Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας

Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων => Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argirios Argiriou στις 16 Ιουλίου 2016, 00:08:54

Τίτλος: Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 16 Ιουλίου 2016, 00:08:54
.....................

Το τίμημα των 300 εκατομμυρίων για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημα και των 45 εκατομμυρίων σήμερα είναι επιτυχία;

..................................

14/07/2016

http://www.protagon.gr/epikairotita/44341187084-44341187084
Τίτλος: Απ: Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;
Αποστολή από: Αρχίατρος στις 16 Ιουλίου 2016, 02:26:06
Το ερώτημα είναι κατά πόσο τα 300 μύρια ήταν ποτέ πραγματική προσφορά ή απλά φιλολογία.
Τίτλος: Απ: Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;
Αποστολή από: GirousisN στις 16 Ιουλίου 2016, 09:29:18
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Το ερώτημα είναι κατά πόσο τα 300 μύρια ήταν ποτέ πραγματική προσφορά ή απλά φιλολογία.

Ακριβώς. Από περσινό άρθρο οι Αυστριακοί δεν ήθελαν να δώσουν δεκάρα τσακιστή και οι Ρώσοι την έκαναν για άλλη μια φορά.

http://www.naftemporiki.gr/finance/story/983233/trainose-endiaferon-apo-austria-alla-mono-dorean (http://www.naftemporiki.gr/finance/story/983233/trainose-endiaferon-apo-austria-alla-mono-dorean)
Τίτλος: Απ: Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 16 Ιουλίου 2016, 09:58:07
Παρόλα αυτά ο κ. Σταθάκης έλεγε το 2013 ότι τα 300 εκατ (αν και όποιος τα έδινε) ήταν ξεπούλημα...
Τίτλος: Απ: Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;
Αποστολή από: GirousisN στις 16 Ιουλίου 2016, 11:21:43
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Παρόλα αυτά ο κ. Σταθάκης έλεγε το 2013 ότι τα 300 εκατ (αν και όποιος τα έδινε) ήταν ξεπούλημα...

Αλίμονό μας αν πιστεύουμε ότι ακούμε από τους πολιτικούς μας. Από όποιο τμήμα του πολιτικού φάσματος και αν προέχονται τα φούμαρα πέφτουν βροχή.

Γ.Α.Π (2009) "Λεφτά υπάρχουν." :o
Σαμαράς (2012) "Εγώ τα σκίζω τα μνημόνια." :o
Τσίπρας (2014) "Επαναφορά 13ης σύνταξης και κατώτατου μισθού." :o
Σταθάκης (26.08.2015) "Πολύ σύντομα η άρση των capital controls." :o

Αν ίσχυαν όλα όσα έχουν πει και υποσχεθεί κατά καιρούς, η χώρα δεν θα ήταν ένα βήμα πριν την κατάρρευση, αλλά όντως η Δανία του νότου. (Γ.Α.Π  26.09.2009). ;D
Τίτλος: Απ: Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;
Αποστολή από: Denominator στις 16 Ιουλίου 2016, 11:31:50
Εγώ θα μιλήσω ως απλός πολίτης, σκεπτόμετος ότι από εκεί που προ δεκαετίας το δρομολόγιο Ξάνθη-Θεσσαλονίκη ήταν 3 ώρες και 15 λεπτά με το intercity έφτασε να είναι 4 ώρες και 40 λεπτά και από εκεί που υπήρχαν ημερησίως 10 δρομολόγια από και προς Θεσσαλονίκη έμειναν δύο. Αυτή την απαξίωση του σιδηροδρόμου, εν μέσω μάλιστα υπερβολικών προγραμμάτων κρατικής ενίσχυσης, που με τη σειρά τους δείχνουν μία αλυσίδα κακώς κειμένων, δεν είμαι διατεθειμένος να συνεχίσω να την πληρώνω. Τι να τον κάνω τον κοινωνικό χαρακτήρα του σιδηροδρόμου όταν δεν υπάρχει σιδηρόδρομος; Η άποψή μου είναι ότι και δωρεάν αν αναλάμβανε κάποιος να κάνει σωστό σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, ο οποίος με λογικές τιμές θα εξυπηρετεί τον κόσμο, θα έπρεπε να έχει την ευκαιρία. Όλα αυτά χωρίς καμία πολιτική χροιά - έτσι κι αλλιώς δεν πιστεύω πλέον τίποτε από κανέναν.
Τίτλος: Απ: Τ τίμημα τ 300 εκ για τ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ξεπούλημ και τ 45 εκ σήμερα είν επιτυχία;
Αποστολή από: Αρχίατρος στις 17 Ιουλίου 2016, 01:04:18
Τα ελλείματα του ΟΣΕ δεν οφείλονται φυσικά στον... κοινωνικό χαρακτήρα του Σιδηροδρόμου, αλλά σε ένα όργιο κακοδιαχείρησης, ρεμούλας και υπερβολικών προνομίων, εξωφρενικών αμοιβών και αστείων επιδομάτων που είχαν εξασφαλιστεί κατά την περίοδο των παχιών αγελάδων.
Γίνονταν έργα απλά για να εξασφαλιστούν ψηφαλάκια (ανακαίνιση γραμμής Κρυονερίου-Αγρινίου η οποία ποτέ δεν λειτούργησε αλλά φυσικά ευρίσκετο στην εκλογική περιφέρεια του τότε υπουργού, ανακαίνιση γραμμής Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα η οποία αμέσως μετά την ανακαίνιση έκλεισε κτλ), χωρίς ουδεμμία προοπτική, απλά δίνονταν χρήματα γιατί τότε "λεφτά υπήρχαν".
Να μην μιλήσουμε για σήραγγα Καλλιδρόμου που έκανε 15 χρόνια να ολοκληρωθεί, για Ηλεκτράμαξες που αγοράστηκαν σε μη ηλεκτροκινούμενο δίκτυο και άλλα.
Να το πούμε αλλιώς ;
Σιδηρόδρομο στην Ελλάδα ΟΥΔΕΜΜΙΑ κυβέρνηση δεν θέλησε να φτιάξει, όχι μόνο οι δεξιές που κατηγορούνται για σχέσεις με το αυτοκινητιστικό λόμπυ, αλλά ακόμα και αυτές του ΠΑΣΟΚ.

Ό,τι έργο έγινε, έγινε γιατί πίεζε η Ε.Ε, και αυτό φαίνεται χαρακτηριστικά στα παραδείγματα που παρέθεσα παραπάνω.
Η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν το φυσικό επακόλουθο, νομίζω δεν υπάρχει λόγος να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος μια εταιρία, προνομιακό χώρο δράσης της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, μέσω διορισμών, ρουσφετιών και πάσης μορφής εξαγοράς ψηφαλακίων.