Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας

Θέματα Εργασίας => Εργασία στον ιδιωτικό τομέα (αυτοαπασχόληση) => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argirios Argiriou στις 14 Ιανουαρίου 2010, 23:54:37

Τίτλος: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 14 Ιανουαρίου 2010, 23:54:37
 Στις αρχές κάθε χρόνου δεν ξεχνούμε να ανανεώσουμε τη σύμβαση μας με την Διεύθυνση συγκοινωνιών και μεταφορών της οικείας νομαρχίας.

 Αυτό για να έχουμε δικαίωμα να εξετάζουμε ιατρικώς, άτομα που θέλουν να βγάλουν ή να ανανεώσουν δίπλωμα οδήγησης. Η ανανέωση της σύμβασής μας  πρέπει να γίνει μέσα στις δύο πρώτες εβδομάδες κάθε χρόνου. Αν το ξεχάσουμε, μετά η επόμενη ευκαιρία είναι ύστερα από ένα χρόνο.

 Για να γίνει η σύμβαση χρειαζόμαστε να συμπληρώσουμε μια αίτηση που μας δίνει η Διεύθυνση συγκοινωνιών και ένα πιστοποιητικό του οικείου Ιατρικού Συλλόγου ότι είμαστε μέλη του.
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Stefanos Soultanis στις 5 Απριλίου 2011, 12:35:24
Ακομα περιμενουν λογω του Καλλικρατη την εγκυκλιο για τις συμβασεις , δεν ξερουν ουτε τα χαρτια που θα τα  στειλουν για υπογραφη υπομονη τον αλλο μηνα
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Gatekeeper στις 4 Ιουλίου 2011, 18:18:34
Ελαβα email όπου καλούνται οι ιατροί που έχουν σύμβαση με το Υπ. Μεταφορών  ( Αθήνα) να υπογράψουν νεες συμβάσεις μέχρι 15 Ιουλίου....

Κοιτάξτε το μην βρεθείτε προ τετελεσμένων...
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Gatekeeper στις 4 Αυγούστου 2016, 11:07:26
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=114081797


Τέρμα οι συμβεβλημένοι ιατροι ;)
Τίτλος: Ανατροπές στη διαδικασία χορήγησης άδειας οδήγησης - Τι αλλάζει.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 8 Αυγούστου 2016, 00:51:59
03/08/2016 Ημερησία.

Ανατροπές στον τρόπο χορήγησης αδειών οδήγησης, φέρνουν δύο τροπολογίες του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (που εντάχθηκαν στο σχέδιο νόμου με τίτλο Ανάθεση και εκτέλεση συμβάσεων παραχώρησης - Εναρμόνιση με την Οδηγία 2014/23/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 26ης Φεβρουαρίου 2014 σχετικά με την ανάθεση συμβάσεων παραχώρησης (ΕΕ L 94/1/28.3.2014) και άλλες διατάξεις).

Συγκεκριμένα, τροποποιείται η διαδικασία της ιατρικής εξέτασης των υποψηφίων οδηγών και οδηγών και καταργούνται οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές (Δ.Ι.Ε).

Επίσης, επανακαθορίζεται συνολικά το ασυμβίβαστο του εκπαιδευτή υποψήφιων οδηγών με την ιδιότητα του υπαλλήλου του ευρύτερου δημοσίου τομέα, ενώ δημιουργείται από το ΥΠΟΜΕΔΙ πληροφοριακό σύστημα για τη μηχανογράφηση όλων των λειτουργιών και διαδικασιών των σχολών και κέντρων παροχής εκπαιδευτικού έργου.

Κατά την σημερινή συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής η Υφυπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ Μαρίνα Χρυσοβελώνη τοποθετήθηκε σχετικά. Διευκρίνισε ότι με την τροποποίηση της διαδικασίας της ιατρικής εξέτασης, με την κατάργηση των Δευτεροβάθμιων Ιατρικών Επιτροπών λύνεται το πρόβλημα της αναμονής για εξέταση περίπου 12.000 ενδιαφερομένων υποψηφίων οδηγών. Επιπρόσθετα, απλοποιείται και επισπεύδεται πλέον η διαδικασία, καθώς δίνεται η δυνατότητα ιατρικής εξέτασης υποψηφίων οδηγών από ιατρούς κρατικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων ή κρατικών κέντρων υγείας ή ιδιωτών ιατρών, επιτυγχάνοντας έτσι και την επέκταση του ωραρίου σε ολοήμερο. Ακόμη, υποστήριξε ότι με τον επανακαθορισμό του ασυμβίβαστου για την άσκηση του επαγγέλματος εκπαιδευτών υποψηφίων οδηγών καθίσταται σαφές το νομικό πλαίσιο του ασυμβιβάστου και επιτυγχάνονται η διαφάνεια και η αξιοπιστία στα προγράμματα εκπαίδευσης και στον προγραμματισμό εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών.
Παράλληλα απλουστεύονται οι διαδικασίες και μειώνεται η γραφειοκρατία.

Τέλος, με το πληροφοριακό σύστημα επιτυγχάνεται η εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού και πόρων και βελτιστοποιείται το έργο των ελεγκτικών μηχανισμών.

Παρακάτω παρατίθενται οι τοποθετήσεις της Υφυπουργού ΥΠΟΜΕΔΙ Μαρίνας Χρυσοβελώνη στην σημερινή συζήτηση στην Βουλή για τις δύο τροπολογίες.

Τοποθετήσεις Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Μαρίνας Χρυσοβελώνη Τοποθέτηση για την τροπολογία για την τροποποίηση της διαδικασίας της ιατρικής εξέτασης των υποψηφίων οδηγών.
Με την προτεινόμενη διάταξη τροποποιείται η διαδικασία της ιατρικής εξέτασης των υποψηφίων οδηγών και οδηγών, προκειμένου να ομαλοποιηθεί η διαδικασία και να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τη διακοπή της λειτουργίας των Δευτεροβάθμιων Ιατρικών Επιτροπών (Δ.Ι.Ε).   Συγκεκριμένα : 

• δίδεται η δυνατότητα της ιατρικής εξέτασης των υποψηφίων οδηγών και οδηγών από ιατρούς κρατικών νοσηλευτικών ιδρυμάτων ή κρατικών κέντρων υγείας στο πλαίσιο της ολοήμερης λειτουργίας τους ή από ιδιώτες ιατρούς.

 • Καταργείται επομένως, η συγκρότηση Δευτεροβάθμιων Ιατρικών Επιτροπών (Δ.Ι.Ε) από τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών της χώρας

 • αντιμετωπίζουμε κατά αυτόν τον τρόπο την αναμονή για εξέταση περίπου 12.000 ενδιαφερόμενων υποψηφίων οδηγών και οδηγών.  • επιτυγχάνεται ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, λόγω και της ολοήμερης λειτουργίας (απογευματινά ραντεβού) των νοσηλευτικών ιδρυμάτων ή κρατικών κέντρων υγείας ή των ιδιωτών γιατρών στα ιατρεία τους.

 • δίνεται εξουσιοδότηση στους Υπουργούς Οικονομικών, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Υγείας με Κοινή τους Υπουργική Απόφαση για τον καθορισμό της αμοιβής των ιατρών των εμπλεκόμενων νοσηλευτικών ιδρυμάτων. Τοποθέτηση για την τροπολογία για την δημιουργία πληροφοριακού συστήματος και επανακαθορισμού ασυμβίβαστου εκπαιδευτών υποψηφίων οδηγών.  Με την προτεινόμενη ρύθμιση:
 
• δημιουργείται στο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων πληροφοριακό σύστημα για τη μηχανογράφηση όλων των λειτουργιών και διαδικασιών των σχολών και κέντρων παροχής εκπαιδευτικού έργου που αδειοδοτούνται από τις αρμόδιες υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών της Χώρας.  Επιτυγχάνεται, με τον τρόπο αυτό, 

• εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού και πόρων,

 • η απλοποίηση των διαδικασιών και μείωση της γραφειοκρατίας,

 • η βελτιστοποίηση του έργου των ελεγκτικών μηχανισμών που έχουν πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο στις λειτουργούσες σχολές για προγραμματισμό ελέγχων,

• η διαφάνεια και αξιοπιστία στα προγράμματα εκπαίδευσης και στον προγραμματισμό εξετάσεων των υποψηφίων οδηγών και οδηγών.  • Επιπροσθέτως, προβλέπεται εξουσιοδοτική διάταξη για την επιβολή κυρώσεων σε περιπτώσεις μη συμμόρφωσης.  Με την δεύτερη παράγραφο της προτεινόμενης ρύθμισης επανακαθορίζεται καθολικά το ασυμβίβαστο της άσκησης του επαγγέλματος εκπαιδευτή υποψήφιων οδηγών με την ιδιότητα του υπαλλήλου του δημοσίου, των ΝΠΔΔ και του ευρύτερου δημοσίου τομέα, καθώς και των συνταξιούχων αυτών.  Και τούτο προς άρση χρόνιων αμφισβητήσεων και παρερμηνειών, οι οποίες προκάλεσαν σύγχυση στις αρμόδιες υπηρεσίες της Διοίκησης και οδήγησαν σταδιακά στην καταστρατήγησή του. Επιπλέον, ρυθμίζονται μεταβατικά οι περιπτώσεις εκπαιδευτών υποψήφιων οδηγών υπαλλήλων του Δημοσίου, οι οποίοι εξαιτίας των προβλημάτων που προέκυψαν ως προς την εφαρμογή του ασυμβίβαστου άδεια/βεβαίωση άσκησης επαγγέλματος εκπαιδευτή.

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=114081797
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 11 Οκτωβρίου 2016, 14:48:47
03/10/2016
Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Κεντρικής Μακεδονίας.

Πρόσκληση για σύναψη σύμβασης με Ιατρούς.

http://www.isth.gr/images/uploads/files/dmetaforon03102016.pdf (http://www.isth.gr/images/uploads/files/dmetaforon03102016.pdf)
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Αδαμάντιος Σκούφαλος στις 19 Οκτωβρίου 2016, 18:24:39
Δηλαδή καταργήθηκαν οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές όπου πήγαιναν υποχρεωτικά όλοι άνω των 80 ετών;
Κι αυτό λίγο καιρό (βέβαια ο νόμος κατάργησης είναι προγενέστερος) μετά το τραγικό δυστύχημα στην Αίγινα (ταχύπλοο μεν, σχετικό δε)
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Denominator στις 19 Οκτωβρίου 2016, 23:37:54
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δηλαδή καταργήθηκαν οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές όπου πήγαιναν υποχρεωτικά όλοι άνω των 80 ετών;
Ο νόμος δε λέει πουθενά ότι καταργούνται αλλά και δεν αποδίδει και κανένα ρόλο πλέον σε αυτές. Συνεπώς, όλες οι δευτεροβάθμιες, τριετούς θητείας, θα μείνουν άνευ αντικειμένου.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Κι αυτό λίγο καιρό (βέβαια ο νόμος κατάργησης είναι προγενέστερος) μετά το τραγικό δυστύχημα στην Αίγινα (ταχύπλοο μεν, σχετικό δε)
Αν με τις δευτεροβάθμιες συνέβαιναν ανάλογα, ας φανταστούμε χωρίς δευτεροβάθμιες τι θα γίνει.
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Αδαμάντιος Σκούφαλος στις 20 Οκτωβρίου 2016, 07:30:02
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δηλαδή καταργήθηκαν οι Δευτεροβάθμιες Ιατρικές Επιτροπές όπου πήγαιναν υποχρεωτικά όλοι άνω των 80 ετών;
Ο νόμος δε λέει πουθενά ότι καταργούνται αλλά και δεν αποδίδει και κανένα ρόλο πλέον σε αυτές. Συνεπώς, όλες οι δευτεροβάθμιες, τριετούς θητείας, θα μείνουν άνευ αντικειμένου.

Πάντως έγγραφο που έστειλε η διεύθυνση συγκοινωνιών στον ιατρικό σύλλογο, με το οποίο ζητάει συμβάσεις με τις ειδικότητες που περιλαμβάνει η ΔΙΕ, αναφέρει ότι ζητάει αυτές τις συμβάσεις ενόψει κατάργησης των ΔΙΕ.
Αλήθεια, αν δε βρεθούν γιατροί να κάνουν σχετική σύμβαση τι θα γίνει;

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Κι αυτό λίγο καιρό (βέβαια ο νόμος κατάργησης είναι προγενέστερος) μετά το τραγικό δυστύχημα στην Αίγινα (ταχύπλοο μεν, σχετικό δε)
Αν με τις δευτεροβάθμιες συνέβαιναν ανάλογα, ας φανταστούμε χωρίς δευτεροβάθμιες τι θα γίνει.
Ο φερόμενος ως υπαίτιος είναι 77 ετών, άρα δεν είχε παραπεμφθεί ακόμη υποχρεωτικά σε ΔΙΕ. Αντί να κατεβάσουν το όριο ηλικίας για παραπομπή στις ΔΙΕ, τις καταργούν/αδρανοποιούν.
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Denominator στις 20 Οκτωβρίου 2016, 12:12:48
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αλήθεια, αν δε βρεθούν γιατροί να κάνουν σχετική σύμβαση τι θα γίνει;
Πάνε σε συμβεβλημένους όμορων περιφερειακών ενοτήτων...
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Ιορδάνης Καπάνταης στις 21 Οκτωβρίου 2016, 11:30:24
Επισυνάπτω τον σχετικό νόμο (διαβάστε το άρθρο 74) ;)

https://www.e-nomothesia.gr/demosia-erga/nomos-4413-2016.html
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 23 Οκτωβρίου 2016, 08:51:29
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Αλήθεια, αν δε βρεθούν γιατροί να κάνουν σχετική σύμβαση τι θα γίνει;
Πάνε σε συμβεβλημένους όμορων περιφερειακών ενοτήτων...

Το θέμα είναι πόσοι ιδιώτες ειδικοί Ιατροί θα βρεθούν, ακόμη και σε επίπεδο περιφέρειας, να βάλουν το κεφάλι τους στον τορβά  (και να γίνουν πιθανώς και κακοί με κάποιους υποψήφιους οδηγούς) για 3 € καθαρά, όταν μάλιστα κάποιες ειδικότητες δεν αναμένεται να έχουν και κανένα τεράστιο όγκο υποψήφιων οδηγών.
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Αδαμάντιος Σκούφαλος στις 23 Οκτωβρίου 2016, 10:30:00
Κάπου αναφέρθηκε ότι μπορούν να απευθυνθούν σε απογευματινά ιατρεία νοσοκομείων που θα δεχθούν να εξετάζουν υποψήφιους. Όμως απογευματινά ιατρεία στην περιφέρεια δεν υπάρχουν. Και για την όμορη περιοχή μπορεί να απαιτείται ταξίδι με πλοίο ή αεροπλάνο, διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο κλπ.
Δηλαδή, το υπουργείο αντί να έχει την υποχρέωση να συγκροτεί ΔΙΕ ρίχνει το μπαλάκι στους υποψήφιους να ψάξουν να βρουν συμβεβλημένους.
Αν κατάλαβα καλά, θα είναι πλέον στην κρίση του παθολόγου αν θα ζητήσει επιπλέον εξέταση από άλλες ειδικότητες;
Να βάλω ένα πιθανό σενάριο;
- "Πρέπει να εξεταστείτε επίσης από νευρολόγο, ορθοπεδικό κλπ"
- "Μα γιατρέ, δεν υπάρχουν στην περιοχή (ή στο νησί). Πρέπει να τρέχω στην Αθήνα (ή Θεσσαλονίκη ή άλλο μεγάλο αστικό κέντρο)"
- "Δε μπορώ να κάνω κάτι"
- "Μήπως μια βόλτα στις γέφυρες που υπάρχουν σ' αυτό το πράσινο (ή κίτρινο) χαρτάκι, σαν κάνει να αλλάξετε γνώμη;
- "Χμμμ. Πράγματι η θέα απ' αυτές τις γέφυρες σε κάνει να βλέπεις τα πράγματα διαφορετικά. Ικανός"

Σύντομα η αγορά θα μάθει ποιος γιατρός βγάζει "Ικανούς"  και θα ρυθμιστεί.
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: samsok στις 11 Νοεμβρίου 2016, 11:08:39
Να ρωτησω κατι ,αλλαξαν βλεπω και το εντυπο που δινουμε για την γενικη εξεταση (περιλαμβανεται πλεον και το ερωτηματολογιο για απνοια) αλλα τυπωνεται σε 2 διαφορετικες σελιδες   αντι για μια με την υπογραφη να μπαινει στην δευτερη,ξερετε αν μπορουμε να το τυπωσουμε σε μια μοναδικη σελιδα  ή πρεπει  να το χρησιμοποιησουμε ως εχει?
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: GAD2 στις 15 Νοεμβρίου 2016, 12:01:29
Επικρατεί μια παράνοια...το χαρτί εξε΄τασης είναι δίφυλλο και δεν γραφει πουθενα στοιχεια ταυτότητας....διάρκεια ανανέωσης άγνωστη
έρχονται οι ανω των 80 με χαρτιά αμφίβολα και δεν είναι σαφές πόσοι γιατροί πρεπει να τους δουν, με τι παραπεμπτικά, αν είναι συμβεβλημένοι ή όχι
και το γραφείο της νομαρχίας δεν απαντά στις ερωτήσεις...
πρεπει να μελετήσουμε καλά τη νομολογία
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Gatekeeper στις 17 Ιανουαρίου 2017, 18:48:38
http://www.patt.gov.gr/site/index.php?option=com_content&view=article&id=3020&Itemid=232

Στην Περιφέρεια Αττικής όλες οι λίστες των συμβεβλημένων ιατρών έχουν επικαιροποιηθεί τον 12/16 ή 1/17.
Με μόνη εξαίρεση τον Βόρειο τομέα Αττικής που έχει κολλήσει στο σωτήριο έτος 2014.
Θέλω να πιστεύω πως αυτό οφείλεται αποκλειστικά σε διοικητική ανεπάρκεια των αρμοδίων υπηρεσιών...   :P
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Αδαμάντιος Σκούφαλος στις 4 Απριλίου 2017, 16:51:31
Λύση για τα διπλώματα των υπέργηρων οδηγών

Λύση στο έντονο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί άνω των 80 ετών των νησιών του Βορείου Αιγαίου, σχετικά με την ανανέωση της άδειας οδήγησής τους, αναμένεται να δοθεί μετά από τις συντονισμένες ενέργειες της Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου  Χριστιάνας Καλογήρου και του Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών και Επικοινωνιών Γιάννη Ξενάκη προς τα συναρμόδια υπουργεία Μεταφορών και Υγείας.

Συγκεκριμένα, θα προβούν σε τροποποίηση της Κ.Υ.Α. ώστε η ιατρική εξέταση των οδηγών, εφόσον δεν υπάρχουν διαθέσιμοι ή συμβεβλημένοι ιατροί των αντίστοιχων ιδιοτήτων στα νησιά, να μπορεί να πραγματοποιηθεί υποχρεωτικά από τα κρατικά νοσηλευτικά ιδρύματα στο πλαίσιο της τακτικής λειτουργίας των εξωτερικών ιατρείων. (υποθέτω μόνο όταν δεν υπάρχουν απογευματινά ιατρεία, όπως συμβαίνει στη Χίο)

Σε νησιά όπως η Λήμνος και η Ικαρία δεν δραστηριοποιούνται γιατροί όλων των απαιτούμενων ειδικοτήτων, ενώ στη Λέσβο και στη Σάμο υπάρχει απροθυμία ιδιωτών γιατρών να συνάψουν συμβάσεις, με αιτιολογία τη χαμηλή αμοιβή. Συνέπεια αυτού είναι να μην μπορεί να πραγματοποιηθεί η ιατρική εξέταση των ενδιαφερομένων, γεγονός που συνεπάγεται ιδιαίτερα μεγάλη ταλαιπωρία για πολλούς πολίτες, αφού απαιτείται είτε η μετακίνησή τους σε άλλα νησιά της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου είτε στις πλησιέστερες Περιφερειακές Ενότητες της υπόλοιπης Ελλάδας.

http://www.politischios.gr/hios-poli/lysi-gia-ta-diplomata-ton-ypergiron-odigon
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Gatekeeper στις 28 Δεκεμβρίου 2017, 23:50:19
Πλέον με τον θεσμό του οικογενειακου ιατρου νομίζω πως πρέπει να καταργηθει ο θεσμός του συμβεβλημένου με την διευθυνση Μεταφορών ιατρού .
Τα πιστοποιητικά αυτα οφείλουν να εκδίδονται αποκλειστικά απο τον οικογενειακο ιατρό του εξεταζόμενου και να παραπέμπει αυτός  εφόσον απαιτείται στους ιατρούς λοιπών ειδικοτήτων ...
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 29 Δεκεμβρίου 2017, 03:42:47
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Πλέον με τον θεσμό του οικογενειακου ιατρου νομίζω πως πρέπει να καταργηθει ο θεσμός του συμβεβλημένου με την διευθυνση Μεταφορών ιατρού .
Τα πιστοποιητικά αυτα οφείλουν να εκδίδονται αποκλειστικά απο τον οικογενειακο ιατρό του εξεταζόμενου και να παραπέμπει αυτός  εφόσον απαιτείται στους ιατρούς λοιπών ειδικοτήτων ...

Έτσι ακριβώς.
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Gatekeeper στις 29 Δεκεμβρίου 2017, 10:28:10
Στις διευθύνσεις αυτές υπάρχουν τεράστιες μαφιες που βγάζουν τρελα λεφτα . Ο μόνος τρόπος να τις τσακισεις ειναι να τους πάρεις το δικαίωμα συμβάσεων .
Με τον οικογενειακο ιατρό αυτο μπορει να γίνει και επιπλέον όλοι οι υπόλοιποι εξειδικευμένοι ιατροι της χώρας θα θεωρούνται αυτοδίκαια "συμβεβλημενοι" ώστε να μπορούν να εκδίδουν πιστοποιητικα για δίπλωμα οδήγησης .
Μόνο τότε θα εξορθολογιστει το σύστημα .
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Denominator στις 29 Δεκεμβρίου 2017, 12:03:46
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Στις διευθύνσεις αυτές υπάρχουν τεράστιες μαφιες που βγάζουν τρελα λεφτα . Ο μόνος τρόπος να τις τσακισεις ειναι να τους πάρεις το δικαίωμα συμβάσεων .
Με τον οικογενειακο ιατρό αυτο μπορει να γίνει και επιπλέον όλοι οι υπόλοιποι εξειδικευμένοι ιατροι της χώρας θα θεωρούνται αυτοδίκαια "συμβεβλημενοι" ώστε να μπορούν να εκδίδουν πιστοποιητικα για δίπλωμα οδήγησης .
Μόνο τότε θα εξορθολογιστει το σύστημα .

Οι μαφίες των διπλωμάτων είναι μία πολύ πονεμένη ιστορία.
Και να φανταστεί κανείς ότι η κατευθυνόμενη ροή προς συγκεκριμένα ιατρεία δεν είναι και το χειρότερο από όσα συμβαίνουν.
Το κυριώτερο πρόβλημα είναι η χορήγηση πιστοποιητικών χωρίς καν να εξεταστεί ο υποψήφιος ή ο οδηγός.
Βέβαια από τη στιγμή που το εικοσάρικο έγινε δεκάρικο το φαινόμενο ατόνησε, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχει εξαλειφθεί.
Τίτλος: «Σαμαράκια» στον δρόμο των υποψήφιων οδηγών.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 19 Φεβρουαρίου 2019, 09:41:43
Καθημερινή, 17/02/2019.

http://www.kathimerini.gr/1010411/article/epikairothta/ellada/samarakia-ston-dromo-twn-ypoyhfiwn-odhgwn (http://www.kathimerini.gr/1010411/article/epikairothta/ellada/samarakia-ston-dromo-twn-ypoyhfiwn-odhgwn)
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Gatekeeper στις 28 Αυγούστου 2019, 11:55:37
Η ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών μειώνει την Ιατρική αμοιβή αλλά όχι τα παράβολα

Γράφει ο Ηλίας Τσέρκης, Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Ρόδου

Η ύφεση που προηγήθηκε τα προηγούμενα χρόνια άφησε το αποτύπωμά της σε όλους τους κοινωνικούς τομείς της πολιτείας. Εμείς ως κλάδος πρέπει να διασφαλίσουμε υψηλού επιπέδου Ιατρικές παροχές και υπηρεσίες σε όλο το φάσμα της Ελληνικής κοινωνίας, με όρους τέτοιους που να ασκούμε με αξιοπρέπεια τα καθήκοντα μας.

Ακριβώς αυτήν την περίοδο πρέπει να σταματήσει επιτέλους η υποβάθμιση του Έλληνα Ιατρού από πλευράς της Πολιτείας. Εδώ και χρόνια Υπουργοί νομοθετούν ελαφρά τη καρδία, θεωρώντας πως με τον τρόπο αυτό ασκούν κοινωνική πολιτική.

Διαβάζουμε δια του τύπου ότι στο νέο νομοσχέδιο για τις άδειες οδήγησης δεν θα μειωθεί το ύψος των παραβόλων από τα 15 στα 10 ευρώ για τους υποψήφιους νέους οδηγούς καθώς η σχετική πρόταση του υπουργείου δεν έγινε αποδεκτή από το υπουργείο Οικονομικών.

Η ίδια ρύθμιση όμως, προβλέπει κατάργηση της επανεξέτασης στην πορεία και μείωση του κόστους των ιατρικών εξετάσεων σε παθολόγο, οφθαλμίατρο, ΩΡΛ και ορθοπεδικό από τα 40 σε 30 ευρώ για τους ηλικιωμένους οδηγούς άνω των 74 ετών που θέλουν να ανανεώσουν το δίπλωμα οδήγησης.

Η διασύνδεση της ιατρικής αμοιβής με το κρατικό τιμολόγιο και το Υπουργείο Μεταφορών ήταν πολυετής με την έκδοση μεικτών παραβόλων που τώρα πλέον δεν υφίστανται.
Η αμοιβή για την πρωτοβάθμια ιατρική εξέταση καταβάλλεται από τους πολίτες απευθείας στους γιατρούς και όχι μέσω των Υπηρεσιών Μεταφορών & Συγκοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας, όπως γινόταν μέχρι 31 Μαΐου 2013.

Υπενθυμίζω πως η αμοιβή των ιατρών πριν το 2013 μέσω παράβολου αξίας 90 ευρώ από τα οποία τα 40 αντιστοιχούσαν στους ιατρούς (20 για τον Παθολόγο + 20 για οφθαλμίατρο) και η απόδοση τους γινόταν μετά από μήνες ή και χρόνια, ενώ τα υπόλοιπα 50 ευρώ τα εισέπραττε άμεσα το κράτος.

Από την 1/6/2013 με το Ν. 4155/2013 (μεσοπρόθεσμο μνημόνιο) οι υποψήφιοι οδηγοί πληρώνουν απευθείας την αμοιβή στον ιδιώτη ιατρό όπου στο άρθρο 52, παράγρ. 3 ορίζεται ως αμοιβή η ίδια με αυτή των συμβεβλημένων ιατρών του ΕΟΠΥΥ.

Με αυτό τον τρόπο καταστρατηγήθηκε η αμοιβή της ιατρικής επίσκεψης που οριζόταν στα 20 € σε εφαρμογή του Π.Δ.127/2005 (κατώτατο όριο αμοιβής των συμβεβλημένων με το Δημόσιο ιατρών για επίσκεψη στο ιατρείο).

Όπως αντιλαμβάνεστε με τα ανωτέρω υποβαθμίζεται η ιατρική αξιοπρέπεια η οποία ομολογουμένως δεν περιορίζεται απλά σε μια υπογραφή, αλλά περιλαμβάνει μια πλήρη κλινική εξέταση και προπάντων την ανάληψη μεγάλης ευθύνης από όλους τους ιατρούς, που πιστοποιούν την ικανότητα των οδηγών για τα επόμενα έτη, που φτάνουν έως και τα 15 χρόνια !

Το κόστος για μία άδεια
Για να λάβει άδεια οδήγησης ένας συμπολίτης μας, πληρώνει διάφορα παράβολα αξίας από 98 έως 118 €.

Συγκεκριμένα:

Ανανέωση άδειας οδήγησης 50 € (κωδικός e-παραβόλου «23»)

Εκτύπωση εντύπου άδειας οδήγησης 30 € (κωδικός e-παραβόλου «28»)

Χαρτοσήμου ανανέωσης άδειας οδήγησης 18 € (κωδικός e-παραβόλου «65»)

Έφτασε η ώρα επαναπροσδιορισμού της αμοιβής των ιατρών, αρχής γενομένης από κάτι που δε θεωρείται ζήτημα ζωής ή θανάτου, αλλά είδος πολυτελείας κατά κάποιο τρόπο.

• Η αμοιβή του ιατρού δεν μπορεί να ορίζεται με ένα συγκεκριμένο ποσό, διότι η κατάσταση κάθε υποψήφιου οδηγού και η εφαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας δεν είναι τυπική διαδικασία και σε ορισμένες περιπτώσεις χρονοβόρα, πολύπλοκη και απαιτεί σειρά ιατρικών πράξεων προκειμένου να εκδώσουμε την ιατρική μας γνωμάτευση.

• Η κλινική εξέταση και η λήψη ιατρικού ιστορικού είναι μια διαδικασία που προκύπτουν διαφόρων ειδών ευθύνες (αστικές, ποινικές, κα).

• Σε περίοδο ελεύθερης οικονομίας το Υπουργείο Μεταφορών συντηρεί την υποχρεωτική αμοιβή των δέκα (10) € στον ιδιώτη ιατρό στη λογική της δημοσιονομικής προσαρμογής. Προτείνω η περιστολή δαπανών να ξεκινήσει από την μείωση της αξίας των παραβόλων.

• Πρέπει να καταλάβουν οι πολιτικοί μας ηγέτες, πως η σύμβαση με το Υπουργείο Μεταφορών δεν είναι σύμβαση με τον ΕΟΠΥΥ να στοχεύει ο κάθε ιατρός σε μηνιαίες απολαβές επιπέδου 10ευρω αλλά η υπογραφή μας έχει πολυετή ισχύ.
Σύντομα πάντως, θα λάβουμε γενναίες αποφάσεις όλοι οι Ιατροί της χώρας. Εν αναμονή των εξελίξεων.

https://www.healthreport.gr/%ce%b7-%ce%b7%ce%b3%ce%b5%cf%83%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%85%cf%80%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%bc%ce%b5%cf%84%ce%b1%cf%86%ce%bf%cf%81%cf%8e%ce%bd-%ce%bc%ce%b5%ce%b9/
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: pzogr στις 30 Αυγούστου 2019, 01:34:53
Τα πράγματα είναι απλά... Αν δώσουν αμοιβή 1 ευρώ μεικτά και βρουν γιατρούς να δώσουν γνωματεύσεις τότε αυτομάτως η αποζημίωση για τη γνωμάτευση θα είναι 1 ευρώ όσο και να χτυπιόμαστε.

Συναφής διήγηση: Σήμερα ήρθε στο ιατρείο 67+ χρονος για ανανέωση επαγγελματικού διπλώματος (από το υπουργείο είπαν ότι δίνουν ανανέωση και μετά τα 67). Δεν είχε βιβλιάριο υγείας ή ορατό ιστορικό στην ΗΔΙΚΑ και του είπα ότι πρέπει βάσει του νόμου να κάνει κάποιες εξετάσεις. Μου είπε ότι δεν μπορεί να περιμένει να γίνουν οι εξετάσεις κι έφυγε... Μισή ώρα αργότερα ήρθε ξανά (δεν βρήκε άλλο γιατρό; Έφαγε πόρτα; Δεν ξέρω) και είπε να κάνουμε τις εξετάσεις. Τότε από προσωπική μου περιέργεια τον παρέπεμψα σε σχολή οδηγών που είναι σχεδόν απέναντι από το ιατρείο μου, λέγοντας ότι "ίσως μπορούν να σας βοηθήσουν". Βγαίνοντας από το γραφείο μου είπε ότι αν δεν βρει κάποια άκρη θα έρθει να κάνουμε τις εξετάσεις και να προχωρήσουμε. Δεν τον ξαναείδα... Οι ανυπόστατες φήμες λένε ότι με ένα 50αράκι (+τα νόμιμα έξοδα παραβόλων κτλ) στα κάνουν όλα και συμφέρουν. Θα πρέπει να υποθέσω ότι για τους οδηγούς που χρήζουν και ΩΡΛ και ΝΛ εξέτασης μάλλον το ποσό θα γίνεται 70, σ'αυτό το υποθετικό σενάριο.
Τίτλος: Απ: Ανανέωση σύμβασης με την Διεύθυνση Συγκοινωνιών και Μεταφορών αρχές κάθε χρόνου.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 9 Σεπτεμβρίου 2019, 23:36:20
Ενδιαφέρουσα συζήτηση στην ομάδα "ΓΕΝΙΚΟΙ / ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ - Ελεύθερο Βήμα" στο facebook στις 08/09/2019:

- Καλημέρα,

Μπορούμε ως Ιατροί Κέντρων Υγείας να χορηγήσουμε πιστοποιητικό ικανότητας άδειας οδήγησης ε.ι.χ;

( Δε γνωρίζω εάν έχει απαντηθεί ήδη το θέμα)

Ευχαριστώ!

- Οχι,δεν μπορειτε οι ιατροι των κεντρων υγειας. Μονο οι συμβεμβλημενοι με το υπουργειο μεταφορων,ιδιωτες ιατροι.

- ολοι οι ιδιωτες συμβεμβλημενοι ,μη συμβεμβλημενοι με τον εοπυυ. Η επισκεψη δεν ειναι ,ομως,του Εοπυυ. Κοβεις και δινεις κανονικα υην αποδειξη των 10 ευρω

- Το έντυπο αναφέρει και τις επιλογές "γιατρός του ΚΥ" κλπ αλλά μη σας μπερδεύει. Έχει προσαρμοστεί το έντυπο για την περίπτωση που αναφέρει ο νόμος ότι χορηγούνται από ΚΥ κλπ ΜΟΝΟ όταν ΔΕΝ υπάρχουν συμβεβλημένοι ιδιώτες στο ίδιο ή σε όμορους νομούς.

- υπαρχουν συγκεκριμενοι γιατροι που εχουν συμβασεις.
Πρέπει να πας μόνο σε αυτόν τον παθολόγο, οφθαλμίατρο κ.λ.π.
Δεν μπορεί να σε εξετάσει οποιοσδήποτε γιατρός ΕΟΠΥ , ΕΣΥ,ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Κ.Λ.Π.
Ψάχνεις κάποιον συγκεκριμένο γιατρό.
Αυτό μου φαίνεται παράλογο!

- Δεν ξέρω αν σου έχουν απαντήσει. Μπορεί και κάθε γιατρός του ΕΣΥ αρκεί να συμβληθεί με το υπουργείο μεταφορών. Τότε αναρτάται και τ όνομά του στη λίστα. Φυσικά δεν θα πληρώνεται. Κάθε χρόνο υποβάλλονται οι αιτήσεις στη Νομαρχία (μέσω του τμήματος Συγκοινωνιών =εκεί όπου εξετάζονται οι υποψήφιοι οδηγοί).Τους δέχονται όλους.

- Από το ΦΕΚ.
«1.4. ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΙΑΤΡΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ Ιατρός, που λειτουργεί νόμιμα ιατρείο ως φυσικό πρόσωπο, για να έχει δικαίωμα να διενεργεί ιατρική εξέταση υποψηφίων οδηγών και οδηγών, θα πρέπει να συμβληθεί με την Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών του τόπου λειτουργίας του ιατρείου. Τόσο για την αρχική σύμβαση όσο και για την ανανέωση, υποβάλλει στην Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών τη βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας του ιατρείου του από τον οικείο ιατρικό σύλλογο.
Σε περίπτωση που σε Περιφερειακή Ενότητα δεν υφίστανται συμβεβλημένοι ιατροί με τις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών, η ιατρική εξέταση των υποψηφίων οδηγών και οδηγών, διενεργείται από συμβεβλημένους ιατρούς όμορων/γειτονικών Περιφερειακών Ενοτήτων.».