Εργασία στο δημόσιο τομέα
θέματα
[1] ΤΕΠ: Εχει θέση εκεί ο Γενικός Γιατρός -Νομιμες οι Αποσπασεις?
[4] ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΘΕΣΗ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ Β
[5] Εργασιακή «Βαβέλ» στις μονάδες ΠΕΔΥ.
[6] ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΗΜΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
[7] Φακελάκι τέλος , μόρτηδες Νοσοκομειακοι.
[8] Απίστευτο: Έκτακτο χαράτσι σε όλους τους γιατρούς 10 χρόνια μετά!
[9] ΠΕΔΥ
Πλοήγηση
[0] Ένα επίπεδο πάνω
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση