Εργασία στο δημόσιο τομέα
θέματα
[1] Τώρα φακελάκι και στα δημοτικά ιατρεία
[3] Κριτήρια κρίσης επιμ Β ΕΣΥ
[5] Μπορούμε να πάρουμε τα ρεπό μας πριν την σχετική εφημερία;
[6] ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ-ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΕ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ Α!
[7] Τροπολογία για παράταση θητείας γιατρών ΕΣΥ
[9] Παράταση-"bonus" 2 ετών σε γιατρούς του ΕΣΥ.
Πλοήγηση
[0] Ένα επίπεδο πάνω
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση