Εργασία στο δημόσιο τομέα

θέματα

<< < (26/70) > >>

[1] Τώρα φακελάκι και στα δημοτικά ιατρεία

[2] Εκπαιδευτική άδεια

[3] Κριτήρια κρίσης επιμ Β ΕΣΥ

[4] Επικουρικοί γιατροί

[5] Μπορούμε να πάρουμε τα ρεπό μας πριν την σχετική εφημερία;

[6] ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ-ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΕ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ Α!

[7] Τροπολογία για παράταση θητείας γιατρών ΕΣΥ

[8] ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ

[9] Παράταση-"bonus" 2 ετών σε γιατρούς του ΕΣΥ.

Πλοήγηση

[0] Ένα επίπεδο πάνω

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση