Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας

Γενικά => Γενική συζήτηση => Μήνυμα ξεκίνησε από: timex στις 11 Ιανουαρίου 2014, 08:11:04

Τίτλος: Ερευνητικά ερωτηματολόγια μέσω του internet;
Αποστολή από: timex στις 11 Ιανουαρίου 2014, 08:11:04
Τελευταία παρατηρώ ότι παίζουν πολύ τα ερωτηματολόγια για διδακτορικά και μεταπτυχιακά στο ίντερνετ.
Κάποιες φορές λαμβάνω κάποια κάποια μεσω μεηλ από γνωστή εταιρεία της ειδικοτητας μας.
Τίτλος: Ερευνητικά ερωτηματολόγια μέσω του internet;
Αποστολή από: Denominator στις 11 Ιανουαρίου 2014, 09:29:35
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Τελευταία παρατηρώ ότι παίζουν πολύ τα ερωτηματολόγια για διδακτορικά και μεταπτυχιακά στο ίντερνετ.
Κάποιες φορές λαμβάνω κάποια κάποια μεσω μεηλ από γνωστή εταιρεία της ειδικοτητας μας.
Νομίζω ότι αυτό, αν και πλεονεκτεί από άποψη ευκολίας συλλογής στοιχείων, έχει μειονεκτήματα, αφού σαφώς και δεν πρόκειται για ενεργητικά τυχαία διαδικασία.
Πώς άραγε μπορεί κανείς να ελέγξει την ταυτότητα του δείγματος με αυτόν τον τρόπο;
Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ με τη διαδικασία της διαδικτυακής αξιολόγησης του ιατρείου που εφαρμόζω εδώ και ένα περίπου χρόνο.

Disclaimer: Τα πιο πάνω ερωτήματα δεν έχουν καμία σχέση με το αρχικό post και κατά την κρίση των (υπόλοιπων) διαχειριστών μπορούν να τεθούν υπό άλλο τίτλο.
Τίτλος: Απ: Ερευνητικά ερωτηματολόγια μέσω του internet;
Αποστολή από: medicus στις 11 Ιανουαρίου 2014, 11:00:15
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
...
Τελευταία παρατηρώ ότι παίζουν πολύ τα ερωτηματολόγια για διδακτορικά και μεταπτυχιακά στο ίντερνετ.
...

Καλημέρα.

Η ετυμολογία της λέξης διδάκτωρ προέρχεται από το ρήμα «διδάσκω». Για να διδάξει όμως κάποιος πρέπει πρώτα να μάθει.  :o

Θεωρώ επιστημονική και ηθική επιπολαιότητα όλα αυτά τα διδακτορικά, που έχουν κατακλύσει όλους τους επιστημονικούς χώρους.  ???

Η επιστημονική επιπολαιότητα φαίνεται από την μεθοδολογία τους. Ανώνυμα διαδικτυακά ερωτηματολόγια μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πολλούς και ποικίλους λόγους. Στατιστικά όμως είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να τεκμηριώσουν επιστημονική θέση διδακτορικής εργασίας. Επί του "ΑΔΥΝΑΤΟΝ", δεν θα μπω στην διαδικασία να το τεκμηριώσω με βιβλιογραφικές αναφορές, διότι και μόνο που κάποιος κάνει την ερώτηση "γιατί είναι αδύνατον;" σημαίνει ότι ουδέν κατέχει επί των βασικών αρχών της στατιστικής. Άρα, περισσότερο χρειάζεται να εκπαιδευτεί σε ύλη Γυμνασίου (Στατιστική Γ' Γυμνασίου: Βασικές έννοιες της Στατιστικής: Πληθυσμός - Δείγμα - Απογραφή και Δειγματοληψία) παρά να πασχίζει να "διδάξει".  :'(

Σχετικά με την ηθική επιπολαιότητα, φαίνεται από τον μικρό μέσο όρο ηλικίας των διδακτόρων, την τελευταία εικοσαετία. Θεωρώ ότι η "διδασκαλία" πρέπει να συνοδεύεται από γνώση, πείρα και σωφροσύνη. Ένας νέος μπορώ να δεχτώ ότι κατέχει ΟΛΗ την γνώση. Η πείρα, όμως, και η σωφροσύνη είναι αποτέλεσμα μίας αδιάλειπτης διαδικασίας που απαιτεί χρόνο.  :-X

Βέβαια την ευθύνη δεν την φέρουν μόνο οι υποψήφιοι διδάκτορες. Το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το έχουν οι "έμποροι" των διδακτορικών. Και το τονίζω το "έμποροι", διότι στο βωμό του εύκολου κέρδους βαπτίζονται στατιστικά σφάλματα σε "ανούσιες λεπτομέρειες", επαγγελματίες αριβιστές σε "Ακαδημαϊκούς Πάπες"(με το αλάθητο ως βασικό χαρακτηριστικό) και επιστημονικώς ατεκμηρίωτα άρθρα-σκουπίδια σε "Διεθνή Βιβλιογραφία". Και όλα αυτά για το καλό της τσέπης επιστήμης.  ;)

Εν τέλει, όλα είναι θέμα παιδείας..............................   :)  

(https://science.nichd.nih.gov/confluence/download/attachments/78775315/phd031813s.png?version=1&modificationDate=1365016945000&api=v2)