Γενικά > Χρήσιμες πληροφορίες

Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ασθενών επί πληρωμή !

(1/2) > >>

Argirios Argiriou:
Αντιγράφω δημοσίευση συναδέλφου από Ιατρική ομάδα του Facebook στις 16/10/2019 (Κάποτε πιστεύω θα γενικευθεί η χρήση του και εδώ, ας λέει ότι θέλει ο συνάδελφος. Ο στόχος δεν είναι να βγάλει κανείς λεφτά αλλά να μην σε ενοχλούν με το παραμικρό)  :

πριν λιγο με τηλεφωνησαν απο το 11888 του ΟΤΕ για να με ενημερωσουν για μια νεα υπηρεσια.
τηλεφωνουν στους ιατρους.

υπαρχει ενα νεο 5ψηφιο νουμερο στο οποιο θα καλουν οι ασθενεις σας και δινοντας τον κωδικο σας θα μιλανε με εσας.

ο ιατρος γραφεται δωρεαν (προς το παρον οπως τονισαν).

ο ιατρος θα κερδιζει 1 ε ανα λεπτο ομιλιας. Φυσικα θα πρεπει να δηλωνετε καθε χρονο τα ποσα αυτα στην φορολογικη δηλωση.

ρωτησα αν θα με καλουν και αλλοι ή μονο οι ασθενεις μου.

η απαντηση σαφεστατη. θα σας δωσουμε εντυπο υλικο δωρεαν στο οποιο θα υπαρχει ο αριθμος μας και ο κωδικος σας και θα σας καλουν οι ασθενεις σας.
συνεπως ΔΕΝ σου φερνει νεους ασθενεις απλα οσοι ηδη σε γνωριζουν και σε τηλεφωνουν για να σε ρωτησουν κατι, εφοσον τηλεφωνησουν μεσω αυτου του αριθμου, θα πληρωνουν ενα ποσο ανα λεπτο απο το οποιο θα παιρνει ο ιατρος ενα ευρω ανα λεπτο.

με αλλα λογια αντι να ερθει απο κοντα να πληρωσει επισκεψη, θα πληρωνει ενα ευρω το λεπτο εσας ΚΑΙ θα πληρωνει και τους μαγκες που το σκεφτηκαν.
το ξαναγραφω. οι ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ασθενεις θα πληρωνουν και τους μαγκες που το σκεφτηκαν. αρα το οφελος για το ιατρο 0.
φυσικα τους ειπα πως δεν θελω την υπγρεσια αυτη.

πραξτε εξυπνα.

iceman:
σε συνεδριο ΠΑιδιατρικης που πηγα τον Ιουνιο υπηρχε θυμαμαι μια εταιρια (ιδιωτικη) που διαφημιζε αντιστοιχη υπηρεσια.

Ορθοπαιδικός:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑντιγράφω δημοσίευση συναδέλφου από Ιατρική ομάδα του Facebook στις 16/10/2019 (Κάποτε πιστεύω θα γενικευθεί η χρήση του και εδώ, ας λέει ότι θέλει ο συνάδελφος. Ο στόχος δεν είναι να βγάλει κανείς λεφτά αλλά να μην σε ενοχλούν με το παραμικρό)  :...
...
το ξαναγραφω. οι ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ασθενεις θα πληρωνουν και τους μαγκες που το σκεφτηκαν. αρα το οφελος για το ιατρο 0.
φυσικα τους ειπα πως δεν θελω την υπγρεσια αυτη.

πραξτε εξυπνα.

--- Τέλος παράθεσης ---
   Διαφωνώ με το συνάδερφο (κάτω). Η έννοια είναι ότι δεν θα έχεις γνωστό κινητό οπότε δεν θα σε ενοχλούν εκεί. Θα καλούν αντί για το κινητό το πενταψήφιο και εσύ όταν θα εξηγείς (για 1999+ φορά) πως θα παίρνει "τα χάπια της πίεσης και της καρδιάς" θα κερδίζεις 1 ευρώ το λεπτό (για τα νεύρα σου που ούτως ή άλλως θα σπάσουν). Δεν το βλέπω άσχημη ιδέα ειδικά σε όσους έχουν πολλά (και συνήθως άχρηστα) τηλέφωνα (καλή ώρα οι παιδίατροι που αναφέρθηκαν άνω).
   Δεν ξέρω πως θα αντιδράσουν οι ασθενείς στην διακοπή της δωρεάν παροχής (του να καλούν στο κινητό σου για ψύλλου πήδημα -ή και για ψυχοθεραπεία- αλλά αντίθετα να πληρώνουν αρκετά). Σίγουρα αν δεν τους χάσεις θα κερδίσεις αρκετή ψυχική ηρεμία....

nkf100:
ΣΚΕΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΥ:
Σαφεστατα θα επρεπε να πληρωνομαστε για τις τηλεφωνικες κλησεις!
Αποτελουν ιατρικη πραξη, σε απασχολουν στον ελευθερο σου χρονο και αν ο κοσμος αρχισει να πληρωνει θα συνειδητοποιησει και την αξια αυτης της παροχης που προσφερουμε (δωρεαν αυτη τη στιγμη!) οι Ελληνες γιατροι!
Σε ελαχιστες χωρες στο κοσμο ο ασθενης μπορει να παρει εκτος ωραριου λειτουργιας και να μιλησει στο γιατρο του για οποιο θεμα τον απασχολει! Ας το πληρωνομαστε τουλαχιστον!
Να σημειωσω εδω οτι στο ιατρειο μου το 90% των κλησεων εκτος ωραριου αφορουν μη επειγοντα θεματα!
Επισης, 1€ το λεπτο, να μην σας πω οτι ειναι και λιγο! Ειδικα τα Σαββατοκυριακα, θα μπορουσε η τιμη να ειναι πχ 2 ή 3€ (Μέντιουμ καποιος να καλεσει, 2,5€ θα τα δωσει!)
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ: 1) θα παρουν φωτια τα SMS και τα Viber (μηπως θα επρεπε να χρεωνονται και αυτα;). 2) Θα υπαρχει κοσμος που αφου πληρωνει, θα θεωρει οτι εχει δικαιωμα να τηλεφωνει οτι ωρα θελει και οση ωρα θελει. 3) Αν εισαι καπου και δεν μπορεις να μιλησεις (πχ ενα θεατρο), και καλεσεις εσυ πισω, τι γινεται; Θα μπορει να γινει παλι χρεωση της κλησης;
Πολυ καλη ιδεα παντως, και λογικα θα ακολουθησουν και αλλοι παροχοι.

pzogr:
Το είχα σκεφτεί και πριν μου το προτείνουν, γιατί η τηλεϊατρική είναι στα καλύτερά της αυτή την εποχή... Χθες με πήρε "πελάτισσα", που την είχα δει (υποτίθεται - δεν την θυμάμαι καν) πριν μερικά χρόνια, να με ρωτήσει αν πρέπει να πάρει αντιβίωση και με έπρηζε επί 5 λεπτά, παρ'ό,τι μετά τις γενικές συμβουλές που δέχτηκα να δώσω της εξήγησα ότι δεν μπορεί να γίνει τηλεδιάγνωση και τηλεθεραπεία.

Μερικά μειονεκτήματα που θα σκεφτόμουν εκτός αυτών που αναφέρθηκαν θα ήταν και τα εξής:

- ΦΠΑ... αντίο στα πλεονεκτήματα της απαλλαγής για όσους την έχουν... να μην το προχωρήσω και να πω ότι ίσως θα πρέπει να βρούμε και νέο κωδικό για την εφορία! Κι άντε να τον βρεις κιόλας. Ίσως μπορούμε να ρωτήσουμε το Χορταρέα...
- 2,5 ευρουλάκια από τον ασθενή, 1 στο γιατρό άρα 1,5 η εταιρεία, 1 ο γιατρός. Not bad (για την εταιρεία)... Αν αφαιρέσουμε ΦΠΑ, φόρους, εισφορές βγαίνουν γύρω στα 40 λεπτά τελικά. Δεν θα αποδώσει χρήματα η κονσομασιόν ούτε σαν σύνολο ούτε ανά ώρα "εργασίας", ενώ ο πελάτης θα την αισθανθεί περισσότερο και πιθανότατα θα του δημιουργήσει και αρνητική διάθεση απέναντί μας εφόσον κανένας δεν το κάνει προς το παρόν και δεν έχει καθιερωθεί ως κανόνας στις σχέσεις ιατρών-ασθενών.
- οι ασθενείς ξέρουν ήδη τα τηλέφωνα που έχει δώσει ο καθένας από εμάς. Δεν ξέρω γιατί θα προτιμούσαν το πενταψήφιο. Στην καλύτερη περίπτωση (αν πει κανείς ότι δεν απαντά) θα έχει μονίμως το τηλέφωνο γεμάτο αναπάντητες.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση