Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας

Θέματα Εργασίας => Εργασία στον ιδιωτικό τομέα (αυτοαπασχόληση) => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argirios Argiriou στις 31 Οκτωβρίου 2014, 14:34:41

Τίτλος: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 31 Οκτωβρίου 2014, 14:34:41
Πολλούς Ιατρούς ίσως να τους βολεύει. Υπάρχουν διάφορες εταιρείες:

https://www.google.gr/?gws_rd=ssl#q=%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%B1
Τίτλος: Απ: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: spyros στις 31 Οκτωβρίου 2014, 17:45:20
Χρησιμοποιώ ήδη κάποια χρόνια και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος!
Τίτλος: Απ: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: pzogr στις 1 Νοεμβρίου 2014, 01:46:10
Οι ασθενείς καλούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο (διαφορετικό του ιατρείου) ;
Πως ρυθμίζεται ο χρόνος των ραντεβού; Πχ όταν κάποιοι ασθενείς μου έρχονται για συνταγογράφηση ξέρω περίπου πόσο χρόνο θέλει ο καθένας. Άλλος θέλει 3 λεπτά, άλλος 20. Το ξέρω και υπολογίζω ανάλογα. Επίσης άλλο είναι να έρχεται πρωτοδιαγνωσθείς διαβητικός και άλλο ένα κοινό κρυολόγημα. Οι τηλεγραμματείς πως το χειρίζονται; Τι οδηγίες μπορούν να δεχτούν γι'αυτές τις περιπτώσεις;
Τίτλος: Απ: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: spyros στις 1 Νοεμβρίου 2014, 23:49:17
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Οι ασθενείς καλούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο (διαφορετικό του ιατρείου) ;
Πως ρυθμίζεται ο χρόνος των ραντεβού; Πχ όταν κάποιοι ασθενείς μου έρχονται για συνταγογράφηση ξέρω περίπου πόσο χρόνο θέλει ο καθένας. Άλλος θέλει 3 λεπτά, άλλος 20. Το ξέρω και υπολογίζω ανάλογα. Επίσης άλλο είναι να έρχεται πρωτοδιαγνωσθείς διαβητικός και άλλο ένα κοινό κρυολόγημα. Οι τηλεγραμματείς πως το χειρίζονται; Τι οδηγίες μπορούν να δεχτούν γι'αυτές τις περιπτώσεις;

Οι ασθενείς καλούν στο τηλέφωνο του ιατρείου, το οποίο οπότε θέλω το εκτρέπω στη γραμματέα μου, τη Χρύσα (σε συγκεκριμένη και αποκλειστική γραμμή, οπότε  απαντάει σαν να βρίσκεται στο ιατρείο μου).
Οδηγίες έχω δώσει ακριβώς όπως θα έδινα και σε μια "συμβατική" γραμματέα στο ιατρείο μου. Έχω χωρίσει αδρά τις επισκέψεις σε μικρές και μεγάλες, με τις ανάλογες οδηγίες. Ρωτάει το λόγο της επίσκεψης και κρατάει τον ανάλογο χρόνο (τις περισσότερες φορές με απόλυτη επιτυχία). Τα ραντεβού που κλείνει τα βλέπω σε real time στο ημερολόγιο σε pc και κινητό (και εκείνη αυτά που κλείνω εγώ). Αν δω κατι που πιστεύω ότι θα χρειαστεί διαφορετικό χρόνο, το διορθώνω. Και αν ειναι κατι επείγον ή πρεπει να απαντήσει σε κάποια ερώτηση που δεν γνωρίζει (πράγμα σπάνιο), επικοινωνούμε γραπτά μέσω skype (νομίζω πολύ καλύτερο και πιο διακριτικό απο το να με διέκοπτε μια "συμβατική" γραμματέας χτυπώντας μου την πόρτα ή οτιδήποτε άλλο).
Προσωπική μου άποψη: τηλε-γραμματέας δαγκωτό (μιλώντας τουλάχιστον για τη δική μου)!

Τίτλος: Απ: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: pzogr στις 2 Νοεμβρίου 2014, 21:42:05
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Οι ασθενείς καλούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο (διαφορετικό του ιατρείου) ;
Πως ρυθμίζεται ο χρόνος των ραντεβού; Πχ όταν κάποιοι ασθενείς μου έρχονται για συνταγογράφηση ξέρω περίπου πόσο χρόνο θέλει ο καθένας. Άλλος θέλει 3 λεπτά, άλλος 20. Το ξέρω και υπολογίζω ανάλογα. Επίσης άλλο είναι να έρχεται πρωτοδιαγνωσθείς διαβητικός και άλλο ένα κοινό κρυολόγημα. Οι τηλεγραμματείς πως το χειρίζονται; Τι οδηγίες μπορούν να δεχτούν γι'αυτές τις περιπτώσεις;

Οι ασθενείς καλούν στο τηλέφωνο του ιατρείου, το οποίο οπότε θέλω το εκτρέπω στη γραμματέα μου, τη Χρύσα (σε συγκεκριμένη και αποκλειστική γραμμή, οπότε  απαντάει σαν να βρίσκεται στο ιατρείο μου).
Οδηγίες έχω δώσει ακριβώς όπως θα έδινα και σε μια "συμβατική" γραμματέα στο ιατρείο μου. Έχω χωρίσει αδρά τις επισκέψεις σε μικρές και μεγάλες, με τις ανάλογες οδηγίες. Ρωτάει το λόγο της επίσκεψης και κρατάει τον ανάλογο χρόνο (τις περισσότερες φορές με απόλυτη επιτυχία). Τα ραντεβού που κλείνει τα βλέπω σε real time στο ημερολόγιο σε pc και κινητό (και εκείνη αυτά που κλείνω εγώ). Αν δω κατι που πιστεύω ότι θα χρειαστεί διαφορετικό χρόνο, το διορθώνω. Και αν ειναι κατι επείγον ή πρεπει να απαντήσει σε κάποια ερώτηση που δεν γνωρίζει (πράγμα σπάνιο), επικοινωνούμε γραπτά μέσω skype (νομίζω πολύ καλύτερο και πιο διακριτικό απο το να με διέκοπτε μια "συμβατική" γραμματέας χτυπώντας μου την πόρτα ή οτιδήποτε άλλο).
Προσωπική μου άποψη: τηλε-γραμματέας δαγκωτό (μιλώντας τουλάχιστον για τη δική μου)!



Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική απάντηση.
Αν έχει και τη δυνατότητα να καταχωρεί στο e-ΔΑΠΥ (τα ραντεβού) τότε αγγίζει την τελειότητα!
Σε τι κόστος είναι αυτές οι υπηρεσίες και για πόσες ώρες την ημέρα;
Τίτλος: Απ: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: spyros στις 2 Νοεμβρίου 2014, 22:00:46
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σε τι κόστος είναι αυτές οι υπηρεσίες και για πόσες ώρες την ημέρα;

Συνήθως ειναι 12/ωρα (9:00-21:00). Το κόστος παίζει ανάλογα με την εταιρεία και το πακέτο (τον αριθμό των κλήσεων).  Μια αναζήτηση στο google νομιζω ότι θα βγάλει και τιμοκαταλόγους. Σίγουρα πάντως ειναι απείρως οικονομικότερο από μια γραμματέα στο ιατρείο.
Τίτλος: Απ: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: Ορθοπαιδικός στις 3 Νοεμβρίου 2014, 11:09:49
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σε τι κόστος είναι αυτές οι υπηρεσίες και για πόσες ώρες την ημέρα;
Συνήθως ειναι 12/ωρα (9:00-21:00). Το κόστος παίζει ανάλογα με την εταιρεία και το πακέτο (τον αριθμό των κλήσεων).  Μια αναζήτηση στο google νομιζω ότι θα βγάλει και τιμοκαταλόγους. Σίγουρα πάντως ειναι απείρως οικονομικότερο από μια γραμματέα στο ιατρείο.
   Φαντάζομαι δεν πληρώνεις και ΙΚΑ; Είναι ένα σχετικά σοβαρό έξοδο...
Τίτλος: Απ: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: spyros στις 3 Νοεμβρίου 2014, 17:20:55
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Φαντάζομαι δεν πληρώνεις και ΙΚΑ; Είναι ένα σχετικά σοβαρό έξοδο...

Ε, όχι βέβαια... Δεν είναι υπάλληλός μου. Είναι εταιρεία που μου παρέχει υπηρεσία. Μου κόβει τιμολόγιο και το περνάω στα έξοδα.
Τίτλος: Απ: Τηλεγραμματεία.
Αποστολή από: Argirios Argiriou στις 23 Σεπτεμβρίου 2020, 07:53:54
Πάντως στην περιοχή της Καβάλας ξέρω συνάδελφο που η τηλεγραμματεία της, είχε ένα τόνο στην φωνή του στυλ "μη μου δημιουργείς θέμα" και όταν της το είπα της συναδέλφου μου απάντησε ότι και άλλοι πελάτες, της είχαν κάνει το ίδιο σχόλιο. Απορώ γιατί την πλήρωνε έστω και αυτά τα λίγα.