Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων => Χαλαρή κουβέντα => Μήνυμα ξεκίνησε από: orfeo στις 7 Αυγούστου 2009, 08:43:58
-
Βαβυλωνία, Δημητρίου Βυζάντιου Πράξη Β΄Σκηνή Δ΄
ΣΚΗΝΗ Δ'
(Ο Αστυνόμος εξετάζει τον Λογιώτατον)
Αστυνόμος, Λογιώτατος, Γραμματεύς της Αστυνομίας, στρατιώται
ΑΣΤ.(Προς τους στρατιώτας) Φέρτε μου, μουρέ, εκειόνε με την σκούφια... (τον φέρνουν προς τον Λογιώτατον) Πινομή σου;
ΛΟΓ.Επώνυμον μεν φέρω Κωνωπίδης, κέκλημαι δε Κλειτομένης.
ΑΣΤ.Όρσε ονόματα...· και πού να θυμάται κανείς, καλότυχε, τέτγοια ονόματα που βγάλανε τώρα... (Προςτον Λογιώτατο) Και πούθε είσαι γιαμά;
ΛΟΓ.Κώος.
ΑΣΤ.Και πού στο διάβολο είν' αυτό το Κώος;
ΛΟΓ.Το τουρκιστί Στάνκιοϊ λεγόμενον.
ΑΣΤ.Και πες δα π' ούσ' απέ την Κω, ξαφνικό να σ' ούρθη...· και τι τέχνη κάμεις;
ΛΟΓ.Τέχνην μεν ουδαμώς· επιστήμων δε μάλα.
ΑΣΤ.Ας είν' κι επιστήμη· μπα κι είσαι γιατρός;
ΛΟΓ.Ούμενουν, αλλά ρήτωρ, Λογικός, Γραμματικός, Μαθηματικός, και τα λοιπά και τα λοιπά...
ΑΣΤ.Μαρ' μπα κι είσαι Λογιώτατος;
ΛΟΓ.Ναι μην....· και εκ των ως επί το πολύ λεγομένων ενδοξοτέρων λογίων.
ΑΣΤ.Μουρέ γεια σου Λογιώτατε!!! Και πες μου δα γιαμά, εσύ που ξέρεις τσι ελληνικούρες, πώς εγίνηκε ο λαβωμός του Κρητικού;
ΛΟΓ.Ουχ εκών μεν, είπω δε...Ετύγχαναν τήμερον πεινών την εσχάτην πείναν και δη έδοξέ μοι πορευθήναι εν τω εδωδιμολεσχοοικητηρίω και κορεσθήναι... Απελθών ουν, εύρον και συνδαιτυμόνας πλείστους αυτόθι συνευωχουμένους...· και δη τοίνυν έδοξεν αυτοίς, την εφημερίδα αναγνούσιν, ευθυμητέον είναι την της Ελλάδος παλιγγενεσΐαν... Τοιγαρούν εσθιόντων, πινόντων, αδόντων, υμνούντων και ορχουμενο-ευφραινομένων...
ΓΡΑΜ.Επύκνωσες, Λογιώτατε, την ατμοσφαίραν από γενικάς απολύτους.
ΛΟΓ.Άφνω ο Αλβανός μετά του Κρητός εμαχεσάτην.
ΓΡΑΜ.Να δα κι ένας δυϊκός αριθμός!!!
ΑΣΤ.Να, ν' άμπ' ο διάολλος μέσ' στσι ελληνικούρες σου, παλιολογιώτατε... ανάθεμα κι αν κατάλαβα τι μου λες, μα την πίστι μου... (προς τον Γραμματέα) Γράφε τα εσύ, μουρέ, καλά ετούτα ούλα που λέγει, κακόρικε, ( ; ) γιατί θα τα στείλουμε στην Ακαντέμια τση Μπάντοβας να μας τα ξηγήσουνε οι προφεσσόροι, μα τσ' άγιους Πάντες... (προς τον Λογιώτατον) Και λέγε δα, λέγε, συφορά στην καλλαμάρα σου.
ΛΟΓ.Και δη ο μεν Κρης τους οίας, κουράδια καλών, ο δ' Αλβανός τούμπαλιν το σκωρ ενενόει, αναστάς ο Αλβανός κάκτανε τον Κρήτα.
ΓΡΑΜ.Εσολοίκισες.
ΛΟΓ.(Προς τον Γραμματέα) Τι δη καινόν ή ξένον είγε σεσολοίκηκα; και γαρ και Δημοσθένης, άλλοι τε πολλοί ξυγγραφείς εστίν ότε τω σολοικισμώ χρώνται ευφραδείας χάριν.
ΑΣΤ.(Προς τον Γραμματέα) Κι άφ' τόνε το χριστιανό να πη γιαμά την εζάμινά του... Λέγε συφορέλλια σου, λέγε.
ΛΟΓ.Και δη, σου μεν εξετάζοντος μαθείν την αλήθειαν, εγώ σοι ταύτα πάντα αληθώς φράζω, ίνα ποίησης ο βούλεσαι.
ΓΡΑΜ.Εβαρβάρισες.
ΑΣΤ.Και δεν κατάλαβες αν ήτανε κάζο πενσάτο;
ΛΟΓ.Ουκ οίδα την των Ιταλών διάλεκτον... · τούτο δη μόνον γινώσκω, ότι η λέξις κουράδια παράγεται εκ του κείρω, καρώ, κέκαρκα, κέκαρμαι ο μέσος παρακείμενος· γίνεται καρμάδιον, και τροπή του α εις ε ψιλόν, γίνεται κερμάδιον προσθέσει δε του ιώτα, κειρμάδιαν, και αφαιρέσει του μ, κειράδιον, τροπή δε του ε εις ο και του ι εις υ ψιλόν, γίνεται κουράδιον, δι' ου οι Κρήτες καλούσι τα πρόβατα, ή τας αγέλας, εκ του κείρεσθαι αυτά παραγομένης της λέξεως... Και δη έγνως νυνί;
ΑΣΤ.Μουρ' εγώ δε σ' αρωτώ τη Γραμμάτικα, και με λες τσι αόριστους, τσι περσυντέλικους, και ούλα τα τέμπα...· ω συφορά μου! σ' αρωτώ να με πης, αν ήτανε κάζο πενσάτο ο λαβωμός του Κρητικού...· ορίστε τώρα· τι να βγάλω απέ τούτην την εζάμινα; μηδέ το έψιλό σου κατάλαβα, μηδέ το ύψιλό σου. (προς τον χορόν) Αυτός μάτια μου, είν' απ' εκειούς τσι λογιωτάτους που ξηγούνε τσι μηναίοι και τσι ψαρμοί του Δαβί, κι οπού ξέρουνε ποτές είναι τση άγιας Άγκατας, και τ' άι Κούκου, και δεν γλέπεις άλλο σε δ' αύτους, μόνε μια καλλαμάρα σαν πιθάρι, και μια πένα σαν ντούμπανο. Και τ' είν' αυτός; Λογιώτατος...· ω ντζόγια μου!!! γιατί ξέρει γιαμά να ξηγάη τσι συναξαριστάδες...· ναι, ναι, στη μπίστι μου δε σας μπαρτζολετάρω. (προς τον Λογιώτατον) Και πες μου δα, που να κάτσουν ούλοι οι διαόλλοι στη σκούφγια σου...· ήτανε κάζο πενσάτο; (ευθύς προς τον Γραμματέα) Ξηγά το συ, μουρέ διάολλε, ρωμαίκα ( ; ) να το καταλάβη...
ΓΡΑΜ.Εκ προμελέτης.
ΑΣΤ.Κι άμα για να ξέρη κανείς ετούτες ούλες τσι λέξες, πρέπει να έχη εκειό το μεγάλο βοκαβολλάριο τση Κρούσκας, οπού είναι σα μια κασσέλλα, και να προβατή μέσ' τσι πιάτσες τση Ελλάδας, ν' άχη κι ένα βαστάζο κοντά, για να ξηγάη ούλα ετούτα τα τέρμινα... (προς τον Λογιώτατον) Εκατάλαβες τώρα, μουρέ διαόλλου σκολλάρο, τι θα πη κάζο πενσάτο;
ΛΟΓ.Νυν έγνων εξεικασάμενος εκ της λέξεως το πράγμα...· και δη σε πληροφορώ ότι ουκ ην εκ προμελέτης το δράμα, αιφνίδιον δε μάλλον, και πείσθητι τοις εμοίς λόγοις.
ΑΣΤ.Α ρέστο και συ, μπιρμπάντε, που μας εσεκάρισες με τσι μετοχές σου, και με τα απαρέμφατά σου... (προς τους στρατιώτας) Πάρτε τόνε μουρέ, κι αυτόνε α ρέστο.
ΣΤΡ.(τον παίρνουν.)
-
Τώρα μάλιστα. Έχει κανένα νόημα να ασχολούμαστε με κάτι που ανέβηκε και άλλαξε μέσα σε 6 δευτερόλεπτα; Όχι, πραγματικά, έχει; Θεωρεί κανείς καλοπροαίρετος φορουμίστας τον εαυτό του ως θιγέντα από κάτι που δεν πρόλαβε να δει και που αν έβλεπε -και δεν ήταν ζωχάδας- μόνο γέλιο θα του έφερνε;
Και γιατί κάνουμε γαργάρα το γεγονός της παραποίησης του περιεχομένου του quote σε μια απάντηση με παράθεση; Δεν θα έπρεπε κι αυτό επίσης -αν όχι περισσότερο- να στηλιτευθεί;
Το αν κάνω τον ανήξερο, δεν τεκμηριώνεται από κανένα από τα ποστ μου. Όσοι δε γνωρίζουν τη φορουμιακή περσόνα του διακομιστή, ξέρουν ότι ουδέποτε μάσησε τα λόγια του.
Eπειδή όμως τώρα πια το θέμα έχει αρχίσει πραγματικά να κουράδει, και αφού υπάρχει η διάθεση να ασχοληθούμε με την κουραδολογία, ας κάνουμε αρχή προσπαθώντας να δώσουμε μια φιλοσοφική απάντηση στο ερώτημα: Χέζουν οι αρκούδες στο δάσος;
Disclaimer: Όσοι έχουν -και το δηλώνουν- λυπημένη ή δυσκοίλια (μιας και περί κουράδων ο λόγος) διάθεση, ας μην μπουν στον κόπο να το διαβάσουν. Το ίδιο και όσοι αισθάνονται έτοιμοι να αρπαχτούν με το παραμικρό - υπάρχει και το Greekmeds, από το οποίο άλλωστε αντλούν και τις πληροφορίες τους, τις οποίες κατόπιν μεταφέρουν κι εδώ (Τονίζω: δεν είν΄γκακό). Επίσης, φορουμιακά άστεγοι τρολεατζήδες που αναζητούν λίγη προσοχή καβγαδίζοντας με αναγνωρισμένα μέλη, ας νιώσουν ελεύθεροι να προσπεράσουν και να είναι σίγουροι ότι κανείς δεν θα νιώσει την απουσία τους. Όσοι έχουν φωτογραφικές μηχανές, ας μη χάσουν ούτε δευτερόλεπτο, μπορεί πολύ σύντομα κάτι ν΄αλλάξει στο ποστ.
Αυτά ακριβώς, τίποτε άλλο και αναχωρώ για Ίφκιθνο.
Aριστοτέλης: Είναι στη φύση της αρκούδας να χέζει στο δάσος.
Αρχιμήδης: Δωσ΄της που να σταθεί, και η αρκούδα χέζει όπου θέλεις.
Θουκυδίδης: Το χέσιμο των αρκούδων στο δάσος θα επιτείνεται ολοένα και περισσότερο, όσο υπάρχουν αρκούδες και δάση.
Eπίκουρος: Η αρκούδα θα χέσει στο δάσος ό,τι προλάβει να φάει και να πιεί κατά τη ζωή της σ΄αυτό.
'Ομηρος: Θα σας διηγηθώ για τις αρκούδες που χέζουν στο δάσος.
Διογένης: Ψάχνω να βρώ την αρκούδα που έχεσε στο δάσος.
Ζήνων ο Ελεάτης: Η κουράδα της αρκούδας δεν θα ακουμπήσει ποτέ το έδαφος.
Γαλιλαίος: Κι όμως, η αρκούδα χέζει στο δάσος.
Καρτέσιος: Ωωω, η αρκούδα χέζει στο δάσος!
Δαρβίνος 1: Οι αρκούδες που δεν έχεζαν στο δάσος, υποχρεώθηκαν σε εξαφάνιση.
Δαρβίνος 2: Δεν είναι η δυνατότερη αρκούδα αυτή που θα επιβιώσει, ούτε η πιο έξυπνη, αλλά η πιο προσρμοστική στο να χέζει στο δάσος.
Μαρξ: Αν οι αρκούδες δεν ήταν ταξικά αποκλεισμένες, θα έχεζαν και σε τουαλέτες.
Χίτλερ: Οι αρκούδες χέζουν στο δάσος επειδή ασφυκτιούν από την έλλειψη ζωτικού χώρου.
Σύντροφοι Κάμενεφ και Ζηνόβιεφ (με μία φωνή, μετά την «περιποίησή» τους στα κρατητήρια της NKVD του Στάλιν): Ναι, εμείς βάλαμε την αρκούδα να χέσει στο δάσος.
Φρόυντ 1: Αλήθεια, πώς πέρασε το πρωκτικό της στάδιο η αρκούδα;
Φρόυντ 2: Το μικρό αρκουδάκι μεταχειρίζεται τις κουράδες του σαν μέρος του σώματός του -αντιπροσωπεύουν γι' αυτό το πρώτο του δώρο: αποβάλλοντάς τες μπορεί να εκφράσει την ενεργή του συμμόρφωση προς το δάσος, ενώ συγκρατώντας τες δηλώνει την ανυπακοή του.
Αβραάμ Λίνκολν: Δεν μπορεί να υπάρξει δάσος με τις μισές αρκούδες να χέζουν και τις άλλες μισές να μη μπορούν να χέζουν σ΄αυτό.
Μάρτιν Λούθερ Κινγκ: Έχω ένα όνειρο: Ότι κάποτε θα μπορούν όλα τα ζώα του δάσους να χέζουν ελεύθερα σ΄αυτό όπως οι αρκούδες.
Τζον Λένον: Φαντάσου ότι οι αρκούδες δεν έχουν την ανάγκη να χέζουν μες στο δάσος.
Βολταίρος: Διαφωνώ ότι η αρκούδα χέζει στο δάσος, αλλά θα υπερασπιστώ με την ζωή μου το δικαίωμά της να χέζει.
Φουκώ: Οι αρκούδες χέζουν στο δάσος, επειδή η αστική κοινωνία τις έχει εγκλείσει σε αυτό.
Μπαρτ: Η αρκούδα έχει πεθάνει. Υπάρχει μόνο η κουράδα.
Μπωντριγιάρ: Η κουράδα στο δάσος δεν μας αποκαλύπτει την αρκούδα, αλλά έχει πάρει την θέση της.
Ρουσώ: Στο δάσος οι αρκούδες χέζουν καλύτερα από ό,τι εμείς στις πόλεις.
Ροβεσπιέρος: Για να διασφαλιστεί η επιβίωση του δάσους, χρειαζόμαστε μια πυραμίδα από 100,000 κουράδες αρκούδων.
Ντέιβιντ Χιούμ: Το ότι μια αρκούδα έχεσε στο δάσος, δεν αποδεικνύει τίποτε άλλο πέραν του ότι μια αρκούδα έχεσε στο δάσος.
Φρειδερίκος Νίτσε: Η αλήθεια του χεσίματος επιβάλλεται από τη θέληση της αρκούδας.
Norbert Elias: Οι αρκούδες χέζουν στο δάσος, κάτι που εμείς ούτε μπορούμε να διανοηθούμε να κάνουμε δημοσίως.
Ντεριντά 1: Δεν μπορείς να αφηγηθείς το χέσιμο μιας αρκούδας δίχως κενά, ρηγματώσεις και ασυνέχειες.
Ντεριντά 2: Οποιοδήποτε κουράδι της αρκούδας επανεγγράφεται ως ίχνος (trace) στην κινούμενη άμμο της επικοινωνίας.
Χάιντεγκερ 1: Το λάθος όλης της φιλοσοφίας πριν από εμένα ήταν ότι δεν είχε συλλάβει την αρκούδα ως ένα είναι-προς-χέσιμο.
Χάιντεγκερ 2: Η αρκούδα δίνει νόημα στο δάσος ως ενθάδε-χέζειν.
Werner Heisenberg 1: Ο παρατηρητής της αρκούδας επηρεάζει το χέσιμό της.
Werner Heisenberg 2: Δεν ξέρεις ποτέ ποιά αρκούδα θα χέσει σε ποιό σημείο του δάσους.
Κρίστεβα: Για να καταλάβουμε την κουράδα, δεν έχει νόημα αν την έχεσε η αρκούδα, αλλά τι άλλες κουράδες υπάρχουν μες στο δάσος.
Γιώργος Βέλτσος: Δεν υπάρχουν παρά μόνο μη-αρκούδα, μη-κουράδα και μη-δάσος.
Ρικέρ: Με το να χέσει, η αρκούδα δημιουργεί το δικό της δάσος.
Βιτγκενστάιν: Όταν χέζει η αρκούδα, μπορούμε μόνο να την δείξουμε (πολύ πιθανό και να την μυρίσουμε).
Χέγκελ: Θέση: Αρκούδα. Αντίθεση: Δάσος. Σύνθεση: Αρκούδα που χέζει στο δάσος.
Habermas: Το πρόβλημα του αν οι αρκούδες χέζουν στο δάσος ανάγεται σε πρόβλημα συγκρότησης των επικοινωνιακών συνθηκών του διαλόγου.
Flaubert: Επιθυμώ να πετάξω, να κολυμπήσω, να αλυχτήσω, να μουκανήσω, να αποχτήσω προβοσκίδα, να κουλουριαστώ σαν το φίδι, να χέζω σαν την αρκούδα.
Roland Barthes: O «βαθμός μηδέν» του χεσίματος της αρκούδας είναι η κουράδα που πέφτει στο γρασίδι του δάσους.
Deleuze: Πρέπει να μετασχηματίσουμε ριζικά τον τρόπο του «σκέπτεσθαι» περί του χεσίματος της αρκούδας.
Richard Dawkins: Η μηδενική υπόθεση ότι οι αρκούδες χέζουν στο δάσος μπορεί να καταρριφθεί επιστημονικά όπως και η ύπαρξη του Θεού.
Richard Swinburne: Εάν δεν συντρέχουν λόγοι να τους αμφισβητήσουμε, οφείλουμε να αποδεχτούμε όσους υπήρξαν κοινωνοί (ή πιστεύουν) σε εμπειρίες αρκούδων που χέζουν σε δάση.
Douglas Adams: Μπορούμε να εκτιμήσουμε την ομορφιά ενός δάσους χωρίς να πιστεύουμε ντε και καλά ότι υπάρχουν αρκούδες που χέζουν σε αυτό.
Μurphy's Law: Αν κοιμηθείς ένα βράδι έξω στο δάσος, η αρκούδα θα χέσει επάνω σου.
-
Καλά που δεν τα πατήσαμε! (όπως λέει και το γνωστό ανέκδοτο)
Παρεμπιπτόντως, όλα τα παραπάνω -εμπνευσμένα, αναμφισβήτητα- μου θύμισαν ένα παιδάκι 3-4 ετών που περνούσε προφανώς κάποιο στάδιο κοπρολογίας, οπότε όταν του ζήτησαν να πει ένα παραμύθι, άρχισε να διηγείται την Κοκκινοσκουφίτσα και όταν έφτασε στο σημείο που αυτή συναντά τον κακό λύκο, η ατάκα του λύκου ήταν το απίθανο: "άσε μας σκατοσκουφίτσα, να χέσουμε!"
-
στάδιο κοπρολογίας
Είναι "κοπρολογία" ή "κοπρολαλία";
-
Το ίδιο και όσοι αισθάνονται έτοιμοι να αρπαχτούν με το παραμικρό - υπάρχει και το Greekmeds, από το οποίο άλλωστε αντλούν και τις πληροφορίες τους, τις οποίες κατόπιν μεταφέρουν κι εδώ (Τονίζω: δεν είν΄γκακό). Επίσης, φορουμιακά άστεγοι τρολεατζήδες που αναζητούν λίγη προσοχή καβγαδίζοντας με αναγνωρισμένα μέλη, ας νιώσουν ελεύθεροι να προσπεράσουν και να είναι σίγουροι ότι κανείς δεν θα νιώσει την απουσία τους. Όσοι έχουν φωτογραφικές μηχανές, ας μη χάσουν ούτε δευτερόλεπτο, μπορεί πολύ σύντομα κάτι ν΄αλλάξει στο ποστ.
Το greekmeds είναι ένα ιατρικό-φοιτητικό forum όπου δικαιολογούνται οι διαξιφισμοί. Εδώ θέλω να πιστεύω πως έχω να συζητήσω με συναδέλφους που δεν συνάδει η όλη συμπεριφορά σου με αυτή του συγκεκριμένου forum.
Όσο αφορά την μπηχτή σου ότι κάποια μέλη του forum αντλούν τις πληροφορίες τους από το greekmeds θα συμφωνήσω μαζί σου. Έχω παρατηρήσει κι εγώ ότι συμβαίνει συχνά το μέλος anastasios του forum να αντιγράφει δημοσιεύσεις που γίνονται από το μέλος Αναστάσιος Θεοδωρίδης του greekmeds.
Όσο αφορά την προτροπή σου στο να "απουσιάσουμε" από το forum να είσαι σίγουρος πως εφόσον ζητηθεί από τη διαχείριση του forum θα πραγματοποιηθεί. Αλλά να προτρέπει κάποιο μέλος ένα άλλο στο να φύγει, επειδή έχει παραπάνω post το θεωρώ απλά αστείο.
Τελειώνοντας απλά να πω πως το θέμα "αρχίδει και κουράδει"(http://www.e-doatap.gr/forum/Smileys/classic/party-smiley-050.gif)
-
Έχω παρατηρήσει κι εγώ ότι συμβαίνει συχνά το μέλος anastasios του forum να αντιγράφει δημοσιεύσεις που γίνονται από το μέλος Αναστάσιος Θεοδωρίδης του greekmeds.
Ώστε παραδέχεσαι ότι είσαι μαθητής του Αναστάσιου του Μέγα;
Όσο αφορά την προτροπή σου στο να "απουσιάσουμε" από το forum
Από τα ποστ μου.
Τελειώνοντας απλά να πω πως το θέμα "αρχίδει και κουράδει"
Απ΄την αρχή το έλεγα!!!
-
Διαβάζω αρκετό καιρό τα post σου, γνωρίζω πολύ καλά ότι διαθέτεις χιούμορ το οποίο το μεταφέρεις στα post σου και πραγματικά με ξένισε η απάντησή σου.
Τέσπα, καλή συνέχεια.
Υ.Γ. Το αν είμαι μαθητής του συναδέλφου που αναφέρεις είναι σαν να σου απαντάω στο "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"
Καλό Σαββατοκύριακο!(http://www.e-doatap.gr/forum/Smileys/classic/beer.gif)
-
Διαβάζω αρκετό καιρό τα post σου, γνωρίζω πολύ καλά ότι διαθέτεις χιούμορ το οποίο το μεταφέρεις στα post σου και πραγματικά με ξένισε η απάντησή σου.
Τέσπα, καλή συνέχεια.
Υ.Γ. Το αν είμαι μαθητής του συναδέλφου που αναφέρεις είναι σαν να σου απαντάω στο "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"
Καλό Σαββατοκύριακο!(http://www.e-doatap.gr/forum/Smileys/classic/beer.gif)
Η κότα ή κόκκορας ή κοτόπουλο (επιστ. Gallus gallus domesticus) είναι ένα εξημερωμένο πτηνό. Είναι ένα από τα πιο κοινά και διαδεδομένα κατοικίδια ζώα, αφού υπολογίζεται ότι το 2003 υπήρχαν γύρω στα 24 δισεκατομμύρια εκπρόσωποι του είδους τους. Δηλαδή υπάρχουν περισσότερα κοτόπουλα στον κόσμο από οποιοδήποτε άλλο πουλί, ή ανθρώπους. Ο άνθρωπος εκτρέφει τα κοτόπουλα πρώτιστα ως πηγή τροφίμων, για το κρέας τους και τα αυγά τους.
Το κοτόπουλο πιστεύεται ότι εξημερώθηκε στην Ινδία, ενώ πρόσφατα ανακαλύφτηκαν στοιχεία ότι το εξημερωμένο κοτόπουλο ήταν ήδη εν εξελίξει στο Βιετνάμ πριν από 10.000 χρόνια
Από την Ινδία η εξημέρωση των πτηνών διαδόθηκε στην Περσία, την Λυδία, μετά στη δυτική Μικρά Ασία και γύρω στον 9-8 αιώνα π.Χ. και στην Ελλάδα.
Η κότα ήταν γνωστή στην Αίγυπτο από την 18η Δυναστεία, σαν το "το πουλί που γεννάει ένα αυγό κάθε μέρα". Η κότα ήρθε στην Αίγυπτο από την Συρία και τη Βαβυλώνα, σύμφωνα με τα χρονικά του Τούθμωση Γ'.Στην Παλαιά Διαθήκη δεν γίνεται καμιά αναφορά για εξημερωμένη κότα.
-
Ιατρός άλλης ειδικότητας.....
Πάω στοίχημα συνάδελφε πως είσαι κοτολόγος-κοκκορολόγος. Αλλιώς δεν εξηγείται η τόσο καλή ενημέρωση επί του θέματος "Gallus gallus domesticus". ;D
-
Υ.Γ. Το αν είμαι μαθητής του συναδέλφου που αναφέρεις είναι σαν να σου απαντάω στο "η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα"
Τί λες τώρα! Τί λες τώρα! Τασούλη; Εσύ είσαι; Bρε, καλώστονα!!! (Να χαρείς, μη μου αρχίσεις πάλι αυτά με το επίπεδο, κ.λπ.)
Κι εγώ σε διαβάζω μετά μανίας στο Greekmeds! Ρισπέκτ ρε φίλε!
Μπαίνω και σε ένα άλλο Φόρουμ με οπαδούς των Who (το original), ξέρεις, Roger Daltrey, Pete Townshend κι έτσι. Με λένε thewhofun, τα μελέ κι εκεί, αν θες, να μην απασχολούμε και τον κ. Κουναλάκη.
-
Μπαίνω και σε ένα άλλο Φόρουμ με οπαδούς των Who (το original), ξέρεις, Roger Daltrey, Pete Townshend κι έτσι. Με λένε thewhofun, τα μελέ κι εκεί, αν θες, να μην απασχολούμε και τον κ. Κουναλάκη.
Εγώ δυστυχώς είμαι της έντεχνης καλής λαϊκής ελληνικής μουσικής (βλ. Μπετζεντάκου, Ποπάρα, Αλεξανδράτου).
-
Ιατρός άλλης ειδικότητας.....
Πάω στοίχημα συνάδελφε πως είσαι κοτολόγος-κοκκορολόγος. Αλλιώς δεν εξηγείται η τόσο καλή ενημέρωση επί του θέματος "Gallus gallus domesticus". ;D
Δεν ήθελα να το αποκαλύψω ....... αλλά το έξυπνο πουλί από το ράμφος πιάνεται ! ;D
-
Είναι "κοπρολογία" ή "κοπρολαλία";
Να σου πω, επειδή η κοπρολαλία αναφέρεται γενικά σε "ακατάλληλες ή αισχρολογικού περιεχομένου λέξεις ή εκφράσεις" και εδώ είχαμε μια εμμονή με το κυριολεκτικό αντικείμενο...κανονικά σκ*λογία ήθελα να γράψω, αλλά είπα να μην καταποντίσω το επίπεδο...
-
Γιατί δεν πηδάει μια κότα από τον γκρεμό; Γιατί είναι κότα!!!! ;D :D :D
-
κανονικά σκ*λογία ήθελα να γράψω
Δεν χρειάζεται, το είχα γράψει ήδη: "κοπρολόγιον".
Υπενθυμίζω ότι υπήρξε και ένας αυτοκράτορας του Βυζαντίου, ο Κων/νος ο Ε' , που έμεινε στην ιστορία ως "Κοπρώνυμος".
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%82_%CE%95%CE%84_%CE%BF_%CE%9A%CE%BF%CF%80%CF%81%CF%8E%CE%BD%CF%85%CE%BC%CE%BF%CF%82
-
ας κάνουμε αρχή προσπαθώντας να δώσουμε μια φιλοσοφική απάντηση στο ερώτημα: Χέζουν οι αρκούδες στο δάσος;
Μετά την εντυπωσιακή και αναλυτικότατη φιλοσοφική προσέγγιση, η πολιτική είναι απλά πεζός λόγος:
Συνδικαλιστής Δασοφύλακας: Ρητά προβλέπεται ότι από 1-7-2009 καμία αρκούδα δεν θα εξαναγκάζεται σε σφίξιμο για να μην λερωθεί το δάσος.
Συγκλητικός με 29 χρόνια προϋπηρεσία: Μόνον εγώ χέζω στο δάσος.
ΣΚΕΙΟΠΝΙ (πλάνα αρχείου): Εσύ τίνος αρκούδα είσαι είπαμε?
Συνέλευση Τομέα: Εμείς θα αποφασίσουμε ποιες αρκούδες θα χέζουν στο δάσος
Εκλεκτικό Συνέδριο: Παρά την ύπαρξη κοινοτικής οδηγίας που απαγορεύει την αφόδευση σε δασικές περιοχές, εφόσον οι ίδιες οι αρκούδες δεν διαμαρτύρονται πια εμάς δεν μας πέφτει λόγος.
Εξέλ: Για τα ΚΥ δασικού τύπου, 150 θέσεις Παθολόγων ή Γαστρεντερολόγων ή Γ.Ι.
ΓΛΚ: Για τις δραστηριότητες της αρκούδας στο δάσος διατίθεται φέτος κονδύλιο ύψους χι. Τούτο δε, λόγω του γεγονότος ότι ο ιός προκαλεί διάρροια στις αρκούδες και κατόπιν παραίνεσης των συνδικαλιστών δασοφυλάκων ότι τα κονδύλια οφείλουν να είναι ανάλογα των τρεχουσών αναγκών. Για του χρόνου, που δεν θα υπάρχει ο ιός, τα κονδύλια θα είναι χι πλην, και μην βγει πάλι κανείς δασοφύλακας και λέει άλλα…
Επιστημονική Εταιρία Διευθυντών Δασονομίας: Έκανε κι η αρκούδα κΧΧΧ κι έχεσε το δάσος όλο!
Υπουργείο Δασών και Αναδάσωσης: Παρακολουθούμε στενά και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στο θέμα της αρκούδας. Έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα την οικολογική ισορροπία των βιότοπων και στο κέντρο του ενδιαφέροντός μας την αρμονική συνύπαρξη όλων των ειδών, θα προβούμε σε όλες τις αναγκαίες παρεμβάσεις, ώστε να δοθεί επιτέλους μια μόνιμη και βιώσιμη λύση στα χρόνια προβλήματα που σωρεύτηκαν στο δάσος.
Κατσίκα: Μασάω ταραμά?
-
οφείλω να ομολογήσω ότι ο flone δεν με απογοητεύει ποτέ....
-
Μάνος: Ντάξ μωρέ, μια αρκούδα έχεσε στο δάσος, και τί έγινε.
Argirios: www.bearshittingintheforest.org/argueing-QiIPJy2mvqw&feature=relatedh504.html
Διαμαντής: Δεν φτάνει που χέζουν οι αρκούδες στο δάσος, χέζουν και στους λόγγους, τις ρεματιές και τα λαγκάδια. Και δεν είναι μόνο οι αρκούδες: Χέζουν και οι λύκοι, οι αλεπούδες, οι λαγοί, οι σκίουροι και τα ελάφια.
flone: Σύμφωνα με το ΦΕΚ 1779/82, οι αρκούδες είναι εξουσιοδοτημένες να χέζουν στο δάσος και οι κατά τόπους Διευθύνσεις Δασών είναι αρμόδιες να παρέχουν σ΄αυτές κάθε διευκόλυνση. Οι προσλήψεις δασονόμων όμως καθυστερούν αφού εκκρεμεί στο ΓΛΚ η εκταμίευση των σχετικών κονδυλίων. Συνολικά, από την αρχή του έτους, προσελήφθηκαν 106 δασονόμοι, ενώ αποχώρησαν 118. Ισοζύγιο: -12.
διακομιστής 1: Το να περιμένεις πίσω από τους θάμνους μέχρι να δεις μια αρκούδα να χέζει, είναι χάσιμο.
διακομιστής 2: Οι αρκούδες χέζουν στο δάσος επειδή ο φαρμακοποιός τους έδωσε Ντουφαλάκ χωρίς ιατρική συνταγή.
Δημήτρης: Αν ξαναδώ αρκούδα να μη σέβεται τους κανόνες του δάσους και να χέζει, θα την πετάξω έξω.
Όλοι οι Φορουμίστες: Το θέμα με τις αρκούδες που χέζουν στο δάσος, αρχίζει και κουράζει.
-
iGP: Βγήκε το νέο μοντέλο iphone με ενσωματωμένο GPS εντοπισμού των αρκούδων και ipod player για να ακούν iron maiden κατά τη διάρκεια της αφόδευσης.
-
Γιώργος Βέλτσος 2: Επί τριάντα πέντε χρόνια επιχειρώ να διαβάλω τη θεωρία της επικοινωνίας, ώστε να εξευτελιστεί, ως εκεί που δεν πάει άλλο, η έννοια του διαλόγου. Οι αρκούδες, άλλωστε, δεν επικοινωνούν και δεν διαλέγονται, αλλά μόνο χέζουν. Έχουν απεμπλακεί από το εννοιακό πλέγμα της φιλοσοφίας της συνείδησης, εξετάζοντας το χέσιμο-ως-επικοινωνία σαν το διακύβευμα μιας κριτικής θεωρίας που απορρίπτει την επικοινωνιακή ορθολογικότητα. Το χέσιμο, τουπίκλην επικοινωνιακή αλληλόδραση και ενδοϋποκειμενική εν-νόηση, ενισχύεται από την ρητορική του χεσίματος-ως-τέχνης, παρά από την αφόδευση-ως-επιστήμη.
-
Στην Ποινική Δικονομία υπάρχει το Άρθρο 341 (Ακύρωση διαδικασίας), εφ’ όσον ο κατηγορούμενος έχασε την ευκαιρία να παραστεί στην δίκη του και αδυνατούσε να ειδοποιήσει εγκαίρως για το κώλυμά του. Νά ’μαι λοιπόν καθυστερημένος ανεξαρτήτως της θελήσεώς μου - ωστόσο, δεν προτίθεμαι να κάνω χρήση του ανωτέρω άρθρου και ευκαιρίας δοθείσης, ερυθριώ και αντιπαρέρχομαι ιπποτικώς (πλην ασπαίρων) την ευγενική ανταμοιβή για τις 1400 καταχωρίσεις μου, όπως αυτή εμφανίστηκε με τη μορφή αλλεπάλληλων ποσταρισμάτων στο φωνοδοχείο από φίλτατο, παλαιό και πολυγραφότατο μέλος του Φόρουμ.
Φίλε, δεν έχεις και πολύ άδικο (δηλ. έχεις δίκιο απλά χρησιμοποιείται understatement για λόγους φλέγματος) … Φλέγματος; Φτού, δεν πήρα τα Τρεμπόν μου.
(Άσε τις γαλήφειες, τις περικοκλάδες και τα φλέγματα και μπες στο ψητό.)
Ψητό
Αξιότιμοι κύριοι Δικ... Διαχειριστές του Φόρουμ, η επιχειρούμενη από την πολιτική αγωγή απελπιστικά απλοϊκή προσπάθεια ταύτισης των Γενικών Ιατρών (έτσι αφοριστικά, αποκλειστικά και συνολικά) με τα φαινόμενα υπερσυνταγογράφησης που καταδικάζω (και τα οποία έρχονται στο φως από τα ΜΜΕ και αφορούν προφανώς ιατρούς οποιασδήποτε ειδικότητας), σε τίποτε δεν οφελεί, ει μη μόνον στην εξυπηρέτηση των ίδιων αυτών πρακτικών (υπερσυνταγογράφησης) μέσω της φίμωσης των αντίθετων απόψεων και μάλιστα επιβάλλοντας μια ιδιόρρυθμη ενδοσυντεχνιακή ομερτά που χρησιμοποιεί ως Δούρειο Ίππο την ψευδεπίγραφη "υπεράσπιση" του Γενικού Ιατρού.
Όμως, πρέπει να γνωρίζουν οι θιασώτες τέτοιων μεθόδων ότι αυτές δεν είναι απλά άδικες ή άκυρες: Είναι και επικίνδυνες, γιατί οδηγούν σε απαξίωση του ρόλου μας και σε μακροπρόθεσμη υποβάθμιση του έργου μας, αφού συγκαλύπτοντας τα κακώς κείμενα, στην ουσία πριονίζουμε το κλαδί στο οποίο καθόμαστε. Το ζητούμενο (θα έπρεπε να) είναι η προαγωγή της Υγείας του Πολίτη μέσα από ένα διάφανο και βιώσιμο οικονομικά σύστημα χρηματοδότησης των πραγματικών αναγκών του, όπου δεν θα διστάζουμε να κάνουμε λόγο και για τα σάπια μήλα χωρίς να φοβόμαστε μήπως πάρει κακό όνομα όλο το κοφίνι.
Εκτός βέβαια και αν οι συγκεκριμένοι κύκλοι ή μεμονωμένες φωνές επιδίδονται στο ίδιο ακριβώς ανομολόγητο πάθος (που υπηρετούν πιστά ενώ ταυτόχρονα προσπαθούν να κρύψουν κάτω από το χαλί): Συνταγογραφία πολλών, περιττών, ακριβών φαρμάκων, προς ίδιον όφελος που επισκιάζει οποιοδήποτε ιδεαλιστικό όραμα ή κοινή προσπάθεια για την ΠΦΥ, την οποία τόσο αβασάνιστα επικαλούνται, αν και κατ’ ουσία υπονομεύουν. Φτάνουν μάλιστα σε σημείο να μετατραπούν σε προζετέ του νενομισμένου εξωτερικού "εχθρού"- του φαρμακοποιού, τον οποίο και επιχειρούν να ωφελήσουν διπλά μέσω ενός ακατανόητου πλαισίου κυλιόμενης εφημέρευσης των Π.Ι. (Λαγός τη φτέρη κούναγε: Μη ξεχνούμε το γνωστό "κατάπτυστο" έγγραφο που προβλέπει για τα Π.Ι. καθεστώς 24ωρης ετοιμότητας τύπου υπόχρεου υπηρεσίας υπαίθρου.)
Επιπροσθέτως, εφ’ όσον στο Φόρουμ συναντώνται ισχυρές προσωπικότητες χρηστών ( με newbies στο κλαμπ τους ΑΡΗΣ, Raptor αλλά και την timex μετά και το πρόσφατο ποστάρισμα με τα @@ ), είναι όχι μόνον αναπόφευκτο αλλά και εποικοδομητικό να γίνονται τέτοια ντημπέητ κάθε τόσο, πάντα με την προϋπόθεση ότι η παιδεία τους δεν θα τους επιτρέψει να ολισθήσουν σε αντιδικίες χαμηλότερες των επιχειρημάτων τους. Ωστόσο, δηλώνω ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να δώσω συνέχεια σε αυτή την αντιπαράθεση, όσο και αν προκληθώ.
Τα ανωτέρω σχόλια δεν είναι σε καμία περίπτωση πατερναλιστικά, αλλά εκπορεύονται από γνήσια μέθεξη και κατανόηση του αγώνα των συναδέλφων -ανάμεσά τους και ο "κατήγορός" μου- που έχουν δαγκώσει τα πλεμόνια και φτύσει τη σπλήνα τους σε μετερίζια της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Είμαστε όλοι ενήλικοι, έχουμε φάει (κι έχουμε να φάμε ακόμα) τα στραπάτσα μας, δεν χρειάζεται δυσκοιλιότητα και αιμορροϊδοπάθεια μεταξύ μας και είναι σημαντικό και όμορφο για όλους να μπορούμε να συνεχίζουμε να χαμογελάμε παρ’ όλα όσα πρωτόγνωρα εσχάτως ζούμε... και ελπίζω μέσα από τη διαδικασία αυτή να βγαίνουμε όλοι καλύτεροι.
Τέσπα, δεν έχω καμία όρεξη να γίνω (ή να παριστάνω τον) ηθικολόγο και ο καθένας στην τελική ας κάνει (και ας συνταγογραφεί) ό,τι τον φωτίσει η Παναΐτσα και ό,τι του επιτρέπουν οι διάφοροι κατά καιρούς Αμπατζογλοπαπαγεωργόπουλοι. De gustibus, χοχλιοί. Οφείλω ωστόσο να συμπληρώσω ότι η Πολιτεία θα έπρεπε να εξασφαλίσει στον Ιατρό τιμοκαταλόγους φαρμάκων με τιμές λελογισμένες και όχι υπερκοστολογημένες/εξωπραγματικές. Δηλαδή, η όποια προσπάθεια για περιστολή των δαπανών καταβάλλεται από πλευράς Ιατρού (Γενικού Ιατρού αν προτιμάτε), να παύσει να υπονομεύεται/ναρκοθετείται από τα ίδια τα συναρμόδια Υπουργεία Οικονομικών, Εργασίας και Υγείας που καθορίζουν π.χ. την τιμή του Exelon tts στα 207 ευρώ, με συμμετοχή ασφαλισμένου μάλιστα 0%.
Το γένος των Ελ θα παραμείνει υπόδουλο στους δανειστές του για τα επόμενα 30-40 χρόνια, εξαιτίας δικών του (πρωτίστως) στρατηγικών σφαλμάτων. Οι ατομικές και συντεχνιακές ωφελιμιστικές αντιλήψεις πρέπει να διαρραγούν και να δώσουν τη θέση τους στην κοινή προσπάθεια όλων ώστε να φτάσουμε στη νέου τύπου εθνική ανεξαρτησία και ολοκλήρωση, με ορίζοντα πλέον -δυστυχώς- όχι νωρίτερο από τη μεθεπόμενη από τη δική μας γενιά.
-
.
-
Όλα καλά φίλε, και με συγχωρείς και μένα για τις ακατάσχετες φλυαρίες μου. Ξέρεις ότι μερικές φορές θυσιάζω στα ποσταρίσματα μου το περιεχόμενο για χάρη του τύπου, της γλώσσας ή του περιτυλίγματος και συχνά φέρνω τις έννοιες στα μέτρα των εκφραστικών μέσων (ενώ θα έπρεπε να τηρώ το αντίθετο). Τέσπα, όλα καλά, no harm done, στη μάχη πάλι και από αύριο (Απο Δευτέρα πάλι / Πίκρα και φαρμάκι / Αχ, νά ΄ταν η ζωή μας Σαββατόβραδο κ.λπ.)
Σε ότι αφορά τις επαναλήψεις μου (που ομολογουμένως αρχίζουν και κουράζουν), να θυμίσω ότι ο διάσημος ρήτωρ Kάτων (καμιά διάθεση ...μίμησης), συνήθιζε να υπενθυμίζει στους Ρωμαίους Συγκλητικούς το άσβεστο πάθος του για την καταστροφή της Καρχηδόνας τελειώνοντας όλες ανεξαιρέτως τις ομιλίες του με την ίδια φράση: Carthago delenda est! (http://en.wikipedia.org/wiki/Carthago_delenda_est) (H Καρχηδόνα πρέπει να καταστραφεί.)