Γενικά > Ανακοινώσεις για τη λειτουργία του Forum

Δεν με αναγνωρίζει το σύστημα Άϋλης Συνταγογράφησης

(1/1)

Potris:
Γεια σας . Στις 3/5 έκανα την απαιτούμενη διαδικασία δημιουργίας λ/σμού στο σύστημα Άϋλης Συνταγογράφησης . Μου εστάλη ένας 4ψήφιος «Κωδικός Επιβεβαίωσης Ηλεκτρονικής Διεύθυνσης» , όπως τον ονομάζει το σύστημα , τον οποίο εισήγαγα όπου ζητήθηκε . Την επόμενη ημέρα ζήτησα από τον γιατρό μου Άϋλη Συνταγογράφηση , ο οποίος μου είπε ότι «επάνω δεξιά –δεν ξέρω την ιστοσελίδα που χρησιμοποιούν οι γιατροί- δεν υπάρχει επιλογή για Άϋλη Συνταγογράφηση» . Τα φάρμακα τα έγραψε όπως πάντα , πήρα το χαρτί και πήγα στο Φ/κείο . Τι λάθος έκανα ; Ή τι λάθος έκανε το σύστημα ; Κάθε απάντηση ευπρόσδεκτη . Ευχαριστώ .

Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Λάβατε μήνυμα επιτυχούς επιβεβαίωσης μετά την είσοδο του Pin που λάβατε;
Επιβεβαιώσατε και κινητό και ηλεκτρονική διεύθυνση; (διαβάζω μόνο κωδικό επιβεβαίωσης ηλεκτρονικής διεύθυνσης). Μήπως εισάγατε μόνο ηλεκτρονική διεύθυνση;
Προσωπικά πιστεύω ότι έχει ενεργοποιηθεί η άυλη συνταγογράφηση και αναζητήστε τα barcode των συνταγών στο mail σας, αν επιλέξατε να χρησιμοποιείτε μόνο mail κι όχι κινητό.

Potris:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΛάβατε μήνυμα επιτυχούς επιβεβαίωσης μετά την είσοδο του Pin που λάβατε;
Επιβεβαιώσατε και κινητό και ηλεκτρονική διεύθυνση; (διαβάζω μόνο κωδικό επιβεβαίωσης ηλεκτρονικής διεύθυνσης). Μήπως εισάγατε μόνο ηλεκτρονική διεύθυνση;
Προσωπικά πιστεύω ότι έχει ενεργοποιηθεί η άυλη συνταγογράφηση και αναζητήστε τα barcode των συνταγών στο mail σας, αν επιλέξατε να χρησιμοποιείτε μόνο mail κι όχι κινητό.

--- Τέλος παράθεσης ---
Κατ'αρχάς ευχαριστώ . (1) Δεν θυμάμαι αν έλαβα «μήνυμα επιτυχούς επιβεβαίωσης» . (2) Ναι , «επιβεβαίωσα και κινητό και ηλεκτρονική διεύθυνση» . (3) Δεν έχω παραλάβει κανένα σχετικό mail , ούτε στα spam . (4) Δεν μπορεί να έχει ενεργοποιηθεί η «άυλη συνταγογράφηση» , αφού ο γιατρός μου δεν μπορεί να συνταγογραφήσει άυλα . Οπότε παραμένουν οι αρχικές ερωτήσεις : Τι λάθος έκανα ; Ή τι λάθος έκανε το σύστημα ; Ευχαριστώ και πάλι .

Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Κάνατε όλες τις ενέργειες μέχρι τέλους, όπως αναφέρονται π.χ στο λινκ που παραθέτω;
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αν θέλετε στείλτε μου το ΑΜΚΑ σας με προσωπικό μήνυμα να σας πω αν είναι ενεργοποιημένη η άυλη συνταγογράφηση. Γιατί το σύσυτημα δίνει τη δυνατότητα εκτύπωσης της συνταγής ακόμη κι όταν είναι ενεργοποιημένη η άυλη.

Και στο τέλος μπορείτε να κάνετε τη διαδικασία ενεργοποίησης από την αρχή. Πιστεύω να γίνεται. Το πολύ πολύ κάποια στιγμή να σας βγάλει μήνυμα ότι είναι ενεργοποιημένη.

Potris:
Ο γιατρός μου , μου είπε ότι θα μου δώσουν λύση από το info@idika.gr . Εγώ πιστεύω ότι θα επανέλθω σε σας .

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση