Forum Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας
Θέματα Εργασίας => Εργασία στον ιδιωτικό τομέα (αυτοαπασχόληση) => Μήνυμα ξεκίνησε από: Argirios Argiriou στις 8 Μαΐου 2009, 00:52:34
-
Σύμφωνα με τον λογιστή μου,
όταν ένας ιδιωτικός υπάλληλος επιλέξει να αλλάξει εργoδότη τότε πριν ξεκινήσει την καινούρια του εργασία πρέπει κανονικά να έχει μια συμπληρωμένη φόρμα η οποία ονομάζεται "Αναγγελία οικειοθελούς αποχώρησης μισθωτού" και την οποία την παραθέτω εδώ σε μορφή pdf.
Αυτή η φόρμα βγαίνει σε 3 αντίτυπα από τα οποία το ένα το κρατά ο παλαιός εργοδότης, το άλλο ο ιδιωτικός υπάλληλος και το τρίτο το παίρνει ο ΟΑΕΔ.