι δεν μπορεί να υποστηριχθεί από θεσμούς και πόρους ενός δημοκρατικά οργανωμένου κράτους, φανατίζει και δημιουργεί αδιέξοδα. Οι εύκολες αναφορές στην πολυπολιτισμικότητα είναι εθνικά και κοινωνικά αφελείς όταν απουσιάζουν πολιτικές και κοινωνικές συναινέσεις, θεσμοί, κανόνες και δημοκρατία και οικονομία που εξασφαλίζουν σε όλους πρόσβαση στα κοινωνικά, αλλά και στα καταναλωτικά αγαθά.

Ποια είναι η Ευρωπαϊκή εμπειρία;

Αρκετές χώρες της ΕΕ προσπαθούν εδώ και δεκαετίες να εφαρμόσουν πολιτικές με βάση  τις αρχές της πολυπολιτισμικότητας. Η αξιολόγηση αυτών των πολιτικών (διαφορετικών από χώρα σε χώρα, αλλά με θεσμούς και υψηλά κονδύλια), δεν είναι απλή υπόθεση. Θα συνόψιζα, με τον κίνδυνο της απλοποίησης, ότι οι μουσουλμανικές κοινότητες ζουν, αναπτύσσονται και εξελίσσονται σχετικά παράλληλα και όχι εντός των  κοινωνιών. Η «παράλληλη «αυτή συμβίωση υπήρξε ειρηνική και  αγαστή για αρκετά χρόνια. Όμως, η οικονομική κρίση, οι γεωπολιτικές εξελίξεις και η ισλαμική τρομοκρατία ανατρέπουν αυτή την Ειρήνη με αποτέλεσμα την αύξηση των εντάσεων, τον εντεινόμενο διχασμό και τις ακρότητες.

Σε έρευνα του Αμερικάνικου Ινστιτούτο Pew Research Center (2010-2015), φαίνεται ότι στις χώρες με τους μεγαλύτερους μουσουλμανικούς πληθυσμούς (Γαλλία 7.2%, Γερμανια5.8%, Βρεττανία5.2%), υπάρχει από τους πολίτες εντυπωσιακά θετική άποψη για τους μουσουλμάνους συμπολίτες τους (αντίστοιχα: 76%, 69%, 72%). Αντίθετα, σε χώρες με μικρούς έως ελάχιστους μουσουλμανικούς πληθυσμούς, η εικόνα ανατρέπεται: πχ στην Πολωνία με 0.1% μουσουλμάνους, μόνο το30% των Πολωνών έχει θετική άποψη γι αυτούς. Η παράλληλη  συμβίωση στις καλές μέρες  ήταν πλειοψηφικά αποδεκτή και αμοιβαία επωφελής.

Στο έτος- σταθμό 2016, οι ανατροπές δεν αποτυπώνονται πλέον  σε έρευνες, αλλά στην ανησυχητική  άνοδο ακραίων ξενοφοβικών και ισλαμοφοβικών κομμάτων.

Η ΕΕ  βρίσκεται σε μια νέα περίοδο με αχαρτογράφητα νερά που επιβάλλουν να αλλάξει πολλά στην εξωτερική πολιτική και στη εσωτερική συνοχή.

Την περίοδο που υπηρέτησα ως Επίτροπος στην ΕΕ (1999-2004), προσπάθησα, λόγω χαρτοφυλακίου, να οργανώσω ένα δίκτυο ευρωπαίων μουσουλμάνων γυναικών δεύτερης και τρίτης γενιάς, κατά κανόνα αποφοίτων πανεπιστημίου, με στόχο να ανιχνεύσουμε την ταυτότητα της γυναίκας μουσουλμάνας που γεννήθηκε σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εξαιρετικά σημαντικό θέμα, αν σκεφτεί κανείς πως η ταυτότητα και η θέση της μάνας στη κοινωνία και την οικογένεια διαμορφώνει, σε σημαντικό βαθμό, τους αυριανούς πολίτες, αγόρια και κορίτσια, και αναπαράγει τα πρότυπα. Η προσπάθεια ήταν πολύ δύσκολη, πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά δεν κατέληξε πουθενά. Το βασικό πρόβλημα που απέτρεπε μια συμφωνία ήταν η απάντηση στο ερώτημα αν ο πολίτης οφείλει υπακοή στους νόμους του κράτους ή της θρησκείας. Η απάντηση που έδιναν κατά πλειοψηφία οι συμμετέχουσες ήταν ότι προτεραιότητα είχαν οι θρησκευτικοί κανόνες.

Δεν μπορώ να γενικεύσω, αλλά πρόσφατες μελέτες (γερμανικό ινστιτούτο WZB) επιβεβαιώνουν ότι το 60% των μουσουλμάνων των χωρών που προανέφερα πιστεύουν το ίδιο, με υψηλότερα ποσοστά μεταξύ των νέων. Η διαφωνία στο ζήτημα αυτό, πάνω στο οποίο οικοδομήθηκαν οι δημοκρατικές ευρωπαϊκές κοινωνίες, είναι θεμελιώδης και η Ευρώπη είναι αδύνατο να υποχωρήσει. Και δεν πρέπει επ” ουδενί να το κάνει.

Η άποψή μου είναι, ότι οι χώρες που προσπάθησαν και εφάρμοσαν πολιτικές ενσωμάτωσης με βάση την πολυπολιτισμικότητα, απέτυχαν. Ο βασικός λόγος ήταν ότι δεν κατάφεραν να καταστήσουν αυτονόητο για κάθε πολίτη που διαμένει στο έδαφος τους, ότι η υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους δεν επιδέχεται κανέναν αστερίσκο.


Η θρησκεία αφορά τον ιδιωτικό χώρο και είναι απολύτως σεβαστή ως τέτοια.

Η μαντίλα, είναι από μόνη της ένα πολύ ισχυρό σύμβολο, που ταυτοποιεί θρησκευτικά μόνο τις γυναίκες.

Είναι διάκριση μέσα στη διάκριση. Κάθε ενήλικας, άντρας και γυναίκα, μπορεί να ντύνεται  όπως θέλει,  αλλά όχι να επιβάλλονται μόνο στα ανήλικα κορίτσια ένδυση και απαγορεύσεις (αθλήματα,  κολύμβηση). Τα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα, αντιμετωπίζουν ισότιμα και με τους ίδιους κανόνες όλα τα παιδιά και, επομένως, οφείλεται σεβασμός από όλους στους κανόνες αυτούς. Μια νέα μουσουλμάνα, όταν ενηλικιωθεί και αισθάνεται την ανάγκη να πειθαρχήσει στους κανόνες της θρησκείας της, τότε θα φορέσει τη μαντίλα.

Η Ελλάδα θα δεχτεί απροετοίμαστη σημαντικό αριθμό μουσουλμάνων με σημαντικές διαφορές μεταξύ τους, και αρκετοί πιθανόν να μείνουν εδώ.

Όλα τα παιδιά πρέπει να ενταχθούν, κατά πρώτη προτεραιότητα, στο δημόσιο  εκπαιδευτικό σύστημα.

Προετοιμασία παιδικών σταθμών και εκπαίδευση νηπιαγωγών είναι σήμερα ζήτημα όσο σημαντικό είναι το θέμα της τροφής και στέγης.

Θεωρώ πολύ σημαντικό ως χώρα, ως πολιτικοί και ως κοινωνία, να συζητήσουμε ήρεμα και με βάση την εμπειρία άλλων κοινωνιών, αλλά κυρίως με βάση τις αρχές και τις αξίες της ΕΕ , τους όρους και τους κανόνες υποδοχής στο σχολείο.

Η κυβέρνηση οφείλει να οργανώσει μια ομάδα εμπειρογνωμόνων διακομματικής αποδοχής που θα προτείνει άμεσα το πρόγραμμα ένταξης των παιδιών των προσφύγων σε όλες τις βαθμίδες του Εκπαιδευτικού συστήματος

Και αφού συζητήσουμε να συμφωνήσουμε, χωρίς δόγματα ,ιδεοληψίες και υπερφίαλη άποψη της απόλυτης γνώσης,  ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΣΟΥΜΕ  σε μια πολιτική που δεν θα αλλάξει η επόμενη κυβέρνηση, δημιουργώντας χάος και αδιέξοδο και στους πρόσφυγες και στη χώρα

Η μαντίλα είναι ένα μόνο θέμα από μια λίστα ανεξερεύνητων (στην Ελλάδα) πολιτικά και κοινωνικά ζητημάτων που έχουμε μπροστά μας.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

9 Απριλίου 2016, 07:54:57
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

ΑΡΗΣ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
ΙΑΤΡΟΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

9 Απριλίου 2016, 08:26:14
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αυτό δεν είναι το site που βγάζει ειδήσεις που κυκλοφόρησαν στο ελληνικό διαδίκτυο όταν είναι προπαγάνδα και ψεύδονται ή είναι απλά μυθεύματα;
Το παρακολουθώ από τότε που είχε βγάλει στη φόρα ότι κάποιοι παθολόγοι που μπήκαν παλαιά και "νύχτα" στα κέντρα υγείας σαν επιμελητές διέδιδαν ότι είναι οικογενειακοί ιατροί. Τότε είχαν ξεσηκωθεί κάτι βόρειοι παθολόγοι και επέμειναν ότι ζουν το μύθο τους. Δεν το παρακολούθησα, εάν παραμένει η ανάρτηση ή εάν διαγράφηκε.

Έβγαλε τίποτα συγκεκριμένο με το θέμα μας εδώ;
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

9 Απριλίου 2016, 11:01:46
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Πατρωνάκης Μάνος

Moderator
 Εγώ το μόνο ενδιαφέρον που βρήκα είναι πως δε θα μας χτυπήσει τελικά άλλος πλανήτης.

9 Απριλίου 2016, 12:09:00
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

ΑΡΗΣ


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αυτό δεν είναι το site που βγάζει ειδήσεις που κυκλοφόρησαν στο ελληνικό διαδίκτυο όταν είναι προπαγάνδα και ψεύδονται ή είναι απλά μυθεύματα;
Το παρακολουθώ από τότε που είχε βγάλει στη φόρα ότι κάποιοι παθολόγοι που μπήκαν παλαιά και "νύχτα" στα κέντρα υγείας σαν επιμελητές διέδιδαν ότι είναι οικογενειακοί ιατροί. Τότε είχαν ξεσηκωθεί κάτι βόρειοι παθολόγοι και επέμειναν ότι ζουν το μύθο τους. Δεν το παρακολούθησα, εάν παραμένει η ανάρτηση ή εάν διαγράφηκε.

Έβγαλε τίποτα συγκεκριμένο με το θέμα μας εδώ;

Η ανάρτησή σας είναι κακοήθης και αποτελεί δείγμα του τι πρέπει να διαγράφεται από το forum. Σας παρακαλώ να διαγραφεί.
ΙΑΤΡΟΣ ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ

9 Απριλίου 2016, 12:55:16
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

Αρχίατρος

Επώνυμοι
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Εγώ το μόνο ενδιαφέρον που βρήκα είναι πως δε θα μας χτυπήσει τελικά άλλος πλανήτης.
Όταν βλέπω δημοσιεύσεις φίλων στο fb από ψεκασμένα sites και blogs, κάνω αμέσως unfollow να μην γεμίζει το timeline με λαλακίες...

9 Απριλίου 2016, 13:13:14
Απάντηση #11
Αποσυνδεδεμένος

Denominator

Moderator
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Είναι η τρίτη φορά (τουλάχιστον) που αναρτάτε αυτό τον άσχετο (σε μένα τουλάχιστο) σύνδεσμο.
Δεν υπάρχει τίποτε σχετικό σε αυτό το site για το θέμα μας.
Σας το είχα επισημάνει ιδιαίτερα ευγενικά αλλά δε μου απαντήσατε, παρόλο που επισκεφτήκατε πάλι το forum.
Έχετε την καλωσύνη να μας πείτε γιατί κατά την άποψή σας η δημοσίευσή σας θα πρέπει να διατηρηθεί σε αυτό το νήμα;
Μπορείτε αν θέλετε να κάνετε άλλο θέμα.
Μελλοθάνατε ιατρέ, οι ασθενείς σου σε χαιρετούν.

9 Απριλίου 2016, 18:18:15
Απάντηση #12
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

Λέξεις κλειδιά: μαντίλα 
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
33701 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15 Ιουλίου 2021, 13:39:09
από Argirios Argiriou