Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
Γενικά => Ενδιαφέροντα Links => Μήνυμα ξεκίνησε από: Μαρία Χόρτη στις 14 Απριλίου 2013, 15:11:42
-
Πολύ ενδιαφερον site όπου μπορεις να βρεις και να παρακολουθήσεις δωρεαν online courses πανω σε πολλά αντικείμενα.
Αξίζει μια επίσκεψη.
www.coursera.org
-
Μερικά Massively Open Online Courses που έχω τσεκάρει και τα συστήνω:
BLS (https://www.udemy.com/basic-life-support/learn/#/)
Breast Density Notification: Educating Primary Care Providers for Better Healthcare Delivery (https://learn.canvas.net/courses/785)
Contraception: Choices, Culture and Consequences (https://www.coursera.org/course/contraception)
Introduction to Clinical Neurology (https://www.coursera.org/course/clinicalneurology)
Collaboration and Communication in Healthcare: Interprofessional Practice (https://www.coursera.org/course/interprofessional)
Στα υπ'όψιν:
Principles of Pain Management - Essentials (https://www.udemy.com/principles-of-pain-management-essentials/learn/#/)
ECG (https://www.udemy.com/electrocardiogram/learn/)
Introduction to Urology (https://courses.edx.org/dashboard#_=_)
Diploma in Human Nutrition (https://alison.com/courses/Diploma-in-Human-Nutrition)
Ultrasound Imaging (https://www.futurelearn.com/courses/ultrasound-imaging/1/welcome)
-
Δύο ακόμη μουκς που έχουν κάτι να πουν:
Congenital Hypothyroidism: What Every Primary Care Provider Needs to Know (https://cme.class.stanford.edu/courses/CME/007/2015-2017/info)
Introduction to Urology (https://courses.edx.org/courses/course-v1:KIx+KIUrologyx+2015_T3/info)
-
www.edx.org
-
Acute and Chronic Rhinosinusitis: A Comprehensive Review (https://www.coursera.org/learn/icahn-school-of-medicine-at-mount-sinai-acute-and-chronic-rhinosinusitis)
-
Acute and Chronic Rhinosinusitis: A Comprehensive Review (https://www.coursera.org/learn/icahn-school-of-medicine-at-mount-sinai-acute-and-chronic-rhinosinusitis)
5 εβδομάδες για αυτό το θέμα μου φαίνονται υπερβολικά πολλές.
-
Είναι πολύ μικρό, με μεγάλες προθεσμίες. Εγώ έβγαλα όλο το course στο λεωφορείο Αθήνα-Πάτρα.
-
Στα υπόψιν:
Palliative care online training (http://www.palliativecareonline.com.au/)
Managing Shoulder Pain in the Clinic: What to Look for and When to Intervene (http://online.stanford.edu/course/managing-shoulder-pain-clinic-what-look-and-when-intervene)
Dementia and Diversity in Primary Care: A Primer - Guidelines, Ethnic Differences, and Assessment (http://online.stanford.edu/course/dementia-and-diversity-primary-care-primer-guidelines-ethnic-differences-and-assessment)
-
Περισσότερα από 3500 μαθήματα ελληνικών ΑΕΙ είναι διαθέσιμα δωρεάν στη βραβευμένη πύλη http://opencourses.gr/ (http://opencourses.gr/) . Αναζητήστε τα ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα που σας ενδιαφέρουν !
-
Understanding Anxiety, Depression and CBT (https://www.futurelearn.com/courses/anxiety-depression-and-cbt/1) Πολύ καλή εισαγωγή στη συμπεριφορική γνωσιακή θεραπεία.
Introduction to Breast Cancer (https://www.coursera.org/learn/breast-cancer-causes-prevention) Ανλελπιστα καλό και περιεκτικό, παρά τις 7 εβδιμάδες του.
-
Καθημερινή, 04/12/2016
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
Μια νέα τάση αναπτύσσεται στη μεγάλη αγορά διαδικτυακών μαθημάτων διεθνώς. Εκτός από τις εδραιωμένες πλατφόρμες διαδικτυακών μαθημάτων, όπως είναι η Coursera (https://www.coursera.org/) με 22 εκατ. εγγραφές και το edX με 10 εκατομμύρια, παρουσιάζονται νέες ιστοσελίδες - πλατφόρμες, οι οποίες λειτουργούν ως «μεσάζοντες», προσφέροντας «μπουκέτα» διαδικτυακών μαθημάτων από διάφορες πλατφόρμες. Η ζήτηση άλλωστε είναι ιδιαίτερα μεγάλη, καταδεικνύοντας τη δυναμική των Μαζικών Ελεύθερων Διαδικτυακών Μαθημάτων, (Massive Open Online Course-MOOC), διεθνώς αλλά και στην Ελλάδα. Οπως αναφέρει στην «Κ» ο Στέφανος Τραχανάς, εμπνευστής και «ψυχή» του Κέντρου Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης, περίπου το 60% των Ελλήνων σπουδαστών του Mathesis έχει παρακολουθήσει διαδικτυακά μαθήματα από ξένες πλατφόρμες. «Οι Ελληνες δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον γι’ αυτή τη νέα τάση στην εκπαίδευση» παρατηρεί ο κ. Τραχανάς.
Ιδιαίτερη περίπτωση είναι ο 40χρονος Δημήτρης Αλεξόπουλος, με πρώτες σπουδές στο μάρκετινγκ και στην επικοινωνία, ο οποίος έχει παρακολουθήσει πάνω από 300 διαδικτυακά μαθήματα. «Είναι το χόμπι μου, μ’ αρέσει να μαθαίνω, τα διαδικτυακά μαθήματα προσφέρουν τη δυνατότητα να διευρύνει κάποιος τις γνώσεις του» λέει στην «Κ». «Το 2013 επέλεξα τα πρώτα διαδικτυακά μαθήματα στην πλατφόρμα edX (https://www.edx.org/) - είναι ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός που έχουν ιδρύσει το Χάρβαρντ και το ΜΙΤ για τη δημιουργία και τη διαχείριση MOOC – και την πλατφόρμα Canvas. Παρακολουθώ την πορεία των MOOC από το ξεκίνημά τους και θεωρώ ότι αποτελούν το μέλλον της εκπαίδευσης» προσθέτει. Εκτοτε έχει εμπλουτίσει τη συλλογή του. Σύμφωνα με τον ίδιο έχει παρακολουθήσει, πιστοποιημένα, ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα από 52 ΑΕΙ 15 κρατών (ΗΠΑ, Αυστραλίας, Βρετανίας, Νέας Ζηλανδίας, Κίνας, Γαλλίας, Ισπανίας, Ιταλίας, Περού, Ολλανδίας, Νοτίου Κορέας, Ιαπωνίας, Μεξικό, Ελβετίας, Σιγκαπούρης) και 11 οργανισμούς. Μεταξύ άλλων, ο κ. Αλεξόπουλος έχει παρακολουθήσει μαθήματα για τη λειτουργία των drones, τη δράση του ιού Ebola, το δίκτυο αστυνόμευσης με συμμετοχή πολιτών, την αντιμετώπιση ανθρωπιστικών αναγκών, την ανίχνευση ναρκών. Παράλληλα, το ενδιαφέρον του για την ιστορία και τους πολιτισμούς, τον οδήγησε σε μαθήματα για τον κινεζικό πολιτισμό και τον πολιτισμό της Παλαιστίνης από πανεπιστήμιο στην Παλαιστίνη.
Ο καθένας μπορεί να παρακολουθήσει διαδικτυακά οποιοδήποτε μάθημα ενός ΑΕΙ ή οργανισμού. Επιτρέπουν στον εκπαιδευόμενο να προσαρμόσει τη μάθηση στο χρονοδιάγραμμά του, καθώς και να διακόψει χωρίς καμία επίπτωση. Η διδασκαλία γίνεται με ηλεκτρονικά συγγράμματα και βιντεο-διαλέξεις και οι σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα συζητήσεων μεταξύ τους και με τον διδάσκοντα σε διαδικτυακά forum. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, τα ιδρύματα παρέχουν πιστοποιητικά παρακολούθησης. Τα μαθήματα είναι δωρεάν, ωστόσο το κόστος πιστοποίησης μέσω εξετάσεων κυμαίνεται από 50 δολάρια έως 500 δολάρια. Οι εξετάσεις γίνονται διαδικτυακά, ενώ πολλές πλατφόρμες χρησιμοποιούν skype ώστε να ελέγχουν την ταυτότητα του εξεταζομένου.
Ως επακόλουθο της δυναμικής των MOOC άρχισαν να δημιουργούνται πλατφόρμες, μέσω των οποίων ο καθένας μπορεί να αναζητήσει τα μαθήματα που τον ενδιαφέρουν. Ενδεικτικά στη Βρετανία υπάρχουν πλατφόρμες που παραπέμπουν σε περίπου 40.000 μαθήματα από περισσότερους από 500 οργανισμούς. Πολλά εξ αυτών έχουν δημιουργηθεί από πανεπιστημιακούς που μετέχουν σε πλατφόρμες, όπως οι πολύ γνωστές Coursera, edX, FutureLearn (https://www.futurelearn.com/) (με περίπου 5 εκατομμύρια εγγραφές) και Udacity (https://www.udacity.com/) (με 4 εκατ.). Σύμφωνα με τον κ. Τραχανά η τάση είναι οι εκπαιδευτικές πλατφόρμες να προσφέρουν εκτός από μαθήματα γενικής παιδείας, μαθήματα επαγγελματικής κατάρτισης και μαθήματα προετοιμασίας για τις εξετάσεις των ΑΕΙ. «Είναι το μέλλον για να επιβιώσουν» εκτιμά ο κ. Τραχανάς. Οπως παρατηρεί ο ίδιος, «τα MOOC θα έχουν ισχυρή επίδραση όχι μόνο στη λειτουργία των πανεπιστημίων, αλλά και στη διά βίου εκπαίδευση των πολιτών τα επόμενα χρόνια».
http://www.kathimerini.gr/886418/article/epikairothta/ellada/katartish-die8nws-me-ena-klik (http://www.kathimerini.gr/886418/article/epikairothta/ellada/katartish-die8nws-me-ena-klik)
-
Προσωπικά θεωρώ ότι και τα συμβατικά Πανεπιστήμια έχουν και αυτά την θέση τους.
05-10-2017
http://www.protagon.gr/themata/to-mellon-twn-panepistimiwn-vrisketai-sto-cloud-44341487034 (http://www.protagon.gr/themata/to-mellon-twn-panepistimiwn-vrisketai-sto-cloud-44341487034)
-
www.futurelearn.com
-
www.udemy.com (http://www.udemy.com)
-
Medical Courses Online:
www.lecturio.com (http://www.lecturio.com)
-
Cardiff University, School om Medicine, Distance/e-Learning.
https://www.cardiff.ac.uk/medicine/courses/postgraduate-taught/e-learning (https://www.cardiff.ac.uk/medicine/courses/postgraduate-taught/e-learning)
-
https://gr.linkedin.com/learning/learning-skype-2?trk=public_profile_recommended_course_learning_card_title (https://gr.linkedin.com/learning/learning-skype-2?trk=public_profile_recommended_course_learning_card_title)
-
COVID-19 Contact Tracing
offered by JOHNS HOPKINS University.
https://www.coursera.org/learn/covid-19-contact-tracing?fbclid=IwAR3m576gAtofWAv73aISORqtAVUu-O4QjaK8hykCnZybSyPVGxOh4M3k9vI (https://www.coursera.org/learn/covid-19-contact-tracing?fbclid=IwAR3m576gAtofWAv73aISORqtAVUu-O4QjaK8hykCnZybSyPVGxOh4M3k9vI)
-
Αξιόλογα online Ιατρικά courses αλλά στα Σουηδικά δυστυχώς:
www.medster.se (http://www.medster.se)
-
Master of Science / Postgraduate Diploma in Diabetes Care
The Postgraduate Diploma and MSc in Diabetes Care, accredited by the University of Warwick, is now the largest online diabetes course in the United Kingdom welcoming 200 - 300 clinicians annually. The course combines practical and case-based learning, delivered by a network of local and global diabetes experts, this online Postgraduate Diploma/Master of Science in Diabetes Care from the University of Warwick gives participants a deep understanding of all aspects of diabetes management, enabling graduates to excel in their healthcare career.
Designed specifically to cater to busy healthcare professionals, the programme is based on international best practice in diabetes education and follows the patient journey from diagnosis to old age. The programme owes its success to the high calibre online learning experience and the resultant word of mouth from students and alumni.
Duration
Postgraduate Certificate: 6 months
Postgraduate Diploma: 12 months
Master of Science: 24 months
https://www.iheed.org/find-your-programme/warwick-masters-diabetes?utm_source=googleads&utm_medium=cpc&utm_campaign=UK_P/Max_Generic_Diabetes&utm_adgroup=&utm_term=&utm_matchtype=&utm_device=c&utm_networkx&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5ImwBhBtEiwAFHDZx1yFV7M3j-lWo4qW8IjDusMJVI9sOacuT9b3-vTo0LgXoSiBhLWHxRoCi9QQAvD_BwE (https://www.iheed.org/find-your-programme/warwick-masters-diabetes?utm_source=googleads&utm_medium=cpc&utm_campaign=UK_P/Max_Generic_Diabetes&utm_adgroup=&utm_term=&utm_matchtype=&utm_device=c&utm_networkx&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5ImwBhBtEiwAFHDZx1yFV7M3j-lWo4qW8IjDusMJVI9sOacuT9b3-vTo0LgXoSiBhLWHxRoCi9QQAvD_BwE)