Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
24 Μαΐου 2024, 13:45:32

Αποστολέας Θέμα: Private Practice, ένα blog για ιδιώτες επαγγελματίες υγείας, του Γ.Κανελλόπουλου  (Αναγνώστηκε 8403 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

24 Οκτωβρίου 2023, 13:23:06
Αναγνώστηκε 8403 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Το κυνήγι των εξόδων είναι αδιέξοδο

April 15, 2023

Θα το ξαναπώ, και θα το αφήσω λίγο να καθήσει:


Το να ασχολείσαι με τη μείωση των εξόδων, είναι μη παραγωγικό.

.

.

.

.

Το να μειωθούν τα έξοδα, έχει όρια. Πες ότι έκαψες 20 ευρώ λιγότερο air-condition, και τι έγινε; θα μηδενιστεί ποτέ αυτό το έξοδο; όχι. Μπορεί να κάνει backfire? σαφώς. Για φαντάσου, για παράδειγμα, να χάσεις πελάτη, επειδή ζεσταινόταν και ίδρωνε στην αίθουσα αναμονής.


Αφιέρωσε χρόνο και στίψε το μυαλό σου στο πώς θα αναπτυχθείς. Τα έσοδα της επιχείρησης δεν έχουν ταβάνι. ΕΣΥ καθορίζεις πόσα θα βγάζεις, με τις σωστές κινήσεις, με την προσωπική σου δουλειά, με marketing, με χρόνο και υπομονή.


Μείωσε, εννοείται, τις σπατάλες, αλλά τα υπόλοιπα έξοδα δες τα σαν asset, σαν μια επένδυση που θα σου φέρνει χρήματα.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
« Τελευταία τροποποίηση: 24 Οκτωβρίου 2023, 13:27:05 από Γιώργος Κανελλόπουλος »
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

24 Οκτωβρίου 2023, 13:30:38
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


Πέντε πράγματα που πρέπει να διαπραγματευτείς με τον εαυτό σου.

April 23, 2023


Τελείωσες τη σχολή, την ειδικότητα, άνοιξες ιατρείο. Έχεις δική σου επιχείρηση, αλλά δεν σου έμαθε κανείς να είσαι επιχειρηματίας και μερικές φορές νιώθεις υπάλληλος του εαυτού σου.


Πώς διαπραγματεύεται κανείς με τον ίδιο του τον εαυτό για αφεντικό;


1. Βάλε σαφείς στόχους.

Πού θέλεις να είσαι σε τρία, σε πέντε, σε δέκα χρόνια; Τι μπορείς να κάνεις ΣΗΜΕΡΑ για να έρθεις πιο κοντά στο στόχο σου; Θα θυσίαζες κάτι άλλο για να τον πετύχεις;

2. Διαπραγματεύσου το μισθό σου.

Στην ατομική σου επιχείρηση, πρέπει πρώτα να πληρώνεσαι εσύ. Ονόμασε τα καθαρά σου έσοδα μισθό και φρόντισε κάθε μήνα να τον εξασφαλίζεις.

3. Επαναπροσδιόρισε το ωράριό σου.

Δεν είσαι η επιχείρησή σου. Άφησε χρόνο για εσένα. Οι ατέλειωτες ώρες δεν σε κάνουν καλύτερο επαγγελματία.

4. Υπολόγισε το rate σου.

Έχεις σκεφτεί πόσα βγάζεις την ώρα; Υπάρχουν τρόποι να δουλεύεις πιο αποδοτικά, χωρίς να θυσιάσεις την ποιότητα της υπηρεσίας σου; Μπορείς να αναθέσεις δουλειές που δεν αποφέρουν έσοδα, σε υπαλλήλους ή συνεργάτες;

5. Βάλε σαφή όρια.

Οριοθέτησε τις επικοινωνίες, τις αμοιβές, τις συνεργασίες. Βάλε την ηρεμία σου σε προτεραιότητα και κάνε πέρα τις τοξικές συμπεριφορές (των άλλων αλλά και τις δικές σου)


Θυμήσου, οι διαπραγματεύσεις ξεκινούν στον καθρέφτη.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

24 Οκτωβρίου 2023, 13:32:27
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Πώς να γράφεις ιστορίες που μένουν.

Private Practice
April 30, 2023

Ένα μέρος του μάρκετινγκ του ιατρείου/γραφείου σου είναι να ενημερώνεις τον κόσμο μέσα από την ιστοσελίδα και τα social media της επιχείρησης.

Το content έχει διάφορες μορφές, που μπορείς να εναλλάσεις, πχ, ένα ποστ για μια νέα υπηρεσία (τι κάνουμε), μια φωτογραφία behind the scenes (ποιοι είμαστε), μια ενημέρωση για μια νόσο (εκπαίδευση).



Όσον αφορά τη μορφή του ποστ, οι ιστορίες τραβούν την προσοχή, γιατί είναι πιο φυσικό στον ακροατή να αντιληφθεί και να ακούσει κάτι με μορφή ιστορίας. Αυτό δεν σημαίνει, όμως, πως όλες οι δημοσιεύσεις σου πρέπει να είναι ιστορίες.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του καλού #storytelling ?

    Δημιούργησε ένα κλίμα έντασης ή ένα #conflict.
    Χρησιμοποίησε περιγραφική γλώσσα, ώστε ο ακροατής να φτιάξει εικόνες. Δώσε κίνηση.
    Επιστράτευσε όσες αισθήσεις μπορείς: μυρωδιές, ήχοι, αφή, ξανά εικόνες.
    Πρόσθεσε αγωνία, μεταμόρφωση ή/και ανατροπή.
    Χρησιμοποίησε θετική γλώσσα.
    Δυνατό τελείωμα, με δημιουργία εντυπώσεων.
    #Callforaction (κάλεσε τον ακροατή σε δράση, κάνε τον π.χ. να σε καλέσει)


Δες ένα απλό παράδειγμα, για την παγκόσμια ημέρα της ελονοσίας:


Ο Μ. θα ταξίδευε στον Αμαζόνιο, ένα ταξίδι ζωής, όμως όσο πλησίαζαν οι ημέρες, ήταν προβληματισμένος. "Έχω φοβηθεί πως δεν θα απολαύσω το ταξίδι, πως κάτι θα μου συμβεί, πως θα κολλήσω αρρώστιες. Κλείνω τα μάτια και αντί να βλέπω ζούγκλα και καταρράκτες (εικόνες) ακούω κουνούπια να σφυρίζουν" (αισθήσεις). Σκέφτομαι να το ακυρώσω. (conflict)

"Ο κίνδυνος για τροπικές ασθένειες είναι όντως υπαρκτός, αλλά υπάρχουν τρόποι να τον περιορίσεις και να αισθανθείς ασφαλής, θα ήθελες να τους εξερευνήσουμε; (θετική γλώσσα)

"Τι πρέπει να κάνω; μην μου κάνεις άλλα τσιμπήματα!" (αγωνία)

"θα μιλήσουμε για ασφάλεια τροφίμων, προληπτικό χάπι ελονοσίας, τι κάνουμε αν κάτι πάει στραβά. Δεν θέλουμε να περάσεις το ταξίδι σου στο κρεβάτι ούτε στην τουαλέτα. (εικόνες, αισθήσεις)

Όσο ο Μ. άκουγε τις οδηγίες, άρχισε ξανά να λάμπει, ένιωθες πως του δόθηκε ξανά το πάθος για αυτό το ταξίδι ζωής. (μεταμόρφωση)

Έτρεξε στο φαρμακείο (κίνηση) να πάρει ένα εντομοαπωθητικό και δυο τρία φάρμακα.

Το μεγαλύτερο ποτάμι της γης κυλάει σε σταθερή πορεία, έτσι και το ταξίδι σου μην το αφήνεις στην τύχη (εντύπωση). Μίλα με τους ειδικούς! (call for action)


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

1 Νοεμβρίου 2023, 20:34:52
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


Declutter 1/2 - ο τοξικός πελάτης



Θέλω σήμερα να κάνεις μαζί μου μια νοητική άσκηση.

Θα χρειαστείς μερικές σελίδες χαρτί, στυλό και το καλάθι αχρήστων.

Πιάσε το πρώτο χαρτί και και γράψε έναν ασθενή που σου κάνει τη ζωή δύσκολη.

Είμαι σίγουρος, πως κάποιο όνομα θα αναδυθεί εύκολα.

Κατάλαβες τι θέλω να κάνεις αυτό το χαρτί - τσαλάκωσέ το και πέταξέ το στον κάδο.

Γράψε κι άλλα ονόματα.

Οι κακοπληρωτές, όσοι κάνουν παζάρια, απαιτούν και δεν εκτιμούν την υπηρεσία σου. Αυτός που έρχεται να γράψει φάρμακα, αλλά για να εξεταστεί τρέχει στους καθηγητάδες. Ή ο συνοδός που έβαλε τις φωνές στη γραμματεία.

Επανάλαβε όσες φορές χρειαστεί και πέτα τους όλους αυτούς στον κουβά.

Οι τοξικοί πελάτες κρατούν εσένα και την επιχείρησή σου πίσω.

Είτε είσαι στην αρχή, είτε έχεις εγκατεστημένη πελατεία, θέλεις να συνεργάζεσαι με ανθρώπους που σε επιλέγουν, σε εκτιμούν και σε καλοπληρώνουν.
Η δουλειά σου πρέπει να είναι εύκολη.

Ο τοξικός άνθρωπος σου βουλιάζει την αυτοπεποίθηση, κι ενώ απαιτεί να επενδύσεις στο πρόσωπό του, αργά ή γρήγορα, θα σε ματαιώσει και θα πάει να κάψει άλλο μαγαζί.

Το ρίσκο, εξάλλου, να μείνει ανικανοποίητος και να σε δυσφημήσει στην πρώτη ευκαιρία, είναι κάτι που δεν μπορείς να το κάνεις afford.

Ρώτα το προσωπικό σου ποιοι είναι αυτοί οι ασθενείς και διασταυρώστε απόψεις.

Μην παίρνεις φόρα, όμως. Θέλω να σου μιλήσω για για μια κατηγορία ασθενών, που σε δυσκολεύουν, αλλά δεν είναι τοξικοί:

    Είναι ο ασθενής που σου μεταβιβάζει το άγχος του. Είναι δική σου δουλειά να αναγνωρίζεις τη μεταβίβαση και να την δουλεύεις, πιθανώς σε μια ομάδα Balint, με άλλους θεραπευτές.
    Είναι ο ασθενής που δεν ακολουθεί τις οδηγίες σου, αλλά συνεχίζει να έρχεται. Αυτός σε χρειάζεται περισσότερο από όλους - μην βιαστείς να τον απορρίψεις. Κάτι άλλο βρίσκει στη θεραπευτική σας σχέση και μένει. Ίσως μια σταθερότητα που λείπει από τη ζωή του.

Εδώ βρίσκεται η διαφορά του επαγγέλματος υγείας με τις άλλες επιχειρήσεις: στην επαγγελματική σου σχέση με κάποιον ασθενή, πάντα επενδύεις περισσότερο εσύ. Αυτή είναι η πεμπτουσία της λέξης "λειτούργημα".


Στο δεύτερο μέρος του #decluttering της επιχείρησης, θα δω πώς να ξεφορτωθώ διαδικασίες και πράγματα, για να δουλεύω πιο εύκολα.
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

3 Νοεμβρίου 2023, 14:02:10
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Declutter 2/2

May 18, 2023

Φτάνει μια στιγμή στην καριέρα σου που έρχεται κορεσμός – η ρουτίνα της δουλειάς από τη μία, το ταβάνι στα έσοδα από την άλλη.


Θέλεις να δουλεύεις πιο καθαρά – πιο αποδοτικά.


Να αφήσεις τακτικές και διαδικασίες που δεν έχουν αποτέλεσμα.


Να σταματήσεις να προωθείς υπηρεσίες που δεν πουλάνε, ή που σου κοστίζουν δυσανάλογα.


Να διώξεις συνεργασίες ή ασθενείς που σου φέρνουν πονοκέφαλο,

δες και part 1.


Να εντοπίσεις περιττά έξοδα.


Θες να μπεις πιο βαθιά στο καθάρισμα;


Αυτοματοποίησε διαδικασίες, για να γλιτώνεις χρόνο, δικό σου και του προσωπικού σου.

Παράδειγμα: online προγραμματισμός ραντεβού


Δώρισε ή πούλησε εξοπλισμό και αναλώσιμα που δεν χρησιμοποιείς. Άσε το χώρο σου να αναπνεύσει.


Ξεφορτώσου τη χαρτούρα: ψηφιοποίησε τα αρχεία και τους φακέλους ασθενών.


Θέλεις να γίνεις Declutter Master?


Ξήλωσε παράσημα από το βιογραφικό σου – κράτα όσες πιστοποιήσεις σου φέρνουν λεφτά και μείνε ενημερωμένος επιστημονικά γύρω από αυτές.


Μην στοιβάζεις στο μυαλό σου την πληροφορία ανεξέλεγκτα. Ασχολήσου με τα επιστημονικά θέματα που σε ευχαριστούν και που ανταποδίδουν.


Κάνε delegate – ανάθεσε δουλειές σε άλλους και δες αμέσως να ξαλαφρώνεις από το βάρος της ευθύνης.



Περισσότερα για το delegate σε επόμενο τεύχος.

Μοιράσου, αν θες, πράγματα που ξεφορτώθηκες, προσωπικά ή της επιχείρησης. Έχεις μήπως κάποιο να προσθέσεις;
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

5 Νοεμβρίου 2023, 19:25:55
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Το one man show έχει πεθάνει. Ζήτω το delegation!


May 28, 2023

Όταν άνοιξα, λοιπόν το ιατρείο, έκανα προφανώς τα πάντα μόνος – έβλεπα ασθενείς, έτρεχα τα της επιχείρησης, σκούπιζα, απαντούσα στα τηλέφωνα. Ήθελα κάποια στιγμή να έχω προσωπικό, αλλά έλεγα όχι ακόμα. Και πιστεύω πως χρειάζεται να έχεις δουλέψει ο ίδιος σε όλα τα πόστα, για να γνωρίζεις καλά το μαγαζί.


Χτύπησαν τρία καμπανάκια για να ξυπνήσω και να αρχίσω να μοιράζω τις εργασίες σε άλλους (#delegation).


Καμπανάκι πρώτο: Αρχές που είχα ανοίξει, ένας ηλικιωμένος, ανοϊκός ασθενής είπε με την αφέλεια της άνοιάς του: “γιατρέ, με το ξεσκόνισμα, βλέπω, δεν τα πας καλά...” (Η γυναίκα του ντράπηκε τόσο, που δεν ξαναήρθαν).

Αποτέλεσμα: έβαλα αμέσως επαγγελματία για την καθαριότητα.


Καμπανάκι δεύτερο: Δηλώθηκα σαν εμβολιαστικό κέντρο στην πανδημία και, από κάποιο λάθος στο website του ΠΙΣ, φαινόμουν μόνο εγώ σε όλη την Αττική. Με καλούσαν ασταμάτητα, από μέρη που δεν μπορούσα να εξηπυρετήσω και οι ίδιοι οι ασθενείς μου δεν μπορούσαν να με βρουν. Θυμάμαι μια μέρα, με είχε πιάσει νευρικό γέλιο, μόνος επάνω από το τηλέφωνο που χτυπούσε απανωτά. Για δύο μήνες, το ιατρείο υπολειτουργούσε.

Έπρεπε να είχα γραμματεία, χθες.


Καμπανάκι τρίτο: Μια ασθενής είπε πως με προτίμησε γιατί απαντάω ο ίδιος στα τηλέφωνα και με βρίσκει όλες τις ώρες. Αντί να το πάρω για κοπλιμέντο, με έβαλε σε σκέψεις. Για πόσο καιρό θα μπορώ να είμαι άμεσα διαθέσιμος; Δεν είναι για εμένα αυτός καλός λόγος για να με επιλέξουν. Τι θα γίνει όταν αυξηθεί η δουλειά;

Δουλειές που έχω κάνει πλέον delegate:

    γραμματεία: ραντεβού, επικοινωνίες, αρχειοθέτηση
    κομμάτια της εξέτασης: καρδιογράφημα, χόλτερ, σωματομετρία, ψηλάφηση μαστών - η μαία
    κατ' οίκον επισκέψεις, σε πρόθυμο συνάδελφο με μηχανή (περισσότερα για το #outsourcing σε επόμενο τεύχος)
    Υπάρχουν νέες διαδικασίες που δεν τις έμαθα ποτέ, γιατί υπεύθυνο έγινε εξαρχής το προσωπικό
    Οικονομικά: τιμολόγια, εισπράξεις, επικοινωνία με το λογιστή - το προσωπικό
    Αναλώσιμο υλικό και παραγγελίες φαρμάκων
    #socialmedia: διαχείριση και #content, από κοινού
    Στατιστικά και μέρος του #management
    Η καινούρια προσθήκη είναι η καταπληκτική τηλεγραμματεία και νοσηλεύτρια Maria Ntragataki, για τις ώρες που είμαι κλειστά

Είναι ελευθερωτικό να εμπιστεύεσαι στους άλλους ευθύνες της επιχείρησης. Κανείς δεν θα το κάνει ακριβώς όπως εγώ, χρειάζεται συνεχώς να καταπιέζω την τάση μου για #micromanagement. Στην τελική, όμως, έχω έτσι το χρόνο να ασχοληθώ μόνο με πράγματα στα οποία είμαι αναντικατάστατος.


Δηλαδή να εξετάζω.
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

6 Νοεμβρίου 2023, 12:35:55
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Η τέχνη του να σκοντάφτεις μόνο προς τα εμπρός.

June 5, 2023

Με πόσους διαφορετικούς τρόπους βγάζεις εισόδημα;

Αν ο μοναδικός τρόπος είναι η κλασσική πληρωμή ανά επίσκεψη/συνεδρία, μήπως είσαι εκτεθειμένος στις περιστάσεις και τις ξαφνικές αλλαγές της αγοράς;


Ας δούμε το αληθινό παράδειγμα συναδέλφου, που χρειάστηκε να μείνει έξι μήνες στο σπίτι, μετά από χειρουργείο. Αντί να κλείσει το ιατρείο, μετέτρεψε τα ραντεβού της σε online και κράτησε την πελατεία και αξιοπρεπές μέρος του τζίρου της.


Αυτό είναι μια μορφή ανθεκτικότητας (#resilience).


Resilience είναι, να σηκωθείς, όταν έχεις πέσει κάτω. Είναι επίσης να προβλέψεις και να προλάβεις την πτώση.

Αυτό χρειάζεται ευελιξία και διορατικότητα.


Ευελιξία στους τρόπους πληρωμής σημαίνει να εφαρμόσεις εναλλακτικά επιχειρηματικά μοντέλα. Παραδείγματα: μηνιαία συνδρομή (κοντότα) - πακέτα υπηρεσιών (πχ διακοπή καπνίσματος) - #remote συνεδρία.*


Διορατικότητα είναι να σκεφτείς:

    Έναν, τουλάχιστον, πιθανό κίνδυνο. Π.χ. μια ασθένεια.
    Τι κινήσεις θα έκανες σε αυτή την περίπτωση; πώς θα κρατούσες ζωντανή την επιχείρηση, παρά την απουσία σου;
    Γιατί δεν εφαρμόζεις τα παραπάνω από τώρα;

Ανθεκτικό είναι λοιπόν το ιατρείο σου, όταν έχει σταθερά έσοδα:

    όλο το χρόνο, παρά την εποχικότητα της αγοράς και των νοσημάτων.
    ακόμα κι όταν οι άλλοι δεν βγάζουν λεφτά (π.χ. στο lockdown)

*Περισσότερα για εναλλακτικές ροές εσόδων σε επόμενο τεύχος. Κάνε εγγραφή για να μην το χάσεις!

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

6 Νοεμβρίου 2023, 12:37:24
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Outsourcing, ή πώς αγοράζω υπηρεσίες που δεν θέλω να κάνω ο ίδιος.

June 24, 2023

Το σενάριο που ακολουθεί είναι ένα νοητικό πείραμα:

Έστω, πως συμβάλλομαι σαν ιδιώτης προσωπικός ιατρός και αναλαμβάνω από τον πάροχο (#eopyy) 2000 ασθενείς.

Γρήγορα συνειδητοποιώ, πως είναι αδύνατον να ανταπεξέλθω στον όγκο της γραφειοκρατείας και θέλω μόνο να εξετάζω.

Ο παραδοσιακός τρόπος ανάθεσης εργασιών, είναι να προσλάβω προσωπικό: π.χ. τα γραφειοκρατικά στη γραμματεία, τα νοσηλευτικά στο νοσηλευτή.

Βλέπω πως ούτε αυτό μου φτάνει, οι ασθενείς ατελείωτοι και βρίσκουν ραντεβού μετά από τρεις εβδομάδες.

Ψάχνω να προσλάβω δεύτερο ιατρό, να εξετάζει παράλληλα, αλλά ο μισθός που ζητούν είναι έξω από τις δυνατότητές μου.

Ένας συνάδελφος ιδιώτης μού κάνει την εξής πρόταση: Να αναλάβει 250 ασθενείς μου, χωρίς να επιβαρυνθούν οι ίδιοι και να πληρώνεται από εμένα. (Ας υποθέσουμε πως το επιτρέπει ο ΕΟΠΥΥ). Εγώ αγοράζω από τον ιατρό τις υπηρεσίες του κι αυτός με τιμολογεί χονδρική.

Αυτό είναι ένα παράδειγμα #outsourcing, δηλαδή ανάθεση μέρους των υπηρεσιών που παραδοσιακά θα παρείχα ο ίδιος, σε τρίτον.

Περιπτώσεις που κάνουν το outsourcing συμφέρον #businessmodel είναι:

    η επιχείρησή μου έχει τερματίσει τη δυναμική της, αλλά δέχεται αμείωτο όγκο πελατών.
    παραπέμπω σε άλλον επαγγελματία κάτι στο οποίο εξειδικεύεται.
    αναθέτω σε έναν νέο συνάδελφο πελάτες που δεν θέλω, ή εργασίες που βαριέμαι να κάνω.
    αναθέτω ένα κομμάτι των εργασιών μου σε τρίτον, αντί να το κάνει υπάλληλός μου (π.χ. υπηρεσίες τηλεγραμματείας. Maria Ntragataki αν θες, πες μας στα σχόλια, τι όφελος έχω από έναν εξωτερικό #virtualassistant?)

Σε ένα μετα-επίπεδο, ο ΕΟΠΥΥ κάνει outsource την πελατεία του σε συμβεβλημένους ιατρούς. Θα μπορούσε να αναλάβει όλη τη δουλειά, με δικό του, έμμισθο προσωπικό.

Υπάρχει βέβαια και το #insourcing, δηλαδή να φέρω στην επιχείρηση μια υπηρεσία ή εργασία που παραδοσιακά δεν έκανα ο ίδιος. Παραδείγματα:

    ένα ιατρείο που απασχολεί και διατροφολόγο
    ένας ιατρός που προσέλαβε προγραμματιστή full time, γιατί ήθελε να έχει custom made λογισμικό φακέλου.
    μια εταιρία που έστησε δικό της φοροτεχνικό τμήμα.

Τα κάνω όλα και συμφέρω < Να τα κάνει ο υπάλληλος που πληρώνεται < Να τα αναθέσουμε σε εξωτερικό συνεργάτη. Εσύ πού βρίσκεσαι και ποιες εργασίες θα έκανες #outsource στην πρώτη ευκαιρία;

Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

8 Νοεμβρίου 2023, 22:45:18
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Πώς συντηρώ μια αξιοπρεπή online παρουσία

July 23, 2023

Η φήμη σου σαν επαγγελματίας είναι ένα μίγμα από στόμα με στόμα διάδοση του ονόματός σου και ιντερνετική παρουσία.

Ο υποψήφιος πελάτης σε συναντά, κατά μέσο όρο, έξι φορές πριν ψωνίσει. Παίρνει την κάρτα σου από μια φίλη που ήρθε για τη μέση της, σε ψάχνει και σε κάνει follow, βλέπει κανά δυο ποστ που ανεβάζεις αργότερα, περνά από τη γειτονιά σου, λέει να θυμηθεί να δει εκείνο τον πόνο, το ξεχνά. Ξαφνικά, βλέπει την κάρτα σου ξεχασμένη στο πορτοφόλι και κλείνει ραντεβού.

Ποιες είναι οι βασικές κινήσεις για να στήσεις μια online εικόνα;

    -Σελίδα στο Google Maps, με προσεκτική καταγραφή στοιχείων, όπως ωράρια, στοιχεία επικοινωνίας, καλές φωτογραφίες.
   - Επαγγελματική σελίδα στο Facebook, η οποία συνδέεται με αντίστοιχη στο Instagram κι έχουν κοινή διαχείρηση, που σου γλιτώνει χρόνο. Οι σελίδες αυτές είναι ξεχωριστές από τα προσωπικά σου προφίλ.
    -Καταχωρίσεις των στοιχείων σου στους δωρεάν καταλόγους, όπως ο Χρυσός Οδηγός και το Vrisko.gr.
   - Άψογο προφίλ στο Linked-In και μια κάποια παρουσία. Το μέσο αυτό δεν είναι τόσο για να σε βρουν οι πελάτες λιανικής, αλλά μπορεί να σου φέρει συνεργασίες και projects, από εκεί που δεν το περιμένεις.

Αν είσαι ιατρός, θυμήσου πως ο σύλλογος δεν επιτρέπει την ανάρτηση τιμών στο διαδίκτυο.

Μέχρι στιγμής, έχεις ξοδέψει μηδέν λεφτά. Ο κάθε υποψήφιος πελάτης στην εποχή μας θα κάνει τον κόπο να διασταυρώσει ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙΣ στο ίντερνετ κι αυτή η υπόσταση σου δίνει αυτόματα και κύρος.

Από εκεί, μπορείς να χτίσεις κι άλλο την προβολή σου:

    -Φτιάξε ένα επαγγελματικό email. Αγόρασε ένα domain, διεύθυνση και σουίτα email, που αργότερα μπορεί να στεγάσει κι ένα website.
    -Αναβάθμισε τις φωτογραφίες σου, κάνοντας μια επαγγελματική φωτογράφιση του χώρου και του προσωπικού.ΑΦΟΥ έχεις κάνει όλα τα προηγούμενα κι αφού έχεις χρόνο να ασχολείσαι συστηματικά, μπορείς προαιρετικά να φτιάξεις και website. Το δικό μου το έστησε ο developer Axilleas Karatzas.

Μπορεί να έχεις απορίες σχετικά με το πώς και τι να ποστάρεις στα #socialmedia, πώς αυξάνεις τους #followers και πώς διαχειρίζεσαι μια κακή κριτική. Είναι θέματα που συζητάμε εκτενώς στα online business groups, που μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή!
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

9 Ιανουαρίου 2024, 14:18:34
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Η Μοναξιά του Ιδιωτικού Ιατρείου
Georgios Kanellopoulos

July 30, 2023

Μας έχει επιβληθεί, τουλάχιστον σε εμάς τους ιατρούς, να πιστεύουμε ότι η αναζήτηση συμβουλής είναι ένδειξη αδυναμίας.

Μετά από εξαντλητική δουλειά και μελέτη στη σχολή και στην ειδικότητα, μπαίνουμε στον ιδιωτικό τομέα, όπου αναμένεται να κατέχουμε τη σοφία ενός έμπειρου ιατρού. Και, ξαφνικά, από την ασφάλεια του νοσοκομείου, ξαφνικά είμαστε μόνοι. Πώς μπορούμε να διαχειριστούμε αποτελεσματικά τον χρόνο μας, να προσλάβουμε τη σωστή ομάδα και να διαχειριστούμε μόνοι τις αμοιβές μας; Πόσες ευκαιρίες είχαμε, κατά την εκπαίδευσή μας, να αποκτήσουμε δεξιότητες γύρω από την επιχειρηματικότητα;

Θυμάμαι τις ευκαιρίες που είχα για mentorship στην Ιρλανδία. Θυμάμαι πως περίμενα feedback σε σχέση με το πώς διαχειρίστηκα το ιστορικό, τη διάγνωση, τη θεραπεία. Όμως πάντα οι μέντορές μου κοιτούσαν άλλα πράγματα: πώς συστήνομαι, πώς να μιλάω πιο δυνατά, να είμαι πιο assertive. Να δημιουργώ μια ευχάριστη εμπειρία στον πελάτη και ασθενή. Πώς να διαχειριστώ μια επιπλοκή. Να κάνω "δώρο" αντί για έκπτωση.

Είναι απελευθερωτικό να έχεις ένα ασφαλές περιβάλλον, όπου μπορείς ξανά να κάνεις ερωτήσεις.

Φαντάσου να έχεις έναν εχέμυθο προσωπικό μέντορα δίπλα σε κάθε βήμα σου, που σε βοηθά να πλοηγηθείς στο χάρτη που λέγεται μικρή επιχείρηση. Στο πρόγραμμα “MD Sandbox”, προσφέρω καθοδήγηση προσωπική ή σε μικρές ομάδες, με κύριο σκοπό την αύξηση των εσόδων σου.



Μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή στο επόμενο business group, με zoom συνάντηση δυο φορές το μήνα. Ο κύκλος έχει διάρκεια τεσσάρων μηνών.

Δες στο LinkedIn προφίλ μου τι πήραν άλλοι από το πρόγραμμα και κλείσε τώρα τη θέση σου, στέλνοντάς μου προσωπικό μήνυμα.
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

15 Ιανουαρίου 2024, 12:34:03
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Ανατομία της Θετικής Εμπειρίας
Georgios Kanellopoulos

October 21, 2023

Βγαίνοντας από το γραφείο σου, ο πελάτης έχει αποκτήσει μια θετική ή αρνητική εμπειρία. Αυτό το #customerexperience έχει να κάνει περισσότερο με την ανθρώπινη διάδρασή σας, παρά με την επιστήμη γύρω από το πρόβλημα υγείας του.

Σύμφωνα με τις ασφαλιστικές εταιρίες, παράπονα ασθενών δημιουργούνται κυρίως όταν:

    Αργήσεις να δεχθείς κάποιον και δεν ζητήσεις συγγνώμη.
    Φαίνεσαι βιαστικός.
    Δεν δίνεις την εντύπωση πως ακούς.
    Η επίσκεψη παραήταν σύντομη.
    Ταλαιπωρία με λάθη σε συνταγές/παραπεμπτικά.

Όλοι ξέρουμε πως είσαι καλός επιστήμονας. Καλλιέργησε τα soft skills σου, για να εισαι και σωστός επαγγελματίας.

    Άκου ενεργητικά τον ασθενή επανάλαβε, κάνε ανοιχτές ερωτήσεις, καθρέφτισε τα συναισθήματά του.
    Αφιέρωσε χρόνο: - σε φυσική εξέταση (μην υποτιμάς το placebo effect του θεραπευτικού αγγίγματος) -ρώτα αν έχει απορίες. -κράτα δυο λεπτά στο τέλος για περίληψη.
    Όχι πολλή πληροφορία: ο μέσος ασθενής, φτάνοντας σπίτι, θυμάται το πολύ τρία πράγματα από την επίσκεψη.
    Χαμογέλα.
    Κράτα οπτική επαφή.

Μια θετική εμπειρία θα σε ξελασπώσει ακόμα κι από ένα δυσάρεστο αποτέλεσμα, όπως λάθος διάγνωση.


Και, θυμήσου, τα soft skills δεν σου απονέμονται στη γέννηση, ούτε, φευ, με το πτυχίο. Μάθε τα και εξάσκησέ τα συνεχώς!
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

5 Απριλίου 2024, 16:37:24
Απάντηση #11
Αποσυνδεδεμένος

Γιώργος Κανελλόπουλος


 Πώς διαχειρίστηκα μια κακή κριτική


Είναι αδύνατον να είμαι αρεστός στους πάντες.

Όμως, είμαι ένας high achieving άνθρωπος, που έχω συνηθίσει από παιδί να με επαινούν για την αριστεία μου.

Κι αυτή η πρώτη φορά που κάποιος πελάτης, όχι απλά θα αλλάξει αθόρυβα γιατρό, αλλά θα εκφράσει δημόσια τη δυσαρέσκειά του, είναι ένα πλήγμα στο τεράστιο εγώ μου.

Την πρώτη κακή κριτική να την προσμονείς και να την καλωσορίσεις.

Γιατί θα σε πάει ένα βήμα παρακάτω, στο #businessasusual.

Που σημαίνει, πως η online επιχειρηματικότητα απαιτεί να τη χειριστείς με συγκεκριμένο τρόπο:

    Απάντα σε όλες τις κριτικές, καλές και κακές, για να σε αγαπά ο αλγόριθμος.
    Πάρε μια ανάσα. Μην απαντήσεις εν βρασμώ.
    Απάντα θετικά και μην ψάχνεις το δίκιο σου.
    Πες τη λέξη "λυπάμαι".
    Κάλεσε σε πριβέ επικοινωνία.

Παράδειγμα:

"Λυπούμαστε για την κακή πρόσφατη εμπειρία σας. Θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα για το τι πήγε στραβά, ώστε να γίνουμε καλύτεροι για εσάς που μας εμπιστεύεστε την υγεία σας. Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά."

Ας κάνουμε εδώ ένα βήμα πίσω κι ας αναστοχαστούμε.
- Τα περισσότερα #conflicts είναι θέμα παρεξήγησης και κακής επικοινωνίας.
- Βρες σημεία αυτοβελτίωσης σε κάθε κακή συναναστροφή με πελάτη.
- Υπερασπίσου την ομάδα σου και μην αφήνεις περιθώρια για #harassment.
- Ακόμα κι αν θέτουν την αμοιβή σου σαν παράπονο, συχνά τους ενόχλησε κάτι άλλο. Υπερασπίσου την αμοιβή σου, αλλά ψάξε τι άλλο πήγε λάθος.

Τώρα που διάβασες αυτά, κάνε συνήθεια να ζητάς από τους πιστούς σου ασθενείς να γράψουν δυο λόγια. Έτσι, μια κακή κριτική δεν θα κάνει διαφορά στη βαθμολογία, μέσα σε μια θάλασσα από ικανοποιημένους πελάτες.

Ακολούθησέ με για περισσότερες πρακτικές για τα #socialmedia, κι αν έχεις συγκεκριμένο conflict να διαχειριστείς στη δουλειά σου, θα χαρώ να συνεργαστούμε.
Business coaching για επαγγελματίες υγείας

Mentoring σε νέους ιατρούς

Balint Group Leader

Προετοιμασία Γενικού Ιατρού για εργασία στην Ιρλανδία

Λέξεις κλειδιά: Balint 
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
0 Απαντήσεις
3322 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 4 Φεβρουαρίου 2009, 12:01:06
από Raptor
18 Απαντήσεις
84343 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29 Μαρτίου 2024, 00:15:55
από Argirios Argiriou
0 Απαντήσεις
11034 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18 Αυγούστου 2017, 15:42:04
από Argirios Argiriou
1 Απαντήσεις
2289 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18 Ιουνίου 2018, 00:27:10
από eberos
0 Απαντήσεις
21329 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23 Σεπτεμβρίου 2022, 23:35:44
από Argirios Argiriou