Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;
Denominator:
Εγώ θα μιλήσω ως απλός πολίτης, σκεπτόμετος ότι από εκεί που προ δεκαετίας το δρομολόγιο Ξάνθη-Θεσσαλονίκη ήταν 3 ώρες και 15 λεπτά με το intercity έφτασε να είναι 4 ώρες και 40 λεπτά και από εκεί που υπήρχαν ημερησίως 10 δρομολόγια από και προς Θεσσαλονίκη έμειναν δύο. Αυτή την απαξίωση του σιδηροδρόμου, εν μέσω μάλιστα υπερβολικών προγραμμάτων κρατικής ενίσχυσης, που με τη σειρά τους δείχνουν μία αλυσίδα κακώς κειμένων, δεν είμαι διατεθειμένος να συνεχίσω να την πληρώνω. Τι να τον κάνω τον κοινωνικό χαρακτήρα του σιδηροδρόμου όταν δεν υπάρχει σιδηρόδρομος; Η άποψή μου είναι ότι και δωρεάν αν αναλάμβανε κάποιος να κάνει σωστό σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, ο οποίος με λογικές τιμές θα εξυπηρετεί τον κόσμο, θα έπρεπε να έχει την ευκαιρία. Όλα αυτά χωρίς καμία πολιτική χροιά - έτσι κι αλλιώς δεν πιστεύω πλέον τίποτε από κανέναν.
Αρχίατρος:
Τα ελλείματα του ΟΣΕ δεν οφείλονται φυσικά στον... κοινωνικό χαρακτήρα του Σιδηροδρόμου, αλλά σε ένα όργιο κακοδιαχείρησης, ρεμούλας και υπερβολικών προνομίων, εξωφρενικών αμοιβών και αστείων επιδομάτων που είχαν εξασφαλιστεί κατά την περίοδο των παχιών αγελάδων.
Γίνονταν έργα απλά για να εξασφαλιστούν ψηφαλάκια (ανακαίνιση γραμμής Κρυονερίου-Αγρινίου η οποία ποτέ δεν λειτούργησε αλλά φυσικά ευρίσκετο στην εκλογική περιφέρεια του τότε υπουργού, ανακαίνιση γραμμής Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα η οποία αμέσως μετά την ανακαίνιση έκλεισε κτλ), χωρίς ουδεμμία προοπτική, απλά δίνονταν χρήματα γιατί τότε "λεφτά υπήρχαν".
Να μην μιλήσουμε για σήραγγα Καλλιδρόμου που έκανε 15 χρόνια να ολοκληρωθεί, για Ηλεκτράμαξες που αγοράστηκαν σε μη ηλεκτροκινούμενο δίκτυο και άλλα.
Να το πούμε αλλιώς ;
Σιδηρόδρομο στην Ελλάδα ΟΥΔΕΜΜΙΑ κυβέρνηση δεν θέλησε να φτιάξει, όχι μόνο οι δεξιές που κατηγορούνται για σχέσεις με το αυτοκινητιστικό λόμπυ, αλλά ακόμα και αυτές του ΠΑΣΟΚ.
Ό,τι έργο έγινε, έγινε γιατί πίεζε η Ε.Ε, και αυτό φαίνεται χαρακτηριστικά στα παραδείγματα που παρέθεσα παραπάνω.
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν το φυσικό επακόλουθο, νομίζω δεν υπάρχει λόγος να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος μια εταιρία, προνομιακό χώρο δράσης της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, μέσω διορισμών, ρουσφετιών και πάσης μορφής εξαγοράς ψηφαλακίων.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση