Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Χαλαρή κουβέντα
Dealing With A Dead Car Battery.
theodos:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Ορθοπαιδικός:
Σε όλα τα αυτοκίνητα μόνο ο θετικός πόλος της μπαταρίας φεύγει με καλώδιο, ο αρνητικός πάντα συνδέεται ('γειώνεται') στο σασί. Έτσι κάνει μεγάλη οικονομία χώρου και καλωδίων. Απώλεια δεν υπάρχει ακόμα και ακουμπάει το σασί στο έδαφος αφού το ρεύμα είναι συνεχές και πρέπει να κλείνει το κύκλωμα για να "ξοδευτεί" η μπαταρία.
Πάντως και εγώ όταν το είχα παρατηρήσει στο πρώτο μου αυτοκίνητο μου έκανε εντύπωση...
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος Σε όλα τα αυτοκίνητα μόνο ο θετικός πόλος της μπαταρίας φεύγει με καλώδιο, ο αρνητικός πάντα συνδέεται ('γειώνεται') στο σασί. Έτσι κάνει μεγάλη οικονομία χώρου και καλωδίων. ....................................
--- Τέλος παράθεσης ---
Τι εννοείς οικονομία χώρου και καλωδίων; Αφού δείχνει το μαύρο καλώδιο να φεύγει από την "καλή" μπαταρία και να πηγαίνει στο σασί του "άδειου" αυτοκινήτου.
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Σήμερα προσπάθησα να φορτίσω εντελώς νεκρή μπαταρία αυτοκινήτου με την περιγραφόμενη μέθοδο (σύνδεση αρνητικού πόλου στο σασί του αμαξιού με την νεκρή μπαταρία)
Περίμενα 5 λεπτά με το "καλό" αμάξι σε λειτουργία, χωρίς κανένα σημάδι ζωής.
Μόλις σύνδεσα αρνητικό πόλο με αρνητικό πόλο, μετά από 1 λεπτό πήρε μπροστά.
Δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος.
Ορθοπαιδικός:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΤι εννοείς οικονομία χώρου και καλωδίων; ....
--- Τέλος παράθεσης ---
Για την οικονομία καλωδίων αναφέρομαι στο ίδιο το αυτοκίνητο και στο σχεδιασμό του. Αν φεύγαν 2 καλώδια από την μπαταρία θα έπρεπε παντού να πήγαιναν 2 καλώδια (θετικό-αρνητικό). Τώρα με τη γείωση πχ στα πίσω λαμπάκια, πάει ένα καλώδιο και κάνεις μια μικρή ένωση εκεί με το σασί.
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΣήμερα προσπάθησα να φορτίσω εντελώς νεκρή μπαταρία αυτοκινήτου με την περιγραφόμενη μέθοδο (σύνδεση αρνητικού πόλου στο σασί του αμαξιού με την νεκρή μπαταρία)
Περίμενα 5 λεπτά με το "καλό" αμάξι σε λειτουργία, χωρίς κανένα σημάδι ζωής.
Μόλις σύνδεσα αρνητικό πόλο με αρνητικό πόλο, μετά από 1 λεπτό πήρε μπροστά.
Δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος.
--- Τέλος παράθεσης ---
2 πιθανές απαντήσεις: (βέβαια αφού "πήρε μπρος", όλα καλά)
α) το μέρος στο σασί ήταν λερωμένο ή βαμμένο και δεν ήταν καλός αγωγός ρεύματος.
β) Τα πέντε λεπτά στο σασί "ζάλισαν" :laugh: την μπαταρία οπότε το ένα λεπτό στον αρνητικό πόλο ήταν αρκετό....
Πάντως, πέρα απο την πλάκα, όσες φορές έμεινα απο μπαταρία, συνέδεσα πόλο με πόλο (και όχι σασί).
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση