Εργασία στο δημόσιο τομέα

θέματα

<< < (25/70) > >>

[1] ΤΕΠ: Εχει θέση εκεί ο Γενικός Γιατρός -Νομιμες οι Αποσπασεις?

[2] Δεύτερος διορισμός

[3] ΡΕΠΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΑ

[4] ΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΘΕΣΗ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ Β

[5] Εργασιακή «Βαβέλ» στις μονάδες ΠΕΔΥ.

[6] ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΗΜΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

[7] Φακελάκι τέλος , μόρτηδες Νοσοκομειακοι.

[8] Απίστευτο: Έκτακτο χαράτσι σε όλους τους γιατρούς 10 χρόνια μετά!

[9] ΠΕΔΥ

Πλοήγηση

[0] Ένα επίπεδο πάνω

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση