Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
Γενικά => Γενική συζήτηση => Μήνυμα ξεκίνησε από: John1 στις 27 Ιουνίου 2021, 15:42:36
-
Απο ποτε ξεκινα η υποχρεωση για ηλεκτρονικη αποστολη τιμολογιων στην ΑΑΔΕ; Απο που κατεβαζουμε το δωρεαν προγραμμα; Ειναι απαραιτητη η μεσολαβηση ενος λογιστη;
Ευχαριστω.
-
Απο ποτε ξεκινα η υποχρεωση για ηλεκτρονικη αποστολη τιμολογιων στην ΑΑΔΕ; Απο που κατεβαζουμε το δωρεαν προγραμμα; Ειναι απαραιτητη η μεσολαβηση ενος λογιστη;
Ευχαριστω.
H υποχρέωση έχει παράταση για έως 1/7/2021. Ωστόσο, η πιθανότητα να πάρει ξανά παράταση είναι μεγάλη.
Μπορείς να ανεβάζεις μόνος σου τα τιμολόγια και από την σελίδα της εφορίας εφόσον δεν έχεις τζίρο που ξεπερνά τα 40000 ή/και δεν χρησιμοποιείς διπλογραφικά βιβλία.
Υπάρχει ένα ερωτηματικό για τον χαρακτηρισμό των παραστατικών. Μέχρι τώρα λένε ότι πρέπει να το κάνει λογιστής και θα ξεκινήσει από 1/10/21, ωστόσο δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο.
-
H υποχρέωση έχει παράταση για έως 1/7/2021. Ωστόσο, η πιθανότητα να πάρει ξανά παράταση είναι μεγάλη.
Μπορείς να ανεβάζεις μόνος σου τα τιμολόγια και από την σελίδα της εφορίας εφόσον δεν έχεις τζίρο που ξεπερνά τα 40000 ή/και δεν χρησιμοποιείς διπλογραφικά βιβλία.
Υπάρχει ένα ερωτηματικό για τον χαρακτηρισμό των παραστατικών. Μέχρι τώρα λένε ότι πρέπει να το κάνει λογιστής και θα ξεκινήσει από 1/10/21, ωστόσο δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο.
myDATA: Από τον Σεπτέμβριο+ η διαβίβαση παραστατικών (https://www.imerisia.gr/oikonomia/17146_mydata-apo-ton-septembrio-i-diabibasi-parastatikon-ti-tha-ginei-me-tameiakes)
....
Λαμβάνοντας υπόψη τις επιπτώσεις της πανδημίας στη λειτουργία των επιχειρήσεων, καθώς και τη βελτίωση των υγειονομικών συνθηκών, καθορίζεται η σταδιακή υποχρεωτική διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA και η διασύνδεση των φορολογικών μηχανισμών με την ΑΑΔΕ ως εξής:
1. Διαβίβαση παραστατικών εσόδων στην πλατφόρμα myDATA
Από 1.10.2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους, που εκδίδουν από την ημερομηνία αυτή και μετά:
Οι επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με διπλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 50.000 €.
Οι επιχειρήσεις (φυσικά και νομικά πρόσωπα) με απλογραφικά βιβλία με τζίρο άνω των 100.000 €.
Από 1.11.2021 διαβιβάζουν υποχρεωτικά τα παραστατικά εσόδων τους όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις.
Τα παραστατικά εσόδων που έχουν εκδώσει ή θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις μέχρι την ημερομηνία έναρξης υποχρεωτικής διαβίβασης, πρέπει να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του myDATA το αργότερο έως την 31.03.2022.
Σημειώνεται ότι ειδικά για το 2021 η υποχρέωση διαβίβασης αφορά μόνο τα παραστατικά εσόδων και όχι τους λογιστικούς χαρακτηρισμούς εξόδων...... (τι εννοεί λογιστικούς χαρακτηρισμούς, απλά ότι δεν καταχωρούμε τα έξοδα; )
-
Γνωριζετε εαν εχει δοθει νεα παραταση για την υποχρεωτικη διαβιβαση εσοδων στο ΑΑΔΕ (myDATA) ή ξεκιναμε απο 1/11/21; Τι επιπτωσεις θα εχει αυτος που δεν θα ειναι ετοιμος και θα ξεκινησει με καθυστερηση.
-
Πρακτικά τίποτα μέχρι την 31/12/21
Υπάρχει η υποχρέωση αλλά δεν υπάρχει πρόστιμο ή κάποια άλλη τιμωρία αν δεν το κάνεις
-
Να είσαι καλά, συνάδελφε.
-
Ξέρουμε αν με τον νέο τρόπο έχει αλλάξει κάτι ως προς τις δωρεάν αποδείξεις πχ σε συναδέλφους; Άκουσα από 2 λογιστές ότι πλέον δεν επιτρέπονται, αλλά μου φαίνεται εντελώς παράλογο. Το έχει δει κανείς επίσημα κάπου;
-
Ξέρουμε αν με τον νέο τρόπο έχει αλλάξει κάτι ως προς τις δωρεάν αποδείξεις πχ σε συναδέλφους; Άκουσα από 2 λογιστές ότι πλέον δεν επιτρέπονται, αλλά μου φαίνεται εντελώς παράλογο. Το έχει δει κανείς επίσημα κάπου;
Κόψε 5 ευρώ, και ας μην πληρωθείς. Δεν χάθηκε ο κόσμος.
-
Ξέρουμε αν με τον νέο τρόπο έχει αλλάξει κάτι ως προς τις δωρεάν αποδείξεις πχ σε συναδέλφους; Άκουσα από 2 λογιστές ότι πλέον δεν επιτρέπονται, αλλά μου φαίνεται εντελώς παράλογο. Το έχει δει κανείς επίσημα κάπου;
Κόψε 5 ευρώ, και ας μην πληρωθείς. Δεν χάθηκε ο κόσμος.
Δεν είναι εκεί το θέμα, μπορώ να κόψω και 1 ευρώ. Η απορία είναι αν όντως υπάρχει κάπου γραμμένο και με ποια λογική άλλαξε αν άλλαξε. Άσε που το να κόψεις ψευδές παραστατικό είναι επίσης μεμπτό.
(Εν τω μεταξύ, άλλοι λογιστές επιμένουν ότι δεν υπάρχει θέμα, μπορούμε να κόβουμε μηδενικές εφ' όσον είναι αιτιολογημένες και σε λογικά πλαίσια. Τι να πω...)
-
Ξέρουμε αν με τον νέο τρόπο έχει αλλάξει κάτι ως προς τις δωρεάν αποδείξεις πχ σε συναδέλφους; Άκουσα από 2 λογιστές ότι πλέον δεν επιτρέπονται, αλλά μου φαίνεται εντελώς παράλογο. Το έχει δει κανείς επίσημα κάπου;
Όχι δεν έχει αλλάξει τίποτα. Αν γίνει έλεγχος θα πρέπει να αιτιολογήσεις γιατί κόβεις μηδενικές.
-
Ξέρουμε αν με τον νέο τρόπο έχει αλλάξει κάτι ως προς τις δωρεάν αποδείξεις πχ σε συναδέλφους; Άκουσα από 2 λογιστές ότι πλέον δεν επιτρέπονται, αλλά μου φαίνεται εντελώς παράλογο. Το έχει δει κανείς επίσημα κάπου;
Όχι δεν έχει αλλάξει τίποτα. Αν γίνει έλεγχος θα πρέπει να αιτιολογήσεις γιατί κόβεις μηδενικές.
Κι εγώ μάλλον σ' αυτό καταλήγω. Ευχαριστώ!