Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
17 Ιανουαρίου 2020, 20:38:49

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 ... 10
1
Θα ηθελα να ρωτησω αν εχει κανεις δουλεψει ως Γςνικος Ιατρος σε Μοναδα τεχνητου νεφρου ή κλινικη που στεγαζει τετοιου ειδους μοναδα. Ειναι νομιμο να εφημερευει και να εργαζεται Γενικος Ιατρος ? Γνωριζει κανεις τι ισχυει νομικα?
2


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
3
Psychiatric Symptoms in a Patient with Influenza A (H1N1) Treated with Oseltamivir (Tamiflu): A Case Report

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
4
Να θες να σώσεις το θύμα, να χώνεις τα δάχτυλά σου στο λαιμό του για να του τραβήξεις τη γλώσσα που έχει γυρίσει (που είχε πάει και γύρισε; ) και το θύμα να αντιδρά και να σου σπρώχνει το χέρι!
Καμία συνεργασία, κανένας σεβασμός προς το διασώστη.
Που πάμε ρε; Που πάμε;
5
Πώς γράφουμε παραπεμπτικό για συνηθισμένη βιοψία μέσω ΕΟΠΥΥ:

Κατηγορία εξετάσεων: Παθολογοανατομικές - Ιστολογικές

Παθολογοανατομική - Ιστολογική εξέταση υλικού βιοψιών συνήθους τύπου.

Κωδικός:  170000011

Αξία μονάδας:  21,13 €

Συμμετοχή ασφαλισμένου 15%:  3,17 €
6
Αντιγράφω από Ιατρική ομάδα του facebook στις 15/01/2020:

- Από σημερινό αγώνα ευρωπαϊκό... χωρίς τις αισθήσεις ο παίκτης... προσέξτε τις πρώτες κινήσεις αυτών που πηγαίνουν για τις πρώτες βοήθειες...

- καλε τι κανει τη γλωσσα τραβαει? Ημαρτον!

- Μόνο αυτό? Ένας αθλητής στο έδαφος από σύγκρουση στα την πτώση του, που δεν έχει ελεγχθεί για πιθανή κάκωση ΑΜΣΣ τον ανασηκωνουν με τον τρόπο που βλέπετε....

- Όλα lege artis....... Αναμένουμε διθυραμβικά άρθρα ότι του έσωσαν τη ζωή

Δείτε το βιντεάκι εδώ: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος





7
15/01/2020

Τι αλλάζει στο ασφαλιστικό των γιατρών - Όλες οι λεπτομέρειες

Συνάντηση με τον υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση είχε σήμερα το Προεδρείο του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) με αφορμή τις αλλαγές που προωθούνται στο ασφαλιστικό σύστημα και αφορούν άμεσα και τον ιατρικό κλάδο.

Ο υπουργός Εργασίας διατύπωσε στο Προεδρείου του ΠΙΣ τις βασικές αλλαγές του ασφαλιστικού συστήματος οι οποίες είναι μεταξύ άλλων: Αποσυνδέονται οι ασφαλιστικές εισφορές από το εισόδημα ενώ καταργούνται και οι ασφαλιστικές κλάσεις.

Στη θέση τους δημιουργούνται επτά κατηγορίες ασφαλιστικών εισφορών με δυνατότητα ελεύθερης επιλογής κατηγορίας από τους γιατρούς, ώστε ανάλογα με τις καταβολές τους να ορίζεται και το ύψος της σύνταξης. Ο υπουργός Εργασίας εξήγησε στο προεδρείο του ΠΙΣ ότι πλέον το σύστημα γίνεται ανταποδοτικό, γεγονός που βρίσκει απολύτως σύμφωνο τον κλάδο όπως δήλωσαν τα μέλη του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου που παραβρέθηκαν στη συνάντηση.

Με βάση το σχεδιάγραμμα που περιέγραψε ο κ.Ιωάν.Βρούτσης στον ΠΙΣ, οι εισφορές για τους ιατρούς θα κυμαίνονται από 210 ευρώ έως 566 ευρώ μηνιαίως.  Αξιοσημείωτο είναι ότι στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας προβλέπεται ειδική μέριμνα για τους νέους γιατρούς, καθώς για τα πρώτα πέντε χρόνια του επαγγελματικού τους βίου, οι ασφαλιστικές εισφορές θα περιορίζονται στο ποσό των 126 ευρώ μηνιαίως. (καλό αυτό ).

Επίσης ο κ.Βρούτσης εξήγησε ότι σύμφωνα με τις ρυθμίσεις που προωθεί, οι ελευθεροεπαγγελματίες ιατροί θα πληρώνουν μόνο μία ασφαλιστική εισφορά ανεξάρτητα από τον αριθμό των εργοδοτών ή την άσκηση του ελεύθερου επαγγέλματός και το ποσό θα αγγίζει κατ’ ελάχιστον τα 252 ευρώ μηνιαίως.  ( αυτό καλό ).

Ταυτόχρονα θα υπάρξει αύξηση στις κύριες συντάξεις μετά τα 30 έτη ασφάλισης, διαβεβαίωσε ο κ.Βρούτσης τον ΠΙΣ. Παράλληλα ανέφερε ότι όλοι οι νέοι συνταξιούχοι που θα συνταξιοδοτηθούν από δω και πέρα θα λάβουν άμεσα αύξηση, εφόσον ο εργασιακός τους βίος ξεπερνά τα 30 έτη έστω και για μία ημέρα.

Ακόμη, με βάση τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Εργασίας, θα δοθούν κίνητρα ώστε όποιος εργάζεται έως και τα 42 έτη, να λαμβάνει μεγαλύτερη σύνταξη. Για όσους γιατρούς συνταξιοδοτηθούν από το δημόσιο αλλά θέλουν να συνεχίσουν να εργάζονται ως ελεύθεροι επαγγελματίες, το ποσοστό παρακράτησης της σύνταξης από 60% που είναι σήμερα μειώνεται στο 30%, με την προοπτική να καταργηθεί πλήρως. (αυτό δεν είναι καθόλου καλό. Έτσι κύριε Βρούτση, θα σταματήσετε το brain drain; Για κάθε έναν 67άρη Νοσοκομειακό Ιατρό που θα βγαίνει στο ιδιωτικό επάγγελμα μετά από μια καριέρα 40 ετών στο Κρατικό Νοσοκομείο, θα αναγκάζονται να φύγουν 2-3 νέοι Ειδικοί Ιατροί ((οι οποίοι δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να κοντράρουν την αναγνωρισιμότητα του πρώτου)) στο εξωτερικό ).

Ο ΠΙΣ θα μελετήσει διεξοδικά τις αλλαγές που προωθούνται προκειμένου να αποφανθεί επί του επίσημου κειμένου των νέων ρυθμίσεων. Ωστόσο από όσα ειπώθηκαν από τον υπουργό εργασίας, ο ΠΙΣ εκφράζει την ικανοποίηση του καθώς προσεγγίζουν τις πάγιες θέσεις του ιατρικού κλάδου.   Στη συνάντηση με τον υπουργό Εργασίας κ.Ιωάννη Βρούτση το Προεδρείο του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) έθεσε επίσης τα εξής θέματα ώστε να προωθηθεί η άμεση επίλυση τους:

-Η διάλυση του Ταμείου των Υγειονομικών (ΤΣΑΥ) και οι απαράδεκτες υπηρεσίες που παρέχονται σήμερα προς τον κλάδο με βασικό πρόβλημα την δραματική καθυστέρηση στην απόδοση των συντάξεων.

Το Προεδρείο του ΠΙΣ ζήτησε επιτακτικά από τον κ.Βρούτση να ορισθεί νέος εκπρόσωπος του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου στο ΤΣΑΥ, ώστε να υπάρξει αναδιοργάνωσή του αλλά και άμεση καταγραφή της περιουσίας του. Επίσης ζητήθηκε να δημιουργηθεί το απαραίτητο νομοθετικό πλαίσιο ώστε να μετατραπεί το ΤΣΑΥ σε επαγγελματικό ταμείο, δεδομένου ότι η ευκαιρία αυτή χάθηκε για τον κλάδο την περίοδο 2012-14.

Παράλληλα ο ΠΙΣ διατύπωσε λεπτομερώς στον κ.Βρούτση το αίτημα του ιατρικού κόσμου να συνυπολογισθούν οι αυξημένες εισφορές στο ασφαλιστικό σύστημα των μονοσυνταξιούχων, ώστε να τους αποδοθούν και τα απαραίτητα ποσά.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν ο πρόεδρος του ΠΙΣ κ.Αθανάσιος Εξαδάκτυλος, η Α’ Αντιπρόεδρος κ.Άννα Μαστοράκου, ο Β’ Αντιπρόεδρος κ.Παύλος Καψαμπέλης, ο Γενικός Γραμματέας κ.Γιώργος Ελευθερίου και ο Ταμίας τους ΠΙΣ κ.Βασίλης Ψυχογυιός.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
8
Αντιγράφω από Ιατρική ομάδα του facebook στις 15/01/2020. Ο συνάδελφος που το γράφει έχει ασχοληθεί πολύ με το θέμα:

Τελικά η φήμη που άκουσα πριν λίγες ημέρες επιβεβαιώθηκε. Το προσωπικό των πρώτων ΤΟΜΥ της 5ης ΥΠΕ που ανανέωσε πρόσφατα την σύμβασή του υπέγραψε μέχρι 30/06/2022 και όχι μέχρι τον Δεκέμβριο του 2021 που θα περίμενε κανείς.

Άρα (σιωπηρά) το πρόγραμμα ΕΣΠΑ που χρηματοδοτεί τις ΤΟΜΥ παρατείνεται,τουλάχιστον στην 5η ΥΠΕ και ξεπερνά την 47μηνη χρηματοδότηση που γνωρίζαμε από την αρχή.

Αυτό φυσικά είναι καταρχήν θετικό αλλά δεν θα ισχύσει το ίδιο για όλες τις ΥΠΕ? — θετικά.
9
Αντιγράφω από Ιατρική Ομάδα του facebook στις 15/01/2020:

15-01-2020
Το Sival-B δεν χρειάζεται πλέον κόκκινη συνταγή γιατί μπορούμε να το γράφουμε ηλεκτρονικά:

Γράφεται, αν επιλέξεις αναγραφή με εμπορική ονομασία και αιτιολογία "μη αποζημιούμενο φάρμακο" και βγαίνει συνταγή με συμμετοχή 100%.
10
Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα / ΔΝΤ: Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς βαρβάρους;
« Τελευταίο μήνυμα από Argirios Argiriou στις 15 Ιανουαρίου 2020, 21:08:19 »
Καθημερινή, 12/01/2020
Του Γιώργου Παπακωνσταντίνου.


Η ανακοίνωση από τον πρωθυπουργό Κυρ. Μητσοτάκη μετά τη συνάντησή του με τη νέα επικεφαλής του ΔΝΤ, Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα, για το κλείσιμο του γραφείου του ΔΝΤ στην Αθήνα έχει έναν προφανή συμβολικό χαρακτήρα: να σηματοδοτήσει το τέλος μιας εποχής. Το γραφείο άνοιξε το 2010 και στο συλλογικό θυμικό είναι συνυφασμένο με την Ελλάδα των μνημονίων. Οπως δε και σε άλλες χώρες όπου ενεπλάκη, η παρουσία των στελεχών του ΔΝΤ στη χώρα μας (ανεξαρτήτως ατόμων ή προσωπικοτήτων) ήταν έντονα αρνητικά φορτισμένη.

Φυσικά το ΔΝΤ δεν «αποχωρεί» από την Ελλάδα, κατ’ αρχάς γιατί παραμένει ακόμη δανειστής της. Ακόμα όμως και μετά την πρόωρη αποπληρωμή των υπόλοιπων δανείων, τα στελέχη του Ταμείου θα επισκέπτονται τακτικά τη χώρα μας στο πλαίσιο της περιοδικής αξιολόγησης των οικονομιών των χωρών-μελών του ΔΝΤ (Article IV consultation). Τα αποτελέσματα αυτής της αξιολόγησης έχουν πολιτική βαρύτητα (όπως με την έκθεση του Φεβρουαρίου 2009 για τη μη βιωσιμότητα του ασφαλιστικού, που αγνοήθηκε) και παρακολουθούνται από τις αγορές.

Η ανακοίνωση του πρωθυπουργού είναι, όμως, μια καλή ευκαιρία για αποτίμηση του ρόλου του ΔΝΤ στην κρίση. Κατ’ αρχάς, να θυμίσουμε ότι η συμμετοχή του στο πρόγραμμα επιβλήθηκε από τη Γερμανίδα καγκελάριο, παρά την έντονη διαφωνία των υπόλοιπων Ευρωπαίων, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της ΕΚΤ, ακόμα και του Γερμανού υπουργού Οικονομικών. Ηταν απόδειξη της αδυναμίας και της έλλειψης τεχνογνωσίας των ευρωπαϊκών θεσμών μπροστά σε μια πρωτόγνωρη κρίση, αλλά και της πολιτικής ανάγκης η καγκελάριος να φανεί σκληρή προς την Ελλάδα. Στη συνέχεια, το ΔΝΤ συμμετείχε στα προγράμματα όλων των υπόλοιπων χωρών.

Στην αποτίμηση, υπάρχουν θετικά και αρνητικά. Στα θετικά, πρέπει να σημειωθεί η πιο ρεαλιστική στάση του Ταμείου σε σχέση με την Ε.Ε. στον σχεδιασμό του πρώτου προγράμματος. Με την Επιτροπή να πιέζεται πολιτικά από το Eurogroup για μια όσο το δυνατόν συντομότερη περίοδο προσαρμογής για την Ελλάδα, το Ταμείο βοήθησε να συμφωνηθεί τελικά 5ετής περίοδος (έως το 2014) για να μειωθεί το έλλειμμα κάτω του 3%. Στα θετικά είναι και η στάση του απέναντι στο χρέος: Το Ταμείο έθετε από νωρίς το ζήτημα της αναδιάρθρωσης (μετά, βέβαια, την υπογραφή του πρώτου μνημονίου, όχι πριν), απέναντι σε μια διστακτική Επιτροπή και μια απόλυτα αρνητική ΕΚΤ.

Στα αρνητικά συγκαταλέγεται μια συχνά ιδεοληπτική εμμονή στην προώθηση συγκεκριμένων μέτρων μεταρρυθμίσεων, με αμφίβολο οικονομικό αποτέλεσμα. Η έμφαση, για παράδειγμα, πρωταρχικά στην αγορά εργασίας και λιγότερο στο άνοιγμα της αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών μείωσε τους ονομαστικούς μισθούς στον ιδιωτικό τομέα (με θετικό αντίκτυπο στη διεθνή ανταγωνιστικότητα), αλλά όχι τις τιμές, μειώνοντας έτσι τους πραγματικούς μισθούς και την αγοραστική δύναμη και βαθαίνοντας την (σε σημαντικό βαθμό αναπόφευκτη) ύφεση.

Το ΔΝΤ επίσης χρεώνεται σημαντική αποτυχία στις προβλέψεις των μεγεθών της οικονομίας. Είναι η γνωστή κριτική για τους δημοσιονομικούς πολλαπλασιαστές (τον βαθμό μείωσης του ΑΕΠ από τα περιοριστικά μέτρα) την οποία έχει αποδεχθεί το Ταμείο. Αλλά προσοχή: πιο ρεαλιστικοί πολλαπλασιαστές θα οδηγούσαν σε περισσότερη, όχι λιγότερη, λιτότητα. Η περίοδος προσαρμογής και τα αναγκαία δημοσιονομικά μέτρα ήταν απόρροια των χρημάτων που οι πιστωτές ήταν διατεθειμένοι να βάλουν στο τραπέζι για να παραμείνει η Ελλάδα εκτός διεθνών αγορών.

Το ΔΝΤ είχε πάντα μια δύσκολη σχέση με την υπόλοιπη τρόικα. Ο τότε επικεφαλής του άλλαξε το καταστατικό του ΔΝΤ, ώστε να μπορέσει να δανείσει στην Ελλάδα ποσό 30 φορές μεγαλύτερο από την ελληνική συμβολή στο κεφάλαιο του Ταμείου. Μπήκε στο πρόγραμμα παρότι δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει δύο παραδοσιακά εργαλεία προσαρμογής: αλλαγή της συναλλαγματικής ισοτιμίας για την απορρόφηση μέρους των κραδασμών της επώδυνης προσαρμογής· και αναδιάρθρωση του χρέους. Οσο, δε, περνούσε ο χρόνος, το ΔΝΤ συστηματικά διαχώριζε τη θέση του από τους άλλους θεσμούς σε πολλά θέματα· αποτέλεσμα: η τελευταία χρηματοδότηση ήταν το 2014, ενώ δεν συμμετείχε στο τρίτο πρόγραμμα.

Πέρα από τη χρηματοδότηση, το Ταμείο και τα στελέχη του έχουν συνδράμει τη χώρα μας με εκθέσεις και τεχνική βοήθεια σε ζητήματα δημόσιων οικονομικών. Οι εκθέσεις, για παράδειγμα, του 2005 στην τότε κυβέρνηση για τη μεταρρύθμιση του συστήματος δαπανών και εσόδων δυστυχώς αγνοήθηκαν αντί να αξιοποιηθούν, με τα γνωστά αποτελέσματα. Αντιθέτως, η τεχνική βοήθεια τα χρόνια των μνημονίων (αρχής γενομένης το 2010) βοήθησαν σημαντικά όλες τις κυβερνήσεις στον εκσυγχρονισμό του συστήματος κρατικού προϋπολογισμού.

Ολες οι κυβερνήσεις είχαν μια περίπλοκη σχέση με το Ταμείο, που συχνά αντανακλούσε την αρνητική στάση της κοινής γνώμης. Κάποιες φορές το χρησιμοποίησαν για να πετύχουν αποτελέσματα απέναντι στη στάση άλλων μελών της τρόικας· πιο συχνά, όμως, προτιμούσαν να συνταχθούν με τους Ευρωπαίους, ακόμα και σε θέματα όπως η περαιτέρω απομείωση του επίσημου χρέους ή η μείωση των πρωτογενών πλεονασμάτων, όπου η θέση του ΔΝΤ ήταν πιο κοντά στα ελληνικά συμφέροντα. Ο λόγος: οι βασικοί πιστωτές μας είναι οι ευρωπαϊκοί θεσμοί και ο ρόλος του ΔΝΤ στην Ευρωζώνη έχει πλέον υποχωρήσει σημαντικά.

Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς βαρβάρους; Οπως λέει και ο Καβάφης, «Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις». Πέρα από τη δαιμονοποίηση, το ΔΝΤ διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο για την αποτροπή της απόλυτης καταστροφής, αλλά και για την προώθηση αλλαγών και μεταρρυθμίσεων που θα έπρεπε να είχαν υιοθετήσει ελληνικές κυβερνήσεις πολύ νωρίτερα. Με το σταθεροποιητικό μέρος της προσπάθειας να έχει ολοκληρωθεί (παρά το τεράστιο κόστος), το αιτούμενο ενός ελληνικού σχεδίου πρωτοβουλιών ριζικού μετασχηματισμού του κράτους και της οικονομίας παραμένει σήμερα πάντα επίκαιρο.

* Ο κ. Γ. Παπακωνσταντίνου είναι πρώην υπουργός, συγγραφέας του βιβλίου «Game over: Η αλήθεια για την κρίση», εκδ. Παπαδόπουλος.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Σελίδες: [1] 2 3 ... 10