Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
24 Ιουλίου 2024, 20:34:49

Αποστολέας Θέμα: Man died from overdosing on IMODIUM which can be taken to mimic an opioid high.  (Αναγνώστηκε 2565 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

31 Μαρτίου 2018, 22:34:30
Αναγνώστηκε 2565 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
Man, 29, died from overdosing on IMODIUM which can be taken to mimic an opioid high

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
3608 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 10 Νοεμβρίου 2015, 17:52:54
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
1926 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16 Μαΐου 2016, 00:48:13
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
2172 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 7 Ιουνίου 2016, 22:38:42
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
5397 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Φεβρουαρίου 2020, 21:23:18
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
16005 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 3 Οκτωβρίου 2022, 19:37:28
από Argirios Argiriou