Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Μάθημα με 1,5 ευρώ την ώρα!
Ορθοπαιδικός:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος....., παντού οι εκπαιδευτικοί δεν ανήκουν στους πλέον καλοπληρωμένους επαγγελματίες (στις ΗΠΑ αν δείτε τα salaries των εκπαιδευτικών είναι 45k, κλάσμα αυτών ιατρών και δικηγόρων).....
--- Τέλος παράθεσης ---
Αχα, για να ευθυμήσουμε: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος (THE DECEPTIVE SALARY OF DOCTORS).
Δημήτριος:
Φίλοι και φίλες (αν υπάρχουν) θα σας διηγηθώ μια φανταστική ιστορία πάνω στις παθογένειες της ελληνικής εκπαίδευσης και εσείς θα αποφασίσετε με τι συντελεστή Ν (Ν=10^ν όπου ν=1,2,3...) θα πολλαπλασίασετε τα δεδομένα που παραθέτω.
Παρακολουθούμε λοιπόν την πορεία μιας παρέας συμμαθητών που μόλις τελείωσαν την Γ΄ Γυμνασίου. Αποτελείται από 3 Γιώργηδες και τρεις Δημήτρηδες.
Ο πρώτος Γιώργης τελείωσε με κάμποσο σπρώξιμο το Γυμνάσιο διότι δεν εννοούσε να ξεκολλήσει από το συνεργείο του θείου του.
-Τι θα γίνεις Γιωργάκης άμα μεγαλώσεις, τον ρώταγαν
-Θα γίνω μηχανικός αυτοκινήτων σαν το θείο μου τον Κώστα.
Αυτοδίκαια λοιπόν ο Γ. γράφτηκε στο ΕΠΑΛ της περιοχής του, τα πήγε πολύ καλά στα μαθήματα τα τεχνικά και διαρκώς έκανε εξάσκηση στο συνεργείο του θείου με μεγάλη επιτυχία.
Ο πρώτος Δημήτρης ήταν ντιπ για ντιπ σκράπας. Που λέει ο λόγος ,μόνο για να φυλά πρόβατα ήταν άξιος. Οπωσδήποτε όμως ένα χαρτί από το Λύκειο έπρεπε να το πάρει, γράφτηκε λοιπόν παρέα με τον α΄ Γιωργη στο ίδιο ΕΠΑΛ.
Στη Β λυκείου προσπαθούσαν απεγνωσμένα οι μηχανικοί καθηγητές να συμπληρώσουν άτομα για ΤΟΜΕΙΣ, έτσι ώστε να ΜΗΝ χρειαστεί να συμπληρώσουν ωράριο στο «διπλανό» ΕΠΑΛ που απείχε 60 χλμ από την οργανική τους.
Πιασαν λοιπόν τον Α Γιώργη και του πιπίλισαν το μυαλό να γραφτεί στον Μηχανολογικό τομέα μαζί με τον Α Δημ.
Αυτός άλλο που δεν ήθελε βέβαια. Άσχετα που πιο πολύ καζούρα και χαβαλέ έκανε στα εργαστήρια παρά μάθαινε κάτι ουσιώδες.
Ο δε μαστρο-Κώστας ούτε απέξω από το συνεργείο δεν ήθελε να τον βλέπει τέτοιον μαστροχαλαστή που ήταν.
Τελικά ο Α Δημήτρης δεν πήρε ποτέ πτυχίο ειδικότητας και με τα χίλια ζόρια πήρε το απολυτήριο του ΕΠΑΛ.
Τώρα καθαρίζει χορτάρια ένα γύρω στα κτήματα με χορτοκοπτικό και ψάχνει για καμιά θέση οδοκαθαριστή στο Δήμο.
Πετυχημένη πορεία, έτσι;
Ο δεύτερος Γιωργης με τον δεύτερο Δημήτρη ήταν οι σπασίκλες της τάξης. Σημαιοφόροι και παραστάτες σε κάθε τάξη ο ένας ή ο άλλος και αμφότεροι απουσιολόγοι που αρίστευσαν με 20 παρά 2.
-Τι θα γίνετε παίδες άμα μεγαλώσετε τους ρώταγαν.
-εγώ θα γίνω ορθοπαιδικός έλεγε ο Γ.
-Κι εγώ θα γίνω χειρούργος έλεγε Δ.
Εννοείται το βιβλίο της βιολογίας το είχαν μάθει απέξω και ανακατωτά καθώς και όλα τα επόμενα του Λυκείου.
Ατυχώς όμως δεν κατάφεραν να περάσουν στην ίδια σχολή.
Όταν έφτασε το Πάσχα ο Γιώργης εξακολουθούσε να είναι πωρωμένος με τις σπουδές του ενώ ο Δημ. φαινόταν κάπως δύσθυμος και πεσμένος.
-Τι συμβαίνει Μητσάκο τον ρωταγαν, δεν την αγαπάς πια την ιατρική.
_Ναι, πως απαντούσε με δισταγμό ο Δημ. αλλά να…ρε σεις δεν αντέχω άλλο τα πτώματα ,την αρρώστια και τι θανατίλα…δεν πάει άλλο θα τρελαθώ..δεν ξέρω τι να κάνω …
-μα εσύ δεν έλεγες ότι σου άρεσε η ιατρική
-Ναι μου άρεσε και τρελαινόμουν να τα βλέπω σε χαρτιά και σε σχήματα.. όταν όμως σκέφτηκε πως μια ζωή θα ζω αυτή τη φρίκη ειδικά τότε που θα αρχίσουν οι κλινικές
-Καλά ρε συ ο Γιώργης πως..
Δεν ξέρω παρατάτε με.
Τώρα ο Γιωργής ξαναδίνει για κάποια σχολή βιοτεχνολογίας και η μάνα του νιώθει ενοχές που δεν ξέρει τι να πει όταν τη ρωτούν πως τα πάει ο γιος της στο πανεπιστήμιο.
Ο τρίτος Γιώργος ήταν βέβαιος πως ο προορισμός του ήταν να γίνει καθηγητής σαν αυτούς που του δίδασκαν τα θετικά μαθήματα στο Γυμνάσιο και μάλλον φυσικός.
(ήταν βλέπεις τότε πολύ πριν την κρίση που το ιδιαίτερο άφηνε λεφτά)
-Εγώ θα γίνω φυσικός έλεγε και αν δεν διοριστώ αμέσως θα κάνω φροντιστήρια και ιδιαίτερα..αυτά ποτές δεν πρόκειται να πεθάνουν και ο καλός καθηγητής πάντα έχει φήμη και χρήματα καθώς μου λένε…
Πράγματι ο Γιώργος δεν έδινε και πολύ σημασία στα ακαδημαϊκά και αφηρημένα μαθήματα του Φυσικού αλλά κυνηγούσε πολύ τα παιδαγωγικά και την πρακτική εξάσκηση.. Εννοείται πήρε κατεύθυνση «Εκπαίδευση» και είχε να το λέει πως στα ιδιαίτερα ήξερε να καθηλώνει το μαθητή και πως σαν καθηγητής θα τους είχε όλους πειθαρχημένους και με προσήλωση στο μάθημα.
Ο Γ. έκανε μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση και τώρα δουλεύει σε πειραματικό σχολείο ετοιμάζοντας το διδακτορικό του
Η τρίτη περίπτωση είναι ειδικά αυτή βγαλμένη μέσα από τη ζωή. Ο Δημητράκης πάντα γούσταρε τη φυσική και τα θετικά εν γένει και πίστευε πως ότι κάνει ο καθηγητής του θα το κάνει αυτός στο μέλλον καλύτερα.
Στο Φυσικό δεν ήταν και πολύ επιμελής, ειδικά τα εργαστήρια δεν τα έβλεπε σαν σκέτη αγγαρεία. Πήρε κάποια παιδαγωγικά αλλά δειγματική διδασκαλία δεν είχε (!)
το κουράγιο να κάνει.
-Μόλις γύρισε από το στρατό είπε πως τώρα θα κάνω ιδιαίτερα..θα γίνω ένας πολύς καλός ιδιαιτεράς.
Ένα μεροκάματο κουτσόβγαινε αλλά την αίσθηση της κακομοιριάς δεν μπορούσε να την αποβάλει
Σε φροντιστήριο να ζητήσει δουλειά δεν πήγαινε γιατί όπως έλεγε εκεί υπάρχει εκμετάλλευση….βέβαια σε κάνα δυο περιπτώσεις που πήγε φάνηκε τόσο ψαρωμένος που δεν υπήρχε περίπτωση.
Να δώσεις ΑΣΕΠ του έλεγαν να διοριστείς κι εσύ να ξενοιάσεις!
Αναπληρωτής δεν είχε δουλέψει ποτέ..δεν είχε καν το κουράγιο να πάει όταν έβλεπε τα παιδιά σαν σχολαγαν πως πως μιλούσαν και ασχημονούσαν.
Θεέ μου πως θα τα πειθαρχήσω έλεγε…
¨Όταν με το καλό διορίστηκε η πρώτη διετία ήταν σκέτη παράνοια και απαξίωση από παντού.. πολλοί του έλεγαν να πάει σε γραφείο αλλά αυτός έλεγε πως του είναι αδύνατο να δουλέψει 8ωρο και καλοκαίρια.
Τώρα προσπαθεί από δω και από κει και την παλέψει εργαζόμενος σε διάφορες δομές της εκπαίδευσης αναλογιζόμενος τι πήγε στραβά και για ποιο πράγμα ήταν άξιος στην ζωή του.
Το ηθικό δίδαγμα. Οι τρεις στρεβλώσεις που προανέφερα διατηρούνται διότι εξυπηρετούν διαρκή και εκτεταμένα συμφέροντα. Τόσο απλά
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Διάβασα το παραπάνω άρθρο αρκετές φορές για να καταλάβω ποιος έκανε τι κλπ
Γιώργος (Α)
Του άρεσαν τα μηχανολογικά, γράφτηκε στο ΕΠΑΛ αλλά πρακτική δεν του πρόσφερε το ΕΠΑΛ αλλά το συνεργείο του θείου του! Τελείωσε με σπρώξιμο το Γυμνάσιο αλλά τελείωσε άνετα το ΕΠΑΛ. Πως γίνεται αυτό;
Δημήτρης (Α)
Κάποιος που ήθελε (ή μάλλον ο περίγυρός του) να έχει απολυτήριο Λυκείου. Επέλεξε να το πάρει μέσω ΕΠΑΛ. Δε βρίσκω κάτι περίεργο σ' αυτό. Επέλεξε τον ευκολότερο δρόμο και το πήρε με τα χίλια ζόρια αν και δε νομίζω να είναι αι πολλά τα ζόρια αφού γνωρίζω πολλά άτομα από ΕΠΑΛ που παραπέμφθηκαν σε επανεξέταση τον Σεπτέμβρη σχεδόν σε όλα τα μαθήματα και τότε (το Σεπτέμβρη) σαν από θαύμα τα πέρασαν όλα!
Γιώργος (Β) και Δημήτρης (Β)
Οι σπασίκλες της τάξης. Ο στερεότυπος χαρακτηρισμός για τους καλούς; επιμελείς; μαθητές.
Δημήτρης (Β)
Παράτησε την ιατρική μετά το πρώτο έτος λόγω πτωμάτων, αρρωστιών και θανατίλας. Μάλλον υπερβολικό το βρίσκω. Όταν μάλιστα σκέφτηκε ότι θα ζει όλη τη ζωή του μ' αυτή τη φρίκη!!
Γιώργος (Γ)
Πως κατάφερε και διορίστηκε σε πειραματικό σχολείο; Εκτός αν είναι ιδιωτικό και εκτίμησαν το βιογραφικό του. Διαφορετικά σε δημόσιο δεν υπάρχει άλλος τρόπος από προϋπηρεσία ως αναπληρωτής και/ή διαγωνισμό ΑΣΕΠ
Δημήτρης (Γ)
Πως διορίστηκε "όταν με το καλό διορίστηκε"; Όταν μάλιστα δεν είχε δουλέψει ποτέ ως αναπληρωτής; Δεν μας γράφει αν συνέχισε να είναι "ιδιαιτεράς" αφού διορίστηκε.....
Δημήτριος:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔιάβασα το παραπάνω άρθρο αρκετές φορές για να καταλάβω ποιος έκανε τι κλπ
Γιώργος (Α)
Του άρεσαν τα μηχανολογικά, γράφτηκε στο ΕΠΑΛ αλλά πρακτική δεν του πρόσφερε το ΕΠΑΛ αλλά το συνεργείο του θείου του! Τελείωσε με σπρώξιμο το Γυμνάσιο αλλά τελείωσε άνετα το ΕΠΑΛ. Πως γίνεται αυτό;
τότε δεν υπήρχε το τέταρτο έτος μαθητείας που μπαίνει τώρα μετά το Επάλ
Δημήτρης (Α)
Κάποιος που ήθελε (ή μάλλον ο περίγυρός του) να έχει απολυτήριο Λυκείου. Επέλεξε να το πάρει μέσω ΕΠΑΛ. Δε βρίσκω κάτι περίεργο σ' αυτό. Επέλεξε τον ευκολότερο δρόμο και το πήρε με τα χίλια ζόρια αν και δε νομίζω να είναι αι πολλά τα ζόρια αφού γνωρίζω πολλά άτομα από ΕΠΑΛ που παραπέμφθηκαν σε επανεξέταση τον Σεπτέμβρη σχεδόν σε όλα τα μαθήματα και τότε (το Σεπτέμβρη) σαν από θαύμα τα πέρασαν όλα!
μπήκε μόνο και μόνο για να εξυπηρετηθούν τα σχέδια των μηχανολόγων ...αν σκέφτονταν το δικό του καλό θα του πρότειναν να πάρει τον εύκολο τομέα πχ λογιστικής, αγροτικής παραγωγής αλλά τους καθηγητές εξυπηρέτησε το σχέδιο του όχι τον εαυτό του ,ξαναδείτε το
Γιώργος (Β) και Δημήτρης (Β)
Οι σπασίκλες της τάξης. Ο στερεότυπος χαρακτηρισμός για τους καλούς; επιμελείς; μαθητές.
Δημήτρης (Β)
Παράτησε την ιατρική μετά το πρώτο έτος λόγω πτωμάτων, αρρωστιών και θανατίλας. Μάλλον υπερβολικό το βρίσκω. Όταν μάλιστα σκέφτηκε ότι θα ζει όλη τη ζωή του μ' αυτή τη φρίκη!!
Σπανιο αλλά συμβαίνει έτσι την έπαθε και ο Μάκης ο γνωστός
Γιώργος (Γ)
Πως κατάφερε και διορίστηκε σε πειραματικό σχολείο; Εκτός αν είναι ιδιωτικό και εκτίμησαν το βιογραφικό του. Διαφορετικά σε δημόσιο δεν υπάρχει άλλος τρόπος από προϋπηρεσία ως αναπληρωτής και/ή διαγωνισμό ΑΣΕΠ
Γνωρίζω σχετική περίπτωση όπου στο βιογραφικό φαίνονται τα σεμινάρια, μεταπτυχιακό ,ημερίδες , μέτρησε και η συνέντευξη που απέδειξε τα ουσιαστικά προσόντα του ...φαινότανε από νέος που τον πρωτογνώρισα οτι ήταν ορεξάτος για μάθηση και προσφορά στην εκπαίδευση .
Δημήτρης (Γ)
Πως διορίστηκε "όταν με το καλό διορίστηκε"; Όταν μάλιστα δεν είχε δουλέψει ποτέ ως αναπληρωτής; Δεν μας γράφει αν συνέχισε να είναι "ιδιαιτεράς" αφού διορίστηκε.....
με ασεπ διορίστηκε ,παναπεί με ασκήσεις επί χάρτου ...τα ιδιαίτερα τα σταματησε διορισμένος ,μην πήγαινε και φυλακή ο τύπος .
--- Τέλος παράθεσης ---
Οι προφεσόροι και οι ντοτοροι
τα δύο άκρα τα αντίθετα
τα έργα των πρώτων αέρας είναι ενώ των δεύτερων χειροπιαστά
και οπως λέει και ο άγνωστος συγγραφευς του " mafia manager" βρες αυτό στο οποίο έχεις κλίση και κάνε ότι χρειάζεται για να το πετύχεις...η κάτι παρόμοιο.
Εν αντιθέσει με αυτό η εκπαιδευση έχει πολλούς τυχάρπαστους..ατομα που επειδή μάθαν κάτι στο ΑΕΙ/ΤΕΙ νομίζουν πως ντε και καλά έχουν δικαιωμα να απαιτούν πρόσληψη σε σχολείο για να το διδάξουν.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση