Θέματα Εργασίας > ΕΟΠΥΥ
ΕΟΠΥΥ
Ορθοπαιδικός:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
--- Τέλος παράθεσης ---
Για το ίδιο θέμα, επειδή με χοντροαπασχόλησε, ένα πιο εκτενές ρεπορτάζ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Απανωτά πλήγματα δέχονται οι πάροχοι του ΕΟΠΥΥ, που καλούνται τώρα να πληρώσουν από την τσέπη τους φόρους για ποσά που δεν έχουν ακόμη εισπράξει.
Τα χτυπήματα μοιάζουν να έρχονται το ένα μετά το άλλο. Την ώρα που οι πάροχοι έχουν να δουν από το Μάρτιο χρήματα από τον ΕΟΠΥΥ, η Διεύθυνση Οικονομικού του Οργανισμού τους επιφέρει ένα ακόμα χτύπημα.
Μετά τις αυξήσεις σε φορολογικούς συντελεστές, αλλά και στην προκαταβολή φόρου στο 100% για τους ελεύθερους επαγγελματίες, καθώς και την παρακράτηση επιστροφών rebate και claw back, στη φορολογική καταιγίδα που πλήττει τους παρόχους του ΕΟΠΥΥ προστίθεται και η υποχρέωση υποβολής τιμολογίου, ακόμη και για υπηρεσίες που δεν έχουν πληρωθεί από τον Οργανισμό.
Με μήνυμα προς τους παρόχους, η Διεύθυνση Οικονομικού και η Διεύθυνση Πληροφορικής του ΕΟΠΥΥ ενημερώνουν για την εφαρμογή του άρθρου 11 του Ν. 4308 που υποχρεώνει στο εξής φυσικά και μη φυσικά πρόσωπα να υποβάλουν Τιμολόγιο για το σύνολο της αιτούμενης μηνιαίας δαπάνης.
Ο νόμος ουσιαστικά προβλέπει πως ο εκάστοτε ελεύθερος επαγγελματίας, σε αυτή την περίπτωση συμβεβλημένοι γιατροί και λοιποί πάροχοι υγείας του ΕΟΠΥΥ, θα φορολογούνται βάσει των τιμολογίων που «κόβουν». Δεν επιτρέπει, λοιπόν, τη μεταφορά των ανείσπρακτων ποσών στον επόμενο μήνα.
Έως τώρα στους παρόχους δινόταν η δυνατότητα να εκδίδουν τα τιμολόγια όταν πληρώνονταν. Να τους δίνουν δηλαδή την ημερομηνία είσπραξης ή την προηγούμενη. Αυτή η δυνατότητα είναι πλέον παρελθόν και τώρα το τιμολόγιο, που αποστέλλεται στον ΕΟΠΥΥ με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά πρέπει να αναγράφει την ημερομηνία παροχής της υπηρεσίας.
Οι πάροχοι φορολογούνται άμεσα, από το πρώτο ευρώ, σε χρόνο που δεν αντιστοιχεί με εκείνο της αποπληρωμής τους, η οποία είναι ένα διαρκές αίνιγμα, αποτέλεσμα της χρηματοδοτικής ένδειας που ταλανίζει τον ΕΟΠΥΥ (εδώ) και παρά την προσωρινή λύση που αναμένεται να δώσει μια χρηματοδοτική “ένεση” στον Οργανισμό (εδώ).
«Ουσιαστικά δημιουργούνται πλασματικά φορολογικά εισοδήματα, αφού δεν έχουν πληρωθεί τα ποσά αυτά», εξηγεί στο Virus η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών. «Εμφανίζονται ποσά στην εφορία χωρίς να τα έχουμε εισπράξει», προσθέτει η Άννα Μαστοράκου, εκτιμώντας πως η ερμηνεία του άρθρου είναι προβληματική.
Σήμερα, γιατροί, αλλά και άλλοι πάροχοι, θα απευθυνθούν στην Διεύθυνση Οικονομικού του ΕΟΠΥΥ για διευκρινίσεις, αλλά και προτάσεις για τη διαχείριση του ζητήματος.
Η ανακοίνωση: [spoiler]Διεύθυνση Οικονομικού – Διεύθυνση Πληροφορικής
Σας ενημερώνουμε ότι, σε εφαρμογή του Ν.4308/αρθρο 11 (ΦΕΚ.251/24.11.14), στο εξής όλοι οι πάροχοι (φυσικά και μη φυσικά πρόσωπα) υποχρεούνται στην υποβολή Τιμολογίου, για το σύνολο (100%) της αιτούμενης δαπάνης, που υποβάλλεται ανά μήνα, το οποίο θα παραλαμβάνεται, μαζί με τα υπόλοιπα φυσικά παραστατικά και το αποδεικτικό ηλεκτρονικής υποβολής.
Στο σύστημα e-ΔΑΠΥ, ο πάροχος καταχωρεί το υποβληθέν Τιμολόγιο, το οποίο σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ελέγχεται στο σύστημα και να προσαρμόζεται από τη ΠΕ.ΔΙ., κατά τη στιγμή της καταχώρησης Πρωτοκόλλου παραλαβής, σε αντιπαραβολή, τόσο με το φυσικό φορολογικό παραστατικό, όσο και τη συνημμένη εικόνα του, που καταθέτει ο πάροχος.
— Δ/νση Πληροφορικής ΕΟΠΥΥ Τμήμα Σχεδιασμού Συστημάτων/Υπηρεσιών[/spoiler]
Ο Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος απόσπασμα:
Άρθρο 11 Χρόνος έκδοσης τιμολογίου
1. Η υποχρέωση έκδοσης τιμολογίου γεννάται κατά το χρόνο που πραγματοποιείται η αποστολή ή παράδοση των αγαθών ή των υπηρεσιών.......
....ε) Ειδικά, όταν ο αγοραστής των αγαθών ή υπηρεσιών είναι το Δημόσιο ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, το τιμολόγιο δύναται να εκδίδεται μέχρι το τέλος της ετήσιας περιόδου μέσα στην οποία έγινε η παράδοση ή η αποστολή των αγαθών ή η παροχή των υπηρεσιών ή η πιστοποίηση δημόσιων έργων ή η οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον αγοραστή, κατά περίπτωση.
Και μία απάντηση (ενδιαφέρουσα) συναδέρφου, που πιστεύω έχει πολλά δίκια, στο MEDISPIN για όποιον ενδιαφέρεται: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
[spoiler]Τι προβλεπει ομως ο Νομος ?
Ν 4308 / 24-11-2014
Eλληνικά Λογιστικά Πρότυπα, συναφείς ρυθμίσεις
και άλλες διατάξεις
Άρθρο 11
Χρόνος έκδοσης τιμολογίου
" Οταν ο αγοραστής των υπηρεσιών
είναι το Δημόσιο ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, το
τιμολόγιο δύναται να εκδίδεται μέχρι το τέλος της ετήσιας περιόδου μέσα στην οποία έγινε η οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον αγοραστή.."
με εναρξη ισχύος
( Άρθρο 44 )
"από την 1η Ιανουαρίου 2015".
..." μέχρι το τέλος της ετήσιας περιόδου μέσα στην οποία έγινε η οριστικοποίηση της συναλλαγής ΑΠΟ τον αγοραστή".
Η οριστικοποιηση της συναλλαγης ΑΠΟ τον ΕΟΠΥΥ ( δηλαδη ΑΠΟ τον αγοραστη) , για ποιο λογο να θεωρησει κανεις πως ερμηνευεται διαφορετικα ,και πως συμπιπτει με οτιδηποτε αλλο , απο την
" Ημ/νία Οριστικοποίησης Πρόχειρου Λογιστικού Ελέγχου" στο e -dapy ,που οπως ισχυει και τωρα ,μας υποχρεωνει σε προσκομιση τιμολογιων οχι με την καταθεση ,αλλα ακριβως με την "οριστικοποιηση" ( του 90% αρχικα και του υπολοιπομενου 10% εφοσον και οποτε χρονικα αυτο απαιτηθει και δοθει εντολη απο τις οικονομικες υπηρεσιες του ΕΟΠΥΥ να συμβει ,οπως ακριβως για παραδειγμα συνεβη εντος του 2014 με τα 10% των ετων 2012 και 2013 )) προκειμενου για την αποπληρωμη ?
Το να πουμε απλως πως "θελουν να εισπραξουν οπωσδηποτε επιπλεον φορους" ,δεν αρκει ,θα πρεπει να μας ΤΕΚΜΗΡΙΩΘΕΙ και βασει ποιας διαταξης,ποιας ερμηνειας του Νομου ,δινεται αυτη η εσωτερικη οδηγια προς τις ΠΕΔΙ.
Βασιζομενες ΠΟΥ και δινοντας ΠΟΙΑ ερμηνεια στον Νομο ,οι υπηρεσιες του ΕΟΠΥΥ μας ζητουν τιμολογια για ποσα που αφενος εν γνωσει τους ΔΕΝ προκειται να μας αποπληρωσουν (παραδειγμα τα 10%) ,αλλα ταυτοχρονα εμας θα μας φορολογησουν ?
ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ,ΘΑ "ΠΕΡΑΣΕΙ" ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΥΠΑΔ ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ?
Ποια η ουσιαστικη διαφορα με πριν ?
Η ουσιαστικη διαφορα ομως,ειναι πως εως την εφαρμογη του 4172/2013 που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ την μεταφορα των ανεισπρακτων απο 1-1-2014 και μετα ,προηγουμενως ,ακομα και εαν εκδιδονταν τα τιμολογια , ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΝΕΙΣΠΡΑΚΤΩΝ ΚΑΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ.
Τωρα που ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ το δικαιωμα μεταφορας,ειναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ να υποχρεωθουμε σε εκδοση τιμολογιων και κατ επεκταση σε ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΥΡΩ επι αυτων των ποσων ,και μαλιστα ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΑΣΧΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΟΥΣ.
Θα πρεπει να επανελθει το καθεστως της δυνατοτητας μεταφορας ανεισπρακτων ,ετσι οπως ακριβως ισχυε-και ειναι δικαιο να ισχυει- πριν τον Ν 4172/2013.
Μεχρις ομως της επαναφορας,τουλαχιστον ας μην υποχρεωθουμε σε εκδοση τιμολογιων με την καταθεση των παραπεμπτικων ,ποσο μαλλον στο 100% μιας δαπανης που ακομα και τωρα ,εν ετει 2015 ,εκκρεμουν ακομα εκκαθαρισεις απο το 2012 ,ΙΔΙΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΦΟΣΟΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ
" το
τιμολόγιο δύναται να εκδίδεται μέχρι το τέλος της ετήσιας περιόδου μέσα στην οποία έγινε η οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον αγοραστή.."
Εαν μας αναγκασουν να εκδιδουμε τιμολογια για μηνες και για ποσα που ειναι βεβαιο πως ΔΕΝ θα εξοφληθουν εντος του ετους ,αλλα ταυτοχρονα φυσικα θα κληθουμε να φορολογηθουμε για αυτα και ας μην τα εισπραξαμε,
εαν συνδιασεις λοιπον αυτο με το γεγονος πως επικειται παρακρατηση επιστροφων rebate -clawback στα λιγο-πολυ γνωστα σε ολους ποσοστα υπερβασης για το 2015 ,
τοτε το συμπερασμα που προκυπτει για το επαγγελματικο και ,οικονομικο μελλον των εργαστηριων ,δεν χρηζει κατα βαση ιδιαιτερης περαιτερω αναλυσης....
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ,ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ Ν 4172/2013 :
" Κατ' εξαίρεση, για τους ελεύθερους επαγγελματίες που αποκτούν εισόδημα από παροχή υπηρεσιών στο Δημόσιο και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ), χρόνος κτήσης του εισοδήματός τους θεωρείται ο χρόνος είσπραξής του".[/spoiler]
Δ. Κουναλάκης:
Έγγραφο που δεν υπογράφεται από πρόσωπο δεν έχει καμιά αξία. Πότε θα μάθουν την δουλειά τους στον ΕΟΠΥΥ.
Επίσης, τι σχέση έχει η πληροφορική με το λογιστήριο του ΕΟΠΥΥ;
Τέλος, το ίδιο άρθρο που μνημονεύουν γράφει:
Ειδικά, όταν ο αγοραστής των αγαθών ή υπηρεσιών είναι το Δημόσιο ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, το τιμολόγιο δύναται να εκδίδεται μέχρι το τέλος της ετήσιας περιόδου μέσα στην οποία έγινε η παράδοση ή η αποστολή των αγαθών ή η παροχή των υπηρεσιών ή η πιστοποίηση δημόσιων έργων ή η οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον αγοραστή, κατά περίπτωση.
Μέχρι να οριστικοποιήσουν το 10%, αυτό δεν συμπεριλαμβάνεται σε τιμολόγιο. Όποιος υπάλληλος του ΕΟΠΥΥ αρνείται παραλαβή τιμολογίου με το 90%, κερδίζει μια αναφορά για παράβαση καθήκοντος.
pzogr:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΈγγραφο που δεν υπογράφεται από πρόσωπο δεν έχει καμιά αξία. Πότε θα μάθουν την δουλειά τους στον ΕΟΠΥΥ.
Επίσης, τι σχέση έχει η πληροφορική με το λογιστήριο του ΕΟΠΥΥ;
Τέλος, το ίδιο άρθρο που μνημονεύουν γράφει:
Ειδικά, όταν ο αγοραστής των αγαθών ή υπηρεσιών είναι το Δημόσιο ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, το τιμολόγιο δύναται να εκδίδεται μέχρι το τέλος της ετήσιας περιόδου μέσα στην οποία έγινε η παράδοση ή η αποστολή των αγαθών ή η παροχή των υπηρεσιών ή η πιστοποίηση δημόσιων έργων ή η οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον αγοραστή, κατά περίπτωση.
Μέχρι να οριστικοποιήσουν το 10%, αυτό δεν συμπεριλαμβάνεται σε τιμολόγιο. Όποιος υπάλληλος του ΕΟΠΥΥ αρνείται παραλαβή τιμολογίου με το 90%, κερδίζει μια αναφορά για παράβαση καθήκοντος.
--- Τέλος παράθεσης ---
Ρωτώντας έμαθα ότι η "οριστικοποίηση" είναι μια πολύπλοκη φορολογική διαδικασία, που δεν αφορά καθόλου σε ιδιώτες γιατρούς (στην πράξη). Δεν σχετίζεται δηλαδή με την ενημέρωση του eΔΑΠΥ για την "οριστικοποίηση" του ελέγχου. Αν δεν ρυθμιστεί διαφορετικά το θέμα (με κάποια ερμηνευτική εγκύκλιο πχ) μάλλον ο ΕΟΠΥΥ έχει δίκαιο. Ισχύει όμως ότι τα τιμολόγια μπορούν να εκδοθούν μέχρι τέλους του έτους, οπότε ίσως να έχει ληφθεί κάποια μέριμνα... (που δεν το πιστεύω)
Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΡωτώντας έμαθα ότι η "οριστικοποίηση" είναι μια πολύπλοκη φορολογική διαδικασία, που δεν αφορά καθόλου σε ιδιώτες γιατρούς (στην πράξη).
--- Τέλος παράθεσης ---
"οριστικοποίηση" σημαίνει αποδοχή της υποχρέωσης πληρωμής από πλευράς ΝΠΔΔ. Με την οριστικοποίηση για το ΝΠΔΔ προκύπτει υποχρέωση προκαταβολής φόρου 20% επί του ποσού από το ΝΠΔΔ στην εφορία μέχρι την τελευταία ημέρα του επόμενου μήνα. Το ποσό αυτό θα εμφανιστεί στην φορολογική δήλωση του αμοιβόμενου ως φόρος που έχει παρακρατηθεί από την αμοιβή του.
Προκαταβολή φόρου που έχει παρακρατηθεί άλλο οικονομικό έτος από το έτος που έχει κοπεί το παραστατικό-τιμολόγιο από τον αμοιβόμενο, ΔΕΝ εκπίπτει, δεν πρέπει να αφαιρείται από το φόρο που οφείλεται στην εφορία και σε τυχόν έλεγχο του αμοιβόμενου, θεωρείται φόρος που δεν έχει πληρωθεί από τον αμοιβόμενο προς την εφορία.
Κανονικά, το ΝΠΔΔ οφείλει να καταβάλει την προκαταβολή φόρου εντός του οικονομικού έτους που έχει κοπεί το παραστατικό του αμοιβόμενου και το ΝΠΔΔ υπόκειται σε πρόστιμο για φορολογική παράβαση σε τυχόν καταγγελία. Λόγω ανικανότητας των ΝΠΔΔ να τηρήσουν τους νόμους που υπάρχουν για κάθε επιχείρηση, υπάρχει η συγκεκριμένη εξαίρεση όπου το τιμολόγιο κόβεται με την οριστικοποίηση.
Με την οριστικοποίηση ξεκινάει και η έντοκη περίοδος σε περίπτωση μη έγκαιρης αποπληρωμής από το ΝΠΔΔ προς τον αμοιβόμενο.
Ξέρω ότι τα παραπάνω είναι δύσκολο να γίνουν κατανοητά και από αρκετούς λογιστές, αλλά είμαι ανοικτός σε οποιαδήποτε αντίθετη άποψη τεκμηριώνεται.
ΥΓ
Σε αυτή τη χώρα που δεν θα πάει ποτέ μπροστά, η ευθύνη δεν υπάρχει στην ανάληψη της απόφασης αλλά στην πληρωμή της. Έτσι, για να υπάρξει αποδοχή υποχρέωσης πληρωμής σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει δέσμευση ποσού, ύπαρξη χρημάτων, απόφαση διοικητή (ότι πρέπει να πληρωθούν αυτά που το ΝΠΔΔ έχει απόφαση ότι πρέπει να γίνουν). Μετά την οριστικοποίηση ακολουθεί: ετοιμασία ενταλμάτων, έλεγχος ενταλμάτων, υπογραφή ενταλμάτων. Δεν σου λέω τι γίνεται με οριστικοποίηση αλλά μη υπογραφή των ενταλμάτων.
Σε αυτή την χώρα, την ευθύνη δεν την έχει αυτός που αποφασίζει να αγοράσει την υπηρεσία αλλά αυτός που την πληρώνει..... Έτσι, δεν γίνεται και με τις εκλογές; Οι πολιτικοί έχουν την πολιτική ευθύνη και οι φορολογούμενοι (και όχι ο λαός) πληρώνουν. Αλήθεια, μπορώ στην εφορία να αναλάβω την πολιτική ευθύνη για την όποια παράβαση βρει σε τυχόν έλεγχο;
Argirios Argiriou:
Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2015.
Ερωτηματικά για την φοροκαταιγίδα ΕΟΠΥΥ.
Σχετικά με το θέμα που έχει ανακύψει με την υποχρεωτική έκδοση τιμολογίων ΕΟΠΥΥ για ανείσπρακτα ποσά, από την εφαρμογή του άρθρου 11 του Ν 4308 σας κοινοποιείται το απόσπασμα του Νόμου:
«Όταν ο αγοραστής των αγαθών ή υπηρεσιών είναι το Δημόσιο ή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, το τιμολόγιο δύναται να εκδίδεται μέχρι το τέλος της ετήσιας περιόδου μέσα στην οποία έγινε η παράδοση ή η αποστολή των αγαθών ή η παροχή των υπηρεσιών ή η πιστοποίηση δημόσιων έργων ή η οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον αγοραστή, κατά περίπτωση».
Ο νομοθέτης λοιπόν αφήνει το δικαίωμα επιλογής στο Διοικητικό Συμβούλιο του Δημόσιου Οργανισμού εάν θα επιλέξει το χρόνο έκδοσης του τιμολογίου στο τέλος της ετήσιας περιόδου, μέσα στην οποία έγινε :
α. η παροχή υπηρεσιών ή η
β. οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον αγοραστή.
Το ερώτημα που προκύπτει είναι βάσει ποιας απόφασης επιλέχθηκε το α. και όχι το β. όπως γινόταν μέχρι στιγμής.
Δεδομένου ότι :
ο ΕΟΠΥΥ έχει κηρύξει στάση πληρωμών που ξεπερνάει τις 100 ημέρες,
η φορολόγηση βασίζεται στο άρθρο 8 του Ν 4172: « Χρόνος κτήσης του εισοδήματος θεωρείται ο χρόνος που ο δικαιούχος απέκτησε το δικαίωμα είσπραξής του ( έκδοση τιμολογίων ) », χωρίς δικαίωμα μεταφοράς ανείσπρακτων ποσών στο επόμενο έτος,
υπάρχει η μνημονιακή δέσμευση της προκαταβολής φόρου κατά 75% για το 2015 και 100% το 2016,
μεγαλύτερο φορολογικό συντελεστή στο 29% και φόρος επιτηδεύματος 600 ευρώ,
δέσμευση είσπραξης ποσών κουρέματος clawback rebate για 2015,
σχέδιο υποκοστολόγησης ιατρικών πράξεων για μείωση δαπανών υγείας περίπου 40 εκατομμυρίων ενώ έχουν παρακρατηθεί από τον ΕΟΠΥΥ περίπου 300 εκατ το 2013 και άλλα τόσα 300 εκατ το 2014 από το διαγνωστικό τομέα, λόγω υποχρηματοδότησης.
Προκύπτουν μεγάλα ερωτηματικά για το εάν τα κόμματα εξουσίας αντιλαμβάνονται τον ασφυκτικό κλοιό και το αδιέξοδο που τίθεται κατά της επιβίωσης του ατομικού συμβεβλημένου ιατρείου που στηρίζει την παροχή υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας της χώρας, αναπληρώνοντας και χρηματοδοτώντας τα κενά του δημόσιου συστήματος.
Εύλογο ερώτημα που ανακύπτει είναι ότι όσο συμπιέζεται η λειτουργία του ατομικού ιατρείου, τόσο ευνοούνται τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα και οι ιατροί υπαλληλοποιούνται ή μεταναστεύουν ...
Τι ακριβώς πρεσβεύουν τα κόμματα για αυτό και ποιες είναι οι προεκλογικές τους δεσμεύσεις ;;; Μπορεί μία καλύτερη διαχείριση να βελτιώσει τα δεδομένα ;;
Άννα Μαστοράκου
Πρόεδρος ΙΣΠατρών
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση