Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
28 Μαρτίου 2024, 21:08:16

Αποστολέας Θέμα: Ιδιωτικό ιατρείο σε άλλο νομό  (Αναγνώστηκε 30853 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

19 Ιανουαρίου 2019, 23:31:23
Αναγνώστηκε 30853 φορές
Αποσυνδεδεμένος

sofis


Καλησπέρα!Πρώτη φορά γράφω εδώ,είμαι νέα γιατρός και εργάζομαι σε μια ιδιωτική κλινική κάνοντας κάποιες εφημερίες το μήνα στην ειδικότητά μου.Ενδιαφέρομαι να ανοίξω ιδιωτικό ιατρείο σε μια περιοχή εκτός του νομού ,η οποία ανήκει σε  άλλον Ιατρικό Σύλλογο από αυτόν στον οποίο είμαι εγγεγραμμένη.Θα ήθελα να ρωτήσω αν αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει (να είμαι ταυτόχρονα γραμμένη σε δύο συλλόγους?)ή απαγορεύεται και αν όντως μπορώ να το κάνω,ποιά βήματα θα μπορούσα να ακολουθήσω και με ποιό τρόπο γίνεται(χρειάζεται να πάρω κάποια άδεια από τον ένα από τους δύο συλλόγους?). Ευχαριστώ..
Συγχωρέστε με αν το θέμα έχει ήδη απαντηθεί απλώς δεν το βρήκα κάπου αλλού στο forum.

20 Ιανουαρίου 2019, 00:30:45
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator